Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים ראשונים סיאט MII


yossiaviel
שימו לב! השרשור הזה בן 3887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כמה מים {8 ימים } קיבלנו את הסיאט מיי החדשה . הכל הלך כמו שצריך , ללא שריטות או מכות או תאונות כלשהם . פשוט נקי וחדש , כמו שצריך להיות .

אז ככה , הרכב מרווח {יחסית} ורחב עם תא מטען גדול , המזגן טוב , למרות שהפתחים האמצעיים כלפי מעלה הוא מקרר את כל הרכב . פלסטיקה שקטה מאוד בפנים , ללא רעשים ,הגה טוב מאוד , למרות שציפיתי שיהיה קצת יותר קל בחנייה , ה-HILL HOLD עובד מצויין , מע " סטריאו עם 6 רמקולים פשוט מעולה !, הכוונה לצליל שהיא מפיקה , אם כי מורגש החוסר ב- USB . הכניסה לאחור קצת בעייתית {3-דלתות} ,שלא כמו בסקודה , הצבעים בפנים בהירים ויפים יותר {לדעתי} ,מושבים קדמיים נוחים גם לנסיעות ארוכות , חיישן MII STOP שאמור לעזור בבלימת חירום אוטומטית ,שלט קפיצי מתקפל ו... הגענו לסעיף המכני .

התנעה קלה ו... ציפיתי לרעידות {אלטו , C1 ,107 ועוד כאלה} אבל כמעט ואין . העברת הילוכים חלקה מאוד , יציבה , מהירה מאוד{יחסית} , רעש המנוע הוא חלש ואינו מפריע כלל , לא מושפעת מרוחות צד וממשאיות , עוקפת בצורה זריזה וחלקה , בקיצור משרה תחושת ביטחון . הרכב אינו קופצני כמו רכבי מיני אחרים ונוסע כמו רכב גדול רגיל . הגענו לסעיף הכואב בכיס . הדלק !

הפתעה לטובה דווקא :תדלקנו כ-31 ליטר , מאילת לחיפה , יום למחרת לפרדס חנה , סידורים בעיר , חזרה לחיפה , נסיעה לחוצות המפרץ {עם פקקים } , חזרה לכרמל וזהו . מנורת הדלק סוף סוף נדלקה . עשיתי חשבון : נסיעה בין עירונית לרוב 110 +עירונית +פקקי החג+מזגן =19 ק"ם לליטר ? אני בעצמי לא האמנתי . לו הרכב הזה היה מגיע לפני 2,5 לאף רכב מיני לא היה סיכוי ממשי כאן .

אפשר לציין לרעה את חוסר כיוון המראות החשמלי . לי זה מפריע מאוד בחנייה . וגם רעש גיר {כמו שפשןף קל} שנשמע היטב בקבינה , אך ורק בין 85 -100 קמ"ש .הדברים הללו מופיעים בכל רכבי הסדרה הזו {סיטיגו, אפ ומיי} , לאחר חיפוש בפורומים בחו"ל .

בינתיים הרכב מומלץ בחום . אם הוא יפגין גם אמינות גבוהה , זאת תהיה קניית רכב המיני הטובה ביותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה היתרון בגיר הרובוטי,החיסכון שלו,אני רק מקווה שהוא לא יהיה כמו ה dsg,. המושבים אכן נוחים,אבל לי הפריע חוסר הדיפונים.

בדקתם את מערכת המיי סטופ?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלה בדעתי לרכוש גם, בסוף התפשרתי על משומשת (חתימה) עקב עלויות,

תתחדש אחלה מכונית!

תמונות זה יהיה עוד יותר טוב...

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את היעילות של פתח המזגן שמקרר את השמשה מודדים ביום קיץ חם ולוהט, לא בימי הסתיו, רגע לפני אוקטובר.

 

לא רוצה להשבית שמחות אבל אני פשוט לא מבין איך מתמודדים עם מזגן מהסוג הזה במדינה כמו ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי כזאת אדומה לפני כמה ימים, באמת אוטו חמוד ביותר חיצונית (3 דלתות), עם דשבורד לבן וכסאות יפים, מערכת שנשמעת טוב, גורם לי לחשוב אולי יש מיני שעדיפה על הפנדה חוץ מפיאט 500 :wink:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
את היעילות של פתח המזגן שמקרר את השמשה מודדים ביום קיץ חם ולוהט, לא בימי הסתיו, רגע לפני אוקטובר.

