Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז , כמו כל יום חמישי , גם השבוע , יום חמישי לא איכזב והוא הגיע .האמת היא שהתכנון היה הפעם לעלות לאיזור ירושלים ,

אבל כשמתחילים מאוחר , נאלצים לשנות תוכניות ,אבל הכל לטובה.

נפתח בפינת המשאיות

משאית GMC \CHEVROLET ששירתה את חברת התעופה TWA וכעת נחה על משכבה,

ובהמשך משאית פורד קבינה כפולה שהשתייכה לבזק.

2012-02-09 11.12.21.jpg

2012-02-09 11.12.39.jpg

2012-02-09 11.13.51.jpg

2012-02-09 11.14.29.jpg

צביקה מרגלית

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המשכנו לשוטט בשמש הנעימה ,ובתחנותינו הבאות,

חיפושית מקורית ומשופצת

מוריס מיני מינור , גם היא אחרי שיפוץ.

אודי 80

וקורטינה 1971

2012-02-09 11.45.45.jpg

2012-02-09 11.46.07.jpg

2012-02-09 16.36.32.jpg

2012-02-09 11.15.35.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום ,

הגענו לשתי נקודות נפרדות באופן מקרי בהחלט ,

כשבאחת צצה לנו מכונית מסוג ARMSRONG 1952 עם רישוי ישראלי והגה ימני במצב לא רע בכלל.

ובהמשך נתקלנו בטנדר INTERNATIONAL 1948

לצערינו הרב לא מצאנו את בעלי הרכבים במקום , ומכיוון שהתחייבנו בתחילת השירשור לשמור על פרטיותם של בעלי הרכבים ,

ומכיוון שלא קבלנו את הסכמתם לצלם את הרכבים נמנענו מלעשות זאת ,וע"מ לשתף את קוראי הפורום בחוויה אני מעלה תמונות זהות להמחשה בלבד.

אני תקווה שנאתר את בעלי הרכבים נוכל לצלם את הרכבים ולהעלות את התמונות לאוויר בקרוב.

בקשה לנו

ע"מ שנוכל להמשיך את השירשור בכבוד ,, מי מאיתנו שמזהה את מיקום הרכבים הנ"ל , אנא , אל תפגינו ידע בשירשור.

באיחולי סוף שבוע נעים לכולם,

מתניה את צביקה בע"מ ולייזר גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

Armstrong_Siddeley_Sapphire_vl[1].jpg

874FB776-CD2D-484E-8AD6-A1355FBE44E3_5[1].jpg

צביקה מרגלית

פורסם

שאלה, למה בתקופה ההיא, אישרו לרכבים עם הגה ימיני רישוי ישראלי? ומה עם לגבי היום? זה נראה לי דיי מוזר, כי הריי מדינת ישראל לא מאשרת בשום פנים ואופן לייבא רכב שההגה שלו בצד ימין. מישהו מוכן להסביר לי למה זה לרכב הזה ספציפית?

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

אני פשוט חושב שהם טעו בשנה הם כתבו שם של חברה ולא של דגם, אין רכבים עם הגה ימני בישראל אחרי שנת 48.

 

אם יש רכב עם הגה ימני אחרי שנת 48 שקיבל רישוי כחוק אני מאוד יופתע.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
אני פשוט חושב שהם טעו בשנה הם כתבו שם של חברה ולא של דגם, אין רכבים עם הגה ימני בישראל אחרי שנת 48.

 

אם יש רכב עם הגה ימני אחרי שנת 48 שקיבל רישוי כחוק אני מאוד יופתע.

יש, אבל בעצם אין סיבה שתופתע.

הארמסטרונג-סידלי הזאת היתה שנים רבות המכונית של פליקס שלייסנר, הצלם הרחובותי, ופרשת הגעתה ארצה והעברתה לידיו הוזכרה כבר פעמים אחדות בפורום ומתוארת בהרחבה כאן:

http://lulisml.wordpress.com/2010/06/17/%D7%94%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7/

תוכל גם לקרוא שם על הרובר 36 של אייבור קרס, גם הוא עם הגה ימני, שהגיע ארצה בשנת 65 וקיבל רישוי כחוק.

האיסור המטופש על יבוא ורישוי מכוניות בעלות הגה ימני לא נעשה עם הכרזת המדינה, כמו שלא נדרש מיד עם הקמתה אישור משרד התחבורה על יבוא גומיות או כיסוי לרכב. האיוולת מתרבה בהדרגה...

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
"האיוולת מתרבה בהדרגה..." ובענין הזה אנחנו טובים ומגיעים לשיאים

אריה

 

הצד החיובי בדבר שלפחות אנו טובים במשהו....

 

רן, אתה טועה ומטעה: שים לב:"מתרבה בהדרגה" אם, באמת, הייתם טובים בזה, היה עולה בידכם להרבות אותה במכה אחת :-D.

פורסם
ונעבור לפינת המסחריות.

VW מסחרית

ובהמשך ויליס מסחרי,

ומתחבא במחסן פוד 250

 

אני פשוט חושב שהם טעו בשנה הם כתבו שם של חברה ולא של דגם, אין רכבים עם הגה ימני בישראל אחרי שנת 48.

 

אם יש רכב עם הגה ימני אחרי שנת 48 שקיבל רישוי כחוק אני מאוד יופתע.

 

אני מדבר על הפורד F250 למה אנשים צריכים להתייחס בזלזול כזה לרכבים, אם כבר מאכסנים רכב תאכסנו אותו בצורה נורמלית, למה לזרוק את כל הזבל הזה על הרכב למה להפוך אותו לאיזה מחסן, פשוט יחס מגעיל!

 

ו CamaroRS69 אני ראיתי ליד צפת ג'יפ toyota 4runner מהדגמים הישנים 94-96 עם מספר ישראלי והגה ימני.

פורסם
רן, אתה טועה ומטעה: שים לב:"מתרבה בהדרגה" אם, באמת, הייתם טובים בזה, היה עולה בידכם להרבות אותה במכה אחת :-D.

 

באמת לפי השם ניחשתי שאתה כנראה משוודיה.

פורסם
מכירים את השיר ?! מתחת לסלע צומחת לפלא , רקפת נחמדת מאוד.

אז , זהו , שזו לא רקפת , זו וספה.

ולא הרחק בתוך סככה , נח לו סיטרואן דיאן 6.

 

ממש נהנתי לעבור עכשיו על כל 30 ומשהו העמודים, פשוט כיף לראות את כל הרכבים.

נקווה שיעברו שיפוץ מתישהו...

 

אשמח להכוונה לכיוון הווספה הנ"ל (בעמוד 17), היא עלולה לעזור לתרומת איברים.

היא נמצאת בקרבה של בית שיכול לדעת פרטים על הבעלים?

תודה!

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם
אסף למה אתה אומר שאין סיכוי אתה מכרי אולי את בעל הרכב?

 

אני מכיר אותו והוא לא מעוניין למכור

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...