Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום היום הגעתי למכס בת"א כדי לשחרר את המשאבת קלאץ' שהזמנתי לרכב שלי.

המשאבה כולל משלוח לארץ עולה 607 שקל.

היום הנציג במכס הביא לי טופס שבו אני צריך לשלם 19.24% מס + מע"מ+ אגרת מחשב

וקרה ששילמתי 270 שקל!! רק לשחרר אותה.

 

איפה החוק הזה של ה 1200???

אני יכול לערער על זה? או שמישהו יכול להסביר לי בעיקרון מה הסיפור פה, אולי אני לא מכיר את העניין

 

שאלתי את הפקיד שם: " תגיד אני אמור להיות פטור מס לא? יצא חוק, זה היה אפילו בחדשות"

הבנאדם אשכרה ענה לי : "לא נראה לך? תשאיר את המשאבה ותלך"

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

החוק לא תקף על כל המוצרים.

יש באינרטנט רשימה, אתה מוזמן לחפש, לדעתי\זכרוני לחלקי חילוף לרכב הוא לא תקף.

תזכרו תמיד לבדוק ולא ישר לרוץ לקנות אחרי ששמעתם בחדשות שמעכשיו אפשר להביא כל מוצר עד 1200ש"ח בלי לשלם מכס.

פורסם

אני חושב שהיו פה המון אשכולות בנושא חלפים שזה פטור מכס עד 1200

יש לך את הרשימה המעודכנת שמראה על מה זה חל ועל מה לא? וכמה מס עבור פריטים מסויימים?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

=\ כל דבר שמגיע למכס צריך אישור משרד תחבורה, אז מה הקטע?

יש למישהו מושג לגבי רשימה עם אחוזי מס וכו'

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לא הבנת טוב.

פטור מלא ממיסים השתנה מ50$ ל75$ דולר, כלומר אם הזמנת חלק(חוץ מאלכוהול וטבק) שעולה 60$ הוא יהיה פטור גם ממכס וגם ממע"מ.

השינוי השני שחל הוא פטור ממכס עד לסכום של 1200 שקל או 325$ ששם יש לך פטור ממכס, אבל לא פטור ממסי קנייה ומע"מ

בד"כ מסי קנייה יש על חלפים לרכב(מה שאתה הזמנת), ועוד כל מיני שטויות.

אז לפעם הבאה שים לב.

פורסם

יש את שתי האגרות הכי חשובות שאי אפשר להתחמק מהן.

אגרת מחשב. מחשב זה מכשיר מאוד יקר והם צריכים מומחים שיודעים להפעיל את המכשיר היקר הזה.

ויש את ההפרטה של מר ביבי. כול חבילה שמגיע למכס הם חושבים אם לגבות ממך כסף או לא ומגיע להם כסף כי הם חשבו.

אתה יכול לשלם להם יותר כסף מהמעמ בשביל זה.

אני קניתי עכשיו משקפיים באיביי 107$ והייתי צריך לשלם לבדיקה 34 שח

אייל

פורסם

אתה לא משלם מכס אלא מע"מ ...

 

כמו כן תלוי כיצד ביצעת את המשלוח , אם השתמשת באחד מהשירותים של EMS, או FEDEX ' UPS DHL וכו',

 

תהיה לך תוספת מכובדת של עוד כמה עשרות או מאות שקלים על הטיפול בחבילה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא שילמתי רק מע"מ

בחשבונית רשום לי במפורש :

מס קניה 127 ש"ח ( 19.24% )

מע"מ 126 ש"ח

אגרת מחשב : 17 ש"ח

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

הפטור הוא על מכס. מה ששילמת זה מס קניה.

ברשימת "המכס" על רוב הדברים אין באמת "מכס", אלא "מס קניה". הפטור עד 1200 ש"ח הוא על מספר דברים מצומצמים מאוד שמאוד לא סביר שתביא ביבוא אישי (מקרר, כיריים, מכונת כביסה, מכשירי קשר, טלויזיה, בדים, סרטים/מוזיקה על דיסקים ומדיה בכללי, ועוד כמה דברים)

 

על הדברים שבאמת איכפת לנו מהם, קרי, חלפים לרכב, רמקולים, טלפונים סלולריים, קונסולות משחק, חלקים שונים לתחביבים שונים ושאר גאדג'טים וציוד שימושי, אין פטור כי אין "מכס" אלא "מס קניה".

×
×
  • תוכן חדש...