Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי ב16:30 שיחה מרנו. הם ביקשו שאני אקדם את הנושא עם חברת המימון וגם אמרו לי שהמחיר של הרכב עלה בינתיים ב3000. כרגע אני בסכנה לאבד את הרכב ולהגיע לסוף רשימת ההמתנה, שהיא של כמה חודשים.

 

 

מתי עלה המחיר ב-3000 ש"ח? אם קרסו קיבלו ממך/בשמך 72 מתוך 78 אלף ש"ח(ולא רק 2000 ש"ח הזמנה), הסכום הזה אמור להבטיח את המחיר עם קבלתו ע"י היבואן. אל תשלם שקל יותר ותאיים בביטול העסקה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 255
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שלשום הוא עלה.

הם אמרו לי שזה עומד לקרות אבל הם חשבו שזה יהיה רק ב1000 ש"ח ולא 3000. הם לא יגבו ממני עוד 3000, בין השאר כי הנקודה החזקה של הקליאו היא המחיר. ברגע שהיא עוברת את הרף של ה80K (כי שלי עולה 78K), כבר יש אלטרנטיבות יותר טובות.

 

לגבי רכב משומש, זה בדיוק העניין. אני לא מעוניין ברכב משומש.

רכב משומש יעלה לי יותר, הוא כבר לא באחריות ואני לא יודע מי עוד נהג עליו ואיך נעשו הטיפולים.

 

אם הייתי מוכן למשומש הייתי קונה את המגאן 2009 של אחי בחצי ממה שעולה קליאו חדשה ואני לא מוכן לזה.

בארץ רק חדש!

פורסם

זה לא כי זה מה שאני רוצה אלא כי הישראלים בכלליות לא שומרים על הרכבים שלהם כמו שצריך וכל רכב שהוא לא רכב ספורט או רכב ממש יקר מגיעים למצב ממש גרוע אחרי כמה חודשים של שימוש (מה, צריך לעשות טיפול כל 10000? לא משנה, אני אעשה לפני הטסט, עוד 40000 ק"מ).

לא ברור אם זה בגלל הכבישים, הטמפרטורה או חוסר אכפתיות אבל לקנות רכב משומש פה זה סיוט.

פורסם

אל תכעס, אין לי זכות להכנס לכיס שלך, אבל זה נשמע כמו שרשור קצת הזוי על מישהו שמתעקש לרכוש רכב חדש דווקא בזמן הכי פחות טוב מבחינתו, ועוד מחפש כל צידוק אפשרי לזה שחס וחלילה יקח משומש.

 

ואני לא מצליח להבין עד עכשיו מה זה "קצר ביניהם", מי קונה את האוטו, לא אתה? מי ישלם? אז מי צריך לבדוק בעשר עיינים על מה ומי בדיוק הוא חותם?

 

בכל מקרה אני מקווה שאם כבר קיבלת את ההחלטה הזאת, זה יסתדר על הצד הכי טוב מבחינתך.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

לא נעלב :)

אני יודע שככה זה נראה מהצד כי יש יותר מדי משתנים שאני לא יכול לכתוב.

זה קשור למצב כלכלי כללי.

 

לא משנה ממש מה אני רואה וכמה אני בודק, מי ששולח את הטפסים ואמור לוודא שהם בסדר זו חברת המימון, לא אני.

הם חברה שאני משלם לה על השירותים שהיא נותנת אז אני מצפה לפחות שהם יבדקו שהכל בסדר.

 

 

כרגע שלחתי לנציג של חברת המימון הודעה: "אני בכוננות למקרה שצריך שאני אגיע לחתום על עוד טפסים היום".

 

התשובה שקיבלתי הייתה "מעולה".

 

מקווה שההודעה הייתה בכנות ולא בקטע של "cool story bro" :lol:

פורסם
זה לא כי זה מה שאני רוצה אלא כי הישראלים בכלליות לא שומרים על הרכבים שלהם כמו שצריך וכל רכב שהוא לא רכב ספורט או רכב ממש יקר מגיעים למצב ממש גרוע אחרי כמה חודשים של שימוש (מה, צריך לעשות טיפול כל 10000? לא משנה, אני אעשה לפני הטסט, עוד 40000 ק"מ).

