Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקראתי תגובות על כונני WD בקישור הזה אני כנראה מחפש כונן יותר אמין.

 

הדרישות:

כונן 1TB

חיבור USB3

תמיכה גם בווינדוס וגם במערכת הפעלה OSX של מחשבי מק.

 

למישהו יש הצעה ונסיון עם כונן שהוא לא של WD?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית כבר תקופה (3 שנים?) עם כונן אמנם לא נייד של חברת WD, ואין מאושר ממני! כונן מצויין מהיר עמיד, מיותר לציין שזאת חברה מהמתחות בתחום.

 

אולי זה דגם ספציפי שלא עונה על הדרישות, חיפשת מוצרים אחרים שלהם?

 

עריכה: שכחתי לציין שיש לי עוד כונן 2.5 אינץ' של WD שגם הוא בן כמה שנים (כמעט 4-5) קניתי לו קופסא מאיביי והרי הוא הפך לכונן נייד. גם הוא מתפקד ללא שום תקלה, בצורה מהירה ואמינה.

JL Audio

פורסם
אני אישית כבר תקופה (3 שנים?) עם כונן אמנם לא נייד של חברת WD, ואין מאושר ממני! כונן מצויין מהיר עמיד, מיותר לציין שזאת חברה מהמתחות בתחום.

 

אולי זה דגם ספציפי שלא עונה על הדרישות, חיפשת מוצרים אחרים שלהם?

 

עריכה: שכחתי לציין שיש לי עוד כונן 2.5 אינץ' של WD שגם הוא בן כמה שנים (כמעט 4-5) קניתי לו קופסא מאיביי והרי הוא הפך לכונן נייד. גם הוא מתפקד ללא שום תקלה, בצורה מהירה ואמינה.

 

אם אתה מדבר על כוננים פנימיים - WD אכן מצוינים.

כל החיים קניתי רק כוננים שלהם.

 

השאלה האם יש בעיה עם הכוננים החיצוניים

פורסם

פעם WD אכן היו נחשבים למצויינים וכמעט ללא תחרות, היום יש כבר הרבה תחרות של חברות טובות לא פחות.

 

אישית בשנים באחרונות אני קונה כוננים קשיחים ניידים רק של maxtor ולא שמעתי תלונות (מעל 10 כוננים שרכשתי לי ולאחרים).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
פעם WD אכן היו נחשבים למצויינים וכמעט ללא תחרות, היום יש כבר הרבה תחרות של חברות טובות לא פחות.

 

אישית בשנים באחרונות אני קונה כוננים קשיחים ניידים רק של maxtor ולא שמעתי תלונות (מעל 10 כוננים שרכשתי לי ולאחרים).

Maxtor - יש לך את זה ביותר ישן? :)

הרבה זמן שהם לא מייצרים דיסקים קשיחים, אם אני לא טועה הם התאחדו אי שם ב2004-2005 עם SEAGATE.

 

לגביי WD - יש לי שני הרדיסקים שלהם בשולחני, שניהם עובדים מצוין, אחד בן שנה וקצת, השני בן 4.5-5, ועדיין עובד כמו חדש, עובדה שאני סומך עליו ככונן ראשי במערכת.

 

בנוסף בלפטופ שלי יש הרדיסק שלהם, גם עובד מצוין. גם בסלון מותקן דיסק קשיח שלהם ועובד פיקס (500GB).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אחרי חיפוש ממושך כאשר מאוד חשובה לא אמינות ועבודה עם צרכנים כמו tv.

אני יכול להמליץ לך על הכוננים המעולים של trancend.

יש לי שניים כאלו בגודל של חצי טרה וטרה, כאשר את הטרה קניתי לאחר שימוש של כשנה של חצי טרה.

בחיבור למחשב וטלווזיות אין בעיות חשמל והכל תקין. מגיע במעטפת הנועדה לבלום זעזועים ובנוסף 3 שנים אחריות.

Ksp היבואנים שלהם והמחירים סבירים. לksp יש עכשיו מבצעים לחנוכה ואם את יכול לקנות באילת בכלל יוצא משתלם.

ממליץ לבדוק.

פורסם

יש לי WD שהתפגר יחסית מהר, הוחלף באחריות לחדש. עובד מאז כמה שנים.

אני ממליץ על סיגייט, לחבר טוב יש אחד שמחזיק כבר מעל שנתיים ולי יש אחד שבינתיים עובד יופי (פחות משנה אני חושב, אז אני לא יודע עד כמה התגובה שלי תעזור לך).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הכוונה שלי היא שכמעט לכל אחד יש "הסטוריה" מסויימת, בין אם שלילית או חיובית, עם מספר מותגים. לי, אישית, היו אפס תקלות עם עשרות כונני Seagate, לעומת כמה כוננים של WD שפיתחו תופעות מוזרות או פשוט סירבו לעבוד אחרי זמן לא סביר (חודשים ספורים). לעומת זאת, יש לי מכרים שחוו בדיוק את ההפך.

 

אגב, נכון להיום, ישנם רק שלושה יצרנים: סיגייט, WD וטושיבה; אני לא בטוח שטושיבה בכלל מייצרים לשוק הביתי.

 

* יש לסייג כי כל החוויות הן עם consumer drives. החוויות שלי עם כונני enterprise שונות לחלוטין.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

סיגייט אכן התאחדו עם מקסטור. היו לי בזמנו מקסטור מעולים (לפני זה עוד היו QUANTUM למי שזוכר...).

 

לצערי דווקא עם סיגייט היתה לי בעיה. ככל הנראה כונן החיצוני היה פגום מההתחלה (היה "נדלק/נכבה" בקצב מסחרר). מיותר לציין שכאן בארץ אין שום מעבדה שנותנת שירות או נציגות של היצרן.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
Maxtor - יש לך את זה ביותר ישן? :)

הרבה זמן שהם לא מייצרים דיסקים קשיחים, אם אני לא טועה הם התאחדו אי שם ב2004-2005 עם SEAGATE..

 

 

נכון, הם התאחדו, לא סגור על איזו שנה, אני כן סגור על זה שעברתי לפה ב-2006 ומאז ועד לפני כשנתיים רכשתי כמה וכמה כוננים קשיחים חיצוניים של מקסטור, כולל אחד בשימוש שלי שאי אפשר לטעות בכיתוב עליו.

 

יכול להיות פשוט שלאחר האיחוד המשיכו החברות תקופה מסויימת לשווק תחת 2 המותגים שבהמשך הפכו לשם אחד.

 

בכל אופן, גם מקסטור דאז וגם סיגייט היום מצויינים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

אגב, נכון להיום, ישנם רק שלושה יצרנים: סיגייט, WD וטושיבה; אני לא בטוח שטושיבה בכלל מייצרים לשוק הביתי.

 

* יש לסייג כי כל החוויות הן עם consumer drives. החוויות שלי עם כונני enterprise שונות לחלוטין.

 

למה רק 3 יצרנים ? מה עם TRANSCEND \ SAMSUNG וכו' ?

 

בכל מקרה ההתלבטות כרגע היא בין SEGATE \ WD \ TRANSCEND.

 

התגובות בזאפ כל כך שליליות בנוגע ל WD שזה פשוט מרתיע.

למישהו אולי יש הסבר לזה ? לא מדובר על אחוז נמוך של תגובות שליליות, אלא כמעט כל התגובות שם מעידות על מכשיר גרוע.


×
×
  • תוכן חדש...