Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא נערך משפט בארץ על המשבשים לפי מה שאני יודע

אבל העונש הצפוי הוא הפרעה לשוטר במילוי תפקיד - תיק פלילי כביכול

שמעתי על מספר מקרים שאנשים נרדשו למסור את המשבשים לשוטרים בתחנה וללכת כאילו כלום.

 

התמונה שדמיינת הגיונית ואפשרית במדינה שלנו, שאלה שנוסעים מהר הם יותר גרועים מרוצחים...

צריך לדעת להשתמש במשבש לייזר ואז לא תעצר, ברגע הצפצוף צריך להאט הכי מהר שאפשר ולכבות ישר כדי לתת

לשוטר הזדמנות ללזור שוב ולקרוא את המהירות שלך בלי הפרעה

 

חוץ מזה יש משבשי לייזר שפועלים כחיישני חניה בין היתר ואפשר לתרץ את זה ככה..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקשר לסנופר, מה הופך אותו לשונה מהצ'יטה חוץ מהמחיר ? הרי אם הוא בארץ יותר זול ומחול יקר יותר להביא

למה שאני לא אביא את הצ'יטה במחיר הרבה יותר נמוך משלכם עם אחריות ועם עדכונים לכל החיים מחול?

 

כמו שאמרנו, הסנופר דומה באיכותו לצ'יטה. הפרש של כמעט 500 שקלים בין מחירם בארץ לא מספיק לך?

אתה בהחלט יכול לקנות את הצ'יטה בחו"ל במחיר מעט נמוך יותר ממחירו של הסנופר בארץ (לא "הרבה יותר נמוך", בדוק). אך האם אתה באמת מעדיף מוצר ללא תמיכה של היבואן בארץ, לעומת מוצר זהה באיכותו ובעלות כמעט דומה - ועם תמיכה מלאה של היבואן?

פורסם
אם במקרה מישהו מביא לך מאנגליה שיביא גם לי :-)

 

קודם כל האחריות על המוצר היא מולנו ולא מול היצרן. התקלקל לך מכשיר בתקופת האחריות תקבל אחר.

 

אין לי מושג מאיפה המספרים שאתה מציג ומי הספק, אבל אם תנסה להזמין מהאתר הרשמי של היצרן או מאתר של מפיץ רישמי ותוסיף הובלה ותוסיף מע״מ תגלה שהפער ממש לא גדול ולא משתלם.

 

תבדוק טוב שהמחיר שאתה מציג כולל עדכונים חינם לכל החיים וכוללים את ישראל.

 

קצת מצחיק להגיד על התמחור שלנו חזירי, לאחר שכמה שנים אנשים משלמים בארץ על מוצר מקביל 50 אחוז יותר מהמחיר המלא שלנו.

 

 

 

כמו שאמרנו, הסנופר דומה באיכותו לצ'יטה. הפרש של כמעט 500 שקלים בין מחירם בארץ לא מספיק לך?

אתה בהחלט יכול לקנות את הצ'יטה בחו"ל במחיר מעט נמוך יותר ממחירו של הסנופר בארץ (לא "הרבה יותר נמוך", בדוק). אך האם אתה באמת מעדיף מוצר ללא תמיכה של היבואן בארץ, לעומת מוצר זהה באיכותו ובעלות כמעט דומה - ועם תמיכה מלאה של היבואן?

 

לא רציתי "להרוס" לך מכירות , אבל בוא נעמיד דברים על דיוקם.

זהו הסנופר פנתרה - אותו סנופר שאתם מוכרים - http://www.activegps.co.uk/snooper-pantera.html

הפלא ופלא - 64 יורו.

אחרי שתוסיף את זה לסל המוצרים שלך באתר , בעמוד הבא יהיה רשום

Rest of World - £29.99 - Rest of World includes Australia, New Zealand, South Africa, Middle East, Canada and USA (subject to weight limit of 2Kg)

 

אז הנה , 94 יורו , 460.9384 שקלים (לפי יורו יציג היום) ויש לנו אותו סנופר ,

שים לב שבכותרת רשום

 

Snooper Pantera with FREE Lifetime Speed Camera updates

 

הייתי קצת ספקן , אז שלחתי מייל למכירות שלהם , טענו שאין דטאבייס לישראל , ביקשתי שיבדקו כי מוכרים את זה פה - הנה המייל שקיבלתי , אצלם לך אם תרצה

Hello Max,

We have now spoken to Performance Products (Snooper) and they confirm that Israel is available on the Pantera database as long as you select ‘South Africa’…

 

We do dispatch to Israel using Royal Mail International Signed For Airmail with tracking.

 

Kind regards,

 

James

 

אז אני מזמין , מגדיר דרום אפריקה , וקניתי בחצי מחיר +10 שקלים מהמחיר שלכם!

וזה רק הקישור הראשון ,

הנה עוד אחד

http://www.snooperuk.com/products/pantera/index.html

80 יורו + 35 יורו משלוח, 115 יורו ועדיין יותר זול ממכם

אז עכשיו תגיד לי אחריות , אבל 400 שקל אחריות? אז אני אקנה 2 מכשירים ושניהם באחריות מחו"ל

אז כן , המחיר הוא חזירי , ואתה מתבסס על זה אנשים קונים צ'יטה , אז תמיד יהיו לך צרכנים לא נבונים ואנשים שדחוף להם להזמין עכשיו ומיד וכאלו שהטכנולוגיה קצת לפניהם , ומפחדים מקניות ברשת וחו"ל , ואני מבין שאתם רוצים להרוויח , אבל לתרץ את זה שהצ'יטה יותר יקרה? מה הקשר? ההשוואה היא סנופר שלכם מול סנופר בשאר העולם.

