Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו 2011 Vs סיטרואן C1 חדשה


batchen
שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

התקציב שלי 55K גג. מאפשר C1 חדשה, או קיה פיקנטו 2011 עם 30K ק"מ בערך.

 

המוניטין כידוע של סיטרואן לא משהו, ושל הC1 של מכונית צעצוע, בעוד שהקיה פיקנטו נחשבת אחלה אוטו ויותר "רצינית"

 

המלצות??

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל זו לא סיטרואן אמיתית אלא מכונית שתוכננה ויוצרה ביחד עם טויוטה (C1, פיג'ו 107 וטויוטה אייגו זו אותה מכונית בדיוק).

תריצי חיפוש על פיקנטו כאן בפורום, תגלי שהיא לא משהו. יחסית לקטגוריה היא מאוד לא חסכונית ויש פה ושם תלונות על נוחות נסיעה עקב מושב שלא תוכנן כל כך טוב.

על הC1 לא ראיתי שום תלונות, להיפך אנשים מאוד מרוצים ממנה.

ממליץ לך גם לבדוק את הפיאט פנדה, הדגם היוצא נמכר בערך בתקציב שלך והיא הכי פחות צעצועית בחבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כמו שכבר אמר לך, הסיטרואן C1 זה טויוטה אייגו רק בעיצוב שונה ובמחיר נמוך יותר.

אם את מתכוונת לפיקנטו הידנית, ממש לא כדאי. המכונית הזאת עגלה שלא מהעולם הזה, לא נוחה בכלל - בנסיעה של חצי שעה את מתחילה לחפש תנוחות נהיגה שונות בזכות הכיסאות העלובים.

את האוטומטית לא ניסיתי.

הC1 מאד נחמדה, מרגישה זריזה והגיר הרובוטי שלה לא מעצבן, קל להתרגל אליו. הרכב סוחב יפה גם בעליות, נוח והמזגן שלו בסדר גמור.

אני הייתי בוחר בC1 בלי לחשוב פעמיים, כשאלו האפשרויות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תריצי חיפוש על פיקנטו כאן בפורום, תגלי שהיא לא משהו. יחסית לקטגוריה היא מאוד לא חסכונית ויש פה ושם תלונות על נוחות נסיעה עקב מושב שלא תוכנן כל כך טוב.

על הC1 לא ראיתי שום תלונות, להיפך אנשים מאוד מרוצים ממנה.

ממליץ לך גם לבדוק את הפיאט פנדה, הדגם היוצא נמכר בערך בתקציב שלך והיא הכי פחות צעצועית בחבורה.

 

הפוך גוטה, הפוך. הפיקנטו היא הטובה בקטגוריה - מרגישה הכי "אוטו" מבין כל המתחרות. היא אולי לא הכי חסכונית אבל תעשה 1:15 ומעלה בלי יותר מדי בעיה, גם בגרסה האוטומטית. (הידנית איטית, אבל זולה משמעותית לקנייה). אם נוסעים פחות מ-15000 ק"מ בשנה זה הבדל של אלפים בודדים של שקלים מדי שנה מול המכונית הכי חסכונית בקטגוריה. גם נוחות הנסיעה בסדר גמור והמושב בוודאי טוב יותר משל מכוניות כמו אלטו או אפילו סיאט מיי החדשה.

והפנדה היוצאת היא מכונית מיושנת מאוד, וככל הנראה הכי יותר צעצועית בחבורה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם מה שנאמר מעליי.

בנוסף אני אישית אם היה לי סכום כסף כזה הייתי מעדיף לרכוש רכב חדש מהחברה ולא רכב יד 2 עם x קילומטרים ושנה אחת פחות.

אין הרבה הבדלים ולפי הבנתי וידיעתי הc1 עדיפה מבחינת חסכון ונוחות.

 

וכמו שנאמר מעליי במקצועיות גמורה, זו ממש לא סיטרואן, זו טויוטה לכול דבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוך גוטה, הפוך. הפיקנטו היא הטובה בקטגוריה - מרגישה הכי "אוטו" מבין כל המתחרות. היא אולי לא הכי חסכונית אבל תעשה 1:15 ומעלה בלי יותר מדי בעיה, גם בגרסה האוטומטית. (הידנית איטית, אבל זולה משמעותית לקנייה). אם נוסעים פחות מ-15000 ק"מ בשנה זה הבדל של אלפים בודדים של שקלים מדי שנה מול המכונית הכי חסכונית בקטגוריה. גם נוחות הנסיעה בסדר גמור והמושב בוודאי טוב יותר משל מכוניות כמו אלטו או אפילו סיאט מיי החדשה.

