Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^

תבין את המסר אתה לא צריך אור לבן!

יכולתה כבר לקנות בקליה חדשה.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
  • תגובות 2.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תשמע, זה מאתגר אותי הדבר הזה.

מבחינת הצבע אני כבר יודע שאני לא אקבל את מה שאני רוצה, תאמין לי אפילו לא עם קסנון.

אבל אנשים אומרים הכל בסדר בפנסים, אחר אומר לך יש בעיה בזכוכית עצמה.

אי אפשר לבדוק את זהו זה מסקרן אותי.

את האמת הזמנתי את הדיאמונד כי 5000K חשבתי שזה מספיק חזק כדי לתת לי איזה גוון יפה.

אבל טעיתי.

אם מישהו נתקל במקרה כזה של דבר אני אשמח לדעת.

מעולם לא נכשלנו בטסט על אורות ועל פנסים, האורות הרגילים תמיד האירו בסדר.

היה לי גוון לבן באוסרום קול בלו (נורה פשוטה שאנשים דיברו עליה המון) פחות או יותר ואז השתנה לצהוב שהלחימו לי איזה משהו לפני כמה חודשים.

אז או שיש לי משהו פגום בחוטים או שהזכוכית הלכה.

העלתי בפורום אחר תמונות של הבקלית, נראית יחסית נקייה.

פורסם
תודה לכול העונים.

 

האם האקסטרים ויזיון חוקית ? יהיה בעיות עם שוטרים ?

 

האם הנורה הזה היא מהמתקלפות? ויוצרת תופעות לוואי בטוח בית המנורה?

 

 

האם יש נורות דרך חלשות שנותנות אפקט לבן?

 

תודה רבה!8)

 

מישהו? :roll:

פורסם

חוקית.

ידוע שהיא על רמה, לא נראה לי תעשה לך בעיות בפנס.

אפקט לבן זה כל הנורות שהדיון הזה דובר פה,

דיאמונד, MTEC וכו'.

אין להם עוצמה גדולה אבל יש להן אפקט יפה ולבן.

הדיאמונד הכי קרוב לקסנון, לא חוקי בכלל.

MTEC עם תקן חוקי.

פורסם
חוקית.

ידוע שהיא על רמה, לא נראה לי תעשה לך בעיות בפנס.

אפקט לבן זה כל הנורות שהדיון הזה דובר פה,

דיאמונד, MTEC וכו'.

אין להם עוצמה גדולה אבל יש להן אפקט יפה ולבן.

הדיאמונד הכי קרוב לקסנון, לא חוקי בכלל.

MTEC עם תקן חוקי.

 

עכשיו ליד הנורות דרך - נסיעה, יש נורות חניה כאלה הקטנות, יש איזושהי נורה שיכולה להיות גם בגוון של האקסטרים ושתשלב יפה בפנים במקום הנור הצהובה הסטנדרט ?

פורסם
שאלה קצת לא קשורה לנושא, נורות לבנות ללוחית רישוי זה עובר טסט ואם כן מה העלות הממוצעת שלהן

 

 

 

כן לא נראה לי שצריכה להיות בעיה עם זה זה

נעשה ונצליח! בעזרת השם!

פורסם
עכשיו ליד הנורות דרך - נסיעה, יש נורות חניה כאלה הקטנות, יש איזושהי נורה שיכולה להיות גם בגוון של האקסטרים ושתשלב יפה בפנים במקום הנור הצהובה הסטנדרט ?

 

אתה צריך נורות LED

אם הרכב שלך עם מחשב שבודק אם נורות שרופות אתה צריך נורות LED ללא שגיאות

קובי

:-)

פורסם
אתה צריך נורות LED

אם הרכב שלך עם מחשב שבודק אם נורות שרופות אתה צריך נורות LED ללא שגיאות

 

אוקי, יש לך לינק לתת לי אולי מהאי ביי למה אני צריך?

 

אני מחפש משהו שלא יתן אור כחול

שיתן אור לבן ולא חובה חזק שיהיה אפילו חלש כמו האורות חניה המקוריים

 

 

תודה רבה :wink:

פורסם

התקנתי אצלי כבר H7 באורות דרך (אורות גבוהים אני לא יקנה חבל בשביל מה, אני בקושי משתמש באור גבוה )

 

ואני עכשיו קונה ממישהו בירושלים מנורות H11 לפנסי ערפל .

 

מנורות DIMOND VISION יש להם אורך חיים הכי טוב וגוון הכי קרוב לקסנון .

 

מעצבן שמכשילים טסט על השטות הזאת ננסה למצוא מכון שלא יכשיל אותי עליהם !

 

נעלה תמונה שהכל יורכב

פורסם

שריפת נורה והשרשור הזה גרמו לי חשק אז הזמנתי והרכבתי Diamond Vision.

הבעיה שבנורות חניה שמתי סתם לדים מאיביי שבמקור הזמנתי לתאורה הפנימית ברכב, הדיאמונד נותנים מראה לבן נטו אבל הלדים נותנים מראה כחול/סגול, האם למישהו ישהצעה לנורות חניה לבנות כמה שיותר שישתלבו עם הדיאמונד ויז'ן?

IMG_0246.jpg

IMG_0251.jpg

פורסם

אויש אושר כמה שאתה כנראה לא בקיא במניאקיות של המכוני טסטים בארץ , יכשילו ועוד יכשילו ואני יגלה לך למה - הנורות שיש לנו על הרכב , כן כן הדאימונד וויג'ן ! הם מאירים כמעט 100 אחוז לבן שהגוון חוקי נכון ? אבל חוזק הנורה הוא לא כמו של הנורה הצהובה הדאימונד מאיר פחות רחוק , ולכן שיעשו לך לא בדיקת גוון אלה בדיקה עם המכשיר שמעמידים אותו מול הרכב , האוטו לא יעבור

 

ותכלס זה שטויות כי זה כזה הבדל קטן ! אבל מה לעשות במכוני טסטים פתאום כולם צדיקים אבל שאתה מכיר מישהו שמכיר מישהו שאיכשהו מכיר מישהו ובטעות הגיע לידיו 250 שקל (בזמנו להעביר אגזוז) שהוא מתחלק עם החבר'ה במכון שתוך 10 דקות עשו 50 שקל (אפילו זונה לא מרוויחה ככה ) אז פתאום הכל בסדר אדוני סע לשלום ...

 

כבר אמרתי שאני מת על המדינה שלנו ?

פורסם

טוב היום קיבלתי את הבלו ויזי'ן חזרתי עכשיו מהרצה שורהה תחתונה מבסוט

 

האור לא יותר מידי כחול אלה כחלחל אשר משתלב עם ההלוגן ככה שיש נטייה ללבן..

 

שאפו לפיליפס!

 

מחיר טוב זה 169 ש"ח?

נעשה ונצליח! בעזרת השם!


×
×
  • תוכן חדש...