Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שחלק גדול מהדוגמניות שם הן בנות מזרח אירופה שהדרכון שלהן מוחזק על ידי בוס. מהחלק האחר, אחת הייתי שולח הביתה ואחת הייתי שולח לדיטיילינג.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא יודע מה איתכם אבל היו שם לדעתי כמה פרגיות לא רעות בכלל,

שלא כמו האלה מ2010 שבכלל לא התריכו את עצמן להסתכל לעדשה.

מצדיע לעלייה הרוסית. :-P

לא רק לעדשה. יכלת גם לבקש יפה וגם להצטלם איתן.

מה שהכי מעניין שהן ישראליות תוצרת הארץ.

גם אני נדהמתי, אבל בדקנו את זה מקרוב.

לחבר שלי היה פטיש להתחיל עם CAR GIRL ב CAR SHOW.

הג'ינגית של אודי וברונטית עם חזה סיליקון בקיה הן ישראליות למהדרין.

פורסם

שאלה חצי קשורה.

בפעם האחרונה שהלכתי לתערוכה, אשכרה ביקשתי מהדוגמנית שתזוז כדי שאוכל לצלם את הרכב.

אני היחיד פה שעשה את זה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שאלה חצי קשורה.

בפעם האחרונה שהלכתי לתערוכה, אשכרה ביקשתי מהדוגמנית שתזוז כדי שאוכל לצלם את הרכב.

אני היחיד פה שעשה את זה?

 

לדעתי רבים פה עברו את השלב הזה בחיים.

מה שחשוב - זה בסוף לצאת מהשלב הזה!

 

 

בכל מקרה - אני אעלה את התמונות גם בדף המרכזי של התערוכה, אבל אם כבר פתחו שרשור כזה, אני חייב לתרום את חלקי :wink:

 

אם אתם שואלים אותי - דווקא השנה, המפיקים הצליחו (מבחינתי לפחות) לפצות על דלות התערוכה עם היופי הנשי.

 

יאללה - הבא נפיח קצת חיים בשרשור הזה!!

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

 

IMG_7722.jpg

 

IMG_7729.jpg

 

IMG_7730.jpg

 

IMG_7731.jpg

 

IMG_7733.jpg

 

IMG_7737.jpg

 

IMG_7749.jpg

 

IMG_7750.jpg

 

IMG_7783.jpg

 

IMG_7785.jpg

 

IMG_7787.jpg

 

IMG_7797.jpg

 

IMG_7799.jpg

 

IMG_7801.jpg

 

IMG_7803.jpg

 

IMG_7804.jpg

 

IMG_7806.jpg

 

IMG_7810.jpg

 

IMG_7812.jpg

 

IMG_7814.jpg

 

IMG_7818.jpg

 

 

 

קעקוע מדליק ביותר! (אגב - התמונה צולמה באישור :wink:)

 

IMG_7820.jpg

 

IMG_7827.jpg

 

IMG_7838.jpg

 

IMG_7839.jpg

 

IMG_7841.jpg

 

IMG_7869.jpg

IMG_7871.jpg

 

IMG_7877.jpg

 

IMG_7882.jpg

 

IMG_7884.jpg

 

IMG_7916.jpg

 

IMG_7919.jpg

 

IMG_8045.jpg

 

IMG_8046.jpg

 

IMG_8049.jpg

 

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות בתארים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי כלשהו ללא אישור מפורש ממני**

בברכה!

יונתן.

פורסם

חלק שני:

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

 

IMG_8062.jpg

 

IMG_8064.jpg

 

IMG_8068.jpg

 

IMG_8071.jpg

 

IMG_8080.jpg

 

IMG_8085.jpg

 

IMG_8088.jpg

 

IMG_8089.jpg

 

IMG_8090.jpg

 

IMG_8095.jpg

 

IMG_8096.jpg

 

IMG_8099.jpg

 

IMG_8105.jpg

 

IMG_8107.jpg

 

IMG_8122.jpg

 

 

 

תמונה אחת עם הסוכן....

 

IMG_8124.jpg

 

 

ותמונה אחת איתי :wink:

 

IMG_8126.jpg

 

IMG_8157.jpg

 

IMG_8161.jpg

 

IMG_8165.jpg

 

IMG_8177.jpg

 

IMG_8181.jpg

 

IMG_8191.jpg

 

IMG_8194.jpg

 

IMG_8203.jpg

 

IMG_8206.jpg

 

IMG_8207.jpg

 

IMG_8209.jpg

 

 

 

גם בני בייקר היה שם :smile:

IMG_8211.jpg

 

IMG_8223.jpg

 

IMG_8225.jpg

 

IMG_8227.jpg

 

IMG_8229.jpg

 

 

**אבקש לא לפרסם את התמונות באתרים אחרים, או לעשות בתמונות שימוש מסחרי/פרסומי כלשהו בתמונות ללא אישור מפורש ממני - כל הזכויות שמורות**

 

 

לא יודע מה איתכם - אבל אני בהחלט נהניתי בתערוכה! :wink:

בברכה!

יונתן.

פורסם

אוקיי (:D)

קאדילק, טויוטה, ג'יפ, בחורה ליד הלמבורגיני (אולי), בחורה ליד הפסאט (אולי)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

נו, יש בכל קשת הטווחים. וזה כולל כמה בנות שלא ברור לי כיצד בכלל חשבו לגשת לעבודה זו, שמחייבת בעיקר הופעה מצודדת.

אבל, כפי שאשתי אומרת, הטעם שלי בנשים לא שגרתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נו, יש בכל קשת הטווחים. וזה כולל כמה בנות שלא ברור לי כיצד בכלל חשבו לגשת לעבודה זו, שמחייבת בעיקר הופעה מצודדת.

אבל, כפי שאשתי אומרת, הטעם שלי בנשים לא שגרתי.

 

מסתבר שאתה לא לבד.

גם לטעמי 99% מה"דוגמניות" שם (גם בסשן הזה של התמונות), ממש לא יפות/מושכות! (ואני עדין מאוד בבחירת מילים שלי).

 

בני בייקר הכי סקסי..:oops:

 

:lol:

 

ת'כלס :shock:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

תמיד אמרתי שלמבורגיני זה טוב ולפי התמונות האחרנותות אני חושב שהיא במקום הראשון. לקיה יש מבחר לכל מצב רוח, לא סתם התחלתי לחבב את המותג. ואיפה פרויילן של מרצדס?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אודי בהחלט שיחקו אותה עם הדוגמניות, כולן שם יפות וזו שלצד ה-A7 פשוט יפיפיה (אני אוהב יופי טבעי, נקי).

 

למען הסר ספק אני מתכוון לדוגמניות אודי שבעמוד הראשון.

 

כל יתר הדוגמניות כאן נראות כאילו היה מכרז והביאו לערוגה את ההכי ״זולות״ שמצאו....

 

ולא, אני לא בראד פיט....מצד שני גם לא קראתי לעצמי דוגמן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...