Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפישול לצערי הוא באשמתי. לא נורא אני עדיין מרוצה :-D . והגרופון לא שווה מדובר בסיגריה מהדור הראשון ובמחיר מוגזם.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אני כבר אבוד בכל העניין, התחלתי לקרוא את ה46 דפים שיש פה אבל ככל שאני ממשיך אני רק יותר מסתבך.

איזה סגריה עלי לקנות בתור מתחיל שמעוניין למצוא תחליף לנרגליה המסורבלת (לא מעשן סיגריות)

העישון לא יהיה יום יומי אלא רק בסופ"ש.

ובאיזה מחיר ? , אני לא מתכוון להזמין מחו"ל יד 2 לקפוץ לאדם ולהביא אין לי זמן להתחרבש.

תודה רבה לעונים

פורסם
קיבלתי משלוח אחד היום בבוקר, כלל בתוכו חמישיית CE4 V2 (פתילים ארוכים) עם TIPS שטוחים, מתחבר לזה הרבה יותר. רק כמובן, בגלל שזה סינים, צריך לשחק קצת עם המיקומים שיתישב כמו שצריך מול הכפתור ועדין תיהיה אטימה ומגע עם הסוללה.

 

טעמים קיבלתי את כולם - קפוצ'ינו, בננה, תפוז, cotton candy, מסטיק, קולה, פינה קולדה, פרלמנט (לאימא). בנתיים הבננה, מדהים, הקולה לא רע, הקפוצ'ינו (50%VG/50%PG) מגעיל ברמה קשה. לא יודע אם זה בגלל השילוב של 50% או בגלל שזה הטעם, אבל הוא שורף את הגרון, ומזכיר יותר פולי קפה שרופים משומשים, מאשר קפוצ'ינו באיזה שהיא צורה. יש לי פה עכשי CE4 מלא בזה ואני לא יודע מה לעשות איתו. יותר גרוע שיש לי 3 בקבוקונים כאלה :/

אעדכן לגבי שאר הטעמים בהמשך.

 

הזמנת אצל אייני? אם כן - באיזה תאריך היא שלחה וכמה זמן לקח להגיע?

 

עשיתי כבר 3 הזמנות עם משלוח זול:

ראשונה ב- 21/07 נשלחה ב- 25/07

שניה ב- 26/07 נשלחה ב- 02/08

שלישית ב- 28/07 נשלחה ב- 01/08

 

למישהו יש הערכה מתי אקבל את המוצרים?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

היי חברים,

 

קראתי את השרשור (הארוך!) מתחילתו ועד סופו (האמת בחלקים, זה לקח קצת זמן)..

 

לידידה יש יום הולדת בעוד כשבועיים (24.08 ) ואני מעוניין לרכוש עבורה את הסיגרייה האלקטרונית. אין בעיה כמובן עם הזמנה מחו"ל. היא מעשנת כיום ווינסטון אאל"ט.

 

השרשור מכיל המון מידע, אך מסובך להתמצאות... מאיפה להתחיל? מהיכן להזמין וכמה יח' (מעוניין לרכוש רק עבורה, אני לא מעשן), אילו טעמים מומלצים?

 

אני מחפש עבורה מכשיר נוח וקל לתפעול - אשמח לכיוון.

 

שבת שלום :)

תומר.

פורסם

חברים,אתם סתם הולכים אחורה להתחלה,לכו 5 דפים אחורה ותראו שקרטומייזר CE4 הוא הפופולרי ביותר והנוח ביותר למתחילים.

 

תומר,כל הכבוד שקראת את הכל ועוד רק בשביל מתנה לידידה:lol:

יש לך אפשרות להזמין כערכה שזה הכי נוח אבל מספק שאני אישית לא הייתי רוצה להמליץ עליו למרות שהוא הכי זול והכי נוח למתחילים.

 

תשקיע עוד כמה שקלים ובנה לה ערכה באתר http://www.healthcabin.net/

 

בקשר לטעמים,לכו על פירות הם הכי פחות מאכזבים מאשר אחרים.

 

אגב,יש חברה חדשה של נוזלים בhealthcabin מעניין לנסות אותם.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
הייתי ממליץ לך להזמין קיט עם קרטומייזרים CE4 ולא EGO-W.

