Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שקודה סופרב - מה דעתכם?


msigal
שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה - קודם כל זו לא טעות, אומרים שקודה ולא סקודה. רק לידיעה...

 

אתמול התייצבתי אחר כבוד בסוכנות סקודה הסמוכה (די רחוקה, למען האמת, תקועה באיזה חור), לבחון את הסופרב המחודשת (מבחינת היצע המנועים). לאחר נסיעת מבחן, התרשמותי הינה כנ"ל: הרכב גדול מ-א-ו-ד, עם מרווח פנימי שעולה אפילו על אאודי A6, מאובזר למדי בגרסת ה-190K ומאובזר היטב בגרסה היקרה יותר, ב-210K. המנוע (1.8טורבו הישן והטוב של קבוצת פולקסווגן-אאודי-סיאט-סקודה-בנטלי-בוגאטי ולך תדע מה עוד הם קנו היום) מגיב היטב, ואין ספק שעם צ'יפ ועדכון תוכנה ל-180 או 193 כ"ס הוא יהיה מהנה למדי. הגיר הוא בעל 5 הילוכים ומחולק היטב, ואיכות הנסיעה טובה מאוד - הרגשה "גרמנית" לחלוטין ואיכות הרכבה מעולה.

 

מה שכן - הדגם ה"זול" יותר מגיע בלא בקרת משיכה, גימור פנימי רגיל ולא דמוי-עץ (שאגב נראה נהדר בגרסה היקרה יותר), ריפודי קטיפה במקום ריפודים משולבים עור-בד וללא מושבים חשמליים ופחות ניקלים בחוץ. אה, כן, גם הגלגלים הם 205 בקוטר "16 במקום 225/45 (!) בקוטר "17, אבל מצד שני יש 5 ג'נטים מלאים ולא 4 מסגסוגת ואחד רגיל. מה שכן, הרכב ה"זול" כן כולל DVD עם שני מסכים אחוריים, בעוד ביקר יש להוסיף תשלום על מערכת זהה... לך תבין!

 

מכיוון שיש עכשיו אפשרות לקבל מחיר טוב (כ-150000 ש"ח) על הסיטרואן C5 3000 V6 שלי משנת 2002, האם לדעתכם שווה להוסיף 40,000 ש"ח ולקבל רכב פחות חזק ומאובזר אבל חדש לחלוטין ומקטגוריה גבוהה יותר, והקאטצ' הרציני - לוגו של סקודה על החזית...

 

אופציה נוספת היא לתת את הרכב לאוטו-דיל ולקחת אאודי A4 2000 סמ"ק משנת 2002-2003, עם חבילת המנהלים, יד שניה כמובן.

 

מה דעתכם?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי, לאחר קריאת הכתבה על הסופרב ב"אוטו" האחרון, זאת קנייה מעולה. האיבזור מעולה ורמת ההגשה פולקסווגנית (לטובה כמובן). המרווח אדיר, המנוע טוב והאוטו אפילו מתנהג היטב. הבעיה היחידה היא השם. אם זה לא מפריע לך - לך על זה. המחיר מצוין לרכב בסדר הגודל הזה. שים לב רק שהוא יהיה איטי יותר, פחות נוח וכנראה גם פחות מאובזר מהסיטרואן שלך. אם כי יותר מרווח מאחור.

 

הגרסה המאובזרת והיקרה יותר נשמעת טוב יותר, וה-DVD נחוץ רק אם אתה נוסע הרבה עם הילדים מאחור...

 

A4 תהיה גם פחות חזקה, פחות מפוארת, פחות נוחה, פחות מרווחת מהסיטרואן שלך. היא תהיה עם שם נכון, אמנם, וגם איכות החומרים עדיפה במעט, אבל בכל השאר היא נחותה.

 

אין מה לעשות, בקטגורית המנהלים קשה לך להתעלות על הסיטרואן במחירים כאלו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, לאחר קריאת הכתבה על הסופרב ב"אוטו" האחרון, זאת קנייה מעולה. האיבזור מעולה ורמת ההגשה פולקסווגנית (לטובה כמובן). המרווח אדיר, המנוע טוב והאוטו אפילו מתנהג היטב. הבעיה היחידה היא השם. אם זה לא מפריע לך - לך על זה. המחיר מצוין לרכב בסדר הגודל הזה. שים לב רק שהוא יהיה איטי יותר, פחות נוח וכנראה גם פחות מאובזר מהסיטרואן שלך. אם כי יותר מרווח מאחור.

 

הגרסה המאובזרת והיקרה יותר נשמעת טוב יותר, וה-DVD נחוץ רק אם אתה נוסע הרבה עם הילדים מאחור...

 

A4 תהיה גם פחות חזקה, פחות מפוארת, פחות נוחה, פחות מרווחת מהסיטרואן שלך. היא תהיה עם שם נכון, אמנם, וגם איכות החומרים עדיפה במעט, אבל בכל השאר היא נחותה.

 

אין מה לעשות, בקטגורית המנהלים קשה לך להתעלות על הסיטרואן במחירים כאלו...