קצת reality check.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בחור יקר -

הסימן הזה: £ מייצג פאונד בריטי.

הסימן הזה: מייצג יורו.

 

ועל מנת לחסוך ממך טעויות נוספות בעתיד, הסימן הזה: $ מיצג דולר.

 

הקישורים שהעלית מציגים מחיר בפאונד אנגלי, מה שהופך את המחירים בקישורים ששלחת גבוהים יותר. לא לקחת בחשבון תוספת של 16% שתשלם על החבילה כשתגיע לארץ. אתה מוזמן לעשות את החישוב לבד (מקווה שזה לא מסובך לך) ולגלות שכן, המחירים בארץ גבוהים מהמחירים בחו"ל, כמו בכל דבר בארץ, אבל לא יקרים באופן משמעותי שהופך קניה לעדיפה מחו"ל.

 

כצרכן נבון היתי ממליץ לך לבחון את הדברים יותר לעומק לפני שאתה זורק הערות באוויר.

 

ובלי קשר אלינו, אתה מכיר מוצר שמיובא לארץ שעולה כמו בחו"ל?

פורסם

צודק מצטער אני חוזר בי מהחזירות , אבל גם בתוספת 16 אחוז עדיין יותר זול מכם

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
בחור יקר -

הסימן הזה: £ מייצג פאונד בריטי.

הסימן הזה: מייצג יורו.

 

ועל מנת לחסוך ממך טעויות נוספות בעתיד, הסימן הזה: $ מיצג דולר.

אאוץ' :lol:

צודק מצטער אני חוזר בי מהחזירות , אבל גם בתוספת 16 אחוז עדיין יותר זול מכם

115 ליש"ט לפי שער 6.3 ש"ח ובתוספת 16% מע"מ הם 840 ש"ח. המחיר לגולשי קארספורום הוא 799 ש"ח. פיספסתי משהו?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בחור יקר -

הסימן הזה: £ מייצג פאונד בריטי.

הסימן הזה: מייצג יורו.

 

ועל מנת לחסוך ממך טעויות נוספות בעתיד, הסימן הזה: $ מיצג דולר.

 

הקישורים שהעלית מציגים מחיר בפאונד אנגלי, מה שהופך את המחירים בקישורים ששלחת גבוהים יותר. לא לקחת בחשבון תוספת של 16% שתשלם על החבילה כשתגיע לארץ. אתה מוזמן לעשות את החישוב לבד (מקווה שזה לא מסובך לך) ולגלות שכן, המחירים בארץ גבוהים מהמחירים בחו"ל, כמו בכל דבר בארץ, אבל לא יקרים באופן משמעותי שהופך קניה לעדיפה מחו"ל.

 

כצרכן נבון היתי ממליץ לך לבחון את הדברים יותר לעומק לפני שאתה זורק הערות באוויר.

 

ובלי קשר אלינו, אתה מכיר מוצר שמיובא לארץ שעולה כמו בחו"ל?

 

You-Got-Served-I-ve-Been-Sued-by-a-Creditor-What-do-I-do2.gif

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

95 , 115 זה מהקישור השני

אבל צודק אני חוזר בי מרוב הדברים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

95 ליש"ט בתרגום לשקלים + מע"מ הם 694 ש"ח. 100~ ש"ח רווח שהיבואן לוקח לעצמו זה לדעתך חזירות? :roll:

בפעם האחרונה שבדקתי, לא מצאתי אף יבואן שעובד לשם שמיים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

האם הסנופר עבר עדכון של כל המצלמות המוצבות כרגע ויתן התראות על כל מצלמה בדרך או שהוא עדיין בתהליכי עדכון?

 

תודה!

פורסם

לי היו ברכב הקודם משבשים כאשר בשלב מסויים הם הפסיקו לעבוד לגמרי. שוטרים ארבו לי מחוץ לבית שלי, שאלו אותי אם יש לי משבשים ולקחו אותי לתחנת המשטרה בבית דגן לבדיקה.

 

למזלי המשבשים באמת לא עבדו ככה שהעסק נגמר בכך שחייבו אותי ללכת למתקין מורשה לפירוק הנמשבשים (שנשארו להם).

 

היום רכשתי מכשיר סנופר, עדיף לי להשקיע את הסכום הצנוע במוצר שירוויח את עצמו בדו"ח הראשון שיחסוך לי. וההבדל בין הזמנה מחו"ל למחיר בארץ הינו כל כך זניח שממש לא שווה להזמין מחו"ל ולקוות שהכל יהיה תקין!

 

דרך אגב, את הציטה בסאמת לא קניתי עד כה בגלל המחיר המוגזם. הסנופר שיכנע אותי אחרת...

פורסם

כל מצלמות הגאטסו (מהירות +רמזור) כולל האחרונות שהותקנו בחודש שעבר מעודכנות אצלנו. בנוסף קיימות עוד מצלמות רמזור רבות.

בימים אלו אנו עובדים על עדכון של מקומות בעלי סיכוי גבוה למארבי מהירות של המשטרה.

 

כמובן שבכל עדכון של בסיס הנתונים, יקבלו כל הלקוחות שלנו הודעה למייל והודעת SMS על כך.


×
×
  • תוכן חדש...