Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאוריה קטנה בנוגע לחשמל


Skity
שימו לב! השרשור הזה בן 4112 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גילוי נאות: אין לי שום ידע בחשמל, לא למדתי שום דבר שקשור לחשמל, ולא התעסקתי בחיים עם חשמל.

 

עלה לי לראש רעיון לאחרונה שאני באמת מאמין שהוא לא מעשי כי אחרת היו משתמשים בו כבר אך אני עדיין מסוקרן.

 

למה לא לקחת בעצם אלטרנטור שעובד על חשמל, לחבר אליו מגבר ש"יגביר" (או ממיר מתח) את המתח שהאלטרנטור מוציא ולחבר בחזרה את המתח המוגבר לאלטרנטור שעובד על חשמל, הרי יש לנו פה לולאת חשמל אינסופית שעובדת ללא שום צורך במשאבים.

 

אז מה הפאק בעלילה בעצם?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, לשיטתך - מה יפעיל את המגבר?

החסידה,

 

אפשר לשיטתו לחבר מצבר להתנעת האלטרנטור, ולנתק אחרי ההתנעה, אבל גם אם נשאיר את המצבר הוא יתרוקן לבסוף,

אפשר למשוך יותר זמן לו היה מדובר במוליך על שלא דורש קירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אפשרי, כי אתה מאבד אנרגיה דרך חום שהמנוע מפיק (והתנגדות אוויר, למשל).

בנוסף, גם אם תצליח ליצור מכשיר כזה, הוא יפיק מספיק אנרגיה רק כדי להפעיל את עצמו, ואז יש לך צעצוע ממש מגניב, אבל אין לך מה לעשות איתו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על פרפטום מובילה, אבל זה לא קיים ולא עובד - תמיד יש אובדן אנרגייה. זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם. כמו שהצפרדע נשחקת בדרך במערכת העיקול, כך גם אנרגייה שאתה משקיע, תמיד אנרגייה שמשקעים היא גדולה יותר מאנרגייה שמקבלים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על פרפטום מובילה, אבל זה לא קיים ולא עובד - תמיד יש אובדן אנרגייה. זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם. כמו שהצפרדע נשחקת בדרך במערכת העיקול, כך גם אנרגייה שאתה משקיע, תמיד אנרגייה שמשקעים היא גדולה יותר מאנרגייה שמקבלים.

 

מאחר והגענו להסכמה ברורה כי אי אפשר לייצר אנרגיה חינם,

נצל"ש!

 

לפי TZVIPPER האנרגיה שמשקיעים היא תמיד גדולה מהאנרגיה שמקבלים, אם כך על איזה עקרון עובד ממיר מתח לרכב?

הכוונה מ12 DC לצרכן 220 כמו מטען למחשב נייד ושלל מוצרי 220V.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה צביפר על התמונה המנטלית.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתח זה לא אנרגיה חשמלית, זה הפרש אנרגיות בין שתי נקודות. מטענים שעוברים בנקודה א מקבלים אנרגיה פוטנציאלית חשמלית שהם מממשים במכשירים השונים עד שהם מגיעים לנקודה ב'. הרכיבים הם אלו שבתכלס משתמשים באותה אנרגיה לצורך עבודה. אותם רכיבים גם מאבדים אנרגיה לחום.

 

אני לא יודע כיצד עובד ממיר מתח, אבל יכול להיות שזה קשור פשוט לחוק אוהם: המתח שווה למכפלת הזרם בהתנגדות. ההתנגדות פרופורצינלית לאורך, אז יתכן שעקב הליפופים הרבים, המתח עולה. אפשר לשחק עם המשוואה הזו בכל מיני דרכים כדי לקבל דברים שונים בהתאם לצורך.

 

נ.ב: הסיבה שמשקיעים יותר אנרגיה, היא בגלל אותו איבוד שאתה צריך לפצות עליו, אחרת המכשירים שלך פשוט לא יעבדו (מחוסר אנרגיה)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי כותב הסבר ארוך על הדרך בה עובדים ממירי DC to DC, אבל אני כותב מהאייפון כי בלאפטופ בדיוק נגמר החשמל...

 

בכל מקרה, זה לרהקשור לאורך הליפופים בסליל ולא לנגדים. מתח אפשר להרים או להוריד כרצוננו. מה שאי אפשר להרים כרצוננו זה הספק, וואטים. כשהמתח עולה הזרם יורד וכשהמתח יורד הזרם עולה, אבל ההספק המרבי לעד מוגבל. תמיר גם 1000 מגה, אלטרנטור יותר חזק יש לך? לא!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...