Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המזגן של פיג'ו של 107 - חלש


itzikc78
שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר שפרגנתי לרכב הזה במגוון פרמטרים, ולאחר שנכנסנו לימי הקיץ החמים, אני

יכול להסב את תשומת ליבכם שהמזגן בפיג'ו 107 - חלש. לוקח לו זמן לקרר, וגם

אז הוא נותן תחושה נעימה ולא יותר. אם אתם מאוהבי ה"פריזר" בימים החמים, שכחו מזה.

 

משום מה גם התחושה שלי היא שהאוטו מתחמם יותר מהר בשמש מרכבים אחרים

שהיתי רגיל אליהם (והוא בצבע אפור, לא כהה)

 

זה הדבר היחיד שבהחלט מפריע לי באוטו הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה די הגיוני, פתח האיוורור המרכזי לא מופנה אליך.

 

זו הסיבה שאני לא מעוניין ברכבים האלה בשום אופן, למרות שאני מאוהב בעיצוב שלהם.

 

 

המלצה שלי - השחרה מוחלטת של כל החלונות כולל האחורי, וצילון מקדימה בזמן חנייה. זה מצמצם את ההתחממות משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה די הגיוני, פתח האיוורור המרכזי לא מופנה אליך.

 

זו הסיבה שאני לא מעוניין ברכבים האלה בשום אופן, למרות שאני מאוהב בעיצוב שלהם.

 

 

המלצה שלי - השחרה מוחלטת של כל החלונות כולל האחורי, וצילון מקדימה בזמן חנייה. זה מצמצם את ההתחממות משמעותית.

 

מה עלות ממוצעת של השחרת חלונות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המלצה שלי - השחרה מוחלטת של כל החלונות כולל האחורי, וצילון מקדימה בזמן חנייה. זה מצמצם את ההתחממות משמעותית.

 

השחרה מוחלטת של כל החלונות היא לא רק חוקית (מתכון להורדת הרכב מהכביש/לא לעבור טסט), השחרה של החלון האחורי היא גם מסוכנת.

לא לאפשר לרכב מאחוריך לראות דרך החלון האחורי שלך, זו הזמנה שייכנסו בך מאחור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לפני כשבועיים נסעתי באחותה - סיטרואן C1 החדשה, והמזגן היה עוצמתי מאוד. מוזר.

אולי כדאי לך להיכנס למוסך לבדיקה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נסעתי בשבוע האחרון ב C1 לטיול לאזור הכנרת והגולן,

מזג האוויר היה מאוד חם, יש לציין כי המזגן קירר בגבורה,

היום זמנים שהסטתי את פתח האוורור ממני.

 

אם כבר חסרון - כשמדליקים את המזגן אז מרגישים שינוי בכוח של האוטו,

(שגם ככה יחסית צנום, אבל עושה את העבודה מבחינתי כשמתופעל כראוי)

 

אבל מבחינת קירור המזגן - אין טענות.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל מורגש בהרבה מכוניות בעוצמת המזגן שתלוי בצורת הנסיעה .אם נוסעים נסיעה עירונית בעיקר ועומדים הרבה בפקקים עוצמת הקירור יכולה לרדת משמעותית. אולי זה הסיבה להבדלים שאתם מתארים.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו פקטור חשוב שנוטים להתעלם ממנו בהערכת ביצועי מזגן לרכב.

 

יש הבדל ניכר בין אנשים שונים בתחושת החום / קור , הפנימית והחיצונית. יצא לי לראות בשיא השרבים נהגים שלא מפעילים מזגן

 

וטוענים שנעים להם כך (והם בעלי רכב חדיש עם מזוג יעיל). לי תמיד חם ובפרט בקייץ ואני מפעיל מזגן בעוצמת קירור גבוהה וכך נעים

 

לי . כשאני מסיע אנשים שונים ברכבי - יש כאלו שגם נעים להם , ויש שטוענים שקפוא להם . שאני מוריד לרמת מיזוג שלטעמי

 

ממש לא משמעותית - אז הם מרוצים שהמיזוג מוצלח להם.

