Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, תתקין TRADE MANAGER ולדרך :)

העיקר תודיעה בפורום אולי משהו ירצה להצטרף לרכישה, זה גם יחסוך עלות משלוח.

אודי A4

דימה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני יענה כאן להודעה פרטית שקיבלתי בשביל שאחרים גם יוכלו ללמוד :)

 

שלום!!

שמי מאור

רציתי לדעת עם יש לך איזה דקה.. קראתי את השירשור של הסיגריה האלקטרונית.. כל ה25 העמודים. :-P

עוד אני ממש מבולבל

נו אז איפה כדאי להזמין אצל אייני או ב אליבאבא?

עם מה כדאי להתחיל עם ה f1 או f3?

האם אתה מארגנים קבוצת רכישה מאליבאבא?

אני חדש לגמרי ומנסה לעשות כמה שפחות טעויות.

תודה

 

תראה אם אתה מזמין רק סט אחד אז כדי לך להזמין מVH.

בינתיים אין התארגנות לרכישה דרך אליבאבא לכן גם האפשרות של הזמנות בודדות סגורה משם.

 

להתחלה אני מעוד ממליץ להרכיב סט טיפה שונה ממה שמציאים אצל אייני וכול השאר.

אפשר לדבר אם כול מוכר בVH כולל אייני והם ירכיבו לך.

אני ממליץ לך ללכת על CE4 בעל פייה מלבנית בתור קרטומייזר וסלולה של Ego-T F3 שכוללת מסך LCD.

סט כזה צריך לעלות בסביבות 40$, אבל זה שווה את התוספת בשביל ההתחלה, הCE4 בינתיים זה הקרטומייזר בעל הכי פחות נזילות מבין כולם ולכן מעוד מומלץ למתחילים.

 

לגבי הנוזל המלצה שלי רק DEKANG או טעמים מארה"ב שאין לי יותר מידי נסיון איתם, האנגסן באמת מאכזב, שאר הזיופים בסין באמת תת רמה מתחת לDEKANG.

אפשרות נוספת זה JOYETECH אבל הוא יקר משמעותית מDEKANG.

כנל כמו שקראתה בשרשור אייני מVH היחידה שם שמוכרת נוזל מקורי וזה שווה את 1.5$ תוספת עבור בקבוקון 50ML.

אני מעוד ממליץ לך להתחלה לקנות כ2 בקבוקונים של מלבורו ואיזה טעם חזק כגון בננה או תות.

לגבי החוזק על תתפתה להזמין 0 ניקוטין, אני ממליץ על 12-16-18 ניקוטין להתחלה, אפשר גם 6 אבל יהיה לך קשה.

 

לגבי F3, ניסיתי להזמין את הקלירומיזר של F3 ואישית אני מאוכזב, הוא נוזל בצורה רצינית, חוץ מזה אפשר להזמין אותו רק מאליבאבא או מהאתר שמאיר הביא והוא יקר :(

 

לגבי F1, הוא מעוד נחמד אבל בעייתי , נוצר אצלו קומפרסיה בפייה מה שגורם לנוזל להגיע לפה.

לא היתי ממליץ עליו בשביל התחלה, אבל הוא כן מוצלך בשביל שימוש יומיומי.

אני ממליץ לך להתחיל מCE4 ובהזמנה הבאה של הטעמים תוסיף לשם קיט מהפך לEgo-W בעלות 8$ ודואל כואיל קרטומיזר בעלות 3 דולר, ככה יהיה לך גם EGO-W כמובן אם תרצה לנסות את הW :)

 

אני לקחתי את הפייה של הדואל כואיל שהיא מגומי ושמתי אותה על הW, את הפייה הזו קל מעוד לנקות אם מקל אוזניים, הפייה המקורית של הW היא מפלסטיק.

 

בכללי אל תתביש להתמקח אם הסינית, אתה מוזמן להגיד לה שדימה (AILVE) הפנה אותך אולי היא תתן לך עוד איזה הנחה קטנה.

וכמובן תבקש ממנה דוגמיות של טעמים.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני אנצל את זה גם לתת חוות דעת על מוצרים שקיבלתי לפני יומיים.

הזמנתי סט קרטומייזרים:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1125&products_id=7798

 

מאוד התלהבתי מקרטומייזרים האלה,אפס נזילות,טעם מצויין.

שימו לב למי שמזמין שיש הבדל מוחשי בין 1.9 אום ל2.5 אום.

זה בעיקר מתבטא בחוזק של הנוזל וכמות האדים טובה יותר בסליל בעל 1.9 אום

בנוסף המיכל על הלד תאורה ממש מגניב.

בעיה קטנה ששמתי לב אליה היא-המיכל ארוך [מכיל 3.5ML נוזל] הפתילים גם כן ארוכים מה שלאיטים גורם למחסור בנוזל בסליל וטעם לא נעים,לכן צריך לפעמים להפוך את הסיגריה כדי לגרום לנוזל להגיע כלפי מלעלה,יש גם לשם לב שהאטם מעל הסליל יושב טוב ואינו חוסם את המעבר של הנוזל לסליל.

