Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדיין אפשרי, ואפילו יותר פשוט.

שקע 3.5" (מונו) עם דיסקית וטבעת הברגה- כ.3-5 ש'.

תקע 3.5" (מונו) - עוד 3-5 ש'.

וגם ההלחמות יותר קלות...

 

בכל מקרה- כל זה מיותר ולא רלוונטי כשהמצלמה מותקנת קבוע באוטו.

 

בקיצור-

בלאנטיס אין לך בעיה לעבור בקורה A ואפילו להמשיך בריפוד הגג עד מעל המראה:

אתה מושך בנחישות וברגישות את הגומי של משקוף הדלת (רק באזור הזה),תראה שנחשף לך קצה הפלסטיק.

 

אתה מושך את הפלסטיק של הקורה. הוא על קליפסים די עמידים. אתה לא צריך לפרק אותו לגמרי, רק עד מצב שתוכל להעביר את החוט ולהמשיך הלאה גם כלפי מעלה ,לגג.

זה פשוט מאחר וקצה הריפוד הקרוב לשמשה חופשי- פשוט תניח שם את הכבל מספיק עמוק, שלא יתחשק לו לקפוץ החוצה באמצע הנסיעה. (אלפי מיקרופונים של דיבוריות מותקנים כך).

 

כלפי מטה אתה מחווט עד מפגש הפלסטיק של הקורה עם הדש, אני בטוח שכשתגיע לשם תמצא איך לעבור מתחת לדש, לקונסולה המרכזית.

 

בדרך, בקיק-פאנל של הנהג יש לך בורג למינוס גוף. אתה יכול להתחבר אליו בצורה בטוחה.

(אגב, יש שם לדעתי גם 12V אחרי סוויץ', אני אנסה לחפש לך סכמה).

 

אם אתה מתחבר למצית, בין אם רק עם הפלוס או עם שני החוטים אל תשכח לבדוק קוטביות עם פלוק- שלא תשרוף משהו (מצלמה או אוטו:-D ).

 

 

לגבי השנאי עצמו:

שתי הפחיות בצדדים הן המינוס, הפין האמצעי הוא הפלוס.

תקצץ שם בלי פחד כל פחית שנשארת חשופה.

תלחים לנ"ל שני חוטים ארוכים בקוודרנט מכובד של לפחות 0.5 .

תבודד הכל יפה (אם יש לך שרינק ענקי - מה טוב. אם לא אז איזולירבנד).

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה רבה על ההסבר המפורט.

אני אשמח לסכמה כדי למצוא 12V אחרי סוויץ במקום לחבר אל המצת.

לדעתי במקום לחבר את המצלמה ישירות למקור מתח אולי עדיף לחבר לשם שקע מצת נוסף? ולקנות שקע מצת רגיל או אולי אפילו מפצל כמו אלה שיש ב-ebay עם 3 שקעים + שקע USB.

וככה למקם את המפצל בתוך התא כפפות. ואליו לחבר באופן רגיל את המטען של המצלמה, כל זה כדי לא לפרק ולהתעסק עם השנאי וגם לשמור את אופציית הטעינה הרגילה אם אצטרך איכשהו בעתיד להעביר רכב או משהו כזה

 

מה דעתך? אין הבדל מבחינת החיבור נכון?

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

אני עשיתי ככה:

לקחתי מפצל חתכתי את ה+ שלו וחיברתי למפסק ON OFF ON לרגל 1, + מהשקע של המצית (מהפלוס שחתכתי מהמפצל), לרגל 2 את היציאה למפצל (שוב פעם את החוט שחתכתי מהמפצל (רק את הצד השני), ורגל 3 ל+ קבוע עם פיוז מהמצבר, וככה הרווחתי שאם אני רוצה שהמצלמה תעבוד גם כשרכב מכובה אז אני מזיז את הכפתור למצב של עובד קבוע (הכל עלה לי 25 ש"ח לא כולל המפצל).

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

נשמע כמו אחלה אופציה, למרות שלי אין שום צורך להפעיל את המצלמה כשהרכב כבוי, מה גם שלמצב כזה יש את הסוללה.. ואני די מפחד לחבר משהו ישירות למצבר שלא ירוקן לי אותו אחרי שאשכח את המתג דולק.

 

החיבור למצת הוא פשוט ללפף ולבודד את הכבל שנכנס לפלוס עם הכבל פלוס של המצת הנוסף? כמו שמחברים כבלים של מערכת?

או שכדאי למשוך אותו ממקור אחר? (שיפעל רק אחרי סוויץ)

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

פורסם

טוב אז הצלחתי לחבר את המצלמה כמו שהמליצו כאן. חיבור שקע מצת נוסף שיחובר למצת מאחורה, ישב בתא כפפות ואליו יתחבר המטען של המצלמה ויעבור דרך הקורה והגג.

מצורפות תמונות של הפרוייקט.

 

תודה לכולם על העזרה :wink:

Photo 18-10-12 19 51 33.jpg

Photo 18-10-12 19 51 45.jpg

Photo 18-10-12 19 52 38.jpg

Photo 18-10-12 20 19 09.jpg

Photo 18-10-12 21 02 10.jpg

Photo 18-10-12 21 08 34.jpg

Photo 18-10-12 21 09 00.jpg

HU: Pioneer AVH-P8450BT Amp: Rockford R300.4

Rear: JBL GT5963 Front: Focal 165vb

Sub: Hertz es250

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מאחר וברכב הקווים שמחוברים אחרי סויץ בד"כ מוגבלים בכמות הזרם שהם יכולים לספק,

מומולץ להוסיף ממסר שימתג קו ישיר מהמצבר על ידי קו סויץ ואז אפשר להעמיס בלי בעיה

פורסם
מאחר וברכב הקווים שמחוברים אחרי סויץ בד"כ מוגבלים בכמות הזרם שהם יכולים לספק,

מומולץ להוסיף ממסר שימתג קו ישיר מהמצבר על ידי קו סויץ ואז אפשר להעמיס בלי בעיה

 

לאיזה זרם הם מוגבלים לדעתך/מניסיונך?

איזה זרם צורך מטען המצלמה לדעתך/מניסיונך?

תזכורת, המתח הוא 5v .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין שום צורך בריליי, כמו שאמרו פה צריכת הזרם של המצלמה היא הרבה פחות מ-1 אמפר.

שקע המצית בד"כ מסוגל לתת 10-15 אמפר.

אפשר להתחבר לפלוס אחרי סוויץ' מהרדיו או מהמצית או כל מקור אחר שידוע שהוא אכן מתח אחרי סוויץ'. לא לבדוק חוטים רנדומיים עם נורת ביקורת, אתה לא רוצה להתחבר לכבלי תקשורת של משהו חשוב בטעות ולייצר תקלות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...