Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי לפני יומים טיפוח לפולו 2012

 

שטיפה

פלסטלינה סינית עם חומר סיכוך

אחרי זה שטיפה

ניגוב עם מגבות איכותיות

בלאק לייט

אוטם צבע 109

ווקס בלאק 53 של GUYS

 

חייב לציין שהאוטו נראה כאילו עכשיו הבאתי אותו מהסוכנות !!

 

התלהבתי מהברק , מהצבע .

 

אבל יש שני דברים שמעצבנים

 

1. ניקוי הפלסטיקים אין לי חומר יעוודי בשביל זה .. אם אפשר המלצה .. ?

2. ניקוי הטאסות (כן טאסות ) זה זמני .. אין לי דרך לנקות אותם אם אני ינקה אותם עם מגבת היא תהרס לי מהשחור

 

יש חומר מיוחד ? כל מיני מברשות שלא נהרסות ??

 

אם אפשר לינקים לקנייה אשמח !!

תודה ושבת שלום

פורסם

לגבי הפלסטיק:

http://www.autostore.co.il/תרסיס%2Dמחדש%2Dפלסטיק%2Dפנימי%2DMeguiar%2Ds%2DSupreme.html

חומר לא יקר ועושה עבודה טובה.

אני קניתי מטלית של סנו רק לטסות,עושה עבודה טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגבי הפלסטיק אני ממליץ על:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9-%D7%93%D7%A9-%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-Carplan

חומר שאני משתמש בו כבר 5-6 שנים והוא פשוט מצויין,לא שומני ושומר על הדשבורד,ריח טוב ולא מבריק מידי.

לגבי הטאסות לדעתי APC יעשה את העבודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חומר השימור הכי טוב שנתקלתי בו ב-25 השנים האחרונות נקרא Aerospace Protectant של 303 האמריקאית. יקר אבל שווה.

היה לי רכב "כמעט אספנות" מודל 1984, עם פלסטיקים חיצוניים ופנימיים חדשים.

כשלא יודעים, הכל פתוח.. :lol:

פורסם

היי DARKWOLF.

 

מוצר כמו ה all clean יתן לך פתרון ניקוי לכל סוג של משטח ,תלוי באופן הדילול. לפלסטיק בפנים הרכב אפשר לדלל אותו ביחס של 1:20 .

אם המשטח ממש מטונף אפשר להוסיף מעט חומר אבל ברוב המקרים אין צורך.

http://vixdetailing.co.il/all-clean/?product

 

מוצר כמו ה Silk Shine יצפה לך את הפלסטיקים והגומיות ברכב בשכבת הגנה עמידה לאורך זמן עם ברק משי עדין.

http://vixdetailing.co.il/silk-shine-spray-dressing/?product

 

מחכים לתמונות :-D

 

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...