Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו סניק לסיטרואן קסארה פיקאסו


orenweb
שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקרוב עומד להיוולד ילדי השלישי ואני זקוק לרכב עם מקום ל3 כיסאות בטיחות.

 

התקציב שלי הוא כ 40K-45K שקל , כרגע צימצמתי את האפשרויות לרנו סניק II ולקסארה פיקאסו.

(מוטיפלה ירדה בגלל בטיחות ירודה וחוסר אפשרות למצוא אחת במצב סביר)

 

באופן טיביעי אני יותר נוטה לכיוון הסניק בגלל הבטיחות המצויינת ומיכיוון שהיא מדור חדיש יותר אבל לאחר בדיקה באינטרנט ושיחה עם בעלי רנו מגאן עולות חששות רבות לגבי האמינות ,מחירי האחזקה והסחירות של הסניק.

 

האם למישהו כאן יש ניסיון עם המכוניות האלו ויכול לשתף מניסיונו? איזו מכונית לדעתכם עדיפה?

 

אשמח לשמוע המלצות נוספות למכונית משפחתית חסכונית שתהיה מספיק רחבה על מנת להכיל 3 מושבי בטיחות.

 

כמו כן לאיזו מביניהם סחירות טובה יותר? (אני יודע ששניהם לא משהו) והאם לעובדה שלפיקאסו מנוע 2000 לעומת 1600

של הרנו משפיע בצורה משמעותית על צריכת הדלק והוצאות האחזקה הכלליות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל פיקאסו 2006 גרסת ליסינג

הרכב גמע 110000 קמ

תקלות 0

טיפולים זולים אצל היבואן

נוח ומרווח בלי סוף

ממליץ לחפש גרסת פרמיום עם אבזור עדיף ביותר ...קשה מאוד למצוא.

אל תגע בדיזל ידני . מנועים טורבו רגישים.

מנוע 2000 חסכוני שקט ובעל כוח רב.

לוודא טיימינג מקצועי כולל גלגלות ומותחנים בסיבות ה90 אלף.

חשוב להשתמש בשמן איכותי.

חסרונות:

אין מיזוג אחורי והרכב עם חלונות גדולים . תופס חום בקיץ. ממליץ על מדבקות איכותיות לחלונות מאחור וגם נעים יותר לילדים.

לשים לב לטיפולים בזמן ופלסטיקה . למרות שהיא מראה עמידות מדהימה בשמש היישראלית.

אם זאת הייתה VAG בטח כולה היתתה מתקלפת ונושרת.

חוץ מזה אין משהו מיוחד לציון. הרכב פשוט וטוב בלי יומרות.

מוביל משפחתי נהדר במחיר מצחיק לתמורה. ותודה ללוי יצחק שגורם לי לצחוק כל הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל נכון על הפיקאסו - אבל לך תמצא אחת...

 

לגבי הסחירות של הסניק - קונים בזול ומוכרים בזול.

 

לגבי התקלות - דגמי 2007 ומעלה עדיפים בהרבה, אך גם הם לא חפים מתקלות, ודורשים טיפול טיימינג שעולה כ-4000 ש"ח כל 90000 ק"מ או ארבע שנים.

 

בגלל כל מה שכתבי למעלה תוכל למצוא סניק במחיר נוח :lol: הצרה היא שיתכן שמה שתרוויח בקניה, יתכן שתוציא במוסך :roll:

 

יש גם סניק מנוע 2000 וצריכת הדלק אפילו טובה מזאת של דגם ה-1600, אבל שוב - לך תמצא אחת...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לגבי 2 הדגמים הללו מדובר בהימור.

 

נהוג לומר שיש רכבים שכאשר קונים אותם, מנהל המוסך נהיה חבר טוב שלך, כי הרכב אמור לבלות אצלו די הרבה.

 

 

תקרא כאן בשרשורים אחרים שנפתחו אודות הסניק, לדעתי מדובר בסוג של סיכון.

 

לגבי הקסארה פיקאסו, לדעתי רכב די נדיר, קשה למצוא כזו.

 

 

אם תמצא אחת כזו במצב טוב- עדיין אין ערובה לאמינות מדהימה.

 

אני הייתי פוזל לכיוון רכב אחר, אולי יפני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם אין כמויות אדירות של קסארה פיקאסו ביד 2 אבל זה ממש לא נכון שאי אפשר להשיג אחת, יש אפילו שניים שלושה עם קילומטרג' נמוך ושמורות במצב מצויין .

 

לגבי רכב יפני עדיין לא מצאתי אחד שמתאים לדרישות שלי, חשבתי אולי על מזדה 6 בעיקר משיקולי שמירת ערך אבל אני לא בטוח ששלושה כיסאות יכנסו שם, בנוסף במחיר של קסארה 2007 אני יכול להשיג בקושי מזדה6 2003/4 גיל שבו כבר לא בטוח שתפגין אמינות טובה יותר.

