Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מחר אני מקבל יונדאי I20 ידנית חדשה.

מכיוון שזה הרכב הראשון שאני קונה מיבואן (חדש לגמרי), היית שמח לעצות מהמנוסים יותר פה בפורום לגבי דברים שכדאי להקפיד עליהם או לבדוק ברכב במעמד מסירת הרכב אלי.

אולי אין שום דבר אבל כבר נתקלתי פה בכמה סיפורים שאמרו על תקלות בצביעה, פלסטיקים וכולי...

:?:

כל עצה תתקבל בברכה גדולה.

 

תודה

פורסם
שלום לכולם,

 

מחר אני מקבל יונדאי I20 ידנית חדשה.

מכיוון שזה הרכב הראשון שאני קונה מיבואן (חדש לגמרי), היית שמח לעצות מהמנוסים יותר פה בפורום לגבי דברים שכדאי להקפיד עליהם או לבדוק ברכב במעמד מסירת הרכב אלי.

אולי אין שום דבר אבל כבר נתקלתי פה בכמה סיפורים שאמרו על תקלות בצביעה, פלסטיקים וכולי...

:?:

כל עצה תתקבל בברכה גדולה.

 

תודה

בצע סיבוב מסביב הרכב ותבדוק שאין פגיעות חיצוניות וסע לשלום.

איזה כייף לי :)

פורסם
יש לי רשימה שהכנתי עבור טויוטה אוריס וסיאט איביזה. תערוך את זה בהתאם לדגם הספציפי

 

 

 

לפי הרשימה שלך, צריך לבוא עם מוסכנעק לקבל את הרכב ולבדוק אותו חצי יום ... לא ריאלי

פורסם

קח את הזמן שלך כי שילמת הרבה כסף ומגיע לך לקבל את התמורה המלאה. סיבוב מסביב ובתוך הרכב לוודא שאין מכות, פגיעות צבע או שריטות. אלה דברים שעלולים לקרות למשל בהובלה מהבונדד על המוביל וכו'. בתוך הרכב תראה שהכל שלם. עדיף לעבור על הרכב כשהוא נמצא בחוץ בגלל התאורה אבל ברוב הסוכנויות היום יש חדר מסירה מואר היטב. הוצאתי פעם יונדאי חדשה ונישארו על הריצפה שבבי פלסטיק ומתכת מהתקנה מקומית שעשו. לא קרדינלי אבל בהחלט מבאס. תבקש הסבר על כל מערכות התפעול - בידור, מיזוג וכו' ותוודא שאתה מבין. אין סיבה להתבייש לשאול. כל התהליך לא אמור לקחת יותר מחצי שעה גג. תקרע את הנילונים וסע בזהירות. תתחדש ותהנה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

תבדוק הבדלי צבע או "הברקה" מקומית (מעיד על פוליש מקומי להעלמת שריטות/שפשופים).

בפנים תבדוק תפקוד תקין של כל המתגים ואם היו התקנות מקומיות אז תבדוק שלא השאירו סימני דרך... (לצערי החברה לרוב לא כל כך אכפתיים).

וכמו שאמר קודמי בדוק שמן מים אבל הכי חשוב זה

לוודא מ"ס מנוע ומ"ס שלדה לפי המ"ס המופיע ברשיון הרכב. כולל בדיקת כל הפרטים ברישיון עצמו שאכן תואמים לפרטי המזמין כולל כותבת.

שיהיה בהצלחה ורק נסיעות טובות.

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

×
×
  • תוכן חדש...