Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע האם יש מנורת דלק בדייהטסו אפולאוז שנת 92?

כי לא ראיתי...

 

תודה.

"נהג שמח פעמיים פעם כאשר קונה מכונית ופעם כאשר מוכר אותה".

פורסם

שלום רב !

למה אתה זקוק למנורה על מנת שתדע וגם תווכח בסופו של דבר שהגעת לתחתית הטנק, משאבת הדלק המכנית שאבה את כל הבוצה שהצטברה עם שנים,הדלק מתמלא בוצה חלק מהבוצה עובר את המסנן וחודר לקרבורטור, הרכב מתחיל לחתוך, לזייף ולהתכבות, ואז אתה מגיע למכון קרבורטורים, שמוכיח לך שיש נורה, רק אצלך היא לא נדלקת...

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

למה אתה זקוק למנורה על מנת שתדע וגם תווכח בסופו של דבר שהגעת לתחתית הטנק, משאבת הדלק המכנית שאבה את כל הבוצה שהצטברה עם שנים,הדלק מתמלא בוצה חלק מהבוצה עובר את המסנן וחודר לקרבורטור, הרכב מתחיל לחתוך, לזייף ולהתכבות, ואז אתה מגיע למכון קרבורטורים, שמוכיח לך שיש נורה, רק אצלך היא לא נדלקת...

אני יודע שזה לא בריא לנסוע על האפס אבל אני רואה שהמחוג למטה ושום מנורה לא נדלקת לי יש מנורה או אין מנורה ברכב הזה?

תודה.

"נהג שמח פעמיים פעם כאשר קונה מכונית ופעם כאשר מוכר אותה".

פורסם

מכיוון שאתה לא נהג מונית, והרכב לא שייך לחברת ליסינג, שמשלמת על התיקונים, עדיף תמיד שתמלא פול, ועשה לך מנהג קבוע, ומלא דלק כל שבוע, כך תמנע מהוצאות על סתימות דלק ונקוי קרבורטור, וההוצאה השבועית, (אפשר גם פעם בשבועים,) תקל על כיסך המדלדל, אך לצערי לא תענה לך על השאלה הכל כך מסקרנת, האם יש נורה צהובה ברכב, המסמנת שהגעתי לרזרבי?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תפעיל סוויץ' מבלי להניע(מצב שבו כל הנורות בלוח שעונים נדלקות) ותראה אם בשניות הראשונות נדלקת מנורת התראה על מפלס דלק נמוך.

*בשום רכב זה לא נדלק על ההתחלה רק שחסר דלק...

*צביקה אני לא מבין מה הבעיה לענות יש מנורה או אין מנורה?

תודה.

"נהג שמח פעמיים פעם כאשר קונה מכונית ופעם כאשר מוכר אותה".

פורסם
*בשום רכב זה לא נדלק על ההתחלה רק שחסר דלק...מסכים איתך !

*צביקה אני לא מבין מה הבעיה לענות יש מנורה או אין מנורה?

תודה.

 

הבעייה לענות היא פשוטה , ]אני פשוט לא יודע להשיב[/B], אני רוצה להניח שכן, אני בעל לנסר 93, אצלי הנורה נדלקת, כאשר נשאר 10 ליטר בטנק, והיא נדלקת באופן לינארי, כלומר , דולקת לכמה שניות כבה, ובהמשך נדלקת לסרוגין, וכבר למחרת קצב הדלקת הנורה נשאר יציב, מספר שניות לאחר ההצעה היא נדלקת ומסרבת להתכבות, עד לאחר התדלוק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הבעייה לענות היא פשוטה , ]אני פשוט לא יודע להשיב[/B], אני רוצה להניח שכן, אני בעל לנסר 93, אצלי הנורה נדלקת, כאשר נשאר 10 ליטר בטנק, והיא נדלקת באופן לינארי, כלומר , דולקת לכמה שניות כבה, ובהמשך נדלקת לסרוגין, וכבר למחרת קצב הדלקת הנורה נשאר יציב, מספר שניות לאחר ההצעה היא נדלקת ומסרבת להתכבות, עד לאחר התדלוק.

בברכה

צביקה

הבנתי תודה נחכה לעוד תגובות

×
×
  • תוכן חדש...