Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסכים עם כל מילה. מעניין לאן נעלמו כל דברי ההלל והשבח של RS על הסקודה שלו??? איפה כל מסכת השכנועים שהוא המטיר על אחרים כדי שיקנו יטי כמו שלו? אני חושב שהניצול הציני של כוח התקשורת על מנת להשיג טובות הנאה אישיות מיבואן כזה או אחר הוא זבר שראוי להוקיע אותו בפורום ובתקשורת בכלל - מצער אותי שכתבי וואלה רכב נופלים בפח שטומן להם מישהו כמו RS ... חבל!

 

איזה פח בדיוק הוא טמן להם? הם הרסו לו את הרכב, רכב שהוא קנה ומאוד אהב, למען האמת הוא מאוד אוהב ומאוד עצוב להחזיר אותו - הבעיה כאן לא שהרכב לא טוב, אלא שהפכו אותו לכזה.

 

אתם גם הייתם חוטפים לא מעט עצבים אם זה היה קורה לכם.

 

לי שחטו שתי מכוניות טובות שבמשך שנים חשבתי שמדובר על מותג זוועתי או לפחות דגם זוועתי ובסוף למדתי להבין שהידיים שנגעו לי ברכב היו זוועתיות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזה פח בדיוק הוא טמן להם? הם הרסו לו את הרכב, רכב שהוא קנה ומאוד אהב, למען האמת הוא מאוד אוהב ומאוד עצוב להחזיר אותו - הבעיה כאן לא שהרכב לא טוב, אלא שהפכו אותו לכזה.

 

אתם גם הייתם חוטפים לא מעט עצבים אם זה היה קורה לכם.

 

לי שחטו שתי מכוניות טובות שבמשך שנים חשבתי שמדובר על מותג זוועתי או לפחות דגם זוועתי ובסוף למדתי להבין שהידיים שנגעו לי ברכב היו זוועתיות.

 

על מה אתה מדבר? מי שחט לו את הרכב?!

מדובר במכוניות חדשות לחלוטין שאפילו לא עברו טיפול אחד. את ההתקנות המקומיות הוא התקין אצל אדם שהוא בחר בעצמו בניגוד להמלצות היבואן.

ולא אחת, גם לא שתיים וגם לא שלוש כפי שנרמז כאן קודם. לפי הספירה שלי מדובר בארבע.

פורצה יובה!

פורסם

דל פיירו, יפה מאוד שאתה מסיק שהרכבים לא עברו אפילו טיפול אחד - כמה חבל שאתה טועה.

 

שנית, צמפיון עובדים עם קלאס אי - דרכם נרכש והותקן רדיודיסק מקורי משודרג. שאר מערכת השמע הותקנה אצל מתקין המתעלה על קלאס אי ובמקרה גם אחד המתקינים הידועים לטובה בפורום (בין היתר). וכפי שציינתי, הוא עובד קלאס אי לשעבר.

 

אתה קשקשן חסר גבולות. לא אתפלא אם יש לך איזה קשר למשרד הפרסום של היבואן המדובר. אתה קורא ומבין מה שנוח לך, לא מה שנכתב. אז תעצור פה, אתה נכנס לדברים שאין לך מושג בהם וממציא דברים מדימיונך הפורה להפליא.

 

אם זה לא ברור, ההתקנה נעשתה אחרי שהבעיה הופיעה ודווחה ליבואן. אז חלאס, חלאס לקשקש במוח ולומר דברים חסרי טעם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איכס, עלה לי קצת קיא.

אופס, בלעתי...

 

טוב, עד הפעם הבאה שתבוא במהרה (נראה אך דלק מוטורס יאכלו אותו)..

 

 

בגירה אני ממליץ לערוך את הכותרת כך שתתאים לאופי השרשור (או למה שהשרשור נועד לשרת)

פורסם

אני לא רוצה להכנס לעומק העניין אבל לא נעים לי שככה נופלים על חבר פורום, גם אם השתמש בפורום למטרותיו.

