Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על ההתייחסות,

אם כתבתי מכס - הרי הכוונה הייתה חכל המיסים למיניהן בצורה גורפת.

 

לגבי להגיד למוכר לכתוב כך או אחרת, בשום אופן לא מעוניין.

בשביל זה השיקול לקנות מתחת לסכום המחוייב במס.

 

האם אפשר להתייחס באופן פרטני לדגם המומלץ, מועדף, אולי זה שיש לכם?

 

אתה יכול להסביר לי בבקשה למה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה יכול להסביר לי בבקשה למה?

 

 

בטח,

זה נקרא התחמקות ממס, ומה שהוצע , ואני מבין שאחרים גם פועלים ופעלו ככה, כלומר להגיד למוכר לכתוב שהמוצר שווה פחות מהסכום המחייב במס.

 

אני והחברים שלי נזמין בכל מקרה כל אחד בנפרד, כי זה באמת עבור כל אחד מאיתנו בנפרד,

ובפועל מדובר על סכומים קטנים, ככה שזה לא נשמע לך יותר מדי,

ואם היה מדובר על מוצר שווה 1000$ ועדיין היית אומר למוכר לרשום שזה שווה פחות מ75$ ?

ואם המוצר שווה באמת 10,000$ ?

לך אולי זה נשמע סכומים גדולים, אבל לאחרים לא.

 

בכל אופן, למיטב ידיעתי, כל המוצרים עוברים במכס בכל מקרה, גם אם שלחו לך את זה בדואר רגיל, רשום או לא רשום, גם אם אמרת למוכר לכתוב שהמוצר שווה פחות

לא כל המוצרים כמובן נתפסים ודורשים עבורם את המיסים,

אם המוצר נתפס, הם מעריכים מה השווי שלו, למשל אם תזמין איזה מכשיר סלולרי הכי חדש והכי מתקדם, הרי אין סיכוי שהוא עולה פחות מ75$

והם מכירים את זה שאומרים למוכרים לכתוב שהמוצר שווה פחות

ואני אפילו שמעתי על כאלה שביקשו מהם להראות הוכחות כמה המוצר שווה, והגאונים עוד ניסו לזייף דפים.

 

בכל מקרה, לדעתי האישית, זה לא שווה את זה בכלל

אני למשל בעל עסק, לא רוצה בשום מצב בעולם לריב עם רשויות המס, מאוד לא כדאי

דודה שלי למשל, בעלת מספרה, נחשדה בקבלה של כ60-70 שקל ולא מצאו את הקבלה כשבדקו אותה ביום שישי בצהריים בשיא הלחץ של העבודה שלך במשך כל השבוע, למרות שהיא מקפידה על הכל, ויש לה עובדות, אז היא בטח לא ניסתה להתחמק מאיזה כמה שקלים , בטח על סכום קטן כזה

את רשויות המס זה לא עניין והיא ספגה קנס של 65,000 שקל

בברכה,

מישה

פורסם

היום הרכבתי את ה Mini DVR 0801 שקיבלתי לפני כמה ימים.

היא מחליפה את הDVR-037 הותיקה שלי, שתפרוש לתפקיד אחר.

 

ההתרשמות הקצרה שלי:

נוחה לתפעול, אחרי שמבינים מה כל כפתור עושה.

תופסת GPS מהר.

התושבת המתפרקת מאוד נוחה.

איכות הוידאו אכן טובה מאוד, ממש כמו בסקירות שראיתי. אין רווחים בין סרטונים (מכוון ל3דק' פר סרטון).

המצלמה לא מתחממת ממש בזמן עבודה.

נורית ה LED קצת מציקה בחושך, צריך לקחת את זה בחשבון בבחירת מיקום המצלמה, או לכסות אותה עם נייר דבק למשל.

כיוונתי את המצלמה שתכבה דקה אחרי שאני מכבה את הרכב, משום מה היא נכבית אחרי כ20 שניות. לא נורא, אבל מוזר קצת.

 

אני משתמש בכרטיס MicroSD 32GB CLASS 10 של Transcend כל קובץ ב1080P של 3 דק' תופס 267 מגה.

 

סקירה מלאה אפשר למצוא אצל Techmoan:

ZdPHXv8Hzj8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

צירפתי מספר תמונות סלולאריות זריזות של ההתקנה ברכב שלי.

