Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאט למהירות של כיסא גלגלים חשמלי, זה גורם להם לעקוף לבד, ולצערי לנסיעה עצבנית יותר מרובת חיתוכים,

 

 

הכי מצחיק שאני פוגש אותם ממתינים יחד איתי ברמזור :-D

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכביש מהיר, הסיבה שמישהו יכנס בך מאחורה תהיה רק אם בלמת והוא לא שמר מרחק (עדיין אין כאן סרטים של צאק נוריס שמנגחים מכוניות) אבל מה תגיד, עברה חתולה בכביש?

ובכל מקרה היום יש ציבור הנהגים לא מובטל עם מצלמות ברכב...

 

זה עדיין לא מצדיק את ההתנהגות. ולדעתי זה עבריין וזה עבריין. ההבדל הוא שאחד יכל למנוע ולהמנע.

 

זה לא עובד כך.

ההבדל הוא בין מי שנוסע בכיף שלו לבין מי שמעמיד אותו במצב לא נעים של חוסר אונים בין תאונה לתאונה ובכך גורם לו לעשות מעשים בלתי רציונליים.

פורסם
תיארתי לעצמי שזה הכביש המדובר.

נדיר לראות על כביש זה מכוניות הנוסעות על פחות מ80 קמ"ש!

הכביש הוא ישר ברובו ואין בעיה לנסוע עליו במהירות גבוהה.

תמיד שאני נוסע עליו, אני משתדל לפני שהכביש משתלב לנתיב אחד, לתת לשאר הרכבים לעבור אותי, ואז לנסוע בלי לחץ.

זה מה שאני עושה, מי שרוצה לעקוף, שיעבור אותי,בשמחה אני אאפשר לו, ואני גם נוסע במיוחד לאט לפני ההשתלבות לנתיב אחד, כדי שכולם יספיקו לעבור אותי. זה לא תמיד עוזר כי עדיין מגיעים רכבים נוספים.

פורסם
למה להתחכם, אם הכביש בנוי טוב, וכולם ברגיל נוסעים ב90 100, אז תיסע גם אתה. (לפעמים כתוב 70 והשלט הוצב לפני הרבה זמן ואולי לא היה פעם גדר הפרדה, חוץ מזה לפי התיאור שלך אין אכיפה שם, זה לא אומר שאפשר לסגור סקאלה, אבל ב80 90 הסיכוי שיעצרו אותך, יהיה הסיכויי שתזכה בלוטו.)

בדיזל שלי אני לא נוסע יותר מ-100 בכל מקרה (מעבר לזה הטורים עולים את קו ה-60% של הסקאלה ואני לא מוכן להגדיל את הבלאי של המנוע), לרוב נוסע על 80.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש מקרים שגם אם תאיץ כדי לשמור מרחק מהבבון הוא ימשיך להיצמד אליך. אני הגעתי למסקנה לא להתיחס, לא משנה כמה צפירות והיבהובים הוא יעשה. בדרך כלל הממהרים האלו נוהגים ברכבי חברה (אני יודע שזו הכללה לא יפה אבל זה מה שיוצא לי לראות מדי יום). הבבונים האלה צריכים להבין שהדלק יקר היום ויש גם אנשים שמשלמים על הדלק במדינה הזאת. אני לא יבזבז יותר דלק בגלל שהבבון הזה ממהר לפגוש את החברה שלו במועדון הזמר של אבי ביטר/ מאחר לעבודה כי הוא ראה פורנו עד 4 לפנות בוקר, או מה שלא תהיה הסיבה.

המקרה היחיד שאני ירד בגללו לשוליים במצב כזה זה כדי לתת לאמבולנס לעבור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שיטת הפעלת הוישרים עובדת ב90% מהמקרים.

כמה התזות טובות והרכב מאחוריך מאט.

אם יש לך מראה מתכהה חשמלית או אופציה להכהות אז גם ההבהובים לא מציקים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הפתרון? תעבור לנתיב הימיני אף אחד לא יציק לך שם.

