Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חודש וחצי עם E55 AMG, רשמים ראשונים והשוואה לאקסית


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לבקשתו של Shayy, הנה התרשמות מהרכב לאחר כחודש וחצי בבעלותי וכ-1000 קילומטר ועם התייחסות אל מול המכונית המוחלפת, BMW 325.

 

מנוע:

5.5 ליטר מוגדש עם סופרצ'ארג'ר, 469 כ"ס עם 71 קג"מ שמשודכים לגיר 5 הילוכים.

צריך להרחיב?

 

אז כן, אני ארחיב, זו יחידת כח מאוד עוצמתית, יותר משמעותי מאורוות הסוסים זה נתון הקג"מ והזמינות שלו, הרכב בועט אותך קדימה בכל מצב, בין אם אתה יוצא מגלגול ברמזור או נותן קיק על 170- הרכב פשוט משגר אותך קדימה בהיסטריה ובחריקות צמיגים.

ווידוי- כרגע לפחות- אין לי אומץ לכבות בקרת אחיזה ברכב, מספיק לראות בהאצות בינוניות (חצי עד שלושת רבעי דוושה לחוצה) את נורית בקרת האחיזה מהבהבת בשיגעון כדי להבין שזה לא רכב לשחק איתו לפני שלומדים אותו היטב.

עם מנוע כל כך גדול וסופרצ'ארג'ר אין צורך לחפש את הספרה 8 בשעון הסל"ד, היא לא קיימת, השעון נסגר ב-7000 סל"ד והמנתק מגיע עוד הרבה לפני והודות לגדישה באמת אין צורך להגיע לטווחי הסקאלה הגבוהים כי הכח מגיע מוקדם בסל"ד נמוך מאוד.

הגיר עצמו עושה את עבודתו נאמנה, הוא לא הגיר הכי מהיר בעולם אבל הוא מאוד חזק וגורם לבעלי E63 לשנוא את גיר ה-7 הילוכים שלהם (פשוט כי הוא מאוד מגביל את הרכב בשיפור המנוע).

כשכל העסק משודך למערכת פליטה כפולה עם 4 יציאות גם הסאונד המתקבל משובח, קצת שקט מדי בסל"ד נמוך (כדי להזכיר לך שאתה במרצדס) אבל צורח תחת לחיצה בריאה של דוושת הגז (כדי להזכיר לך שזו AMG).

 

מיותר לציין שזה עולם אחר לגמרי לעומת הבימר היוצאת, לה היו קצת פחות מ-190 סוסים ומומנט נמוך בהרבה.

 

אבזור:

יש למכונית הזאת כל צעצוע אפשרי כמעט- כניסה והנעה ללא מפתח, תא מטען שנפתח ונסגר חשמלית, תאורה היקפית מחוץ לרכב לאחר כיבוי מנוע, חלון גג חשמלי, מתלי אוויר מתכווננים ל-3 מצבי שיכוך וגובה, מושבי עור מחוממים מאחור, מושבים מתחממים ובעלי אוורור לקירור ומסאג' לנהג ולנוסע שלצידו, מערכת עם יותר מדי רמקולים, כמובן אבזור בטיחותי רב שכולל כריות אויר בכל חור וכדומה, אבל האבזור הכי מגניב ברכב נקרא מושבים דינאמיים:

במושב הנהג והנוסע מותקנות כריות אויר- 2 כריות באיזור המותניים, 2 בגב (עליון ותחתון) ועוד כרית בקצה המושב (בכיוון הברכיים).

אותן כריות ניתנות לכיוון- אפשר לנפח את כריות המותניים כדי לקבל אחיזת גוף הדוקה יותר, אפשר לנפח את כרית הרגליים כדי להאריך את המושב ולשפר את המגע איתו.

החלק הדינאמי מגיע בנסיעה, אז מתנפחות כריות המותניים אצל הנהג ואצל הנוסע בהתאם לתנאי הכביש.

פניה מתונה שמאלה תגרום לכריות המותניים בצד ימין להתנפח מעט כדי לרסן את רטינת הגוף.

הגברתם מהירות תו"כ הפנייה? הן יתנפחו עוד יותר כדי לאחוז בגוף וכן הלאה.

 

האבזור בבימר היה מן הסתם דל יותר עם מערכת סטריאו בסיסית, חישמולים סטנדרטיים, חלון גג חשמלי וכו'.

 

התנהגות:

איך זה באמת מתנהג בהשוואה לסדרה 3 מושחזת (מונמכת מהמפעל ונעולה בג'אנטים 18' רחבים).

זה מרגיש שונה.

ראשית, יש יותר זוויות גלגול ב-E, היא אומנם נוקשה (במצב המתאים של המתלים) אבל תחת עומס כבד יש עדיין זוויות גלגול.

היא כבדה יותר, משמעותית כבדה יותר מהבימר, השילוב של זה עם העובדה שהיא ה-ר-ב-ה יותר מהירה מהבימר מצריך תכנון מקדים של פעולות, היא דורשת בלימה מוקדמת יותר בגלל המסה שלה.

את הבימר יכולת פשוט לזרוק לתוך סיבוב, קשה יותר לעשות זאת עם הבנץ, גם עניין שעוד צריך ללמוד להתמודד איתה ובעיקר מהסיבה הפשוטה:

היא לא נולדה להיות מכונת נהיגה מושחזת לכביש הטכני, היא יודעת להתמודד עם כביש כזה בצורה מצויינת, אבל זה לא המגרש הביתי שלה.

