Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתנאי שכל הרכיבים הוזמנו מראש:

1. ספק 5v

2. ספק 4.2v

3. מסגרת פלסטיק לגב לנקסוס 7 (הפשותה והזולה ביתר)

4. מגן מסך (חובה נגד מריחות שומניות על המסך ולתהליך ההתקנה למנוע סריטות)

5. כרטיס קול לא חובה, רק למערכות מוגברות יהווה הבדל, או למי שרוצה חיבור ישירות למגבר ללא רדיו דיסק בתור פרא-אמפ.

6. מעריך com 9 pin בשביל הנתיקות.

7. מפצל usb אקטיבי טוב.

8. כבל aux כולל מתעם לרדיו שלכם.

9. לפחות 4 טיובות של אפוקסי קויק סטיל.

10. דרמל אם דיסק חיתוך.

11. מדבקת פלסטיק בגודל 50x50.

12. ביצים של בת יענה לחתוך את הפלסטיק שנישבר מהר מידי.

13. הרבה סבלנות.

כ 3 שעות להכנת הטבלט.

כ יום להחנת המסגרת ופינישים.

פורסם
בתנאי שכל הרכיבים הוזמנו מראש:

1. ספק 5v

2. ספק 4.2v

3. מסגרת פלסטיק לגב לנקסוס 7 (הפשותה והזולה ביתר)

4. מגן מסך (חובה נגד מריחות שומניות על המסך ולתהליך ההתקנה למנוע סריטות)

5. כרטיס קול לא חובה, רק למערכות מוגברות יהווה הבדל, או למי שרוצה חיבור ישירות למגבר ללא רדיו דיסק בתור פרא-אמפ.

6. מעריך com 9 pin בשביל הנתיקות.

7. מפצל usb אקטיבי טוב.

8. כבל aux כולל מתעם לרדיו שלכם.

9. לפחות 4 טיובות של אפוקסי קויק סטיל.

10. דרמל אם דיסק חיתוך.

11. מדבקת פלסטיק בגודל 50x50.

12. ביצים של בת יענה לחתוך את הפלסטיק שנישבר מהר מידי.

13. הרבה סבלנות.

כ 3 שעות להכנת הטבלט.

כ יום להחנת המסגרת ופינישים.

הוספתי 2 מעריכים USB קטנים והתבעתי אותם באפוקסי בפנל חזית בזוית של 45 מעלות בשביל הנוכות ושלא יבלתו יותר מידי.

פורסם
אתה מוזמן לראות ולשחק אני וחבר שלי התקנו 2 כעלה שלי ללא 3G ושלו כולל

אני החלטתי שאין צורך בקו נפרד בשבילו והיום קצת אבל מצטער על הקמצנות....

ב 3G יש אופציה 1 חשובה שאני לא יכול להישתמש בה...

 

פרסמתי כבר הנה הסירטון: youtube.com/watch?v=zwHWDVpnjqw

מה יש ב 3G שחסר אצלך?

פורסם

כל הכבוד. אני כהנדסאי אלקרוניקה ומחשיבים חולה על פרוייקטים כאלה. הרבה כבוד. אצלי יש בעיה אחד זה שהידיים שלי קצת כבדות בכל הקשור לפלסטיקה. כל פעם שיצא לי להתעסק עם פלסטיק הכול היה נשבר ולא יוצא נקי.

החיים הם כמו....

פורסם
מה יש ב 3G שחסר אצלך?

 

סרויסים של גוגל טוחנים בצורה מטורפת טרפיק. (להשואה בשימוש של רדיו און-ליין הרדיו אכל לי 500MB ו הגוגל עם העידכונים שלו וכו מעל ל2GB).

ב 3G יש אפשרות להגביל סרויס מסוים שישתמש רק ב WI-FI ולא יתעדכן ב 3G.

 

ברגיל הו עובד רק ב WI-FI ואין אפשרות חסימה של סרויס.

פורסם
כל הכבוד. אני כהנדסאי אלקרוניקה ומחשיבים חולה על פרוייקטים כאלה. הרבה כבוד. אצלי יש בעיה אחד זה שהידיים שלי קצת כבדות בכל הקשור לפלסטיקה. כל פעם שיצא לי להתעסק עם פלסטיק הכול היה נשבר ולא יוצא נקי.

זה החלק הפחות בעייתי, כי אפוקסי משמש גם למילוי וגם להדבקה מאחור (איפו שלא רוים :wink:)

+ תחת ציפוי פלסטיק אין צורך בפיניש כמו בהכנה לצבע.

פורסם

תתחדש :)

נראה טוב

דומה למה שאני מתכנן אצלי גם,

דומה לשל אדי, מטמיע את זה בפאנל של הונדה עם יציאה אופטית לפרוססור חיצוני

את הסרויסים של גוגל אפשר לחסום, לא צריך את כולם בשביל יחידת ראש ברכב.

 

אני מכין את שלי נתיק בקלות, מקסימום מעלה הביתה כדי לבצע עדכונים גדולים.

 

אהבתי את הרעיון של החיבור הישיר למתח הרכב :)

 

רק, למה הבאת 2 שנאים\ספקים?

אחד לנקסוס ואחד לHUB?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו, יצרתי מפלצת נקסוסים :-)

 

הוא משתמש בשני שנאים כי האחד מדמה אצלו סוללה ומוציא מתח של 4.2 וולט

 

בצורה כזאת הנקסוס חושב שהוא רץ על סוללה מלאה אבל הוא לא מזהה טעינה לפי מה שאני מבין ולכן יורד לתרדמה.

 

הספק השני מדמה מטען קיר ומספק מתח 5v אחרי הסוויצ' ואז כנראה הנקסוס מזהה טעינה ומתעורר.

 

לגבי חסימת הסרוויסים הרחיבו בבקשה אם כי אצלי לא אעשה זאת היות והטאבלט הוא רב תכליתי ולא רק ברכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תתחדש :)

נראה טוב

דומה למה שאני מתכנן אצלי גם,

דומה לשל אדי, מטמיע את זה בפאנל של הונדה עם יציאה אופטית לפרוססור חיצוני

את הסרויסים של גוגל אפשר לחסום, לא צריך את כולם בשביל יחידת ראש ברכב.

 

אני מכין את שלי נתיק בקלות, מקסימום מעלה הביתה כדי לבצע עדכונים גדולים.

 

אהבתי את הרעיון של החיבור הישיר למתח הרכב :)

 

רק, למה הבאת 2 שנאים\ספקים?

אחד לנקסוס ואחד לHUB?

 

עקרונית הטבלט עובד מ4.2 שמדמה סוללה תאונה, (בשביל שלמחשיר לא יהיה רצון להטעין סוללה, אחרת זה יצור קצר כשמכשיר ינשא לטעון ספק)

בחיבור 5V של תעינה קיימת אפשרות להשיר מסך דולק, בפרוסס הזה משתמשים בשביל לצעת מסטנד-בי וכניסה חזרה ברגע שהמכשיר לא מזהה טעינה.

עקרונית ניתן להשעיר סוללה,עבל החלתתי שלא לסכן את היושבנם ברכב. (מצ"ב תוצעות של פיצוץ סוללה של 1000MA ובנקסוס 7 הסוללה 4500+- בחום של הערץ)

Navigator_01.jpg

Navigator_02.jpg

Navigator_03.jpg

Navigator_04.jpg

Navigator_05.jpg

פורסם

ג'יזס קרייסט!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...