אין לי מה להגיד לכל הפתרונות "קסם" שלכם שכל נהג מצוי ידע כיצד להתנקם בכם חזרה.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
הפתרון? תעבור לנתיב הימיני אף אחד לא יציק לך שם.

אין לי מה להגיד לכל הפתרונות "קסם" שלכם שכל נהג מצוי ידע כיצד להתנקם בכם חזרה.

 

אין נתיב ימני, יש רק נתיב אחד וחומת הפרדה בין הנתיבים

פורסם

תרדו לשוליים ותנו לו לעקוף. לא מתפקידו של אף אחד פה לעסוק בחינוך על הכביש. מה גם שברוב המכריע של המקרים אתם באמת מעכבים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כביש בין עירוני ישר עם גדר הפרדה, 70 קמ"ש, באמת?

אף אחד לא חושב שאולי 70 קמ"ש היא מהירות בלתי סבירה לתנאי הדרך?

או שאתם חכמים לנסוע מהר רק באיילון ולהגיד שזה בלתי אפשרי לנסוע שם 90?

אני מכיר מספר כבישים כמו שמתאר פותח השירוש, רובם מוגבלים ל50-70 קמ"ש אך בפועל נהנים מתנועה זורמת ב90 קמ"ש שנים על גבי שנים ללא אירועים מיוחדים.

אם מישהו יחליט לציית לחוק ואכן יסע שם 50 קמ"ש הוא יתפס כנהג תמוהה (בלשון עדינה).

 

פותח השירוש, האם אתה נוסע כחוק 100 אחוז מהזמן, גם בקטעים האלה שמישהו שם 2 קונוסים בזמן עבודות בשולי כביש מהיר ומוריד שם את המהירות המותרת ל70 קמ"ש?

במידה ולא, מדוע?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
תרדו לשוליים ותנו לו לעקוף. לא מתפקידו של אף אחד פה לעסוק בחינוך על הכביש. מה גם שברוב המכריע של המקרים אתם באמת מעכבים.

 

היו כמה שהציעו לרדת לשולים ואני חושב שזה לא נכון ואפילו מסוכן, גם לי וגם לרוכבי אופניים/הולכי רגל/ מתקני פאנצרים למיניהם .

החוק מתיר לכלי רכב איטיים לרדת לשוליים על מנת לא להפריע לתנועה, לא נראה לי שכוונת המחוקק הייתה לרדת לשוליים על מנת לא להפריע לתנועת נהגים ממהרים לעבור על המהירות המותרת. בטח לא כשאני נוהג במהירות המותרת.

 

מי שאצה לו הדרך, ומוכן להסתכן ולסכן אחרים, מוזמן לרדת לשולים ולעקוף אותי. אני אאפשר לו בשימחה רבה ומבטיח לתת לו להשתלב בקלות לפני בנתיב.

פורסם

הגישה שלך היא היא המסוכנת (ואופיינית). מה שאתה אומר, בעצם, זה "אני נוהג כחוק ולכן כולם על ה*/* שלי". מה שהגישה הזאת לא מקבלת זה את היותך חלק מהתנועה. ככזה - דבר ראשון אל תפריע לאחרים. אין זה מתפקידך (אלא אם אתה שוטר תנועה) להכריע האם הוא ממהר, האם הוא ממהר יתר על המידה, האם הוא עבריין תנועה או כל דבר אחר. תפקידך הוא לאפשר תנועה בטוחה. כשאתה מעכב אותו אתה גורם למצב חירום או, לכל הפחות, מגדיל את הסיכויים לו. אם תתן לו לעבור (וברור שאם יש הולכי רגל/רוכבי אופניים/מתקני פנצ'ר תדע לזהות זאת ולתאם את ירידתך לשוליים בהתאם) תפחית את הסכנה ותפחית את הלחץ בו שרויים אתה וגם העוקף.