היא תיהיה מהירה מהבימר שלי בכל כביש, כולל טכני, אין צל של ספק בכך, אבל קחו אותו הספק על מרכב מעט יותר קטן ומושחז והמכונית שלי תאכל אבק בכביש טכני מאוד.

בכביש טכני שכולל גם יישורות מהירות המכונית תרגיש מצויין ותיתן פייט מצויין להמון מכונות נהיגה פשוט כי על החסרון בקטע הטכני היא תפצה עם המון מומנט ביישורת.

 

המכונית הזאת תרגיש יותר בבית על הכביש המהיר או על מסלול הדראג (4.3 שניות למאה סטוק, ויש למנוע פוטנציאל ע-צ-ו-ם).

 

צריכת דלק: כן, צריך דלק, והרבה. :lol:

 

בשורה התחתונה, זו מכונה מאוד מיוחדת, חייבים ללמוד אותה היטב כי היא נושכת ובידיים לא מיומנות היא תקרע לגזרים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונה מתבקשת!

תודה על הסיקור(על מכונית שכנראה לא תהיה לי).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה סל"ד היא ב 100?

כמה צריכת הדלק ומה השיקלול?

 

סתאאאם.

 

איך המעצורים? בסוף, כנראה זה אחד הפרמטרים במקרה הזה, אשר יקבעו כמה מהר אפשר לעבור איתה קטע טכני.

וכמובן איך ההגה?

 

תודה, איש!

מאחל לך למצוא מקום שאפשר להתייחד איתה משוחררת מבקרות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם רכב,מי צריך את כל הכח הזה,הכי טוב 106 ראלי.

(זה התאום הקנאי שלי כתב את זה).

בהחלט קפיצה רצינית בין 325 לE55,איך איכות ההרכבה והחומרים בתא הנוסעים?\באגים חשמלים?

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלמים, צודק שי, לא התייחסתי לכך וזו נקודה חשובה מאוד-

 

8 בוכנות מקדימה ו-4 מאחורה עם צלחות מחוררות נותן בלימה חזקה מאוד ששותלת את הרכב מהר מאוד ובהחלטיות.

 

אבל!

 

מעבר לעובדה שזה רכב כבד- זה קודם כל רכב מהיר מאוד, מה שאומר שאחרי שסן אגרסיבי של רבע שעה- 20 דקות מרגישים שהבלמים חמים (מעט דעיכה) ורצוי לתת להם להתקרר מעט.

 

הם עדיין יבלמו חזק מאוד וינשכו בבלימה, אבל תורגש דעיכה מסויימת.

 

בקרת האחיזה גם תאותת לך מתי הבלמים מתחילים להתחמם לך (היא תשנה את צבע ההתראה מצהוב לאדום).

 

לגבי ההגה- משקל מתגבר עם עליית הסיבוב ובהתאם לאופי הנהיגה, אני מאוד אוהב, יש לו משקל נכון ומרגיש טבעי, הייתי שמח אם היה טיפל'ה שמנמן יותר.

 

איכות ההרכבה מצויינת, דבר שהפתיע אותי כי ידוע שבשנתונים של תחילת שנות ה-2000 היתה למרצדס ירידה באיכות החומרים וההרכבה ואכן ML 2004 של חבר היה מקרקש ושבור כולו מבפנים.

אצלי הרכב מרגיש מוצק, אין קרקושים (למעט כאלה שמגיעים ממושב הבטיחות של הבן) והכל עובד פיקס.

החומרים עצמם ברמה מאוד גבוהה.

 

עריכה,

 

העלתי במקום אחר אבל הנה, למי שרצה לדעת איך זה נשמע דרך מצלמת gopro מחורבנת (עברו לדקה 5:40 למשך כ-3 דקות ואז מדקה 11:30 ועד הסוף).

 

http://www.youtube.com/watch?v=4Vzc8suTPkc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד מכנה את דגמי AMG כמכוניות לחוליגנים. לא בשל הנוהג בהן, אלא בשל העובדה שהמכוניות האלו הן "פרא אדם" וכך זה מרגיש שצריך לנהוג בהן.

 

מכונית שהיא חוויה ללא ספק (מתקופה קצרה עם S63 AMG, לא שלי). אישית, מכוניות שרירים (ו-AMG אלו מכוניות השרירים של גרמניה, בניגוד ל-M המושחזת ו-RS כפולות ההנעה והסופר אחוזת שלדעתי משעממת) מעולם לא עשו לי את זה, אבל החוויה עם מנוע כזה וכל הפאר מסביב, זה בהחלט משהו שהייתי שמח לחיות איתו לתקופה. תהנה!!! ואכן, תנהג במשנה זהירות בחיית הפרא הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיקור מצויין, כמה חבל שאין עוד כאלה.

אבל אני לא מבין למה קנית אוטו כזה, כ"כ הרבה דברים טובים אבל למה ההגה בצד ההפוך ? :-D

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא קנית פאביה?

בשביל מה קנית כזה אוטו? בשביל להזדחל בפקקים באיילון כל בוקר ובכביש החוף בשבת? :shock:

 

תתחדש ותהנה, גם בשבילנו :twisted::twisted:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי שמח לשקול C63 אבל מדובר בעלות שונה לחלוטין כי עבור ה-c צריך לטפס בשנתון אל 2007 או 2008 מה שמקפיץ את המחיר לבערך פי 4.

 

אם היה מדובר באותו סדר גודל מחיר משער שהייתי בוחר ב-C63 שבאופן טבעי מתנהגת יותר וחדשה יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...