 

הכל כבר נכתב ונאמר, רבאק רדו מrs.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

RS למען הסדר הטוב, ומינימום יישור הקו הנדרש בכדי שאולי אבין את הלוגיקה שלך. למרות שאין לך שום חובה כזאת;

נתת להבין שיש לך מניעה מלדון בעניין הסגירה שלך מול צ'מפיון (ראה ציטוט תחתון) והנה מהצטוט הנ"ל אפשר להבין שאין מניעה. לא זו בלבד, מהקישור לאתר אחר שמופיע בשרשור המתייחס לרכבך (של אימך...) אפשר ללמוד ממש בפירוט את כל הפרטים לרבות סכומים ונתונים אחרים שאנחנו לא היינו זכאים לדעת.

אני מרגיש מידה של זלזול בי (יתכן שבצדק מבחינתך...) כשאתה מרשה לעצמך תוך אותו שירשור לעשות מהפכים של 180 מעלות ועוד אחר כך לטעון כלפי אלו שמוחים על כך.

בסופו של דבר, כאחד ששורץ הרבה בפורום, אתה בוודאי מודע לכוח של התעבורה הגדולה שכאן. רק השאלה היא האם מישהו מנצל זאת בציניות.

 

הודגשו משפטים שקשה לי להאמין שיכתבו על ידי מי שסיכם על שתיקה בנושא:

 

ממש לא.

 

יבואן טוב כשהוא לוקח אחראיות על בעיות, לא יבואן שמתחמק מהם. אז בפעם הראשונה הכל עבד כשורה. בפעם השנייה הם נתנו שירות ראוי רק כשהפעלנו שרירים. בפעם הזאת הם יצרו את התקלות, הרכב היה תקין (למעט המגב), וגם כאן נאלצתי להעזר בחבר (קובי ל.) כדי לקבל יחס ראוי - וחבל. מבחינתי זה לא אמור להגיע למצבים לא נעימים שכאלה, הם יכלו לפתור זאת בדרך נעימה וקלה כפי שעשו בפעם הראשונה עם האיביזה.

 

מעולם לא טענתי שהיטי לימונית. מהרגע הראשון אמרתי כי הם יצרו תקלות חמורות מזאת שעליה התלוננו. המתקין שלי לא היה אחראי לכך, הוא עוסק בתחום שנים ובעברו עבד בסדנא המוכרת על ידי צמפיון כ"רשמית". למעשה הוא השקיע מזמנו, הגיע למוסך והוכיח כי הקשר בין ההתקנה לבין התקלה - לא קיים. התקלות המשיכו להצטבר גם כאשר מערכת השמע נותקה לחלוטין. מאוד קל מצידם להאשים אותו / אותנו - במקום לאתר את התקלה המהותית והמעמיקה, על שלל נספחיה.

 

אף אחד מכם לא היה מקבל זאת - נורא קל לעמוד מהצד ולומר דברים כאלו ואחרים. שילמתם ממיטב כספכם ולא קיבלתם שירות הולם.

 

לא פעם ולא פעמיים נרמז לנו על ידי אנשי היבואן כי בארץ יש לא מעט מקרי לימון. אנחנו מקבלים סוג של עודפי יצור. כמי שביקר על פסי היצור השונים, יתכן מאוד וזה נכון לאור העובדה כי הרכבים שלנו מגיעים עם רמת איבזור הדומה לזו של מדינות נכשלות...

 

הרכב נמכר חזרה ליבואן. מעבר לזה - לא אכנס ברשותך (חלק מסגירת המעגל מולם).

 

לגבי מספר רישוי - גם לזה לא אכנס. על הרכב יש מדבקת רינג אדומה בכנף קידמית שמאלית - לא קשה לפספס.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שי, בכנות - לא ידענו שקובי יפרסם זאת. חשבנו שברגע שהוא סייע ועזר למציאת פתרון למצב, משמע הכתבה לא תפורסם.

