Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת 307 שנת 2002


m.l
שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם וערב טוב.

כיום אני בעלים מזה כשנתיים של פונטו ספייס elx ידנית 80 כ״ס. האמת הרכב הכי אמין שהיה לי עד היום, מכול הסיפורים שהפחידו אותי על פיאט, הרכב הזה הוכיח הכול הפוך, והוא אפילו לא היה במצב כול כל שמור כשקניתי אותו.

 

מפה לשם החלטתי שאני רוצה להחליף אך ורק כי אופי הנסיעות השתנה באופן כמעט מוחלט והגיר הידני מתחיל טיפה להעיק.

אז ראיתי 307 שנת 2002, יד 1! עם 100 אלף קילומטר עגול! השאלה שלי היא אם אני לא יעשה צעד שגוי בקניית הרכב?

 

תמיד הפחידו אותי בסיפורים על פיג׳ו, ועובדה שגם על הפיאט הפחידו אותי וקניתי וממש לא התאכזבתי,

 

מה שאני רוצה לדעת מניסיון של אנשים אם אפשר ולא רק משמועות, איך הרכב? צריכת דלק? דברים מיוחדים שצריך לדעת? עלויות כלליות של תיקונים? בקיצור כול מידע מפורט ככול האפשר יעזור לי, תודה מראש :)

 

נ.ב

נכתב מהאייפון, אז סליחה על טעויות אם ישנם, או על פיסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיראה, מנסיון עם אחת כזאת שנת 03, אני יכול להגיד לך שאם הרכב מטופל במוסך מורשה ובזמן, הוא רכב אמין. מלבד תקלה של ידית איתות(מחלה ידועה שעולה די הרבה, תוודא שהחליפו אותה, במידה ואתה הולך על הרכב) בשנתיים שהרכב אצלי, לא הייתה שום תקלה מעבר לטיפול הרגיל.

מה שכן, החשש הכי גדול ברכב זה החוסר אמינות של הגיר בשנים האלה ובמיוחד חוסר העקביות של התקלות. יכול להיות שתיסע 200+ אלף ולא תצטרך שיפוץ ויכול להיות גם שתיסע 80 אלף ותצטרך שיפוץ שעולה לא מעט, במיוחד ביחס למחיר שאתה אמור לשלם על הרכב הזה.

 

צריכת הדלק עומדת על 1 ל-10 עם רגל די כבדה שרובם בין עירוניות.

 

בטווח המחירים שלה יש כול כך הרבה בחירה, ככה שלא הייתי ממליץ עליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בטווח המחירים שלה אין כלום, בשנתונים של 2002-2003 אין בטווח מחירים האלה משהו נורמלי, בשביל יפנית צריך לרדת לשנתון ממש נמוך.

 

הצריכת דלק סבירה, אני נוסע ממש מעט ככה שזה לא קריטי כול כך,

בכול מקרה אשמח לעוד מידע.

 

ד״א הדגם המדובר הוא xs,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ניחשתי נכון, הדגם שאתה מעוניין בו, מוצע במחיר של 25 אלף. תקן אותי אם אני טועה.

 

במחיר כזה אתה יכול למצוא ניסאן אלמרה 02-03,מאזדה לאנטיס 02-03, מיצובישי לנסר/כאריזמה 02-05, סובארו אימפרזה 02-03.

 

וזה רק היפניות, ככה שיש באמת הרבה מבחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלמרה יש לאח של אמא שלי, אוכלת לו המון דלק, הוא בעצמו לא מאמין, והוא ממש לא "לוחץ", בכול מקרה האלמרה מאוד מיושנת, נראית רכב של זקנים, אני רק בן 23 ורוצה רכב צעיר קצת.

 

המיצובישי והסובארו אני פוסל מראש, רכבים שעשויים כולם מפלסטיק זול, מרגישים זולים בטירוף, והצריכת דלק שלהם בשמיים! מכיר כמה בעלים של אימפרזות והתלונות העיקריות שלהם זה שהרכבים חלשים מאוד (וזה נכון מנסיעה עליהם) ושהצריכת דלק שלהם מאוד גבוהה.

