Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציונים לרכבים באתר נטקאר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית לא כ"כ לוקח ברצינות יתר את הציונים של ה"מומחים" למכוניות, עוגות, מלונות ולחמניות.

אבל אולי מישהו יכול להסביר לי, איך ועל סמך מה נותן עורך האתר הנ"ל ציונים לרכב כמו טויוטה קורולה החדשה בלי שנהג עליה?

(אני לא מאמין שטבח יתן ציונים לטעם של עוגה רק עפ"י קריאת מרכיביה)....

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפחות אצלו באתר יש מדריך מפורט עם נתוני הרכבים המוגש באופן קל וברור כולל ציון לכל דגם !

במקרה של הקורולה החדשה (מקבלת אצלו ציון של 3 כוכבים לדגמים האוטומטיים) אני מסכים איתו, המכונית מבוססת על האוריס מבחינת שלדה/מתלים/מכלולי הנעה - ועל סמך זאת ניתן לה הציון.

פורסם
לפחות אצלו באתר יש מדריך מפורט עם נתוני הרכבים המוגש באופן קל וברור כולל ציון לכל דגם !

במקרה של הקורולה החדשה (מקבלת אצלו ציון של 3 כוכבים לדגמים האוטומטיים) אני מסכים איתו, המכונית מבוססת על האוריס מבחינת שלדה/מתלים/מכלולי הנעה - ועל סמך זאת ניתן לה הציון.

 

יפה מאוד שאתה מסכים איתו, נהגתם ביחד על הקורולה החדשה?

אבל אם נותנים לאוקטביה למשל 5 כוכבים ולאוריס הייבריד 5 כוכבים ולאוריס רגילה 3 כוכבים, אז.....

פורסם

הבחור אוהב חידושים ומנוע אטמוספרי רגיל מכוסח אצלו אוטומטית.

אם זה 1.6 אטמוספרי עם גיר אוטומטי רגיל 4 הילוכים בכלל יקבל כוכב אחד.

המצחיק הוא שדווקא עבור הלקוחות שלא מבינים יותר מדי ומסתמכים על שיטת הכוכבים של רוני כנראה עדיף לקנות טכנולוגיה ישנה ואמינה ולא להיכנס להרפתקאות.

 

לגבי הקורולה, 3 כוכבים זה מחמאה...

פורסם
הבחור אוהב חידושים ומנוע אטמוספרי רגיל מכוסח אצלו אוטומטית.

אם זה 1.6 אטמוספרי עם גיר אוטומטי רגיל 4 הילוכים בכלל יקבל כוכב אחד.

המצחיק הוא שדווקא עבור הלקוחות שלא מבינים יותר מדי ומסתמכים על שיטת הכוכבים של רוני כנראה עדיף לקנות טכנולוגיה ישנה ואמינה ולא להיכנס להרפתקאות.

 

לגבי הקורולה, 3 כוכבים זה מחמאה...

אתה גם נסעת בקורולה, שאתה יודע כמה היא טובה או לא.

אולי תופתע, אבל גם לגבי אילו ש"מבינים" עדיף לפעמים להסתמך על טכנולוגיה "ישנה" (אלא אם כן הם מאוד מחבבים את הטרקלינים של המוסכים, ומוצאים עניין בשרותי גרר).

פורסם
אתה גם נסעת בקורולה, שאתה יודע כמה היא טובה או לא.

אולי תופתע, אבל גם לגבי אילו ש"מבינים" עדיף לפעמים להסתמך על טכנולוגיה "ישנה" (אלא אם כן הם מאוד מחבבים את הטרקלינים של המוסכים, ומוצאים עניין בשרותי גרר).

 

אנחנו ב 10 לחודש, היום תיכנס לך המשכורת מיוניון מוטורס לא?

 

תשמע, נהגתי על האוריס 1.6 החדשה, רכב מזעזע.

פורסם
אנחנו ב 10 לחודש, היום תיכנס לך המשכורת מיוניון מוטורס לא?