 

רוני

קבל עדכון: 1. אין לי עדיין ילדים (בעוד כמה חודשים צפויה היורשת הראשונה, במז"ט...) המושב האחורי תאורטי למדי מבחינתי.

2. מבחינת סחירות כיד שניה, הסקודה נראית לי בעייתית משהו. האאודי, לעומת זאת, היא "בלוק" מבחינה זאת.

3. הסיטרואן אכן נוחה מאוד, אבל הסקודה נוחה מאוד אף היא, ומבחינת אבזור, אין על הסיטרואן, אבל מצד שני איכות היצור טובה בהרבה!

 

מה דעתכם?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל עדכון: 1. אין לי עדיין ילדים (בעוד כמה חודשים צפויה היורשת הראשונה, במז"ט...) המושב האחורי תאורטי למדי מבחינתי.

2. מבחינת סחירות כיד שניה, הסקודה נראית לי בעייתית משהו. האאודי, לעומת זאת, היא "בלוק" מבחינה זאת.

3. הסיטרואן אכן נוחה מאוד, אבל הסקודה נוחה מאוד אף היא, ומבחינת אבזור, אין על הסיטרואן, אבל מצד שני איכות היצור טובה בהרבה!

 

מה דעתכם?

 

1. אז בשביל מה אתה בכלל צריך מושב אחורי מרווח? אתה בוודאי משתייך לסוג האנשים ש-99 אחוז מהנסיעות שלהם מתבצעות כשהם לבד ברכב, או מקסימום עם עוד נוסע ליד. אתה לא צריך מכונית גדולה. אתה יכול לרכוש באותו המחיר קומפקטית יוקרתית ומאובזרת ולהנות לא פחות ואף יותר. בעוד שלוש שנים, כשהפעוטה תגדל, תוכל להחליף למשהו יותר מרווח.

2. בנוגע לסחירות - אתה צודק. אם כי מדובר ברכב נישה, אשר לו תמיד יש קופצים בהנחה והוא נשמר במצב טוב. המחירון אולי לא יהיה גבוה, אבל למכור יכול מאוד להיות שלא תהיה בעיה. נסה לבדוק בלוי יצחק את ההבדלים במחיר של בין מכוניות מקבילות של סקודה ופולקסווגן. אתה אפילו יכול להשוות בין פאסאט לסופרב בשנים שהסופרב משווקת כאן - המחירים שלהן כחדשות מאוד דומים.

3. מהמבחן ב"אוטו" התלונה העיקרית על הרכב הייתה נוחות הנסיעה. כדאי לך לקרוא. איכות היצור בסקודה אמנם טובה יותר, אבל מה אתה מעדיף - פלסטיקים יותר טובים או יותר איבזור?

 

בכל מקרה, עם שיקלול הצרכים שלך ובהנחה ואתה רוצה גם להנות מהנהיגה, אני דווקא ממליץ לך לנסות מכונית כמו ה-A3 החדשה, או ב.מ.וו סדרה 1 (בהנחה ונוחות הנסיעה לא כ"כ חשובה לך).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני- לאחר שנים של קומפקטיות "לוהטות" יותר או פחות (קורסה GT, אופל קדט GT, אסטרה GSI, גולף קבריו וכו') עברתי לאלפא 156 ומשם לסיטרואן. אין מה לעשות, הגודל נותן סוג אחר של פינוק ויציבות בנסיעה שהקומפקטיות פשוט לא מסוגלות להנפיק. וחוץ מזה, המעמד מחייב... :)

 

אכן, ההתלבטות קשה אבל כבר גמרתי אומר להחליף את הסיטרואן - אין מתחרים לאיכות הגרמנית, לצערי, למרות שהסיטרואן מפנקת מאוד ומצויידת במושבים הנוחים ביותר שחוויתי.

 

ואגב, בשביל הכיף אני מחזיק בבית 206 XS ופיאט ספיידר מ- 1972, ולאישה אנחנו קונים עכשיו רנו סניק RX4 שתהיה גם קצת נחת על חוף הים ובשבילים...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. ניצחת. (במיוחד בגלל הספיידר ואפילו בגלל ה-206). אם לא היו לך אלו (ועבר כזה) אז הייתי מסווג אותך באותה הקטגוריה של אבא שלי - גם אצלו המעמד מחייב, אבל אם באמת רוצים אז זה הכל בולשיט, והוא יכול להחליף את הפאסאט ליסינג שלו באיזו קליאו ספורט או אפילו מאזדה מיאטה... (כן, בטח, כאילו שניסיונות שכנוע יעזרו לי...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת "המעמד מחייב" אני צריך להבין ?

כל אחד והעיסוק שלו...

 

ול-msigal אם אין לך בעיה להפסיד כמה שקלים (וגם להיות כמעט ייחודי על הכביש) לך על הסופרב (רק לא בצבע לבן שלא יחשבו שאתה מונית)

 

כלכלית - ה-A6 היא בחירה הגיונית יותר.

 

אני הייתי הולך על הסופרב.

 

בהצלחה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד והעיסוק שלו...

אהה, אז זה כמו שכל סרסור שמכבד את עצמו חייב להיראות במכונית שמתאימה לעיסוק...