 

בכל מקרה, היא פורסמה ומפורט בה כמעט הכל. אין לי מושג אם זה כתוצאה מרצונותיו של דובר צמפיון, אבל זה כבר לא רלוונטי והיות והכל גלוי, אין לי מה להסתיר מכם. חידדתי (במשפטים שהדגשת) את הידוע לנו ואת הנעשה.

 

חבל שמבחינתך יש כאן אג'נדה / ניצול. מלכתחילה זאת לא הייתה הכוונה, אלא שכך החלטתם באם זה מוצדק או לא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

כמי שקורא הרבה פוסטים כאן בפורום, נתקלתי פעמים רבות בתגובות של אוראל, אני חייב לציין שפעמים רבות הרגשתי שהוא במין ילדותיות כזו חיב תמיד לשבח את מותג סקודה, כאשר מישהו ביקש פרטים לעניין סופרב 2 ליטר הוא טרח והתעניין במידע פנימי אצל היבואן כדי להביאו באחד הפוסטים, בקיצור.. היה נראה שמשהו יותר מידי מתייפייף כאן עם רצון עז עד כדי אובסיסיביות כפייתית לומר בריש גלי שזו ה"מכונית" בהא הידיעה.

 

ושלא תבינו לא נכון: גם אני מאוד אוהב את מכוניות סקודה, למרות שנכוויתי בעצמי עם הגיר די.אס.ג'י.

 

אבל אף פעם לא העליתי בדעתי להתעלק על כל מיני שרשורים ולהציג עצמי כ"מר סקודה" כמו שאוריאל עשה.

 

על כן, תמוה מאוד בעיני כיצד זה קרה פתאום משבר כה גדול במערכת היחסים שבין אוריאל לבין היבואן.

 

קראתי לעומק את התגובה של איציק נ. ואני מאמין שהתקלה ותהיה זו התקלה הנוראית ביותר, בהחלט ניתנת לתיקון.

 

 

אני חושב שכדאי שאוריאל יעשה עם עצמו חשבון נפש, ולו קטן, בפרט לאור תגובות רבות ומהללות שנתן ביחס ליבואן.

 

זו אף זו: משתמע שאוריאל מרוצה מהסקודה יטי כרכב, מעריך את המעלות שלו, לכן נראה לי שזה מאוד ילדותי לסיים כך את הקשר בטריקת דלת.

 

אבל כבר נאמר: "אין אדם נתפס בשעת צערו" ואולי כדאי שתתקרר דעתו של אוריאל בטרם יקבל החלטה.

פורסם

נשמע לי מגוכח שלפה שולחים רכבי לימון בכוונה. הרי זה לא כאילו מייצרים במיוחד עבורנו משלוחים של רכבי לימון. ואם זה היה נכון - כלומר חלק משיטה - היינו מוצפים בסיפורים דומים.

 

קלאס איי זה המתקין של צ'מפיון, והם עובדים גם עם חברות יוקרה. צריך לציין כי ההתקנות שלהם מקצועיות ובאיכות טובה, כי עלול להישמע מחלק ההודעות כאן שהם אלו שגרמו לבעיות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

קייזר, קלאס אי נהדרים. בהחלט מהמתקינים המשובחים בנמצא. אין להם שום קשר לבעיות.

 

מספיק ביקור קצרצר במחלקה הטכנית של צמפיון כדי לגלות גם לימונים מגיעים ארצה. ראינו שם לא מעט חתיכות של איביזות (ואוקטביה) נטולות מספרי רישוי, העוברות / ממתינות להליכי פירוק / הרכבה מתקדמים לפני / אחרי עבודה וטרום מסירה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כמי שקורא הרבה פוסטים כאן בפורום, נתקלתי פעמים רבות בתגובות של אוראל, אני חייב לציין שפעמים רבות הרגשתי שהוא במין ילדותיות כזו חיב תמיד לשבח את מותג סקודה, כאשר מישהו ביקש פרטים לעניין סופרב 2 ליטר הוא טרח והתעניין במידע פנימי אצל היבואן כדי להביאו באחד הפוסטים, בקיצור.. היה נראה שמשהו יותר מידי מתייפייף כאן עם רצון עז עד כדי אובסיסיביות כפייתית לומר בריש גלי שזו ה"מכונית" בהא הידיעה.

