Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, האלפא הספציפית נמכרה ביום חמישי. חבל.

 

האם הונדה JAZZ 1.4 2002/3 תענה על צרכיי במידה שווה ל-147 105 כ"ס?

משכנתא זה קל

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש לא.

ההונדה היא פתרון אחסון מעולה וחסכונית בדלק. האלפא חסכונית בקניה ומהנה לנהיגה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

:?

נראה שיש בור בשנים 2002-2006 במכוניות שאפשר לקנות ועונות על הצרכים.

אפילו XS סבירה אני מתקשה למצוא.

משכנתא זה קל

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ, לאור אי-מציאת הישועה בקליאו 1.2 הידנית.

 

התקציב הוגדר עד 70,000 ש"ח.

דרישות:

 

מרווח מספק ל190 סנטימטריי.

בטיחות.

נוחות נסיעה (לא להרגיש את מע"צ ושות'). בידוד טוב.

מומנט בסל"ד נמוך. גם הספק בסל"ד נמוך זה לא רע.

צריכת דלק.

 

אפשר לרדת בשנתון עד 2002.

 

תודה מראש,

משכנתא זה קל

פורסם

לא חשבתה על דיזל? או טורבו?

תכלס הנסוע שלך נמוכה מאוד מאוד 8.5K בשנה זה כלום וטיפולים שוטפים כול שנתיים-שלוש :roll: עם נתונים כאלו לא הייתי מתחשב בצריכת דלק ומחיר טיפולים כי באמת כמה שקלים לפה או לשם פעם ב3 שנים זה כלום.

גם הדלק סיפור דומה ההבדל בין אוטו גדול ורציני (נגיד פאסאט) שיעשה לך 1 ל10 וההבדל בין אכברון קטן וחמוד (פנדה) היסתכם לך סה"כ ב1700 ש"ח +- בשנה

 

 

ובאמת עם התקציב שלך והדרישות שלך הייתי ממליץ לקחת פאסאט דיזל או טורבו או איזו אאודי.

נוחות יש מרווח יש כוח בסל"ד נמוך יש צריכת דלק לא טובה באשוואה לפנדה אך דומה למזדה 3 או קורולה וכבר אמרתי שההבדל יסתכם סה"כ ב1.7K בשנה לדעתי הבדל ששווה את עצמו

פורסם

דיזל זה יקר.

טורבו, אולי ברכב חדש, או זול. כמו כן, אין מנוע קטן עם טורבו חוץ ממולטיג'ט או TSI והם חדשים ויקרים יותר.

 

מה אתה מציע, פאסאט 1.8T ידנית?

משכנתא זה קל

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בשעה טובה, אני מקווה, ניתן לסגור את השרשור.

 

סגרתי על פונטו ספייס דינאמיק 2006.

רק שאלה, האם בגיר רציף, ב-D כשמורידים את הרגל מהברקס, הרכב נע קדימה כמו באוטומט?

משכנתא זה קל

פורסם

רגע, אם הקליאו נלקחה בחשבון בשל המחיר ונפסלה בשל חולשת יחידת ההנעה, למה לא פאביה 1.4 במחיר דומה בעצם? הייתי בטוח שהקפצת את השרשור כדי לעדכן שהתחדשת בה..

:idea:
פורסם
בשעה טובה, אני מקווה, ניתן לסגור את השרשור.

 

סגרתי על פונטו ספייס דינאמיק 2006.

רק שאלה, האם בגיר רציף, ב-D כשמורידים את הרגל מהברקס, הרכב נע קדימה כמו באוטומט?

 

 

לשאלתך- כן.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם
רגע, אם הקליאו נלקחה בחשבון בשל המחיר ונפסלה בשל חולשת יחידת ההנעה, למה לא פאביה 1.4 במחיר דומה בעצם? הייתי בטוח שהקפצת את השרשור כדי לעדכן שהתחדשת בה..

 

קודם כל המבצע יצא בתקופה בה הייתי במעבר דירה ולא כל כך שמתי לב למבצע.

מה עוד שאיני שש לקנות רכב מצ'מפיון. ואם כבר אז 1.2TSI.

 

איך זה שלא בדקת פיאט בראבו 2009/10, עונה בול לצרכים שלך.

 

קצת יקרה לתקציב, לא?

אולי אחת 09 עם ק"מ אדיר ומליסינג.

 

מתן, תודה על התשובה (דווקא כשבחנתי כזו לפני כשבועיים, באתי לעשות רוורס, עזבתי את הבלם והרכב לא נע. בגלל זה הופתעתי היום שהוא כן מתקדם).

 

הכוונה כרגע היא לחכות שנה (וקצת) עד להגעת הפנדה החדשה עם ה0.9L מולטי-אייר.

משכנתא זה קל

פורסם
קודם כל המבצע יצא בתקופה בה הייתי במעבר דירה ולא כל כך שמתי לב למבצע.

מה עוד שאיני שש לקנות רכב מצ'מפיון. ואם כבר אז 1.2TSI.

 

 

 

קצת יקרה לתקציב, לא?

אולי אחת 09 עם ק"מ אדיר ומליסינג.

 

.

 

נמכרות סביב ה 75K מליסניג, אם תחפש טוב תמצא קילומטראז נמוך ואפילו נמוך מאוד.

 

אוטו אדיר

פורסם
בשעה טובה, אני מקווה, ניתן לסגור את השרשור.

 

סגרתי על פונטו ספייס דינאמיק 2006.

רק שאלה, האם בגיר רציף, ב-D כשמורידים את הרגל מהברקס, הרכב נע קדימה כמו באוטומט?

 

 

תתחדש - אפשר לשאול בכמה רכשת אותה וכמה ק"מ/יד ? :-)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בשעה טובה, אני מקווה, ניתן לסגור את השרשור.

 

סגרתי על פונטו ספייס דינאמיק 2006.

רק שאלה, האם בגיר רציף, ב-D כשמורידים את הרגל מהברקס, הרכב נע קדימה כמו באוטומט?

 

בשעה טובה, אני מקווה, ניתן לפתוח את השרשור מחדש.

 

לא התחברתי.

הצעתי את הפונטו למכירה.

כנראה צדקתי כשחשבתי שלעולם יהיה לי גיר ידני.

 

מה תעלה חכתי כיום תמורת 70K-60K (אם כי אעדיף לקנות מסוכנות/חברה בה ניתן לחלק חלק מהסכום לתשלומים או לקבל מימון ללא ריבית על היתרה מה-30K+ שאקבל עבור הפונטו)?

 

האם ניתן למצוא בראבו ידנית 09-10 במחיר שכזה?

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...