Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה מבחינת הגנה? אוטם מול ווקס? הכוונה היא לא לעמידות.

נידוף מים?

המלצה לווקס ?150 בערך.

אוליי ננסה גם וגם, בבעלותי עוד רכב.

המון תודה!

 

אין הבדל בהגנה בין ווקס איכותי לאוטם קונבנציאונלי. ההבדל הוא משך זמן ההגנה ולכן המלצתי לך על ווקס.

ווקס איכותי שיחזיק לך מעמד לתקופה כזאת יקר יותר מ 150 ש'ח. זאת מכיוון שווקסים איכותיים עשויים מחומרים טבעיים ובתהליכים יותר ארוכים, להבדיל מאוטמי צבע שעשויים מתערובות של חומרים סינטטיים.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אין הבדל בהגנה בין ווקס איכותי לאוטם קונבנציאונלי. ההבדל הוא משך זמן ההגנה ולכן המלצתי לך על ווקס.

ווקס איכותי שיחזיק לך מעמד לתקופה כזאת יקר יותר מ 150 ש'ח. זאת מכיוון שווקסים איכותיים עשויים מחומרים טבעיים ובתהליכים יותר ארוכים, להבדיל מאוטמי צבע שעשויים מתערובות של חומרים סינטטיים.

 

מה טווח המחירים?

דוגמאות?

לטווח של 2-3 חודשים זה בסדר.

פורסם

מצטער על הדאבל.

מה לגבי זה

GTechniq | C2v3 Liquid Crystal 500ML?

בהשוואה לשאר האוטמים?

ולגביGTechniq | C1.5v2 Silo Seal 100M?

מה ההבדל בינהם? וביחס לשאר האוטמים(בעיקר המנזרנה)?

תודה

פורסם

אציין כמה ווקסים נבחרים, בסדר עולה על פי מחיר ועמידות.

MOTHERS synthetic wax - עמידות של 4-6 שבועות (55 ש'ח)

MOTHERS gold carnauba wax - ווקס קארנובה, עמידות של 4-8 שבועות (89 ש'ח)

 

+CG InstaWax -ווקס תרסיס נוזלי עם קארנובה,מאוד קל ליישום. עמידות של כ-3 שבועות (75 ש'ח)

CG Butter wet wax - ווקס על בסיס קארנובה. ווקס עם מראה עמוק מאוד. עמידות של כחודשיים (99 ש'ח)

CG Extreme depth - ווקס קארנובה + פולימרים סינטטיים, שילוב של ווקס ואוטם. עמידות של כ 3-4 חודשים (125 ש"ח)

CG XXX - ווקס משחה על בסיס קארנובה מאוד מרוכז, הXXX הוא ווקס כניסה לעולם הווקסים המתקדמים. עמידות של כ-חודשיים עד שלושה חודשים (159 ש'ח)

CG Petes 53 - ווקס מעולה בעל ברק עמוק ויישום קליל. 53 אחוז קארנובה ברזילאית. עמידות של כ 3-4 חודשים (269 ש'ח)

Auto Finesse-Temptetion - ווקס קארנובה מיוצר בעבודת יד , ממש קל ליישום והסרה ובעל עמידות של כחודשיים. (210 ש'ח)

Dodo Juice- Hard Candy- ווקס קארנובה מיוצר בעבודת יד על ידי אחת מחברות הבוטיק הטובות בעולם, עמידות 3-4 חודשים (249 ש'ח)

 

צירפתי לך כאן מדגם קטן מקו הווקסים שלנו (יש עוד עשרות...),כמובן שיש ווקסים איכותיים יותר ועמידים יותר אך ניסיתי לעמוד בטווח המחירים שביקשת.

תוכל לקבל עוד מידע על כל אחד מהם באתר שלנו ולהחליט על מה שמתאים לך.

נ.ב לרגל פתיחת ה Showroom והחנות האלקטרונית ,יש על כל הווקסים האלו 10% הנחה, ועוד המון מוצרים בהנחות של 10%-50%.

 

מקווה שזה סייע לגבש החלטה, אני כאן אם יש שאלות נוספות.

אלי

פורסם

ממליץ גם לשקול בחזרה את האופטי סיל, אנשים פה מדברים על עמידות והאם הוא יתן עמידות של שלושה וארבעה חודשים.. בסופו של דבר קלות היישום שלו פשוט מטורפת, ובמקרה כזה אני פשוט מורח אותו אחת לחודשיים, הבקבוק גם מספיק להרבה יותר מעשרה רכבים לעניות דעתי.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
ממליץ גם לשקול בחזרה את האופטי סיל, אנשים פה מדברים על עמידות והאם הוא יתן עמידות של שלושה וארבעה חודשים.. בסופו של דבר קלות היישום שלו פשוט מטורפת, ובמקרה כזה אני פשוט מורח אותו אחת לחודשיים, הבקבוק גם מספיק להרבה יותר מעשרה רכבים לעניות דעתי.