 

תשמע, נהגתי על האוריס 1.6 החדשה, רכב מזעזע.

 

מצחיק, אבל בחיים אפילו לא נכנסתי לאולם תצוגה של כלמוביל.

גם אני נהגתי באוריס (החדשה) ובגולף ובאוקטוביה, ובסיוויק (ועוד הרבה מהסגמנט)....

אם לדעתך האוריס מזעזעת, אז הגולף קצת פחות ממזעזעזת (כי האוריס כמעט משתווה לה בתחום הדינמי, והנוחות), אבל אם

תיקח בחשבון את כשורי האמינות של הגולף -אז לפי הסרגל שלך, הגולףהיא חלום בלהות.

די כבר אם ההתייפיפות הזאת לרכבים האירופאים וקטילה ללא סיבה של היפנים....

ההבדלים בין הרכבים מאותו סגמנט של היום הם שוליים עבור המשתמש היומיומי.

אם למישהו הכי חשוב בחיים שאת ה 100 מטר הראשונים הוא יעשה מהר = שיקנה טורבו (וישלם אח"כ באחזקה).

אבל לרוב האנשים זהו פרט שולי.

פורסם

לא הבנתי מה הבעיה. אם נראה לך שהוא לא מקצועי פשוט אל תקרא שם. נתונים טכניים אתה יכול למצוא גם באיי-קאר.

זה כמו אתר חדשות, מי שלא מעניינת אותך הכתיבה שלו, דלג הלאה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא הבנתי מה הבעיה. אם נראה לך שהוא לא מקצועי פשוט אל תקרא שם. נתונים טכניים אתה יכול למצוא גם באיי-קאר.

זה כמו אתר חדשות, מי שלא מעניינת אותך הכתיבה שלו, דלג הלאה.

אתה צודק 100%.

לא טענתי שיש לי בעיה עם דעתו על רכבים מסוימים- זאת זכותו.

אבל בכל זאת, נראה לי יותר ממוזר שעורך אתר שאמור לכבד את עצמו, נותן ציון לרכבים אך ורק על פי הפרוספקט שלהם.

פורסם
די כבר אם ההתייפיפות הזאת לרכבים האירופאים וקטילה ללא סיבה של היפנים....

 

תגיד אתה חדש פה? (בארץ, בעולם)

בישראל יש סגידה עיוורת לרכבים יפניים וקוריאניים, על מה אתה מדבר?

פולקסווגן בקושי מתברגת לעשריה הראשונה במסירות.

 

אגב לגבי האוריס אמרתי את דעתי, אם לדעתך הגולף היא חלום בלהות, אוקיי... איך זה הופך את האוריס לרכב טוב יותר?

פשוט אל תקנה VW...

פורסם
תגיד אתה חדש פה? (בארץ, בעולם)

בישראל יש סגידה עיוורת לרכבים יפניים וקוריאניים, על מה אתה מדבר?

פולקסווגן בקושי מתברגת לעשריה הראשונה במסירות.

 

אגב לגבי האוריס אמרתי את דעתי, אם לדעתך הגולף היא חלום בלהות, אוקיי... איך זה הופך את האוריס לרכב טוב יותר?

פשוט אל תקנה VW...

"חדש" בפורומי רכב (שחברים בהם כאילו ש"מבינים" ברכבים).

אם אתה יכול להגדיר את האוריס כ"מזעזעת", (ולאחר נהיגה ארוכה עליה, אני חושב שהיא רכב טוב מאוד מבחינה דינמית), אז אני בשימוש סרגל הציונים וההתבטאות שלך, יכול לקרוא לגולף לאור אמינותה (חוסר) המוכחת - חלום בלהות.

 

אם תשקלל את האמינות הצפויה של השתיים - כנראה שלהרבה משתמשים, האוריס תהא לא פחות טובה בשקלול הסופי.

פורסם

תן לי לנחש, יש לך טויוטה, הייתה לך טויוטה ותהיה לך טויוטה.