מקישור הזה:זאת אותה מוכרת כמו בקישור שהבאת.

http://zainy.net/18-ego-ce4-ego-k

 

טעמים אני אישית מזמין מפה:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=index&cPath=1075

אומנם טיפה יקר יותר אבל יש לך אפשרות להזמין בבודדים,טעמים רמות ניקוטין וגדלים.

 

רמות ניקוטין זה מאוד אינדבידואלי,חלק 18 ממש חזק להם וחלק 11 חזק להם,אני לדוגמה 11 בקושי מרגיש.

תזמין 3 בקבוקונים של 10 מ"ל מכל חוזק,אם לא מתאים אז מקסימום הלכו 15 שקל.

טעמים זה בכלל סיפור,כל אחד אוהב משהו אחר.

 

מבין הקיטים המופיעים בקישור הזה, אני מבין שרק בקיט הזה אקבל את הפתילים הארוכים (שהבנתי מכם שמומלצים משמעותית מהאחרים).

 

אז זהו הקיט המועדף והמומלץ להתחלה?

 

אשמח לקבל אישור לעניין לפני שאני מזמין שניים...

פורסם

בגדול,כל הקיטים פה הם פחות או יותר זהים ומצויינים למתחילים בניגוד לאחרים שיש בשוק.

ההבדלים בינהם די קטנים.

פתיל ארוך יש לך בקיטים האלו:

http://zainy.net/114-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

http://zainy.net/112-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

לפי מה שאני מבין מהתיאור הוא שההבדל הוא רק בראש שניתן להחלפה ולא ניתן.

זה שניתן להחלפה יותר נוח,מהסיבה שאם הולך הראש מכל סיבה שהיא ניתן להחליף אותו באחד אחר ולא לזרוק את כל המכלול לפח.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

חברים אם אתם מתכוונים לקנות מאייני אז אני ממליץ לוותר על האתר שלה.

תפנו עליה בסקייפ וסבירו בדיוק מה אתם רוצים, הסינית תכין לכם סט בדיוק כמו שתבקשו בלי קשר אם הוא קיים באתר או לא.

אודי A4

דימה.

פורסם

בעייתי לפנות אליה בסקייפ כשלא יודעים לדבר אנגלית... :oops:

 

זה הראש.

הוא מתאים לקלירומייזר מסידרת Vision eGo Clearomizer V3 ולא אלה שיש בקיטים של אייני באתר שממנו אתה מתכוון לקנות.

 

אם זה לא מתאים, אז איזה יתרון בעצם יש לסיגריה עם הראש הניתן להחלפה?

מצטער על כל השאלות, קצת מבלבל על העסק... :|

פורסם

היתרון הוא שהוא ניתן להחלפה,כלומר ניתן למצוא איפה שהוא [שאין לי מושג איפה] ראש כזה ולהחליף אותו בקיים.

מה שנתתי לך בתמונה זאת חפיסת עם 5 סלילים לקלירומייזר דומה שבו אני משתמש,רק מחברה אחרת.

 

זה בקילרומייזר שאני משתמש בו:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1125&products_id=8077

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

דובר ממש מעט, רק בתחילת השרשור, על הנזק הבריאותי (אם בכלל) של הסיגריה האלקטרונית.

 

השאלה שלי היא, האם המעשנים הוותיקים יכולים להעיד על תופעות כלשהן?

 

הרי ברור לכולם שזה לא באמת בריא ואלו לא "רק אדים". (גם בנוזל ללא הניקוטין).

אין ספק שזה יותר בריא מסיגריה רגילה או נרגילה! על אין בכלל וויכוח!

אין זפת ואין עשן אמיתי הנוצר משריפה שנכנס לריאות.

אך בטוח שזה כן גורם לנזק כלשהו.

 

האם מישהו יכול לשפוך קצת אור על הנושא?

לא שזה ישנה משהו. אני את הסיגריה שלי כבר הזמנתי וסביר להניח שאני לא אזרוק אותה גם אם יגידו שזה רע. אבל סתם כדי לדעת.

 

תודה,

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...