הסיבה היא לא על העמידות, אלא ההגנה, המשטח החלק יותר, נידוף מים טוב יותר וכו שישי לאוטמים היקרים יותר, ללא ספק מוצר מצויין עם יתרונות משלו כמו מראה רטוב.

 

אלי תגובתך ראויה להערכה,תודה רבה, פספת תגובה נוספת שלי על האוטמים.

האם ניתן ליישם ווקס על המנזרנה? גט סיל? איך התכונות של האוטמים (שני הנל) של גטיכניק בהגנה ובמראה?

פורסם
אציין כמה ווקסים נבחרים, בסדר עולה על פי מחיר ועמידות.

....

 

צירפתי לך כאן מדגם קטן מקו הווקסים שלנו (יש עוד עשרות...),כמובן שיש ווקסים איכותיים יותר ועמידים יותר אך ניסיתי לעמוד בטווח המחירים שביקשת.

 

אלי

 

כל הכבוד על ההודעה המושקעת.

אשמח לדעת מה דעתך על סדרת הווקסים של קולינייט, ולמה לא ציינת אותם בהודעה שלך למרות מחירם הזול והעמידות הגבוהה שלהם.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

ההחלטה על:

GTechniq | C2v3 Liquid Crystal



שמציג יכולות עדיפות בהרבה על האוטמים האחרים שהוזכרו כאן.

עכשיו ההיתלבטות האם לבצע עליו ווקס(הוא מתאים לכך).

בפורמים בחול טוענים שלמעשה הווקס יגרע מהתכונות שלו ורק יזיק(למשל פחות בידינג, נידוף מים וכדומה) והמראה שלו טוב יותר מרוב הווקסים.

מה דעתכם כדאי או לא?

ווקס יהיה CG בטר ווקס או אינסטווקס(נוטה לבטר..)איזה עדיף?.

הסיבה היא מראה מראה טוב יותר(ואליי עוד שיכבת הגנה).

דרך אגב אשמח להתייחסות:קראתי שבדילול אפשר להשתמש בו כקויק דיטלר?

איך מומלץ ליישם אותו?

 

 

פורסם
הסיבה היא לא על העמידות, אלא ההגנה, המשטח החלק יותר, נידוף מים טוב יותר וכו שישי לאוטמים היקרים יותר, ללא ספק מוצר מצויין עם יתרונות משלו כמו מראה רטוב.

הגנה ומשטח חלק עם ביצועי נידוף מים מטורפים אתה יכול לקבל גם מ-QD של סונאק שדובר עליו כאן מספר פעמים כמוצר פלא. לא תמיד היקר יותר הוא זה שנותן את הביצועים הטובים יותר. אבל יהיה נחמד לראות את ביצועי ה-C2V3.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
למישהו יש המלצה לחומר אחר אוליי?

 

יש לי ניסיון טוב עם אוטם של WOLF HB.

היצרן מדבר על הגנה של שנתיים.

צברתי ניסיון של שנה.

חייב לציין ששטיפות ידניות בלבד עם ONR וחיזוק פעם בחודשיים בממוצע עם QD של WOLF שמיועד לתחזוקת האוטם.

לאחר כעשרה/11 חודשים שמתי לב שיש החלשות של ההגנה והופעה של סוורלים. לאחרונה עשיתי כיסוי נוסף, אבל בלי פוליש.

מבחינתי, למרות ההבטחה של השנתיים, ההישג מצויין - כמעט שנה של אפקטיביות!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הבנתי שחברת

WOLF HB לא מייצרת לבד את המוצרים שלהם

אלא קונה מותגים ידועים (אוטם צבע של מנזרנה לדוגמא) ורק מתייגת אותם בשל WOLF?

או שהמידע לא נכון?

פורסם

אין לי מושג ולא יודע אם זה בכלל משנה.

החומר שקוף ונוזלי מאוד (דקיק).

קל מאוד ליישום.

בקבוקון מספיק ל 3-4 מכוניות - יישום מלא=2שכבות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בוודאי שזה לא משנה ולא אמור לפגוע באיכות המוצרים. (נהפכו,הם בוחרים את הטופ של כל מותג במידה וזה נכון)

רק סתם סקרנות.

פורסם
הגנה ומשטח חלק עם ביצועי נידוף מים מטורפים אתה יכול לקבל גם מ-QD של סונאק שדובר עליו כאן מספר פעמים כמוצר פלא. לא תמיד היקר יותר הוא זה שנותן את הביצועים הטובים יותר. אבל יהיה נחמד לראות את ביצועי ה-C2V3.

העניין הוא שהוא לא יקר יותר,מגיע 500ML ב-144 ש"ח.

לגבי המוצר של WOLF יש לי מעט רתיעה להזמין מחול, יש קישור אוליי לאתר מומלץ?


×
×
  • תוכן חדש...