Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה אתה בכלל שואל.

נשמע לי שדעתך די נחרצת.

95% מהאנשים כאן לא צריכים לקנות את הקאפ אם הם מתלבטים לגבי עניינים פרקטיים כמו עלויות או אם יש להם ילד שצריך לשבת על בוסטר ח"ח.

 

זה הרי ידוע לכולם שהקאפ נועדה לאנשים מפוצצים בכסף ובלי ילדים.

יש לה יעוד אחד ויחיד וזה לעשות את הרינג ב- 8:08 ואם מישהו כאן משלה את עצמו שהיא תעשה יותר מזה אז טוב שיש אותך לאפס אותו.

 

אני שמח שעזרת לי להחליט.

אני באמת יורד מהרכב. זה כנראה לא בשבילי.

 

תודה.

 

יש לך לוגיקה מענינת , אך כל קשר בין התגובה שלך להודעה שלי הוא מיקרי בהחלט.

ד"א, הקאפ מעולם לא הייתה הרכב עבורך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל שנותר הוא להמתין למשלוח הראשון ולבחון את הרכב מקרוב (135M). מי יודע, אולי הבוסטר שלי יזוז מתישהו מהמושב של הנוסע ב- Z למושב האחורי ב- 135M.

 

נמתין.

---

פורסם
יש לך לוגיקה מענינת , אך כל קשר בין התגובה שלך להודעה שלי הוא מיקרי בהחלט.

ד"א, הקאפ מעולם לא הייתה הרכב עבורך.

 

אחרי ששקלתי בכובד ראש את דבריך המלומדים והמנומקים הבנתי שאתה ממש צודק.

זה מעולם לא היה רכב עבורי.

 

 

אז קניתי קאפ לבנה עבור אישתי.

 

 

 

 

 

מחפש CX מרווחת עם מתלים רכים ועם חבל טיימינג זול שדורש החלפה פעם בעשור.

בנתיים אמשיך להגיע לעבודה בעגלה רתומה לסוס.

פורסם
אחרי ששקלתי בכובד ראש את דבריך המלומדים והמנומקים הבנתי שאתה ממש צודק.

זה מעולם לא היה רכב עבורי.

 

 

אז קניתי קאפ לבנה עבור אישתי.

 

 

 

 

 

מחפש CX מרווחת עם מתלים רכים ועם חבל טיימינג זול שדורש החלפה פעם בעשור.

בנתיים אמשיך להגיע לעבודה בעגלה רתומה לסוס.

 

נכון, אולי אישתך תדע להתמודד עם בוסטר במושב האחורי, ואו רחמנא ליצלן עם החלפת טיימינג כל ארבע שנים.

לגבי ה CX ..., לא מערבבים קודש בחול.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אישתי מתמודדת עם בוסטרים במושב האחורי כבר שנים :lol:

אם היא תתמודד עם גם עם הטיימינג זו תהיה הפתעה מאד נעימה.

 

 

לא ברור לי למה נתפסת כ"כ על עניין הבוסטרים.

אני העלתי את זה כדבר חיובי ולא שלילי.

אמרתי שילד על בוסטר לא אמור לחוש קלסטרופובי במושב האחורי, כי החלון (קטן ככל שיהיה) ממוקם לו ממש מול הפנים ושדה הראייה פתוח לפניו.

 

 

בקרוב מאד, אחוז בעלי ה-RS הגולשים בפורום יעשה עוד צעד (אפילו שניים) לכיוון ה-100%.

פורסם
אישתי מתמודדת עם בוסטרים במושב האחורי כבר שנים :lol:

אם היא תתמודד עם גם עם הטיימינג זו תהיה הפתעה מאד נעימה.

 

 

לא ברור לי למה נתפסת כ"כ על עניין הבוסטרים.

אני העלתי את זה כדבר חיובי ולא שלילי.

אמרתי שילד על בוסטר לא אמור לחוש קלסטרופובי במושב האחורי, כי החלון (קטן ככל שיהיה) ממוקם לו ממש מול הפנים ושדה הראייה פתוח לפניו.