 

בגדול אני הרבה יותר נהנה ממנו מאשר המיכל של F1 המקורי.

 

הגיעו לי גם 5 סוללות 1100MAH עם צג LCD מהמוכר הזה:

http://www.vaporhawk.com/jacked-vapor,name,101472,user_id,shop

 

זאת ההזדמנות להמליץ עליו שכל הסוללות הגיעו בשלום ועובדות נהדר.

מוכר די חדש בVH אבל בעל שביעות רצון של 100%.

מעניין האם ניתן להשיג ממנו נוזלים מקוריים ובאותה שיטה כמו אצל אייני,כלומר בודדים ובטעמים שונים.

Renault Clio TCe 120 EDC

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יודע אם יש חנות פיזית כלשהיא בארץ שפשוט אפשר להגיע אליה ולרכוש במקום?

אני מתכוון לדגמי ה-EGO למיניהם.

 

כן, אני יודע שגם מה שימכרו פה זה מסין.

פורסם

לא ידוע לי על חנות כזאת,לרוב מוכרים דרך האינטרנט.

חבל על הדמי תיווך ביגבו ממך בארץ כשאפשר פשוט להזמין ישירות מסין.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש מלא חנויות בארץ אבל המחיר סביב ה500 שקל לסט ללא נוזלים, חבל על הכסף לאותו המוצר שעלותו 30$.

 

אם כבר אני כותב אז הנה עדכון קצר.

יצא קרטומיזר CE5, זה שיפור של CE4, בעקרון עכשיו אפשר לפרק את כול המנגנון לגורמים ופטרו את בעייה הטעם השרוף ב99% אבל לזה עוד אין פיות מלבניות :( חוץ מזה מומלץ בהחלט ועדיף על CE4.

חוץ מזה גיליתי שהCE3 מאייני רובם בלאי, ניסיתי ממוכר אחר מאליבהבא והמנגנונים ברמה מעל.

מעבר לזה התנסתי במילוי מקורי של JOYETECH , חייב לציין לטובה שהוא הרבה יותר מהנה מDEKANG , אני ניסיתי מלברו וקאמל ושניהם נותנים תחושה של סיגריה לאומת הUSA MIX המתוק של DEKANG, מומלץ אבל יקר :(

לגבי מילוי של HANGSEN אני ממליץ לבזבז עוד דולר לבקבוקון ולקנות DEKANG, זה לא שהנוזל גרועה הוא פשוט מרגיש רמה מתחת אחרי DEKANG.

אודי A4

דימה.

פורסם

הגיעו אליי אתמול אין ספור אנשים שראו את הכתבות האלה ומאמינים שזה מזיק. כניראה שהתופעה תפסה תאוצה בארץ ולחברות הסיגריות ולממשלה יש המון מה להפסיד וזאת התוצאה.

אני לא אתפלא אם גם החוק יתערב בנושא הזה בשלב מסויים.:banghead:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

מצטרף, גם לי השבוע הציקו כמה חברים עם כל הכתבות האלה, כבר מתחיל להמאס להסביר את עצמי.

 

אגב, מי שהיה רוכש מMADVAPES האמריקאית, האם הפסיקו לשלוח לארץ במחיר מוזל, כל משלוח עולה שם סביבות ה30$ במקום כמה דולרים בודדים.

לדעתי חבל מאוד, הנוזל היה מעולה למרות המחיר היקר יחסית, DEKANG לא משתווים אליהם מבחינת טעם.

כיוון שכך מחפש שוב מקום להזמין נוזלים טובים אחרים, AVE מאיפה אני מזמין את הנוזל של ג'ויטק?

ועוד אחת, אני עדיין תקוע אם אייני, מחפש דילר חדש שאפשר יהיה לתקשר איתו בקלות (סקייפ וכו') כמו עם אייני וכמובן שיחזיק את כל הדברים החדשים שהומלצו פה ואני מת לנסות, אשמח מאוד לקישורים רלוונטיים.

(אליבאבא לא בא בחשבון, אני לא צריך כזאת כמות, ואין לי מטרה לפתוח חנות של מתנות לגבר בקניון.)

פורסם

מישהו יודע להמליץ על אתר אמריקאי טוב שמוכר סיגריות ונוזלים אבל גם מקבל Paypal?

 

לא אכפת לי לשלם על משלוח.

פורסם

ראה הודעה אחת מעליך.

MADVAPES

ובדיוק עכשיו אני רואה שהם חזרו לעבוד עם USPS ומחיר המשלוח חזר לקדמותו, מאוד משמח.

*עריכה*

שכחתי שהאתר לא מקבל פייפאל

פורסם

לאור הביקוש לנוזל JOYETECH , אני קניתי דרך משווק רשמי שלהם בארץ http://www.ecig-life.com

המשלוח אומנם מסין והגיעה מהר תוך 10 יום, והמחיר 45 שח ל30ML.

לJOYETECH יש עוד כמה נציגים בארץ, אני ממליץ לך לבדוק כאן ברשימה ולהשוות מחירים.

אודי A4

דימה.

×
×
  • תוכן חדש...