לא ברור אם זה בגלל הכבישים, הטמפרטורה או חוסר אכפתיות אבל לקנות רכב משומש פה זה סיוט.

 

אהה... עכשיו אני מבין. אם כך אז אתה צודק, מכיוון שאתה פועל לפי ההגיון:

1. הישראלים בכלליות לא שומרים על הרכבים שלהם כמו שצריך.

2. כל רכב שהוא לא ספורט או ממש יקר מגיעים למצב ממש גרוע אחרי כמה חודשים של שימוש.

מ-1 ו-2 ברור לחלוטין איך הגעת למסקנה שאסור לקנות כאן רכב משומש.

 

עכשיו נותרת השאלה איך הגעת ל-1 ו-2... :-P

(לא, אל תענה, יש לי הערכה לגבי התשובה: "כי זה דבר ידוע, מזתומרת").

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קראתי את השרשור ואני מחזק את מה שsronis כתב לך.

 

לעניות דעתי, אתה לא צריך לעשות את העסקה עכשיו. אתה פועל תחת לחץ עצום. תוריד מעצמך לחץ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הלחץ זה בגלל שבבית משגעים אותי עם האוטו ורוב הלחץ הוא נפשי ולא כלכלי.

אני צריך רכב זמין בשביל סופ"שים ובשביל העבודה.

 

מספיק שאני לא זמין פעם אחת לעבודה דחופה של מתורגמנות וכבר איבדתי 2000 ש"ח לאותו חודש, שזה יותר ממה שעולה לי הרכב לחודש.

 

ורוני, זה לא כי "זה דבר ידוע, אלא בגלל הניסיון שלי ושל כמה וכמה אנשים שאני מכיר.

משהו אחד זה לקנות רכב מאדם פרטי, ששם אין מימון, או לקנות ממגרש או ליסינג, ושם אני לא נכנס כי כמעט ולא שמעתי על רכבי השכרה, ליסינג או של מגרשים שהייתה להם תחזוקה נכונה ואין להם תאונות.

שמעתי כבר יותר מדי סיפורי זוועה.

  • אחראי פורום
פורסם

מסכים עם רוני ודיסקו. הלחץ הזה גורם לך להתכופף בפני שינויים ועמלות שצצות פתאום.

תוספת של 3000 ש"ח? אחרי שנחתם הסכם? על טעות של חברת המימון שעובדת עם קרסו?

אני בטוח שהם הגנו על עצמם בסעיף בסגנון "כל עוד לא שולם הסכום המלא, יש לחברה את האפשרות לשנות וכו'....",

אבל זה מסריח ואני הייתי מעניש אותם בביטול עסקה. אתה לא בלי רכב בכלל, תעשה את זה לאט ובטוח יותר.

ההערה לגבי רכב חדש גם תלושה מהמציאות, במיוחד כלפי מי שעושה את זה על הקשקש.

הפצצה למחירון לא שווה כסף? רכב שאחרי שנתיים יהיה שווה 50? לא חבל על זה?

קניתי רכב בן שנה וחצי עם כלום קמ"ז ב-55 אלף פחות ממה שהיה שווה כחדש.

מסכים לגבי סיפורי הזוועות בליסינג, אבל אני בתור מתנגד ליסינג ותיק, עשיתי פשוט חפירה עמוקה מאוד

כולל הצלבות מידע עם היבואן ומצאתי רכב מטופל וללא תאונות. זה היה יותר מהיר ממה שלוקח לך (יומיים)

וגם יותר מהיר ממה שהיה לוקח לי בשוק הפרטי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פרנקוס, אני חייב לציין שאני יכול להבין אותך, ומצד שאני אני לא מצדיק.

לעשות עסקה תוך כדי לחץ כזה, טלפונים בהולים, בלאגן גדול לפי תיאורך, לחץ מכול צד, זה פשוט לא נכון.