 

מלבד זאת היה לי דווקה הרבה ניסיון טוב עם פיז'ו 307 ופיזו' 106 שהיו לי בעבר והפגינו אמינות מצויינת וגם סיטרואן קסנטיה מדהימה שהיתה לאבא שלי במשך 10 שנים והתחילה לעשות בעיות רק ממש לעת זיקנה, כך שאין לי יותר מידי דעות קדומות על צרפתיות מצד אחד ומצד שני אני יודע להעריך איכות ופינוק צרפתי שממש לא תמצא ברוב היפניות, אבל בכל זאת שמעתי שהמגאן ונגזרותיה בעיתיות במיוחד ולכן כרגע אני נוטה להעדיף את הפיקאסו.

 

דבר נוסף שחשוב לי לדעת זה האם הגיוני לשלם מעל מחירון לוי יצחק עבור קסארה פיקאסו (בהנחה שהיא שמורה במצב מצויין עם קילומטרג' מעט נמוך מהממוצע) .

 

ומה ההבדלים בין גרסת SX לגרסת EXC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההחלטה אם לשלם מעל מחירון על רכב מסויים היא החלטה שתלויה בך בלבד.

 

קח בחשבון שסביר שלא תקבל בחזרה את מה ששלמת.

 

אחדים יגדירו אותך "פראייר" ואחרים יגדירו אותך "חכם" (כי שילמת קצת יותר על משהו שעבורך שווה יותר גם אם לוי יצחק חושב אחרת)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף גרסת exc אקזקיוטיב

קשה עד בלתי אפשרי למצוא כאלו ובטח לא עם קם נמוך

חיפשתי כחצי שנה ובסוף התפשרתי על הגרסה הבסיסית וכל פעם אנו מתבעס.

בדיעבד הייתי משלם מעל המחירון.

על דגם מפואר שמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר התנסית עם פיג'ו 307 אז אולי תשקול 307SW ?

7 מושבים או לחלופין 3 מושבים נפרדים בשורה שניה ותא מטען גדול

חלקן עם מנוע 2000

2006 -2005 מוצעות במחיר שווה לכל נפש

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המבנה של הספסל האחורי קצת שונה ורחב יותר במס' סנטימטרים (לא רב, אך כנראה משמעותי) לדעתי - שווה בדיקה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב SW 308 יש בשורה השניה 3 מושבים נפרדים שנעים על מסילות, כאשר מושכים את הימני והשמאלי אחורה ואת האמצעי קדימה

מקבלים "כביכול" 3 מושבים שרתמות החגורות שלהם רחוקות ולכן אפשר גם להתקין 3 מושבי בטיחות.

לפי דעתי זה אפשרי גם ב 307 SW אך צריך לוודא. (מקסימום תתקשר לסוכנות פיג'ו או שתפתח כאן שרשור).

מה גם שהרכב מגיע עם עוד 2 מושבים מאחורה שניתן להשתמש באחד מהם ולפרק את השני לטובת תא מטען.

דגמי ה SW יותר גדולים וגם בעלי בסיס גלגלים יותר ארוך 2.71 ואורך של 4.5 מטר כמו כל מיניוואן ממוצע.

 

לגבי שאר הנתונים אין לי ניסיון. אולי באמת עדיף שתפתח שרשור חדש על הרכב

 

שבת שלום

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תמצא פיקאסו במצב טוב פשוט תחטוף את הרכב.

אחד מהרכבים הפחות מוערכים בשוק הישראלי אשר מהווה תמורה מעולה לכסף.

אצלי כבר 6 שנים, מלבד החלפת שסתום חשמלי לגיר , הרכב ראה רק טיפולים שוטפים פעם בשנה במוסך מורשה.

הרכב נוח מאוד , גדול מאוד בפנים, תא מטען גדול ואם רוצים המושבים מתקפלים לחלוטין ויש לך רכב להובלות.

 

עכשיו לאחר 8 שנים הלוח מחוונים הדיגיטאלי מתחיל לדהות בחלק מהמקומות , אבל מעבר לזה כלום, ממש כלום.

הרכב עובד קשה , הרבה הנעות ונסיעות בעיר ומראה על אמינות מרשימה.

 

אישתי החליטה להתחדש ולרכב כבר נמצא רוכש רק מפה לאוזן.

 

הרכב מומלץ בחום , תמורה מעולה לכסף !!!

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם יודעים על מזדה פארמסי ואיך היא ביחס לקסארה פיקאסו?

 

ראיתי שהמחירים המבוקשים עבורה מאוד גבוהים ביחס לפיקאסו ולסניק האם יש לכך הצדקה?

 

איך היא מבחינת מקום במושב האחורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...