Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר יומיים שהקודנית מסרבת לשתף פעולה. גם לאחר ביקור במוסך אתמול בבוקר שכלל החלפת הסיליקון+ ניקוי.

מאתמול הרכב (פוקוס 07) עומד במקום ללא אפשרות להניע בגלל הקודנית.

עוד מישהו נתקל בתופעה, ויותר חשוב- טיפים להתמודדות עם הבעיה?

 

עריכה: שכחתי לציין כי במוסך נאמר לי שהסיבה היא הקור אשר מקפיא את הקודנית ומקשה על המגעים..

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תופעה מוכרת, אצלנו שנה שעברה זה השבית את הרכב למשך יומיים עד שביצענו ניתוק קודנית.

אני מאמין שכשייתיצבו הטמפרטורות הכל יחזור לשגרה אבל לבנתיים אני לא רואה שום אפשרות חוץ מניתוק קודנית.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

על איזו תופעה אתם מדברים, שנתקעים מקשים?

אבא שלי שלשום התלונן שאחד המקשים קשה וכמעט לא נלחץ (מצליח רק אחרי כמה נסיונות). הדרכתי אותו ללכת למתקין שיחליף לקוד עם מקש אחר... בסוף תפרו אותו - אמרו לו שאי אפשר להחליף קוד (קודנית סטנדרטית לחלוטין) והחליפו לו את כל הקודנית בעלות 350 ש"ח :?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

אתמול לפני יומיים אשתי נתקעה עם הקודנית. ירדתי לרכב כשאני חמוש במברג שטוח, ספריי מגעים, מקלוני אזניים.

פתחתי את היחידה, הסרתי את המקשים, ריססתי הלוח המודפס וניקיתי בעזרת המקלונים (יצא הרבה שחור של גומי).

הקודנית כחדשה והאשה חדלה להציק וחזרה לתת לי את הכבוד לו ראוי זכר אלפה.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אתמול נתקעתי עם הקודנית. שקלתי לרדת לרכב כשאני חמוש במברג שטוח, ספריי מגעים, מקלוני אזניים.

לפתוח את היחידה, להסיר את המקשים, לרסס את הלוח המודפס ולנקות בעזרת המקלונים (שיצא הרבה שחור של גומי).

נזכרתי שזה אני ואין לי כוח לדברים הללו ולא אקבל את הכבוד לו ראוי זכר אלפה.

 

לחצתי חזק עד שהקודנית הגיבה ;)

 

או בקיצור, כן - מורגש מאוד.

פורסם

איזה קטע, גם אצלי. החלפתי את הקוד לאחד שמשתמש רק בספרות שלא היו בעבר בשימוש ועכשיו זה נלחץ בקלות אפילו כשקפוא.

פורסם

כן אתה לא היחיד , היום לקח לי 10 דקות להניע את האוטו כי חלק מהכפתורים בקודנית לא הגיבו וזה שהאוטו התחיל לצפצף בלי הפסקה באיזהשהוא שלב לא עזרה לי כל כך...

פורסם

איזה סיוט, וחשבתי שזה רק בגלל שהרכב שלי ישן..

לחצתי כ"כ חזק על אחד הכפתורים עד שהוא בעצמו צפצף 5 פעמים ברצף ונעל לי את הרכב לכמה דק'. סיוט!

 

מה עושים במקרים כאלו? מחליפים גומי? מורידים?

Opel Adam S 2017

פורסם

היי, לי יש פתרון, כתבתי אותו קודם, תשקיעו 10 דקות ותחסכו 300-400 שקל על קודנית.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"


×
×
  • תוכן חדש...