 

כמו שהוא מסכן אותך, כך גם אתה מסכן אותו (ואת עצמך). זה בדיוק המקרה הקלאסי בו אתה מנסה להיות צודק במקום להיות חכם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הגישה שלך היא היא המסוכנת (ואופיינית). מה שאתה אומר, בעצם, זה "אני נוהג כחוק ולכן כולם על ה*/* שלי". מה שהגישה הזאת לא מקבלת זה את היותך חלק מהתנועה. ככזה - דבר ראשון אל תפריע לאחרים. אין זה מתפקידך (אלא אם אתה שוטר תנועה) להכריע האם הוא ממהר, האם הוא ממהר יתר על המידה, האם הוא עבריין תנועה או כל דבר אחר. תפקידך הוא לאפשר תנועה בטוחה. כשאתה מעכב אותו אתה גורם למצב חירום או, לכל הפחות, מגדיל את הסיכויים לו. אם תתן לו לעבור (וברור שאם יש הולכי רגל/רוכבי אופניים/מתקני פנצ'ר תדע לזהות זאת ולתאם את ירידתך לשוליים בהתאם) תפחית את הסכנה ותפחית את הלחץ בו שרויים אתה וגם העוקף.

 

כמו שהוא מסכן אותך, כך גם אתה מסכן אותו (ואת עצמך). זה בדיוק המקרה הקלאסי בו אתה מנסה להיות צודק במקום להיות חכם.

 

 

בולשיט !

למה שהוא ירד לשוליים אם הוא נוסע כחוק?

בהרבה מאוד כבישים עצם הירידה לשוליים היא מסוכנת יותר מהנסיעה עצמה.

 

אז מה ואם הוא ממהר זה אומר שהוא צריך להפר את החוק?

ואם כותב השרשור היה נוסע 120 במקום 80 ועדיין מישהו היה נצמד אליו אז זה גם היה בסדר אם הוא ממהר?

 

אף נהג שממהר זה לא מקרה חירום ברמה כמו של אמבולנס או משטרה,

וגם אם כן עצם הנסיעה מעל המהירות המותרת היא מסוכנת כשלעצמה.

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

גם אם אתה צודק, לא לך נתונה הסמכות לשפוט אם הוא נוסע כחוק, ממהר, מגרבץ או כל דבר אחר. הוא ירד לשוליים אם הוא רוצה להפסיק מצב מסוכן, בו רכב אחד יושב על הזנב של הרכב השני ואינו שומר מרחק ועלול לפגוע בו. לא מפני שהוא צודק, או מפני שהשני נוסע כחוק. אלא למען בטיחותו שלו. אם את זה אתה לא מבין, תמשיך לשחק עם אחרים בחתול ועכבר על הכביש או להוכיח מי צודק או למי יש יותר גדול.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
גם אם אתה צודק, לא לך נתונה הסמכות לשפוט אם הוא נוסע כחוק, ממהר, מגרבץ או כל דבר אחר. הוא ירד לשוליים אם הוא רוצה להפסיק מצב מסוכן, בו רכב אחד יושב על הזנב של הרכב השני ואינו שומר מרחק ועלול לפגוע בו. לא מפני שהוא צודק, או מפני שהשני נוסע כחוק. אלא למען בטיחותו שלו. אם את זה אתה לא מבין, תמשיך לשחק עם אחרים בחתול ועכבר על הכביש או להוכיח מי צודק או למי יש יותר גדול.

 

בטח שיש לך סמכות לשפוט , אם בנאדם נוסע 140 בכביש של 80 אז הוא לא נוסע כחוק! ותחשוב הגיוני שניה אם באמת היה מדובר במקרה חירום הבנאדם שלחוץ היה עוקף על פס הפרדה רצוץ בהתאם לתנאי הדרך ולא היה ממתין.

תחזור כמה הודעות אחורה לבחור שנסע כחוק , ירד לשוליים נכנס לבור וכתוצאה מכך התפוצץ לו גלגל, וחוץ מזה לא תמיד יש שוליים.

לפעמים עדיף להיות צודק מאשר חכם.

PUNTO 16V

206 XS


×
×
  • תוכן חדש...