 

לא רוצה להשבית שמחות אבל אני פשוט לא מבין איך מתמודדים עם מזגן מהסוג הזה במדינה כמו ישראל.

שהיתי ברכב השכרה כזה כמה שעות ברצף באחד הימים החמים של סוף הקיץ השנה והרגשתי מעולה. המזגן מקרר את חלל הרכב בצורה מצויינת. אין לי מושג למה מתלוננים על זה, באמת שלא. ואני אחד ששונא חום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים לא מבינים! עצם כך שהפתחים מכוונים למעלה זה הדבר הכי נכון שיש!

אוויר חם עולה למעלה, תקרר את הלמעלה (אזור האוויר החם) תקבל מיזוג אוויר הכי טוב שיש.

התאוריה של הישראלים של "המזגן צריך להיות לי ישר על הפנים" זה לא נכון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היתרון בגיר הרובוטי,החיסכון שלו,אני רק מקווה שהוא לא יהיה כמו ה dsg,. המושבים אכן נוחים,אבל לי הפריע חוסר הדיפונים.

בדקתם את מערכת המיי סטופ?

 

שלנו דווקא גיר רגיל . אנו משתדלים להתרחק כמה שיותר מהרובוטי וה DSG למיניהם , ולא משנה מי מייצר אותם כרגע . אם זה אוטומטי אז שיהיה אוטומטי עד הסוף , בלי "חוכמות יתר" .

בקשר לדיפונים ... זה סתם עניין של טעם אישי . ב פולקסוואגן אפ זה אפילו חלק מלוח המחוונים {פח בצבע הרכב} . ודווקא שם זה נראה הרבה יותר טוב . {שוב לטעמי}

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שמאוד עניין אותי לאחרונה,מקווה לא להשמע חוצפן אבל אשמח לדעת בפרטי את המחיר שקיבלת עליו ואת רמת הגימור (כמובן שאם לא אכפת לך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בסקודה סיטיגו לפני מספר חודשים. מאחר ומדובר באותו רכב אני מרשה לעצמי להעביר ביקורת. בתוך הרכב הרגשתי כאילו אני יושב בסובארו ג'סטי 92 מרוב שהרכב בסיסי וספרטני. מבחוץ מדובר באחת המכוניות הכי אנמיות שראיתי אי פעם. קונצרן VAG ידוע בעיצובים הבנאליים שלו, אבל הפעם הם ממש התעלו על עצמם. המעצבים פשוט לקחו קופסאת נעליים, הוסיפו פנסים והדביקו סמל של סקודה/סיאט/פולקסווגן. אין לי מושג איך הרכב נוסע. העיצוב והאבזור הורידו את החשק לבדוק את הרכב לעומק.



שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיוון שלאבא יש את ה 107 אז לגבי פתח האיוורור אני יכול להגיד ככה:

אם רק נכנסים לרכב ומישהו יושב מאחור והרכב חם,אז כן חסר שאין עוד 2פתחים,אבל כעבור זמן דדוקא בסדר,האוויר זורם מלמעלה והנוסעים כן מרגישים אותו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים לא מבינים! עצם כך שהפתחים מכוונים למעלה זה הדבר הכי נכון שיש!

אוויר חם עולה למעלה, תקרר את הלמעלה (אזור האוויר החם) תקבל מיזוג אוויר הכי טוב שיש.

התאוריה של הישראלים של "המזגן צריך להיות לי ישר על הפנים" זה לא נכון.

צודק לחלוטין, אנשים באמת לא מבינים. שכשנכנסים לרכב שחונה בשמש צהריים קופחת והטמפרטורה בתוכו מגיעה לרמות בלתי נסבלות של 60 - 70 מעלות, פתאום מתחשק להם מטח של אויר קר ישר בפרצוף. קצת סבלנות, עשר דקות עד רבע שעה של בישול איטי, כזה שמתאים למנה משובחת במסעדה אנינה, לא כל כך נורא הענין הזה. ולא מכיר את האוטו הזה בו מדובר, אבל גם לא מכיר אף אוטו שבתנאים המתוארים למעלה יוכל להקל מידית על הנהג והנוסעים, בשביל זה צריכה להיות אפשרות להפנות את פתחי האיוורור ישר אליהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...