Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ציטוט משיחה עם אייני:

for the CE5 V2, you need the long wick or short wick?

the long wick we named CE6

 

elibaba: קנית חמישייה בשני דולר כולל משלוח? :shock:

 

זה CE4, מצד ימין ו CE4 V2 מצד שמאל

 

CE4_V2_Transparent_Clearomizer.jpg

 

 

וזה CE5 ללא חוט בכלל

 

Sinca_2012_new_designed_clearomizer_CE5_fit.jpg

פורסם

 

ירד לי לחלוטין מטעמי טבק למיניהם וזה אפילו כבר קצת מגעיל אותי, אני עכשיו רק בפירות, למישהו יש המלצות חוץ מאפרסק ?

 

גם אני כמוך סיימתי את הרומן עם טעמי הטבק ועברתי לפירות\ממתקים.

כמה המצלצות שלי:

בננה

מנטה

pina colada

רד בול

אבטיח

היום ביצעתי עוד הזמנה של כל מיני פירות:פטל,רימון,אוכמניות,מסטיק,מיקס פירות.

ניראה איך יהיה :-)

 

בתור מעשן לשעבר, הנוזל הזה, מה יש בו בדיוק? יש בזה טבק או כימיקלים אחרים מזיקים? למה אתם בכלל משתמשים בזה ע"פ סיגריות?

 

אבי.

 

זה מה שיש לך בנוזל:

water, propylene glycol (PG) or vegetable glycerine (VG), nicotine, flavourings

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יכול להיות גם שהטעם שלך לא הכי מתאים למנגנון.

לדוגמה יש לי קאמל של האנגסן והוא בהחלט יוצר סטימות בחלק מהמנגנונים ואז מרגישים טעם שרוף.

 

לחלופין יכול להיות שגם המנגנון דפוק, עדיין זה מוצר סיני ותקלות קורות.

אודי A4

דימה.

פורסם

שלום רב לכולם!

אני אור,

אני עוקב אחר הפורום זמן רב ובמיוחד אחר השרשור הנהדר הזה!

פה גם המקום להודות לכל מי ששיתף מידע ועזר לי המון אפילו ללא ידיעתו - תודה מאיר (platinum)!

כמו חלקכם התחלתי עם הסיגריות הזולות מדילאקסטרים ולאחר מכן הזמנתי את הego-w שבה אני משתמש כרגע.

לא עישנתי סיגריה מעל לשבועיים ואני באמת לא מרגיש שום צורך לחזור, יותר מזה - הריח דוחה אותי!

כרגע בדרך אליי מספר דגמים של הce4 והCE5 ויותר מאשמח לשתף אתכם בחוויותי מהמוצרים ברגע שיגיעו.

אני כרגע מאדה בעיקר נוזלים שהזמנתי מהאתר madvapes והנה ההתרשמות הקצרה שלי :

 

1. top banana - מומלץ מאוד! המון אדים וטעם של בננה מג'לי .

2. lemon+bluberry cotton candy - כמויות הזויות של אדים וטעם מתוק של סוכריית פטל. לאחר מספר ימים גרם לי לבחילה קלה אבל בגדול מומלץ.

3. coconut chocolate almond bar - גרם לי לבחילה רצינית וגם לא הפיק הרבה אדים- מי שאהב ומעוניין להחליף בנוזל אחר או לרכוש יש לי בקבוקון 10ml בחוזק 6mg.

4. french vanilla - כמו החטיף קוקוס שוקולד... לא עשה לי טוב. מי שמעוניין להחליף או לרכוש - יש לי שניי בקבוקונים, שנייהם של 5ml. אחד בחוזק 6mg השני 0mg.

5. cappuccino- נוזל היחידי שהזמנתי מדילאקסטרים . לצערי הרב הזמנתי בדרגת חוזק HIGH. הטעם עצמו טעים אבל את ההרגשה בגרון אפשר להשוות לעישון 5 סיגריות קאמל רגיל ביחד! אותו דבר מי שמעוניין להחליף או לרכוש ליידע אותי.

 

כרגע בדרך עוד מספר טעמים : תפוח ירוק,פינה קולדה,מלון ואננס.

ארחיב עלייהם שיגיעו!

שיהיה שבוע טוב :-D

פורסם

היום הזמנתי:

 

The cheapest pen style EGO-W F1

with changeable CE3 giantomizers

E-cigarettes kit in carry case

Color : Stainless Steel

mAh : 1100 Milliamp Hour

 

3 x 50ml Dekang 70%PG & 30% VG e-jiuce liquid per flavor

Flavors : USA MIX , Nicotine level : 12mg, PG/VG percentage : 70%PG&30%VG

 

Total: $51.40

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
זה לא שאנחנו צריכים אותם, זה הסינים שממשיכים וממשיכים להוציא דגמים חדשים.

