Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בהמשך לשרשור הזה, אני מתוכנן לצאת לנסיעת עבודה של חודשיים בארה"ב, מה שאומר שבמהלך היום אהיה עסוק אבל הערבים וסופי השבוע יהיו פנויים. אשמח ללמוד מנסיונכם על מקומות מעניינים לראות ולבקר בהם באזור שבין ניו יורק, ג'ורג'יה, טנסי ואילינוי.

 

זה הביקור הראשון שלי בארה"ב, לכן כל חוויה מעניינת שעברתם שם ותרצו לחלוק תתקבל בברכה.

 

בתודה מראש.

פורסם

סתם סקרנות,בשרשור המקביל ציינת שיש לך ויזה לארה"ב - ויזת תייר? או שארגנו לך אשרת עבודה זמנית כלשהי?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

~

מקפיץ ונותן לשרשור הזה צ'אנס אחרון.

 

הפורום אמנם הראה את אוזלת ידו בכמה מקרים לאחרונה, אבל דווקא בנושא הזה חשבתי שיהיה יותר מידע.

קשה לי להאמין שאיש מהחברים שביקרו בארה"ב לאחרונה לא נתקל במשהו שלא מופיע ב-tripadvisor.

פורסם

האזור שבין ניו יורק, ג'ורג'יה, טנסי ואילינוי הוא מאוד גדול.



סופי שבוע של חודשיים תספיק לראות כמה חלקים קטנים מהעיר ניו יורק.

איפה אתה הולך להיות בדיוק?

מה מעניין אותך?

 

אייל

פורסם
מה כדאי לראות/לעשות/לאכול שם?

 

(שלא תגיד שלא הבאת את זה על עצמך !!! :) )

 

1. לראות - Milf's

2. לעשות - Milf's

3. לאכול - את הלב

 

:lol:

 

(בנוגע לסיוע ב 1 ו-2, דבר עם בנצי)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איפה אתה הולך להיות בדיוק?

אין לו"ז מוגדר, אני מחליף זמנית את איש השירות הקבוע באזור ולכן אנוע בין הלקוחות המפוזרים שם.



 

 

מה מעניין אותך?
חוץ מה-MILFs של איציק? :lol:

באמת שאין העדפות, כל דבר שאין בארץ או באירופה ויכול להיות לטעמכם להוסיף זכרון מעניין מהטיול.

 

תודה.

פורסם

אני לא יודעת כמה אתה מתכוון להעמיק לתוך ארה"ב או אם אתה נשאר לאורך החוף אבל יש כמה מקומות שפשוט נהניתי להסתובב בהם:

1. המטרופוליטן בניו יורק

2. Museum of natural History - גם בניו יורק

3. לך לראות הצגה בברודוויי

4. מוזיאון התעופה בוושינגטון

5. MOMA - ניו יורק

6. אם יוצא לך - סע למפלי הניאגרה ביום \ סופ"ש פנוי וקח דרכון - המפלים עצמם מהצד האמריקאי, אבל הנוף מהצד הקנדי.

 

הפעם האחרונה שהייתי שם הייתה לפני כ-10 שנים אבל זה היה ממש כיף :)

פורסם

ניו יורק היא סיפור בפני עצמו, יש פה בטח חבר'ה שיכולים לחפור לך עמודים על גבי עמודים. אני חושב שזו עיר מעניינת שאפשר לגלות בספונטניות בלי מפת תיירים, בפרט אם תהיה שם לאורך זמן ויהיו חבר'ה מקומיים שיוכלו לתת לך טיפים על דברים שקורים בזמן אמת. אני רק אומר מה המקום האהוב עלי בניו-יורק - לא במקרה זו מסעדה... :) BLT PRIME ב-E22nd 111. הפורטרהאוז שיהפוך גם צמחוני מצוי לרוצח דולפינים, סתם בשביל הכיף אפילו שלא מכינים פורטרהאוז מדולפינים בדרך כלל.

 

המלצה אישית שלי, אם אתה קצת מדרים - צפון קרוליינה. לפני כתשע שנים עשיתי טיול נהדר במערב המדינה הזו, יצאנו מאטלנטה ג'ורג'יה וטיילנו כארבעה ימים כשהיעד הסופי היה אשוויל צפון קרוליינה, המסלול נבנה עם שותף עסקי שחיכה לנו באשוויל והיה מעולה. דבר איתי אם וכאשר תזדמן לאזור. נופים, עיירות קטנות, רכבות קיטור ישנות... אמריקה האמיתית.

 

לגבי הניאגרה - מסכים, וכמובן אל תוותר על החלק הרטוב -שייט בספינה שנכנסת ממש לתוך המפלים. זה קר, רטוב, ומשעשע מאוד מאוד. גם העיירה ניאגרה שמשקיפה על המפלים חמודה, בסגנון מצועצע קצת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

~

תודה לכולם.

 

יש לנו לקוח בצפון קרוליינה, כך שזה בהחלט נלקח בחשבון. נמצא את הזמן גם לניו יורק, למרות שאני לא חובב ערים גדולות.

פורסם

לא הייתי מצפה מניו יורק ליותר מדי אחרי שבליתי את מרבית חייך בנתניה, ככה זה, לעומתה הכל מתגמד.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

את ניו יורק הכי כדי לגלות ברגל

העברתי שם כמה ימים ללא כסף וכל מה שעשיתי היה לרדת מהתחתית כל יום באיזור אחר ופשוט להסתובב

חוץ מזה הייתי מברר אם יש איזו הופעה חיה בסביבה או אירוע מוטורי (http://www.motorsportreg.com/index.cfm/event/calendar תכניס ZIP)

משחק NBA אם תצליח להשיג כרטיס בזול

ותתחיל לעשות הזמנות מAMAZON למלון ... :)

:wink:
פורסם
לא הייתי מצפה מניו יורק ליותר מדי אחרי שבליתי את מרבית חייך בנתניה, ככה זה, לעומתה הכל מתגמד.

:-)

צחוק צחוק, אבל יש לי תחושה ששכונת אזורים נותנת מושג די טוב על החיים בהארלם.

פורסם
כל דבר שאין בארץ או באירופה ויכול להיות לטעמכם להוסיף זכרון מעניין מהטיול.

 

בו'נא אתה משוגע, אתה נוסע למקום הטוב ביותר בעולם מבחינת Milf's, ואתה מקשיב כאן לכל מיני אנשים ששולחים אותם לפאקינג מוזיאונים ולראות מפלי מים משעממים ?!?!?!?!

 

תתעורר בנאדם !!!

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...