אתה יודע, המעמד מחייב :-P

 

icmetal882_on_Escalade.jpg

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהה, אז זה כמו שכל סרסור שמכבד את עצמו חייב להיראות במכונית שמתאימה לעיסוק...

אתה יודע, המעמד מחייב :-P

 

 

לא, אני דווקא יכול להבין למה עו"ד, נניח, ירצה מכונית גדולה יוקרתית ומכובדת. המעמד באמת מחייב, ולקוחות או עובדים שלו לא צריכים לראות אותו נוסע במשהו מצ'וקמק או לחילופין במכונית ספורט פותחת עיניים...

 

מצד שני, אני מעריך אנשים שחושבים מחוץ לקופסה (תרתי משמע). בשביל ללכת על משהו מיוחד צריך אומץ ואופי. לא תאמינו אבל הטיעון הזה עבד על אבא שלי ועכשיו הוא מוכן לעשות נסיעת מבחן על קליאו ספורט (למרות שאין לי ספק ולו קל שבקלים שלמרות שהוא יתלהב מהאוטו הוא לא יסכים בחיים כי היא ידנית/קטנה/לא נוחה/וכולי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אני דווקא יכול להבין למה עו"ד, נניח, ירצה מכונית גדולה יוקרתית ומכובדת. המעמד באמת מחייב, ולקוחות או עובדים שלו לא צריכים לראות אותו נוסע במשהו מצ'וקמק או לחילופין במכונית ספורט פותחת עיניים...

 

מצד שני, אני מעריך אנשים שחושבים מחוץ לקופסה (תרתי משמע). בשביל ללכת על משהו מיוחד צריך אומץ ואופי. לא תאמינו אבל הטיעון הזה עבד על אבא שלי ועכשיו הוא מוכן לעשות נסיעת מבחן על קליאו ספורט (למרות שאין לי ספק ולו קל שבקלים שלמרות שהוא יתלהב מהאוטו הוא לא יסכים בחיים כי היא ידנית/קטנה/לא נוחה/וכולי...

 

רוני

עו"ד יורם שפטל נוסע בפורשה 911 בת 20 מה זה אומר עליו :lol:

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת "המעמד מחייב" אני צריך להבין ?
ראשית, אני עורך-דין במקצועי ולצערי בחיפה הבורגנית פורשה בוקסטר לא תראה בעין יפה ע"י הלקוחות... הבעיה שאני בסה"כ בן 33, כך שהרגש עדיין עובד, לפחות במקביל לראש:)

 

חוץ מזה, האישה רוצה משהו "מהוגן" בנוסף לשטויות המוטוריות האחרות שאני קונה מדי פעם...

 

ואגב, אאודי A6 בטווח של 200000 ש"ח היא רק דגם ה-1800 טורבו משנת 2002, ברמת גימור נמוכה יחסית. עדיף, לדעתכם? כי גם זו אופציה מסויימת.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן כללי, אני נגד רכב חדש (אלא אם הכסף נוזל), אבל זה אני.

 

 

 

אני דווקא מאוד מעריך את סקודה בכלל ואת הסופרב בפרט. הרבה אנשים לא מבינים שסקודה וסיאט זה פולקסווגן לכל דבר. אם אני היום צריך לבחור בין פאסאט חדשה לסופרב (בערך אותו מחיר) הבחירה הברורה היא סופרב. לדעתי הסמל לא צריך להפריע לך בכלל, להיפך, אתה מקבל תמורה גבוהה לשקל, דבר שהוא די נדיר היום ברכבים.

 

את האמת, אם אתה מוכן להתפשר על המודל יש לי את הבחירה האולטימטיבית בשבילך - וולבו S80 T6 מודל 2001 לא רואה ממטר אף מכונית שהוזכרה כאן, ומתאימה למה שאתה מחפש (גדולה, ונוחה ובעיקר מאוד מאוד חזקה!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין ולא מסכים עם עניין ה"מעמד מחייב" !

 

אולי פורשה נוצצת תנכר עיניים, אבל לא זה המקרה כאן. הוא לא שאל, למיטב ראייתי, על איזו "פורשה לא מהוגנת". סה"כ סופרב, עם מרחב אחורי "תיאורטי" ומבוזבז, וכל זה בשעה שיש לבחור כבר מכונית חזקה ונפלאה. מה הטעם ?

 

ואולי אצלכם זה שונה, אבל הרבה אנשים במשרות ניהוליות שאני מכיר נוהגים במה שטוב להם. בין אם זה מנהל ארועים שמרויח המון ונוהג על אסקורט, ובין אם זה מהנדס אלקטרוניקה שנוהג על מיאטה.

 

זה מאוד מגעיל ושטחי לשפוט אדם ע"פ המכונית שלו. מה, למען השם, זה משנה על מה הוא נוהג ? איך זה משנה את האופי שלו ? אם מוטוריקה זה טעם החיים שלי, אני מחוייב לנהוג על לימוזינות בפוטנציה רק בגלל שאני עו"ד או כל לובש חליפה אחר ?

 

תסלחו לי, כן ?

:?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...