Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

39 קג"מֻ| 7.5 שניות 0-100| 23 ק"מ לליטר - פולקסוואגן GTD לא תגיע לארץ


ניקו פ.
שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתוך YNET - רועי צוקרמן:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4347858,00.html

 

גרסת הדיזל הספורטיבית מצוידת במנוע 2.0 ליטר עם מגדש טורבו, המאפשר הספק מרבי של 184 כ"ס ו-38.7 קג"מ של מומנט. בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית, היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.5 שניות ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש, בעוד תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר. פולקסווגן תציע גם גרסת DSG עם שישה הילוכים ותצרוכת דלק ממוצעת של 21.3 ק"מ לליטר.

 

מחיר הגרסה החדשה בגרמניה יתחיל מ-29,350 יורו (כ-142 אלף שקל). נוכח מדיניות המיסוי הישראלית והסלידה הכמעט מוחלטת של הלקוחות הפרטיים מרכבי דיזל, הסיכויים לראות את ה-GTD בישראל קלושים ביותר.

 

אני לא מסכים עם המשפט המסומן. אין ללקוח הישראלי שום בעיה עם דיזל, הבעיה עם דיזל היא של המדינה בלבד.

רכב חסכוני, ומעניין שכזה, יכול להיות שיולב מעולה בין ביצועים לחסכון, אך למדינה זה לא כדאי, חבל מאוד :(

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה צודק. הבעיה היא של המדינה בלבד. אני לא חושב שלאזרח הממוצע אכפת אם הוא מתדלק בדיזל או בנזין.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח שיביאו - בכמה אתה חושב שימכרו אותו בארץ?

 

לדעתי לא יירדו מ145K אם לא יותר,ואני עדין - אם אתה מקווה לפחות סטייל משפחתית קומפקטית כמו הליאון ב120K ובאיזור,אתה חולמת...

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בטוח יעלה סביבות ה200K אם לא יותר ולכן אין טעם לייבא אותו ארצה אפילו כי במחירים האלו זה לא רכב למשפחה הממוצעת ויש כבר רכבים עדיפים. חבל, במחיר המתאים יכלו להמכר כמו לחמניות חמות. אבל החמדנות שולטת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו GTD, שזה בעצם GTI רק עם שוק יותר קטן.

 

יש לVW את הBLUEMOTION שהרבה יותר אטרקטיבי ורלוונטי לארץ - ועדיין, לא מייבאים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד מדינת ישראל לא ממש מעודדת רכבי דיזל, מצד שני קיימים יבואנים כמו קרסו אשר כן משווקים רכבי דיזל. כנראה שצ'מפיון לא לחוצים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו GTD, שזה בעצם GTI רק עם שוק יותר קטן.

 

יש לVW את הBLUEMOTION שהרבה יותר אטרקטיבי ורלוונטי לארץ - ועדיין, לא מייבאים.

 

 

זה כבר לא נכון, התחילו למכור גם את הגולף (החדשה) וגם טוארג עם BLUEMOTION.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כבר לא נכון, התחילו למכור גם את הגולף (החדשה) וגם טוארג עם BLUEMOTION.

 

יש להבחין בין בלומושן טק לבין גרסת בלומושן. בלומושן טק, זה אומר שישנה טכנולוגיה השאולה מגרסת הבלומושן ובדרך כלל הכוונה היא למערכת עצור/סע ומערכת רגנרציה לאנרגיית הבלימה בכדי לטען את המצברים. גרסת בלומושן, כוללת בנוסף שינויים בעיצוב והנמכת המרכב להפחתת הגרר, יחסי העברה שונים בגיר (בדרך כלל הילוך 6 ארוך יותר) גריל אקטיבי, צמיגים וחישוקים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בשרני, השאלה האם הוא בעל אופי ספורטיבי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב היתה גם איביזה FR דיזל, ומה היה היחס במכירות של הגירסא הזו לעומת FR בנזין?

יחס כמעט אפסי, לכן הסיכוי באמת קלוש לראות גולף GTI דיזל בארץ.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביאו בעבר לאון FR עם המנוע המדובר.

 

כל הרכבים הללו נמכרו רק לאחר שעמדו הרבה זמן באוטו דיל.

 

והמחיר היה מעל 200K, לא פלא שהן עמדו הרבה זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...