Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא נחמד מאוד :)

השתמשתי ביאכט וורניש מבריק.

תודה רבה לפותח השירשור על הרעיון.

והנה לכם התוצאות..

פנס ימני

mgwjywa4z5my.jpg

ימני מקרוב

0wyzt0ykquyn.jpg

פנס שמאלי

j2zqynznjm0y.jpg

שמאלי מקרוב

yqotwxkzdtnu.jpg

שניהם

ilmrtjyd2zej.jpg

ואח"כ

ימני מקרוב

nhltmknj2bmm.jpg

שמאלי מקרוב

y4tyijvjyeyj.jpg

שניהם

zdzjjkkynhjy.jpg

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי יום אחד של נסיעה בשטח מאוד מאובק ובערב שטיפה קלה על הפנסים , אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהתוצאה !!

 

אז תודה לפותח השרשור.

פורסם

למישהו יש איזה פתרון יצירתי אם הלכלוך הוא מהצד הפנימי ? (מלבד פירוק כי אצלי זאת בעיה )

 

תודה

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

פורסם

פששש זה יכול לעבוד :-)

 

תודה על הרעיון

"יש לי על השמשה הקדמית שריטות כנראה של חתול, שריטות קלות לא עמוקות.

יש מקום אולי שמשייפים שם זכוכית והם יכולים לשייף קצת כדי שזה יראה חדש?"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אז סוף-סוף גם לי יצא לחדש את פנסי הרכב שלי בשיטה שמתוארת בשרשור זה. יצרתי תמונות לפני-אחרי כדי שיהיה קל לראות את ההבדל. אומנם לא יצא מושלם, אבל השיפור אדיר ואנשים לא מאמינים שזה נעשה בעזרת לכה של עץ.

מכיוון שעשיתי פנס אחד בכל פעם, יצא שנסעתי שבועיים עם פנס אחד בלבד שעבר את הטיפול. ראיתי בבירור את השיפור בעוצמת התאורה על פגושי הרכבים שלפני, כך שממליץ בחום לבצע ולא רק מהסיבות האסטתיות.

תודה לפותח השרשור ולכל מי שתרם כאן.

 

מספר טיפים מהניסיון שלי לאנשים שעוד יעשו את זה בעתיד:

- את הלכה עם הטרפנטין אפשר לערבב בכוס חד פעמית מפלסטיק או בבקבוק קטן חתוך, אך בשום אופן לא בכוס קלקר (נחשו איך גיליתי :shock: )

- תשתמשו במסקינגטייפ איכותי. מסקינגטייפ גרוע או איזולרבנד לא מחזיקים כשמים מגיעים אליהם. חבל שתשייפו את צבע הרכב.

- תשתמשו בכפפות. זה מעצבן להסתובב אחרי זה שעות עם אצבעות דביקות.

- לא להיבהל מהפסים (גליות) שנוצרים כשמורחים את הלכה. זה יראה הרבה יותר טוב כשהיא תתיבש.

- תפנו מספיק זמן לטיפול הזה. מצב הפנסים שלי היה גרוע, התחלתי עם נייר שיוף דרגה 600, ועדיין הספיק להמאס לי לשייף לפני שהוצאתי את כל השריטות.

l1.jpg

l2.jpg

r1.jpg

r2.jpg

פורסם

לפותח השרשור, פלטינום:

 

קודם כל, תודה רבה על הפוסט!! שימושי ומוסבר כהלכה.

 

רציתי לשאול אם תוכל לעדכן מה מצב הפנסים שלך, עכשיו שעברה שנה מאז שטיפלת בהם והעלית את הפוסט. האם ציפוי היאכט-וארניש מדולל בטרפנטין מחזיק מעמד?

 

תודה רבה! :wink:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

וואלה, עברה כבר שנה.

 

האמת שכבר די הרבה זמן שאני לא ממש מקפיד על נקיון הרכב ולא טרחתי לבדוק את הפנסים. בכל אופן, העברתי את הרכב טסט בשבוע שעבר והכל עבר בהצלחה.

הלכתי ובדקתי, הפנסים נראים מצוין אבל האוטו מלוכלך מאוד וגם הפנסים ישמחו לניקוי. הציפוי עדיין שומר עליהם מבריקים וצלולים אם כי יש פה ושם סימני סריטות ושפשופים קלים שהחלו להופיע מפגיעות חיצוניות שונות.

גם אחרי שנה, הציפוי מתפקד יפה. ממש כמו שקיויתי וציפיתי, אני מקוה שכך גם אצל אחרים

2012-05-29 18.42.38.jpg

2012-05-29 18.42.51.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום!

אני מעוניין לדעת אם שימוש בנייר ליטוש 800 ואז 1200 יספיק או שמומלץ להשתמש גם בנייר מס' 2000?

אם השימוש בנייר הזה אכן משמעותי, איפה משיגים אותו? חיפשתי רבות וללא כל הצלחה!

פורסם
וואלה, עברה כבר שנה.

 

וואלה וואלה.

לפני מספר שבועות פתחתי שרשור בנושא (שמשום מה לא צבר תאוצה) ובו ניתן לראות את מצב הפנסים שלי שנה אחרי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=429850

 

אני חושב שהעסק הוכיח עצמו. נתראה בעוד שנה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...