Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, הזמנתי ציוד סאונד לרכב, שני קומפוננטים, אחד של Hertz car audio speaker esk165 (שמיועד לקדימה של האוטו)

והשני קומפוננט 6.5" JBL GT5-650C (לאחורה)

 

עוד יש לי מגבר מונובלוק של Cerwin Vega HED 500.1 שמיועד רק לסאב, (סאב KENWOOD 1000W) ועוד מגבר Cerwin Vega VEGA400.4 שמיועד לשני הקומפוננטים

 

עכשיו חסר לי רק החיווט, שאני לא כל כך מבין בזה, כמובן שמעדיף להשתמש בחוויט איכותי, אבל לא רוצה להשתגע שיהיה מוזהב וטוב, איזה חיווט אני צריך בידיוק?

ומה אני צריך לשים למצבר שלא יהיה קצר או בעיות?

תודה מראש לעוזרים.

עריכה אחרונה על ידי mono block
פורסם

ה-GT5 הוא סט גרוע אם אתה יכול לבטל את ההזמנה הנ"ל תעשה זאת

ה-ESK סט טוב אם אתה יכול להזמין עוד אחד כזה כסט אחורי תעשה זאת.

 

בנוגע לחיווט מומלץ ללכת על חיווט בעובי 4 גייג

עם מפצל מתח ל-8 גייג עבור כל מגבר.

 

שים לב שלא כל כבל שמוצהר 4 גייג הוא באמת 4 גייג

ישנם הבדלים גדולים בין המותגים השונים ,תגיע למתקין ותשאל עם איזה חיווט הוא עובד

מעבר לכך רצוי גם להחליף חיווט לרמקולים לעובי 1.5 ממ לפחות עבור הסאב 2.5 ממ ו-RCA מבית טוב.

פורסם
ה-GT5 הוא סט גרוע אם אתה יכול לבטל את ההזמנה הנ"ל תעשה זאת

ה-ESK סט טוב אם אתה יכול להזמין עוד אחד כזה כסט אחורי תעשה זאת.

 

בנוגע לחיווט מומלץ ללכת על חיווט בעובי 4 גייג

עם מפצל מתח ל-8 גייג עבור כל מגבר.

 

שים לב שלא כל כבל שמוצהר 4 גייג הוא באמת 4 גייג

ישנם הבדלים גדולים בין המותגים השונים ,תגיע למתקין ותשאל עם איזה חיווט הוא עובד

מעבר לכך רצוי גם להחליף חיווט לרמקולים לעובי 1.5 ממ לפחות עבור הסאב 2.5 ממ ו-RCA מבית טוב.

 

קודם כל תודה, את ה GT5 לקחתי רק בשביל להחליף את הרמקולים המקורים האחורים.

לא ממש מצאתי מי שימליץ לי על זוג רמקולים אחורים בגודל 6.5 אז בסוף הזמנתי אותם.

התקציב לאחורה היה 350 שקל, ככה שאני לא מאמין שיש דברים איכותים יותר במתקציב הזה.

מקדימה היה לי יותר חשוב האיכות.

 

וסליחה על הבורות אבל מזה בידיוק אומר ג''ג? הבנתי שכניראה מדובר בעובי של הכבל, ומאיפה אני יכול להשיג כבלים כאלה באזור חיפה והקריות, או שאפילו להזמין דרך חנות ישראלית, או איביי.

 

אפשר דוגמה למפצל מתח מחנות מסויימת?

 

אני פשוט ממש חדש בכל הקטע הזה, בחיים לא השקעתי ברמקולים וכבלים איכותים, אז לינקים למוצרים דיי יעזרו לי, תודה.

פורסם (נערך)

אם אתה רוצה בחיפה אתה יכול להגיע לכאן ולשאול :

http://www.autos-sound.co.il/

 

באיביי אתה יכול גם לרכוש יש המון דגמים שונים

אתה יכול לחפש קיט התקנה למגבר

http://www.ebay.com/sch/Amplifier-Kits-/71527/i.html?_from=R40&_nkw=

 

ומפצל מתח

http://www.ebay.com/sch/Distribution-Blocks-/50550/i.html

 

בנוגע ל GT5 הייתי הולך על סט של הרץ מסידרת הדיצי או קוואסלי מאותה סידרה

או מסידרת האנרגי אם ניכנס במחיר ,אבל הבחירה היא שלך.

 

גייג היא מידה אמריקאית

http://en.wikipedia.org/wiki/American_wire_gauge

אגב איזה רדיודסיק יש לך.?

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
×
×
  • תוכן חדש...