עדיף אפילו לשכור רכב לחודש-חודשיים ולבצע את העסקה ברוגע וכשהכיס לא לוחץ.

 

בקשר לרכב משומש - בכלליות אתה צודק, אבל זה לא נכון ברמה מוחלטת, אני רכשתי את כול הרכבים שהיו לי כרכבים יד שניה, חוץ מהאחרון שהוא הראשון שהוצאתי מהחברה, צריך פשוט לחפש טוב, לדעת לברור את הטוב מהרע, תמיד אפשר למצוא רכבים שמורים, ואני יכול להבטיח לך שלא כול הישראלים כמו שתיארת.

 

את הלאנטיס שהייתה לי עד לא מזמן קניתי מבנאדם שהספר טיפולים שלו היה חתום כמו שעון שוויצרי, הכול בזמן וגם לפני, מטופל במורשה עם ספר טיפולים, רכב שמור מאוד גם פנימית וגם חיצונית, לא משופשף ולא הרוס, ותאמין לי שלא בדקתי יותר מ2 רכבים עד שהגעתי אליו.

 

לפעמים רכב יד 2 זה הרבה יותר משתלם, ואני במקומך הייתי לוקח את המגאן של אחיך ללא היסוס, אתה קונה רכב במחיר מאוד זול, יישור קו לא יעלה לך יותר מידיי אם צריך בכלל, ואתה מקבל רכב עם שנתון יחסית חדיש ומבעלים שאתה יודע מה עשו עם הרכב.

פורסם

למה אתה ממשיך להתעסק עם KLS? אם הם לא רוצים אותך כלקוח, לא צריך, הם לא עושים שום דבר שכל בנק אחר ישמח לעשות בלעדיהם.

בנק לאומי לא רוצים את הכסף שלך (ריבית)? תאמין לי שבנק הפועלים (לדוגמא) ישמחו מאוד להעמיד לרשותך הלוואה (ללא עמלת תיווך).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זה לא כי זה מה שאני רוצה אלא כי הישראלים בכלליות לא שומרים על הרכבים שלהם כמו שצריך

 

תן לי לפשט לך את המצב. אני לא דוגמא, אז לא אדבר עלי. אבל אם אתה הולך למוסך רון או מוסך גבע (מוסך הבית של פורום PSI), אתה תמצא שם עדר של פריקים (צעירים ומבוגרים) שמטפלים ברכב שלהם באדיקות, לא מחפפים, ולא מושכים זמן בין טיפולים.

בפעם הבאה שתחשוב על רכב זול במצב תחזוקתי ראוי, תנסה להרים טלפון לפקידה באחד המוסכים שציינתי ולשאול אם היא מכירה מישהו שרוצה למכור את הרכב. דרכה אתה יכול בקלות גם לעבור על הסטוריית הטיפולים במוסך ולראות מתי הרכב ביקר ועל מה.

בכל מקרה, מאחל לך בהצלחה עם המימון ושדברים יסתדרו מהר.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
פרנקוס, אני חייב לציין שאני יכול להבין אותך, ומצד שאני אני לא מצדיק.

לעשות עסקה תוך כדי לחץ כזה, טלפונים בהולים, בלאגן גדול לפי תיאורך, לחץ מכול צד, זה פשוט לא נכון.

עדיף אפילו לשכור רכב לחודש-חודשיים ולבצע את העסקה ברוגע וכשהכיס לא לוחץ.

אי אפשר כשאין לך כרטיס אשראי עם מסגרת מספיקה לפיקדון שדורשים ממך.

 

את הלאנטיס שהייתה לי עד לא מזמן קניתי מבנאדם שהספר טיפולים שלו היה חתום כמו שעון שוויצרי, הכול בזמן וגם לפני, מטופל במורשה עם ספר טיפולים, רכב שמור מאוד גם פנימית וגם חיצונית, לא משופשף ולא הרוס, ותאמין לי שלא בדקתי יותר מ2 רכבים עד שהגעתי אליו.

זה בן אדם פרטי. לפי מה שהבנתי, לא יתנו לי מימון לרכב שאני קונה מבן אדם פרטי.