והפנדה היוצאת היא מכונית מיושנת מאוד, וככל הנראה הכי יותר צעצועית בחבורה...

אתה סגור על ענין הצעצועיות? אמנם לא נסעתי באף אחת יותר מפעמים ספורות אבל להרגשתי הפיקנטו נתנה את ההרגשה הפחות נעימה. היא אמנם זוכה לתמיכת העדר חסום העיניים אבל זה לא אומר שהיא באמת טובה.

בכל מקרה מדובר על פיקנטו משומשת לעומת C1, פנדה או משהו אחר חדשות אז נראה לי שהיא מפסידה כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנדה הקודמת היא מאוד צעצועית במובן של היום. פלסטיקה מאוד פשוטה, אבזור נמוך ואיכות שלא הייתה מבריקה גם ב-2004.

הפיקנטו מאובזרת יותר מכל האחרות (מחלקן בהפרש משמעותי) ומרגישה הרבה יותר כמו מכונית אמיתית מבפנים. במנוע 1.2 היא גם זריזה בהחלט. לצורך העניין, נהגתי בפיקנטו מיד אחרי שנהגתי בסיאט מי החדשה, וההפרש היה גדול.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי המושב בפיקנטו גם לא היה נוח לכן העדפתי את הפנדה,אך כיום היא כבר מיושנת.

אם אין שום אפשרות להוסיף עוד כמה אלפים והבחירה היא בין הפיקנטו ל c1 הייתי הולךעל הc1 מהסיבה של חיסכו בדלק,המושב לדעתי נוח יותר והרכב חדש.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה אבל משום מה יש כאן חוסר "אהבה" בולט לפיקנטו למרות יתרונותיה,

לא יודע למה אנשים (שאולי רק "עשו סיבוב" על הרכב) משמיצים את הפיקנטו

מנסיון של כמעט שנה ו18K ק"מ (ומכרתי את הרכב לפני כמעט שנה כך שאין חשש לעודף סוביקטביות) הרכב מרווח באופן יחסי מאובזר מצויין

נוחות סבירה ביחס לגודל הרכב (והיו לי הרבה מכוניות מיני למינהם כולל אחת אחרת עכשיו) החיסרון היחיד הוא חוסר כח מסויים בעליות שגם זה לא נוראי ואם מושכים את ההילוכים המצב משתפר מאוד.

ואצלי בנהיגה לא פראית הממוצע בצריכת דלק היה 1\18+-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיקנטו\I10



 

יתרונות - אחריות, מרגישה הרבה יותר כמו רכב מודרני מבפנים וגם בנויה כמו אחד.

 

חסרונות - פחות חסכונית בדלק משאר המתחרות, תא מטען מגוחך.

 

יש כאלה שטוענים שהיא גם לא נוחה אבל בעיניי זה עניין מאוד סובייקטיבי, לי המושבים שלה היו נוחים מאוד.

 

 

האחיות אייגו, 107, C1

 

יתרונות - מנוע ומכלולים של טויוטה, תכנון של עיצוב ונוחות פנימית של סיטרואן ופג'ו -> בא לידי ביטוי במושבים, מאוד נוחים. חסכוניות מאוד. הC1 היא כנראה הזולה בקטגוריה ביחד עם סיאט.

 

חסרונות - עיצוב פנימי שמזכיר את שנות ה80 בגלל דיפונים לא מלאים, שני תאי כפפות :-D

 

האחיות UP, MII וסיטיגו

 

יתרונות - תא מטען עצום ביחס לקטגוריה! חסכוניות, עיצוב מודרני ויש שלל דגמים - מגיע גם עם 75 כוחות סוס וזה כן נתון חשוב.

מערכת בטיחות סיטי-סייף בחלק מהדגמים.

 

חסרונות - לסיאט אין כסא עם גובה מתכוונן, בעיניי גם מוסכי צ'מפיון (למיטב הבנתי) והמחירים שלהם עלולים להיות יקרים יותר לעומת היפניות\קוריאניות -> צריך לבדוק את זה אני לא בטוח בכלל שבקטגוריה הזו יהיו כלשהם הבדלי מחיר משמעותיים בתחזוקה השוטפת.