 

 

בקרוב מאד, אחוז בעלי ה-RS הגולשים בפורום יעשה עוד צעד (אפילו שניים) לכיוון ה-100%.

 

נשמח לקבל חברים חדשים :-D

פורסם

אצלי זאת עסקה סבוכה יותר אז התאפקתי אבל תמיר כבר עדכן אז כן, ההחלטה נפלה 8)

קרסו הציעו הצעה יצירתית ושיכנעו אותי.

הבעיה שכרגע אני יותר מבואס משמח כי הייתי צריך להפרד היום מה-225 שלי ובתמורה לקבל רכב שכור לתקופה די ארוכה עד שהקאפ שלי תגיע (אני רוצה צבע אחר ממה שיש במשלוח ומשם כבר נפתחת האפשרות לעוד כמה התאמות (לא שיש הרבה מה לשנות, מראש קרסו סימנו וי כמעט על כל האופציות האפשריות. יוצא שאני דווקא שוקל להוריד (לא שזה חוסך כסף, פשוט נראה לי מוקצן מדי כל הצבע האדום הזה)).

 

בקיצור, בקרוב קאפ לבנה תצטרף למשפחה, 225 שחורה תצוץ בטרייד-אין ואחד בחור מתוסכל יתנהל ברכב מצ'וקמק ויספור את הימים (דקות, שניות...).

 

ניר

פורסם
חבר טוב ביטל הזמנה לקאפ לבנה בשביל בימר.

הרווחת!תתחדש!

 

תודה למברכים.

 

כן, עשיתי 1+1 והבנתי מהר מאד מי ביטל אחרי המידע שהצטבר בפורומים על הקונים הממתינים.

תמסור לו תודה בשמי ושיתחדש על הביבי M.

מתי הוא מקבל את הרכב?

פורסם

תודה

 

אני יודע לגבי החבר שביטל.

בכל מקרה יש עוד לבנה שאוטוטו מגיעה אבל בזכות הביטול תמיר יקבל ממש מהר.

נראה שאני הולך על הצבע האפור (כהה) ועכשיו צריך להכריע לגבי ה-red pack החיצוני (שאני מתכוון להסיר) והצבע בפנים רציתי לשנות אבל מתברר שהוא תלוי במושב שבוחרים (עם הרקארו כל הדגש האדום בתפירות/דשבורד/חגורות הופך לצהוב אבל נראה לי שהמושב הזה הוא פשרה גדולה מדי ביום יום בשביל ה-5% האקטיבי שהוא באמת יתרום משהו).

מישהו יודע על RS בארץ עם הרקארו ?

 

קשה למצוא תמונות של האפור עם ה-red pack ונראה לי שיש סיבה.

אני גם תמיד יכול לחזור לצבע הדיפולטי שלי, שחור 8)

(התמונה הראשונה זה עם הבאקטים. התמונה השניה זה איך שהרכב מגיע אם לא לוקחים את ה-red pack. בשתי האחרונות זה ג'אנט אחר עם ליפ אדום וגם המדבקה ריבועים זה אקסטרה (זה הכי קרוב שמצאתי))

Renault_megane_478_1280x720.jpg

813394.jpg

renault-megane-sport-728x485.jpg

251239_10150268357011202_276754821201_8783693_1258002_n.jpg

פורסם

ראיתי היום ב- Live את האפורה עם ה- Red pack, צבע מדהים ובעיקר הג'אנטים צבועים בגוון שמתאים לרכב. מבחינה ויזואלית - לדעתי זה ה-דבר.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

נראית מעולה עם ה red pack. וגם הצבע ממש מתאים.

כל הכבוד!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הראיתי עכשיו לאשתי את ההתלבטות והיא לא הבינה מה הבעיה שלי עם המדבקות. טוענת שהן סולידיות ובכלל לא בולטות (ומדובר במישהי שבעולם שלה עצם זה שברכב שלי יש "ג'אנטים מגנזיום" אז זה אוטו של ערסים :lol:).


×
×
  • תוכן חדש...