לפעמים רכב יד 2 זה הרבה יותר משתלם, ואני במקומך הייתי לוקח את המגאן של אחיך ללא היסוס, אתה קונה רכב במחיר מאוד זול, יישור קו לא יעלה לך יותר מידיי אם צריך בכלל, ואתה מקבל רכב עם שנתון יחסית חדיש ומבעלים שאתה יודע מה עשו עם הרכב.

לא רק שאני לא אוהב את המגאן אלא היא גם צורכת הרבה יותר דלק.

יש לה גם מנוע עצלן וגיר בלתי נסבל (אוטומטית).

בשביל רכב שאני ממש לא אוהב והוא לא חדש אני לא מוכן לקחת הלוואה, כי אז אני באמת אהיה על הקשקש.

גם אם אני קונה את האוטו שלו (הוא קנה אותו מליסינג לפני שנה ומוכר אותו רק כי מאלצים את אשתו לקחת אוטו בליסינג בעבודה), לא ברור לי באמת מה המצב שלו.

 

במחירים האלו כבר עדיף לי לקנות משהו מעניין יותר שאולי פחות אמין אבל לפחות אני אהנה ממנו (אלפא 147 או עוד 156).

 

כל הרעיון של הקליאו הוא שאני יכול להגיד לעצמי "אולי זה לא רכב החלומות שלי אבל לפחות הוא לא יעשה לי בעיות".

אם אני קונה מגאן משומשת זה לגמרי מפספס את הנקודה. אני כבר מעדיף

 

למה אתה ממשיך להתעסק עם KLS? אם הם לא רוצים אותך כלקוח, לא צריך, הם לא עושים שום דבר שכל בנק אחר ישמח לעשות בלעדיהם.

בנק לאומי לא רוצים את הכסף שלך (ריבית)? תאמין לי שבנק הפועלים (לדוגמא) ישמחו מאוד להעמיד לרשותך הלוואה (ללא עמלת תיווך).

אני אמרתי שזה KLS? לא אמרתי.

עד שלא אומרים לי "לא", אני לא משנה כלום.

 

ובלי קשר, בגלל "אי ההבנה" שלי עם לאומי לפני כמה חודשים, אף בנק לא ייתן לי כרגע הלוואה.

פורסם
הלחץ זה בגלל שבבית משגעים אותי עם האוטו ורוב הלחץ הוא נפשי ולא כלכלי.

אני צריך רכב זמין בשביל סופ"שים ובשביל העבודה.

 

מספיק שאני לא זמין פעם אחת לעבודה דחופה של מתורגמנות וכבר איבדתי 2000 ש"ח לאותו חודש, שזה יותר ממה שעולה לי הרכב לחודש.

 

ורוני, זה לא כי "זה דבר ידוע, אלא בגלל הניסיון שלי ושל כמה וכמה אנשים שאני מכיר.

משהו אחד זה לקנות רכב מאדם פרטי, ששם אין מימון, או לקנות ממגרש או ליסינג, ושם אני לא נכנס כי כמעט ולא שמעתי על רכבי השכרה, ליסינג או של מגרשים שהייתה להם תחזוקה נכונה ואין להם תאונות.

שמעתי כבר יותר מדי סיפורי זוועה.

 

בדיוק כמו שאמרו לך. ניכר שאתה מבצע החלטה מתוך לחץ ולא מתוך מחשבה. ממש משהו בסגנון: "אמא! תפסיקי לעשן לי באוטו! סעמק העולם! זהו, קחי ת'אלפא, אני קונה אוטו חדש לעצמי ב-80 אלף שקל!".

 

ויוסי, עם קצת מאמץ וחיפושים אתה מוצא משומשת קטנה נורמלית בת שנתיים ב-50 אלף שקלים. לוקח עליה מימון שיעלה לך עוד 4000 שקל לאורך 3 שנים, מאבד עליה כמה אלפים פחות בשנה מאשר עם רכב חדש (כולל הכל) והופ - חסכת 15-20 אלף שקל לאורך התקופה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...