Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

החבילה היחידה שהוא יקבל פה, זה זאת:

 

359733.jpg

 

שוב, מרק, לא להפוך את זה לדיון על בולבולים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

זה לא יפה, החבילה לא קשורה עם סרט.

דריש, ברוכים השבים לארץ.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברוך הבא.

 

אני רק מקווה שכלקח לעתיד תזכור שלא יורקים לבאר ששתית ממנה (כתבתי את זה גם בעבר), אין לדעת מתי חוזרים אל אותה הבאר ונזקקים למים שבה, אפילו אם הם מעופשים משהו.

פורסם

~

תודה לכולם, שמח לראות שהפורום לא איבד את חוש ההומור המפורסם שלו.

 

באיזה תחום ומה ציפיות השכר?

 

ההתמחות שלי היא בתמיכה למכירות טכניות. (pre-sales/post-sales/demo/testing)

בעברי חמש שנים בתאגיד HP, פרטים נוספים וקורות חיים אשמח לתת לפי דרישה.

יש היכרות טובה עם מדינות אירופה, נכונות לנסיעות מרובות וגישה חיובית.

 

אינני לחוץ בכסף, לא תלוי בהכנסות, אין משפחה לפרנס... לכן מחפש תפקיד עם ערך מוסף.

זה יכול להיות נהג בוס, שוליית נגר, יועץ טכני או עובד חברת סטארט-אפ. רק שיהיה מעניין.

לא בוחל בשום עבודה מלוכלכת. לפני כמה חודשים הוצאתי רשיון למשאית, אז גם זה אופציה.

 

ציפיות שכר תלויות בתפקיד, כאמור זה לא השיקול העיקרי. אין לי מקום מגורים קבוע בישראל

ואצטרך לבחור אותו בהתאם למקום העבודה, לכן כל הצעה תישקל, גם בצפון ובדרום הרחוק.

 

אני רק מקווה שכלקח לעתיד תזכור שלא יורקים לבאר ששתית ממנה, אין לדעת

מתי חוזרים אל אותה הבאר ונזקקים למים שבה, אפילו אם הם מעופשים משהו.

 

אתה צודק כמובן, לכן עזבתי את ספרד ברוח טובה ועם אשרת עבודה עדיין בתוקף. :rolleyes:

פורסם
~

תודה לכולם, שמח לראות שהפורום לא איבד את חוש ההומור המפורסם שלו.

 

 

 

ההתמחות שלי היא בתמיכה למכירות טכניות. (pre-sales/post-sales/demo/testing)

בעברי חמש שנים בתאגיד HP, פרטים נוספים וקורות חיים אשמח לתת לפי דרישה.

יש היכרות טובה עם מדינות אירופה, נכונות לנסיעות מרובות וגישה חיובית.

 

אינני לחוץ בכסף, לא תלוי בהכנסות, אין משפחה לפרנס... לכן מחפש תפקיד עם ערך מוסף.

זה יכול להיות נהג בוס, שוליית נגר, יועץ טכני או עובד חברת סטארט-אפ. רק שיהיה מעניין.

לא בוחל בשום עבודה מלוכלכת. לפני כמה חודשים הוצאתי רשיון למשאית, אז גם זה אופציה.

 

ציפיות שכר תלויות בתפקיד, כאמור זה לא השיקול העיקרי. אין לי מקום מגורים קבוע בישראל

ואצטרך לבחור אותו בהתאם למקום העבודה, לכן כל הצעה תישקל, גם בצפון ובדרום הרחוק.

 

 

 

אתה צודק כמובן, לכן עזבתי את ספרד ברוח טובה ועם אשרת עבודה עדיין בתוקף. :rolleyes:

 

אם אתה מעוניין לחזור לתחום של מכירות בהייטק, אני יוכל להפנות אותך למשרה בחברה שבה אני עובד.. ציפיות שכר גבוהות לא יהיו בעיה לדעתי.

פורסם
~

 

אתה צודק כמובן, לכן עזבתי את ספרד ברוח טובה ועם אשרת עבודה עדיין בתוקף. :rolleyes:

 

שמח שהפנמת, גם ספרד גם ישראל הן בארות ששתית מהן...

