Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת,המטרה למצוא מכשיר אמין,עושה פעולה יעילה ויש לו חימום.

אם יש מישהו שעוסק בתחום,אשמח אם יפנה אלי.

תודה והמשך יום טוב.

נ.ב

אפשר לצחוק,זה לא עבורי:wink:

פורסם

לפני כמה שנים הייתי עם חבר במלון בסיני, וגילינו שהם משלבים את הבידה (בידה? בידן? בידט?) באסלה. האמת, רעיון מגניב. הבחור יצא מהשרותים מבסוט וטען שלא צריך לנגב את הת*ת :)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אחרי כול פעולת מעיים עדיף להתקלח ולנקות את פי הטבעת במים וסבון ולא בבידה.

 

אח"כ אתה מתפלא שהתכווץ לך ה ז'?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני ממליץ על חברת "שטוף-לי".

סתם, לך לכל חנות של חומרי בניין, ישנו צינור עם סופית מיוחדת שמתחבר לאסלה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה על התגובות,גם על אלו הלא קשורות..:wink:

כפי שרשמתי זה לא עבורי אלא עבור חבר בעבודה שרוצה את המכשיר החשמלי שגם מחמם את המים.

בזאפ המחירים נעים בין 2000 ש"ח וצפונה ובעיתון פוסט היה פרסום על חברה שמישהו כאן המליץ ב1500.

מכיוון שאני לא ממש מכיר את התחום וגם הוא לא אמרתי לו.."יש פורום מדהים שאני חבר בו...בטוח נמצא שם מידע מועיל"..

האמת ..פאדיחה..לא ממש עזרתם.

בכל מקרה נראה שהמוצר בעיתון ימצא את דרכו לביתו,אני אבקש ממנו עדכון כדי להשאיר מידע למי שיחפש בעתיד.

המשך ערב טוב וכ^ס אמא של הוט שיש להם תקלה באיזור ראשון לציון ואני צריך לגלוש על שכן שיש לו אינטרנט 1.5 מגה שזוחל כמו רוזאן שאיבדה M&M על הרצפה בקניון.:-D

פורסם
אחרי כול פעולת מעיים עדיף להתקלח ולנקות את פי הטבעת במים וסבון ולא בבידה.

חירבוקלחת ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תבדוק את 2 החברות groy ו geberit

 

תדייק סבאל'ה: אומרים Grohe ולמי שנמצא בגוב האריות כדאי שידע שקיימת חברה נוספת שנקראת HansGrohe.

 

חברת GROHE היתה שייכת ל Friedrich Grohe ואילו אבא שלו, Hans, הוא זה שייסד והקים את HansGrohe.

 

בניגוד לחברה שהאבא הקים, פרדריך למעשה רכש\השתלט על חברה שהיתה כבר קיימת ובמהלך השנים שינה לה את השם.

 

השמועות בענף אומרות שכיום המוצרים של HansGrohe אכן מיוצרים בגרמניה והם נחשבים ליותר איכותיים מ Grohe (שלטענת כל מיני שמועות בתחום, טוענים שלא כל המוצרים שלהם אכן מיוצרים במפעלים בגרמניה).

 

את המוצרים ניתן להשיג בארץ (Grohe ראיתי בהרבה מקומות, את המוצרים של HansGrohe ראיתי לפני שבועיים ב"אלוני").

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש להם פרסום בעיתון פוסט ונראה שהם הכי זולים.

אתה מדבר מניסיון?

 

לי אין בידה אבל אני מכיר כמה אנשים שיש להם את הבידן ומאוד מאוד מרוצים.

אופציה אחרת, תוכל להתקין בצמוד לברז הניאגרה עוד יציאה ותתקין שם שפורפרת מקלחת.

×
×
  • תוכן חדש...