לקחו רעיון מצויין והפכו אותו למיליון דגמים שונים.

 

לגבי ה5 זה בה בחבילה של 5 או 2 בסט מלא.

 

אני יותר התכוונתי ל- למה כל כך הרבה? , אני רואה פה אנשים כמו מאיר וכמוך ואליבאבא וכו' שמזמינים

אז השאלה בשביל מה , הם מתבלים מהר? מה שמקבלים בערכה לא מספיק? מה שונה בין כל אחד , הפתיל רק?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
אתה יכול לפרט יותר לגבי הדגמים של הסיגריה ומאיפה מומלץ להזמין?

ומה זה אומר הדגם: ego-w, ce4, ce5

 

אני ממליץ לך לעבור על כל השירשור הזה בשביל להשיג את כל האינמפורמציה (אני יודע שיש הרבה אבל זה שווה את זה).

 

בגדול ego-w זה דגם של סיגריה אלקטרונית. בלינק הבא אפשר למצוא אותה במחיר מעולה (אל תתייחס לכיתוב בלינק).

http://zainy.net/35-ego-t-vision-ego-clearomizer-ce4-promotion-kit-zip-case.html

 

ce4 ו ce5 - אלה דגמים של הראשים של הסיגריה שמכילים את הנוזל ובתוכם יש גם את הסליל שמאדה את הנוזל.

 

חלק מעדיפים את הראש המקורי שמגיע עם הערכה חלק מעדיפים את הראשים החדשים יותר.

פורסם

maxcher

זה לא שאנחנו מזמינים הרבה , זה פשוט נראה ככה.

אני הזמנתי מאליבאבא פעמיים בסך הכול, כול פעם 350$ כולל משלוח.

משתי ההזמנות האלו השארתי לעצמי 10 בקבוקי מילוי של האנגסן ו2 סטים של סיגריות השאר הוזמן בשביל חברים.

העניין זה המחיר שמשתלם שם, בהזמנה כמו שאני עשיתי קיבלתי סט של EGO-W במחיר של 16 דולר ובקבוקון 50ML של האנגסן ב3$, על הדרך לקחתי עוד CE3 תחליפים שהם יצאו לי 0.85$ ליחידה(לקחתי סך הכול 5).

 

כבר חודשיים שלא עשיתי אף הזמנה , היום או מחר אני יוצי הזמנה כי נגמר לי כמעת כול הנוזל שיש לו טעם חוץ ממלבורו וקאמל.

אחד משתי הסטים שהשארתי לעצמי לפני חודשיים, הבאתי לחבר, הסט השני נפתח והלך לשימוש כחלקי חילוף(בעיקר הסוללות).

 

עכשיו אם כבר אני מזמין , אני נוהג להוסיף לשם מנגנון חדש אז הפעם אני חושב על להזמין את זה EGO-TM למי שעקב אחרי השרשור, אז בתחילת השרשור קראו לזה EGO-W F3, עדיין אף אחד לא סיפר חוויות :(

 

בקצרה , בבית אנחנו שתי מאדים(אני ואמא שלי) אז מן הסתם כול מה שאני מזמין זה בדרך כלל ילך בזוגות.

 

מעבר לזה, אם תקרה בדפים הראשונים מדברים שם על איך לנקות קרטומיזרים ולעשות DRY BURN וכול מיני שיטות לחדש אותם.

אני הגעתי למסקנה שאני מעדיף לזרוק ולפתוח אחד חדש, לכן אני חושב שאני משתמש ביותר מנגנונים משאר האנשים.

אודי A4

דימה.

פורסם
יכול להיות גם שהטעם שלך לא הכי מתאים למנגנון.

לדוגמה יש לי קאמל של האנגסן והוא בהחלט יוצר סטימות בחלק מהמנגנונים ואז מרגישים טעם שרוף.

 

לחלופין יכול להיות שגם המנגנון דפוק, עדיין זה מוצר סיני ותקלות קורות.

 

נוזלים לאידוי מיוצרים ברמות יחס שונות בין ה PG וה VG. השכיחות ביניהן הן:

  • 50-50

  • 70-30

  • 80-20

כשחלק הארי הוא בד"כ ה PG {אם זה לא 50/50}.