הכבל הנוסף שנראה בחלק מהתמונות הוא של המצלמה הקודמת, החדשה כרגע מתחברת למצת, עד שאני אמצא זמן לגשת למתקין לחבר אותה באופן קבוע, ולהסיר את הכבל הקודם.

 

רכשתי את המצלמה מכאן: (עם GPS, בלי זיכרון פנימי, בלי כרטיס זיכרון חיצוני)

http://www.aliexpress.com/item/Mini-Ambarella-Car-Video-Recorder-DVR-0801-With-A2S60-Chip-Full-HD-30FPS-MOV-File-Format/858074589.html

כרגע עולה 110 דולר לדגם שלי, כשאני קניתי היה מבצע של 90 דולר.

המצלמות של המוכר הזה הן החדשות יותר, ששומרות את הקבצים בפורמט MOV.

photo 1.jpg

photo 2.jpg

photo 3.jpg

photo 3(1).jpg

photo 1-.jpg

photo 2(1).jpg

!AWDSOME

פורסם
בטח,

זה נקרא התחמקות ממס, ומה שהוצע , ואני מבין שאחרים גם פועלים ופעלו ככה, כלומר להגיד למוכר לכתוב שהמוצר שווה פחות מהסכום המחייב במס.

 

אני והחברים שלי נזמין בכל מקרה כל אחד בנפרד, כי זה באמת עבור כל אחד מאיתנו בנפרד,

ובפועל מדובר על סכומים קטנים, ככה שזה לא נשמע לך יותר מדי,

ואם היה מדובר על מוצר שווה 1000$ ועדיין היית אומר למוכר לרשום שזה שווה פחות מ75$ ?

ואם המוצר שווה באמת 10,000$ ?

לך אולי זה נשמע סכומים גדולים, אבל לאחרים לא.

 

בכל אופן, למיטב ידיעתי, כל המוצרים עוברים במכס בכל מקרה, גם אם שלחו לך את זה בדואר רגיל, רשום או לא רשום, גם אם אמרת למוכר לכתוב שהמוצר שווה פחות

לא כל המוצרים כמובן נתפסים ודורשים עבורם את המיסים,

אם המוצר נתפס, הם מעריכים מה השווי שלו, למשל אם תזמין איזה מכשיר סלולרי הכי חדש והכי מתקדם, הרי אין סיכוי שהוא עולה פחות מ75$

והם מכירים את זה שאומרים למוכרים לכתוב שהמוצר שווה פחות

ואני אפילו שמעתי על כאלה שביקשו מהם להראות הוכחות כמה המוצר שווה, והגאונים עוד ניסו לזייף דפים.

 

בכל מקרה, לדעתי האישית, זה לא שווה את זה בכלל

אני למשל בעל עסק, לא רוצה בשום מצב בעולם לריב עם רשויות המס, מאוד לא כדאי

דודה שלי למשל, בעלת מספרה, נחשדה בקבלה של כ60-70 שקל ולא מצאו את הקבלה כשבדקו אותה ביום שישי בצהריים בשיא הלחץ של העבודה שלך במשך כל השבוע, למרות שהיא מקפידה על הכל, ויש לה עובדות, אז היא בטח לא ניסתה להתחמק מאיזה כמה שקלים , בטח על סכום קטן כזה

את רשויות המס זה לא עניין והיא ספגה קנס של 65,000 שקל

 

קצת הלכת רחוק מידי.

תזכור שאתה מזמין מצלמה לרכב, אני מבטיח לך שהאנשים במכס אפילו לא יודעים מה זה וגם יש מצלמות ב16$ וב300$ ומאות דגמים שונים אז אף אחד גם לא יודע לזהות אותם.

בכל מה שקשור למוצרים שנתפסים זה מאוד תלוי ע"י מי הם נשלחים ומאיזו מדינה, חבילות שנשלחות מסין בדואר רגיל לא ממש מעוררות עניין.

וגם אם תפסו אותך אז במקסימום אתה שולח להם קבלה ומשלם את המסים המקוריים שהייתה אמור לשלם, אתה רק יכול להרוויח לא להפסיד.

פורסם
היום הרכבתי את ה Mini DVR 0801 שקיבלתי לפני כמה ימים.

היא מחליפה את הDVR-037 הותיקה שלי, שתפרוש לתפקיד אחר.

 

ההתרשמות הקצרה שלי:

נוחה לתפעול, אחרי שמבינים מה כל כפתור עושה.

תופסת GPS מהר.