 

יש מדד אובייקטיבי לבדיקת יעילות מזגן - למדוד טמפ' יציאה בפתחי המזגן ע"י טרמוממטר מקצועי. למזגניסטים לרכב יש מד

 

טמפרטורה עם חוט ארוך גמיש שבקצהו יש חיישן טמפרטורה.

 

את החוט הזה הם משחילים לתוך פתחי יציאת האויר וכך מודדים את טמפרטורת המזגן, בתוך מנהרת יציאת האויר, כשהוא אמור

 

להיות עד כ 3-4 מעלות צלסיוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי דווקא המזגן מקרר טוב,מאחור אולי זה פחות נוח כי אי אפשר לכוון ישירות פתח לאחור,אבל מקדימה הוא בסדר גמור.

epiphone

בעיר אתה לא תרגיש הבדל גדול אבל בעליות רציניות אתה תרגיש הבדל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני צריך להיות יותר מדויק.

 

המזגן עצמו מקרר מעולה בימים רגילים, וכשהאוטו לא חם במיוחד.

 

אבל, כשהאוטו חם אחרי כמה שעות בשמש, ובשעות הצהריים של ימים חמים כמו שהיו בימים האחרונים,

למזגן לוקח הרבההההה מאוד זמן להתחיל להיות ממש קר, אם בכלל, וממש *לקרר* את פנים הרכב.

לפני זה היה לי מזדה3, וגם בימים החמים ביותר, אחרי 3-4 דקות של מזגן באוטו, הוא היה פריזר.

 

אני לא יודע מה גורם לזה, אבל זו עובדה אצלי. ודווקא זה שהמזגן מקרר כשהטמפרטורה

לא חמה במיוחד, אומר שאין בעיה כללית במזגן אני מניח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זה הרבה,ועל איזה מהירות אתה שם אותו כשאתה נכנס לרכב?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, לאחר עמידה ארוכה בשמש, פתח את כל חלונות הרכב וסע עם מזגן פועל וחלונות פתוחים כמה דקות, כך תרד הטמפרטורה במהירות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק אתה לא לבד , לוקח למזגן להתחמם אצלי גם , קודם כל המנוע עוד לא נכנס לעבודה , ושנית לוקח למזגן זמן להתקרר ולהזרים אוויר קר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקושי של המזגן הוא אחרי שהאוטו עמד כמה שעות בשמש, אז צריך למצוא לזה פתרון, ויש כאלו.

 

האוטו שלי, למשל, יש לו מזגן עוצמתי וקר- מקפיא. עד כדי כך שלשים את הפתחים מכוונים על האצבעות כשהן אוחזות בהגה- דוך 2 דקות הן מרגישות קפואות. ואני אחד שחם לו כל הזמן- בלילות (!) אני לא מסוגל לישון בלי מזגן על 22 מעלות ושמיכה דקה.

 

אבל- אם האוטו שלי חונה מס' שעות בשמש- המזגן מתקשה מאוד לקרר לפחות ברבע שעה שאחרי הפעלתו. ואני נוסע 2-3 דק' עם חלונות פתוחים קודם שאני סוגר אותם. כנראה בגלל הפלסטיקה האיכותית ובעלת המסה שגם אוגרת חום רב. (החום בפנים הרכב מושפע מהפלסטיקה שבו שנחשפת לאור השמש, לא מצבע הרכב ולא כל דבר אחר. אם תיגע בתקרה אחרי יום שמש בחניה- אתה תראה שהיא לא חמה כלל).

 

מיום שבו החלטתי להתחיל לשים כיסוי לשמשה קדמית, וצילונים (רק בחניה) בחלונות צדדיים- קדמים, וחלונות צידיים אחורים כהים- הטמפ' אחרי החניה ירדה פלאים, והמזגן מצליח לקרר מצויין זמן קצר אחרי ההתנעה. וזה שווה את הבקושי דקה של לשים ולפרוק את הצילונים אלו בכל פעם.

 

עוד נקודה, ואני יודע שזה ישמע מוזר- אך זה צויין במפורש בספר הרכב שלי לפחות, הסירקולציה של המזגן לא באמת עוזרת. היא יעילה כשרוצים מזגן לזמן קצר, אבל לזמן ארוך- דווקא כשאין סירקולציה- המזגן מקרר יותר טוב משמעותית.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...