Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הזמנתי את המצלמה והמתלה המיוחד שמתחבר אל מאחורי המראה באותו היום, המתלה הגיע, המצלמה עדיין לא.

כשהמצלמה תהיה אצלי (למרות שמתחיל לחשוש כבר), אעדכן.

 

מאיפה הזמנת וכמה זמן לקח למתלה להגיע?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני וחבר שלי הזמנו מאותו המוכר מאליאקספרסס והוא קיבל מלפני שבוע. ושלי רק אתמול הגיע לסניף הדואר...

והמתלה למצלמה שמתחבר למראה עדיין לא הגיע...

פורסם

שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה:-)

דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר המרכזית אשר בראשון לציון בתאריך 21/05/2014 לקראת העברתו לחלוקה.

2 מצלמות G1WH מבאנג שעזבו את סין ב22/04 :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה:-)

 

2 מצלמות G1WH מבאנג שעזבו את סין ב22/04 :-).

 

באותו זמן בדיוק הייתי בסין, המבחר עצום.

SCANSPEAK

פורסם (נערך)

הגיעו המצלמות מבאנג- כעת נתחיל בבדיקות :-).

צריך ליקפוץ ליקנות 2 כרטיסי SD :-).

 

עריכה: התפריטים גם אצלי ברוסית- נחכה לאחי שיגדיר אותם כי הוא מבין ואולי אצרוב עליו גירסה אחרת.

P1010147.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
השאלה אולי היא כזו, נגיד שהמצלמה מצלמת סרטונים של 3 דקות, חס ושלום קרתה תאונה ב2:50 דקות, עד שמבינים מה קורה לוחצים על שמירה אבל זה כבר סירטון חדש שרק החל להקליט והוא ב0:05 שניות, מה הוא שומר? את הקליפ החדש של ה5 שניות או קליפ של 3 דקות אחורה?

לדעתי הקובץ שישמר הוא הקובץ שבמהלך הקלטתו לחצת על השמירה. כלומר אם לחצת כבר בקובץ הבא אחרי התאונה, הוא שישמר.

 

הקבצים נדרסים מהישן לחדש למעט קבצים שעליהם הופעלה שמירה ("נעילה").

פורסם

עידכון- כרגע עידכנתי בשניה את שתי המצלמות בגרסה רב לשונית שהתפריטים יהיו באנגלית, אני מצרף את הגרסה הזו וממש מתקינים אותה בשניה- למי שמקבל G1WH מבאנג-טוב ולא מסתדר עם תפריטים ברוסית שפשוט יעדכן לגירסה הזו :-).

1.Download the firmware file to your computer

2.Unzip the file

3.Format your memory card in your computer (or unit)

4.Copy the bin file to the root of your memory card

5.Change the name of the firmware you would like to flash to FWDM800H (required as the G1WH will not update with bin files with names other then this)

6.Put card into camera

7.Power camera on (make sure the camera is plugged in)

8.The camera will update automatically. The screen will stay off but the status light will ight up; it will take 30-60 seeconds

9.After updating, remove the memory card and test with another memory card. Remove the firmware from the memory card you would like to use or it will flash every time"

https://mega.co.nz/#!wMtT1QCS!SWDzFTQBCoCE9bHumyfVHhJVFjfKOKIscZOEZKyth-E

 

לקוח מהדיון הזה:

http://forum.dashcamtalk.com/threads/g1wh-can-take-firmware-from-dod-ls388w-shadow-gt300w-1306180-and-others.5348/

 

עכשיו אני חושב להפוך את המצלמה לShadow GT300W :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

עידכון מעניין: בזכות שיש לי 2 מצלמות לידי ניסתי לעשות השוואה קטנה באכות התמונה בין הקושחה המקורית של G!WH לבין 1306180-SC-2 Shadow (seezeus) GT300W

 

תישפטו בעצמכם- צלמתי בשני המצלמות במקבל שבאחת מהן הקושחה המקורית ובשניה Shadow (seezeus) GT300W, ההבדל ברזולוציה מורגש בהחלט, התמונות 5MP בGT300W יצאו כ1.6MB ובקושחה המקורית רק כ1.12MB, כמובן וההגדרות האיכות/חדות וכו' בשני המצלמות זהות.

http://s27.postimg.org/7lycydr1v/G1_WH_1.jpg

G1WH-(1).jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

G1W ב33$? ניראה לי זו הגרסה המוחלשת של 720P.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
[ATTACH=CONFIG]382337[/ATTACH]

 

טוב חברים, גם אני החלטתי להתחדש.

צר לי לאכזב אותך אך כמעט בוודאות הזמנת את הזיוף.

המצלמה הזאת מגיעה עם מפרט חלש ורק ניראת כמו ה G1W המקורית.

אם תעלה פה את הקישור לדף המכירה אוכל לוודא זאת עבורך.

פורסם (נערך)

כתוב שהיא עלתה לפני כן 67$, ועכשיו למעשה אלו האחרונים שנשארו למוכר.. אז..

 

http://www.ebay.com/itm/HD-Full-1080P-G1W-2-7-LCD-Car-Dash-DVR-Camera-Recorder-G-sensor-Night-Vision-/281313071737?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item417f90d279

עריכה אחרונה על ידי UniqueZ

פורסם (נערך)
Video Resolution:VGA640x390 Hd1280x720(720p30f/s)

אכן זה הזיוף, רק 720P- המקורי אמור לעלות לפחות 45$.

קנה את הG1WH שרובנו הזמנו-שווה את ההפרש וכרגע לאחר עידכון הקושחה הוא אפילו טוב יותר :-).

 

נ.ב- לגבי הקושחה לG1WH, אני כבר סגור על זה, ממליץ לנסות את הקושחה של Shadow GT300W.

יש הבדל גדול מאוד בפרטים הקטנים בתאורה חלשה, הקושחה המקורית מחליקה את כל התמונה ביגלל הרעש ומעלימה המון פרטם קטנים(רזולוציה), בShadow GT300W האיזון לובן עובד ומדוייק יותר והתמונה עם יותר פרטים.

שווה לנסות, כרגע אין לי כרטיס זיכרון לכן לא יכול ליבדוק וידאו אלא רק תמונות עם כרטיס זיכרון ישן של 64MB :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...