התושבת המתפרקת מאוד נוחה.

איכות הוידאו אכן טובה מאוד, ממש כמו בסקירות שראיתי. אין רווחים בין סרטונים (מכוון ל3דק' פר סרטון).

המצלמה לא מתחממת ממש בזמן עבודה.

 

תתחדש, נראה מעולה. אם הייתי קונה היום - זו נראית לי המצלמה האידיאלית. לא סתם TACHOMAN החליט לאמץ אותה

באופן קבוע ברכב שלו..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
תתחדש, נראה מעולה. אם הייתי קונה היום - זו נראית לי המצלמה האידיאלית. לא סתם TACHOMAN החליט לאמץ אותה

באופן קבוע ברכב שלו..

 

היא עולה כפול 2 ואף יותר מה-A8 הרגילה שיש אצלי (שאגב, אני מרוצה ממנה בינתיים). האם יש סיבה מיוחדת לכך?

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
היא עולה כפול 2 ואף יותר מה-A8 הרגילה שיש אצלי (שאגב, אני מרוצה ממנה בינתיים). האם יש סיבה מיוחדת לכך?

 

 

כן, יש כמה סיבות :

 

- היא כוללת מסך מובנה

- יש לה GPS

- יש לה מתקן נשלף

- איכות תמונה יותר טובה בהרבה

- לא רגישה לחום (ככל הידוע כרגע)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שלום לכולם קניתי רכב חדש ואני מעונין במצלמה איכותית במחיר של בין 80$ ל 120 $ חשוב שתהיה קטנה

ויצליחו לראות מספרים בקיצור קטן קומפקטי ואיכותי במחיר שפוי על מה אתם ממליצים

פורסם
פורסם
שלום לכולם קניתי רכב חדש ואני מעונין במצלמה איכותית במחיר של בין 80$ ל 120 $ חשוב שתהיה קטנה

ויצליחו לראות מספרים בקיצור קטן קומפקטי ואיכותי במחיר שפוי על מה אתם ממליצים

בדיוק בשרשור הזה שהגבת בו, אם רק היית מסתכל על התגובה של Caveman, בדיוק 8 תגובות מעל התגובה שלך, מספר תגובה 1172, תקבל תשובה ברורה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

החלפתי את ה dvr-037 המיתולוגית שלי, ב Mobius חדשה. מאוד מרוצה.

איכות HD מעולה, קריאת מספרי רישוי מצוינת, אופציית ה wide range תורמת

לצילום לילה, המצלמה קלה ולא מכבידה על המתלה, וגם הצלחתי להסליק אותה

לא רע מתחת למראה הקדמית.

 

את המצלמה קניתי מפה:

http://www.ebay.com/itm/151071891306?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

ולמי שאין מתלה, צריך לקנות מתלה נפרד כאן (המתלה שבא עם ה dvr-037 מתאים

בהחלט למצלמה זו, לא צריך לקנות נוסף):

http://www.ebay.com/itm/181166005622?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

כמו כן, למי שאין ממיר משקע המצת לכניסת USB (כמוני), נדרש המוצר הזה:

http://www.ebay.com/itm/121111057893?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

פורסם
החלפתי את ה dvr-037 המיתולוגית שלי, ב Mobius חדשה. מאוד מרוצה.

איכות HD מעולה, קריאת מספרי רישוי מצוינת, אופציית ה wide range תורמת

לצילום לילה, המצלמה קלה ולא מכבידה על המתלה, וגם הצלחתי להסליק אותה

לא רע מתחת למראה הקדמית.

 

את המצלמה קניתי מפה:

http://www.ebay.com/itm/151071891306?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

ולמי שאין מתלה, צריך לקנות מתלה נפרד כאן (המתלה שבא עם ה dvr-037 מתאים

בהחלט למצלמה זו, לא צריך לקנות נוסף):

http://www.ebay.com/itm/181166005622?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

כמו כן, למי שאין ממיר משקע המצת לכניסת USB (כמוני), נדרש המוצר הזה:

http://www.ebay.com/itm/121111057893?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

 

תתחדש,

 

אני עדיין מחכה שהמוביוס שלי תגיע,

 

האם מיד התחלת לצלם איתה או ששינית הגדרות בעזרת התוכנה וחשוב מכל, האם עדכנת את ה-Firmware או איך שהיא הגיעה, כך התקנת אותה ברכב והתחלת בצילומים?

 

תודה,

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...