 

זה פחות או יותר - מי שרוצה שיוסיף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנדה הקודמת היא מאוד צעצועית במובן של היום. פלסטיקה מאוד פשוטה, אבזור נמוך ואיכות שלא הייתה מבריקה גם ב-2004.

הפיקנטו מאובזרת יותר מכל האחרות (מחלקן בהפרש משמעותי) ומרגישה הרבה יותר כמו מכונית אמיתית מבפנים. במנוע 1.2 היא גם זריזה בהחלט. לצורך העניין, נהגתי בפיקנטו מיד אחרי שנהגתי בסיאט מי החדשה, וההפרש היה גדול.

 

הפיקנטו היא הכי פחות צעצוע והכי מרגישה כמו "רכב אמיתי". אחריה מגיעה הפנדה הישנה, שבעוכריה העיצוב המיושן (שהיה מיושן גם בזמן אמת) והפלסטיקה הפשוטה.

 

כל היתר הן באמת צעצועים, כשאפשר למנות ב-C1 וגם בסקודה סיטיגו את שתי הנקודות הרעות ביותר - פח חשוף בפנים הרכב (מזכיר את שנות ה-70) ופתח מיזוג מרכזי שלא מתכוונן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיה רכב מצויין ! היא מאוד מאובזרת ומגיעה עם בונוס של 7 שנות אחריות , בנוסף הם נותנים תשלומים לרכישת הרכב ללא ריבית החל מ-30 אלף ככה שתוכלי לרכוש ב-55 ולקחת תשלומים ללא ריבית ולרכוש רכב חדש !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי אייגו אוטומטית (רובוטית) כבר 4 חודשים.

עשיתי נסיעת מבחן על כל רכבי המיני הידניים והאוטומטיים (להוציא סקודה מיי וסיאט סיטי גו אשר לא היו בארץ בזמן זה).

ההתלבטות בסוף היתה בין הפיקנטו לבין האייגו ואחיותיה התאומות.

אייגו ידנית - הרגישה לי מהירה וכייפית ובעלת אופי.

הפיקנטו הידנית - הרגישה לי הרבה פחות נעימה, ובלי אופי.

מבחינת אבזור פנימי הפיקנטו לוקחת בגדול, מפני שבאייגו האיבזור הוא מינימלי (לעומת זאת באביזרי הבטיחות הם לא חסכו, וזה מה שחשוב).

אם חשוב לך חסכון מקסימלי לדעתי הבחירה היא האייגו (שים לב שמחירי הטיפולים של C1 יקרים יותר משמעותית מאשר מחירי האייגו).

בסוף הלכנו על הגירסה האוטומטית של האייגו, מפני שחברה שלי היא הנוסעת העיקרית והיא העדיפה את הנוחות של האוטומט. הגיר הרובוטי כמעט ולא הפריע לה (הוא מורגש בעיקר בהילוך ראשון/שני).

AYGO.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי הולךעל הc1 מהסיבה של חיסכו בדלק,המושב לדעתי נוח יותר והרכב חדש.

 

מושב נוח זה עניין סובייקטיבי. רכב חדש - לא משמעותי אם מדובר במכונית בת שנה-שנתיים עם מעט ק"מ. חסכון בדלק - בנסועה ממוצעת לרכבי מיני, נניח 15000 ק"מ בשנה, ההבדל בין נניח 1:20 שתוציא ה-C1 (אם תסע כמו סבתא) ל-1:16 שתוציא הפיקנטו (אם תסע רגיל) יהיה 120 שקל בחודש, או פחות מ-1500 שקלים בשנה. זה כלום לעומת ההוצאות הכוללות על הרכב.

 

פיקנטו\I10



 

חסרונות - פחות חסכונית בדלק משאר המתחרות, תא מטען מגוחך.

 

כמו שאמרתי, עניין החסכון לא משמעותי כל עוד הנסועה נורמלית. תא המטען בפיקנטו בהחלט לא רע ביחס לקטגוריה (200 ליטר). רוצה מגוחך? נסה את האייגו וחברותיה, או את האלטו. וזכור שבפיקנטו המושב האחורי מפוצל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...