מלבד ההבדלים המוכרים בין ה PG והVG אשר נוגעים לטעם ולכמות האדים, יש הבדלים גם במרקם. הPG הוא סמיך ו"כבד" יותר מהVG. אגב, תלונות שכיחות של מי שמאדה נוזלים שהם 100% VG הן על דליפות ונזילות. הVG הוא בעל מרקם דליל שקרוב יותר למים ולכן נדרשת אטימה יותר טובה עבורו.

 

 

בשל הסמיכות וה"כבדות" של ה PG, הוא "איטי" יותר, לוקח לו יותר זמן לחלחל/להיספג ולהגיע לגוף החימום.

מעבר לזה, יש ציוד שקשה לו יותר לאדות נוזלים של 100% PG ולעיתים גם של 80% מהנ"ל. אז בהחלט יכולה להיות חוויית אידוי שונה עם נוזלים שונים.

 

 

אני יותר התכוונתי ל- למה כל כך הרבה? , אני רואה פה אנשים כמו מאיר וכמוך ואליבאבא וכו' שמזמינים

אז השאלה בשביל מה , הם מתבלים מהר? מה שמקבלים בערכה לא מספיק? מה שונה בין כל אחד , הפתיל רק?

 

 

אני לא מזמין כ"כ הרבה, ההזמנה האחרונה שלי {לא זאת של לפני כמה ימים} היתה די מזמן.

בהשוואה לרכישת סיגריות של חפיסה ביום - הרכישות הקשורות לאלקטרונית בטלות בשישים, לפחות במקרה שלי.

הזמנה של אחת ל 2-3 חודשים ויותר {למי שלא מחזיק מלאים}, היא סבירה בהחלט.

 

 

במקרה שלי, מכרתי חלק מציוד שהזמנתי כרזרבה לעצמי לחברים בפורום כדי לעזור להם להישאר עם האלקטרונית ולא לחזור לרעל הקלאסי. ומה לעשות.. אני צריך מלאי משלי.

 

 

מה שמקבלים בערכה מספיק, אבל תמיד כדאי לשמור בצד ציוד ספייר, זה עולה גרושים ולא מזיק להחזיק סוללות, קלירומייזר, מטען ונוזל רזרביים. מהרגע שאתה עושה הזמנה ועד שהיא מגיעה אליך מסין, עוברים כ 3 שבועות.

אני מבטיח לך שאף אחד שעבר לאידוי לא רוצה לחזור לעשן. וכדי לא לגלות פתאום שסוללה, קלירומייזר, מטען שבקו חיים ויקח 3 שבועות לציוד חליפי להגיע - עדיף להזמין יותר.

 

 

האם הציוד מתבלה? חד משמעית, התשובה היא כן. הוא מתבלה {די לאט בשימוש נכון וזהיר}. ברוב המקרים, הוא ישבוק חיים לפני שיתפגר בשל בלאי - עוד סיבה טובה להחזיק רזרבה.

 

 

ניתן לנקות, זה גם הכרחי כדי להפיק הנאה. אבל כשעושים DRYBURN על יבש, מלהיטים לרוב גם את הפתיל המזין והוא לאט לאט מתפרק ומאבד את היכולת להזין את גוף החימום. להחליף את הפתיל זה בעייתי מאוד ברוב הדגמים {אם כי היום יש דגמים עם קיט החלפה לכל המערכת הפנימית} ולכן כשזה קורה, פשוט זורקים את הקלירומייזר. אבל הי, הוא עולה 3$ בסה"כ, פחות ממחירה של חפיסת סיגריות והוא מחזיק חודשים אחדים של שימוש יומיומי.

 

 

מה שונה ביניהם?

יש עשרות רבות של דגמים שונים {לעיתים בעלי שם זהה} המיוצרים ע"י אלפי מפעלים.

הסינים הם עם מאוד יצרני, והם מייצרים המון אלקטרוניקה.

היום לא תמצא בסין מפעל למוצרי אלקטרוניקה שלא מייצר גם סיגריות אלקטרוניות.

לא מזמן ציין דימה שקנה קלירומייזרים באיכות טוב ממפעל בשם K-LIGHT שמתמחה בייצור תאורה ורמקולים. בגלל שיש שוק הולך וגדל לסיגריות אלקטרוניות, הם הקימו פס ייצור גם לזה.

עכשיו לך תמצא את ההבדלים המדוייקים בין אחד לשני.. שיהיה לך בהצלחה.

במילים אחרות - אל תשאל יותר מדי שאלות - חוסר הודאות יבלבל אותך. תקרא המלצות על מוצרים ותראה במה בא לך להתנסות. :-)

×
×
  • תוכן חדש...