או מזדה, או סוברו, או עונדה.

 

מה אתה נפגע שלא אני ולא נטקאר אהבנו את האוריס? מה אתה מחפש הצדקות?

בניגוד אליך אני לא מחפש הצדקות לבחירות שלי ולא טוען שרכבי הנוכחי (גולף) מושלם.

יכול לתת לך כבר עכשיו רשימה של דברים שאני לא אוהב.

זה סך הכל רכב, היום יש לי ברזל עם לוגו של VW ואולי מחר אם טויוטה יתאפסו על עצמם יהיה לי ברזל עם לוגו של טויוטה.

לגבי חוסר האמינות של גולף דור 7, אתה כנראה יודע טוב יותר ממני כי לי אין נתונים על רכב שנמצא חצי שנה על כבישי ישראל, כמו שאני ממש לא יודע לגבי האמינות של האוריס / קורולה החדשה.

פורסם

אין לי טויוטה, גם מעולם לא הייתה לי. למען הסר ספק, הרכב שלי אמנם מהנה, אך לחלוטין לא נטול כשלים ונקודות חולשה.

 

עם כל זאת, אין ולא יכולה להיות שום הצדקה למתן ציון לרכב לפני שנותן הציון נהג בו. הוא יכול לכתוב שהוא מעריך שכך יהיה, שהוא חושב שהעניין הוא על סמך הקבלה לרכב X, אבל לפסוק? לזה אין שום הצדקה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תן לי לנחש, יש לך טויוטה, הייתה לך טויוטה ותהיה לך טויוטה.

או מזדה, או סוברו, או עונדה.

 

מה אתה נפגע שלא אני ולא נטקאר אהבנו את האוריס? מה אתה מחפש הצדקות?

בניגוד אליך אני לא מחפש הצדקות לבחירות שלי ולא טוען שרכבי הנוכחי (גולף) מושלם.

יכול לתת לך כבר עכשיו רשימה של דברים שאני לא אוהב.

זה סך הכל רכב, היום יש לי ברזל עם לוגו של VW ואולי מחר אם טויוטה יתאפסו על עצמם יהיה לי ברזל עם לוגו של טויוטה.

לגבי חוסר האמינות של גולף דור 7, אתה כנראה יודע טוב יותר ממני כי לי אין נתונים על רכב שנמצא חצי שנה על כבישי ישראל, כמו שאני ממש לא יודע לגבי האמינות של האוריס / קורולה החדשה.

אני נפגע? כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא.

הניחושים שלך טובים כמו חוות הדעת שלך על מכוניות.

אל תדאג, לא יתפסו אותך עם לוגו של טויוטה, כי תמיד התוצרת האירופאית תהיה מתוחכמת יותר עבורך ותגרום לך להרגיש יותר מתקדם מהעדר.

לגבי האמינות של דור 7, - השאלה שלך נשאלה ע"י שכמוך (כולל עורך אתר נטקאר) כבר 20 שנים, ובסך הכל מה שקורה במשך כל אותם שנים, האמינות האירופאית עדיין לא ברמה המזרחית, ובחלק מהמקרים אפילו רחוקה.

אם אתה רוצה להמר- סאבאבה, אבל אל תיתמם, ותציג מצג שווא שכל שנה או דגם זה משחק חדש.

(כשגולף ייתכננו וייצרו בטויוטה - אז היא תהיה אמינה כמו טויוטה, אבל היא לא תהיה גולף)

פורסם
מה אתה נפגע שלא אני ולא נטקאר אהבנו את האוריס? מה אתה מחפש הצדקות?

 

אבל הוא לא מתלונן על מה שכתבו על האוריס, הוא מתלונן על מה שכתב על הקורולה, רכב שעליו כלל לא נהג.

 

אגב, היה פה כבר בפורום שרשור קודם שמתלונן בדיוק על אותה תופעה, מתן ציון בנטקאר ברכב שכלל לא נהגו בו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...