Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא ממש יפה וייחודי.

הצעה קטנה,כמו שאמרו לפניי תחליף את במגרת של הלוחית רישוי אני הייתי הולך על אחת שחורה וסוגר את הסיפור.

 

והכי חשוב תתחדש.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצטרף למחמאות!

כל הכבוד על התוספות הקטנות שעושות את כל ההבדל, וגם רואים שעשית שיעורי בית על הפוטנציאל תוספות! ;)

 

אם אתה באזור הצפון, מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי אולי נארגן לך איזה בוק קטן :)

בברכה!

יונתן.

פורסם

חברים, תודה לכולם על המחמאות, ממש מוזר\כיף לנסוע פתאום ככה, כל רמזור יש תגובות, חלקן אפילו מגניבות, התמונות קצת עושות עוול לרכב, במציאות זה ממש "Angry Bird" (ציטוט מפיטסטופ)

 

הי פיליפ, המחיר לשידרוגים הקלים 200 יורו = 1000 ש"ח רק לסעפת, ובערך סכום כפול למערכת של ממיר ספורטיבי + אגזוז פתוח, סה"כ כ 3000 ש"ח בחו"ל תמורת 6-12 כ"ס (תלוי איך מודדים) , האם לדעתך המחיר סביר ? האם שווה להשקיע רק בשביל לרדת מ 14 שניות לסביבות 11 ??? (לפחות אלו שיפורים "חוקיים" במדינת המשטרה שלנו)

 

זה פורום שיפורים, אתה לא מתכוון לספר לנו על ההשפעה של המידה והדביקות של הגומי החדש?

המידה החדשה היא מידה מאושרת וקלה לאישור?

בגירה, המידה החדשה מאושרת, אבל קשה לאישור, אני נדדתי כמה חודשים עד היצרן, אולי עכשיו, אחרי ש"הזעתי" יהיה קל יותר לאשר, לגבי דביקות הגומי החדש ? אני לא חושב שהוא ברמה של הרכב :) לא נראה לי שהרכב החלוש הזה יכול לנצל T1R :) אבל אני אהיה בהזדמנות ברינג הישראלי (בירידות, כן ?) ונראה, מה שכן, הטויו האלו אכן צריכים לחץ אוויר גבוה כדי לא לקפל את הדופן, כרגע אני משחק בין 36-40PSI (על רכב קל !) מזל שלא התפתיתי להתקין R1R ...

 

אדם - לגבי מחירים, קיבלתי המון פניות, שווה לפנות לפיטסטופ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

הגאנטים והמדבקות צד מאוד בטעם טוב. המדבקה האמצעית קצת ולגרית ומיותרת לטעמי.

 

סה"כ יצא יפה מאוד, אבל אני לא יכול שלא להיות קצת party pooper ולהגיד שזה פשוט כל כך מיותר...

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

היא היחידה שאני אוהב מבין כל הקטנות החדשות בשוק שלנו. יש בה משהו מאוד יפה ומושך, ועכשיו לאחר שהענקת לה כמה מתנות, היא הרבה יותר יפה. ועדיין, אני בדעה של כולם שהיא צריכה הנמכה.

נ.ב

אני עדיין לא מבין למה הפסיקו לייבא אותה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אוטו חמודי ,אבל תגיד בזמנו לא אמרת כל הזמן שברגע שאם תגיע הלאון קופרה R לישראל אתה תקנה אותה?:-o

 

אכן, נסעתי והתלהבתי מאד מהקופרה R, אפילו נפרדתי בצער מהלאון4 הוותיקה שהיתה לי, אבל בסוף הלכתי על שילוב של הסיטרואן הפרקטית והחסכונית שבתתמונות כאן, עם מכונת מלחמה אחרת שעושה פחות מ 4 שנית למאה ...

 

לגבי כל החברים שהציעו הנמכה, הרכב נמוך יחסית לרכבים אחרים, תתארו לכם מה קורה כשהוא עמוס ב4 נוסעים, ומה יקרה לנוחות עם מתלים קצרים עוד יותר, מכיוון שאני רוצה גם לשמור על שימושיות ופרקטיות, כרגע זה לא על הפרק, אולי בקרוב נלך על בולמים איכותיים יותר עם מוטות מייצבים עבים יותר, המשך יבוא, לא תתאכזבו :-)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"


×
×
  • תוכן חדש...