פורסם

אכן, דרעיש חוזר ומתכוון לרוץ לראשות הממשלה...

 

ברוך השב, תרגיש חופשי להעביר קוח עדכני.

 

אודי

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
שמח שהפנמת, גם ספרד גם ישראל הן בארות ששתית מהן...

 

למה להיות עוין ולהשבית ארוע משמח?

יש פה כבר 3 עמודים של הטפת מוסר, עכשיו החבר חזר, אין צורך להיות מרושעים.

 

דריש - תסתכל כמה חברים שמחים ששבת ומברכים על חזרתך.

תחזור להיות פעיל, שים ז%ן על המבקרים והרבץ תורתך בעילגים, בפיסחים, במשכלים ובנבונים.

 

לרוב, מי שמצליח להתסיס את ההמונים, אלו הטיפשים ברמות או האינטלקטואלים שיודעים להיות רועים.

יש לי הרגשה שאתה לא נמנה עם החברים בקבוצת הטיפשים...

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם

WB

ברוך שובך לישראל ולפורום.

אולי כעת נוכל לסייע לך בעצות מקומיות על מה עושים בשכם או איפה רואים מזדה 3. או לקרוא שוב בעניין את מה שתכתב.

 

נסה לגשש אצל HP ברעננה לגבי התקבעות מקצועית. גם פיליפס מצויים בישראל חזק במיכשור בקרה ומדידה, אם זהו התחום הרצוי.

*

לפני כמה מאות שנים רצה האפיפיור לגרש את כל היהודים מספרד.

היהודים הקימו קול צעקה שבעקבותיו הציע האפיפיור לערוך עימות בין מנהיג היהודים לבינו. אם המנהיג היהודי ינצח יורשו היהודים להישאר.

הקהילה היהודית בחרה אתרברבי מוישה הזקן לייצג אותה בעימות. אך רבי מוישה הזקן לא ידע לדבר לטינית והאפיפיור לא ידע לדבר יידיש. משום כך הוחלט לקיים עימות שקט.

ביום של העימות ישבו האפיפיור ורבי מוישה האחד מול השני, ולאחר דקה הרים האפיפיור את ידו והראה שלוש אצבעות. רבי מוישה הרים יד והראה אצבע אחת.

לאחר מכן סובב האפיפיור את אצבעו באוויר מעל לראשו. רבימוישה הצביעלכיוון הרצפה.

אזהביא האפיפיור לחם קודש וגביע יין מקודש. רבימוישה הוציאתפוח.

בשלב זה קם האפיפיור על רגליווהודה: "האיש הזהניצח אותי. היהודים יכולים להישאר".

מאוחר יותר התאספו אנשי האפיפיור סביבו ושאלו אותו מה קרה שם. "קודם הראיתי שלוש אצבעות כדי להזכיר את השילוש הקדוש. הוא הגיב בהרמת אצבע אחת כדי להזכיר לי שיש אלוהים אחד לכולנו.

אחר כך הנפתי את אצבעי מעל לראשי כדי להראות שאלוהים נמצא סביבנו והוא הצביע לרצפה כדי לומר, הוא נמצא ממש פה אתנו.

לסיום הוצאתי את הלחם והיין הקדושים כדילהגיד לו שאלוהים סולח לנו על חטאינו, אז הוא הוציא תפוח כדי להזכיר לי את החטא הראשון. לכל דבר היתה לו תשובה. מה יכולתי לעשות?"

גם הקהילה היהודית התגודדה מסביב לרבי מוישה ובקשה הסברים.

אמר להם רבי מוישה: "בהתחלה הוא אמר לי 'יש לכם שלושה ימים לעוף מפה', אז אמרתי לו 'לך תזדיין',

אחר כך הוא הודיע לי שכל העיר חייבת להתרוקן מכל היהודים. אמרתי לו שאנחנו נשארים פה ולא הולכים לשום מקום."

"נו, ואז?", שאל מישהו.

"מי יודע?", ענה הרבי מוישה, "הפסקנו לארוחת צהריים".

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אחת הטובות ששמעתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...