 

ושלא תבינו לא נכון: גם אני מאוד אוהב את מכוניות סקודה, למרות שנכוויתי בעצמי עם הגיר די.אס.ג'י.

 

אבל אף פעם לא העליתי בדעתי להתעלק על כל מיני שרשורים ולהציג עצמי כ"מר סקודה" כמו שאוריאל עשה.

 

על כן, תמוה מאוד בעיני כיצד זה קרה פתאום משבר כה גדול במערכת היחסים שבין אוריאל לבין היבואן.

 

קראתי לעומק את התגובה של איציק נ. ואני מאמין שהתקלה ותהיה זו התקלה הנוראית ביותר, בהחלט ניתנת לתיקון.

 

 

אני חושב שכדאי שאוריאל יעשה עם עצמו חשבון נפש, ולו קטן, בפרט לאור תגובות רבות ומהללות שנתן ביחס ליבואן.

 

זו אף זו: משתמע שאוריאל מרוצה מהסקודה יטי כרכב, מעריך את המעלות שלו, לכן נראה לי שזה מאוד ילדותי לסיים כך את הקשר בטריקת דלת.

 

אבל כבר נאמר: "אין אדם נתפס בשעת צערו" ואולי כדאי שתתקרר דעתו של אוריאל בטרם יקבל החלטה.

 

אני גם זוכר שכמה חודשים אחרי שמר RS קיבל את הייטי הוא ציין שמרוב שהוא מרוצה מהרכב הוא כבר רוצה לעשות טרייד אין לייטי מונט בלאן הראשונה שכנראה תגיע לארץ.

מסכנים דלק מוטורס כנראה שהם מכרו עכשיו את הפוקוס "לימון" הראשונה אחרי עשר שנים של פוקוסים.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

אני שם 100 שקל שהפוקוס הלימון תוחלף בסקודה ראפיד מ-ד-ה-י-מ-ה!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמה זמן יש לך את התובנות האלה?:

 

לא פעם ולא פעמיים נרמז לנו על ידי אנשי היבואן כי בארץ יש לא מעט מקרי לימון. אנחנו מקבלים סוג של עודפי יצור. כמי שביקר על פסי היצור השונים, יתכן מאוד וזה נכון לאור העובדה כי הרכבים שלנו מגיעים עם רמת איבזור הדומה לזו של מדינות נכשלות...

 

טוב - פרוייקט ה 10,000 יושלם לפני 2013...

ברכות לשנה פחות חמוצה

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מסכנים דלק מוטורס :-D הולכים לאכול הרבה מרורים. (הפוקוס רחוקה מלהיות מושלמת)

לפרפקציוניסט כמוך הייתי ממליץ רק יפני, עם הדגשה חזקה להונדה! רכב ארופאי ממש לא מתאים לך!!!

 

אני כבר אומר לך מעכשיו- לא תהיה מרוצה מהרכישה החדשה.

 

נראה לי שאני רץ לפרסם את הפוקוס שלי למכירה :lol: המחירון שלה הולך לרדת חזק בקרוב :-)

1.jpg

פורסם
מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך יכול ליהיות שאחרי תלונות כאלו קשות ופנייה נואשת ל-YNET הלקוח חוזר וקונה רכב אצל אותו יבואן? 2 רכבים לימון מ-7 רכבים זה המון.

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2601866

התשובה מצוייה בשירו האלמותי של מאיר אריאל, מחלק המוסר והשכל.

"לפיכך מוסר השכל; מי שנדפק פעם אחת לא יכול להגמל מזה"

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...