 

המאזדה זאת היחידה שנשארה, וחיפשתי, אבל כול מה שמצאתי בטווח המחירים של ה20 אלף ש"ח יש לו קילומטראז' מאוד גבוהה.

 

שלא תבין - אני בטוח שאין כמו יפניות ושהם מזדקנות יותר טוב, הייתה לי קורולה RUNX וקורולה רגילה, וכרגע לאמא שלי יש גם ניסאן טידה.

 

וכן כניראה שקלעת לפג'ו המדוברת, לפי מצב השוק של הרכב הזה ולדברי המוכר שהוא גמיש במחיר אני בטוח שלקנות אותה ב20 אלף עגול (אם לא פחות) זה ריאלי ואפשרי.

 

נ.ב

רק להבנה, אני בספקות לגבי הפג'ו, בגלל זה שאלתי פה בפורום, אני פשוט לא מוצא אופציה ריאלית ורכב שניראה צעיר בטווח מחירים של 20 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי פג'ו שנת 2004 עם 97 אלף ק"מ.

נסיעה מדהימה, ו...זהו.

 

אפרט:

הרכב מאז ומתמיד טופל במוסך המרכזי עם היסטוריית טיפולים אך ורק במרכזי בפתח תקווה.

אפילו את המנורות שנשרפו (ונשרפו לא מעט) החליפו במרכזי.

אני לא ידוע עם אני אישית נפלתי על רכב לימון אבל אצלי הוא לא הפסיק לעשות תקלות.

נתחיל מזה שהוא בלע דלק כמעט כמו הטוארג שהיה ברשותנו.

1ל6 וחצי בלי למצמץ.

הגיר שהיה תקין עבד מעולה והיה חלק אבל התקלקל 3 פעמים (והרכב עבר רק 97 אלף ק"מ!)

1. פעם אחת הוא נתקע בהילוך ראשון

2.פעם אחת הלך עוד איזה חלק שהיה קשור לגיר(לא זוכר את שמו) והרכב לא סחב בקטע שאוטובוסים לקחו אותי מ0-100

3.ועוד פעם שפשוט כל הגיר נהרס והוחלף.

היו פעמים שהוא החליט לא להניע והדליק מנורת בדוק מנוע.

 

אישית, מאוד אהבתי את הרכב הזה, אחז טוב, היה שקט ולא פעם השוואתי את הנסיעה שלו לטוארג שעלה 300 אלף שקל יותר.

אבל כמות התקלות שהיו בזמן הקצר שהרכב היו ברשותנו פשוט מסתכל והרכב נמכר.

 

אם אתה מחליט לקנות אל תקח את הרכב למכון בדיקה אלא למוסך שמתמחה ברכבים האלה!

שיבדוק תקלות חשמל מעצבנות ואת הגיר כמה שאפשר.

בהצלחה,

תמיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך על הדגם עם מנוע 2000 אם כבר.

ההבדל בצריכת הדלק לא משמעותי, היא מרגישה חזקה משמעותית, מאובזרת יותר והמנועים אמינים יותר מה1.6 16V.

מה גם שהן סחירות אפילו פחות מה-1.6, ככה שלא יהיה קשה למצוא אחת יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא שמעתי על המנוע 2000 שהוא פחות אמין, גם מבדיקה ברשת וגם ממוסכניק של פג'ו שאמר חד משמעית שהמנוע 1.6 16V הרבה יותר אמין.

 

הדעות מנוגדות אז אני עדיין בהתלבטות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי אחת מנוע 2000 שנת 2003. רכב מדהים מבחינת כח ותאוצה. לא משתווה בשום צורה ל-1.6.

הבעיה המרכזית שהיתה לי איתה היא במכירה. למרות שהיתה שמורה מאוד עם ק"מ נמוך לקח לי מספר חודשים למכור אותה.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...