Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין רני מגאן2 לפ'יגו 307


yoni984
שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב ומבורך!

אני חדש כאן בפורום ואבקש את עזרתכם להגיע להחלטה בבקשה.

מדובר ברנו מגאן2 ובפ'יגו 307 ואם תשאלו מדוע דוקא ההתענינות בדגמים האלה-פשוט משום שהדרישה הינה לרכב משפחתי לא גדול מידי,נוח,בטיחותי,נראה טוב וכמובן שלא יקר מידי ביחס לדרישות הנ"ל ולשנתון...

אני יודע שהצרפתים לא מוצלחים במיוחד בגיר האטומטי,אך היות ולא מצאתי גיר ידני ובמיוחד בגלל האישה...

האם הדגמים הנ"ל יוצאים מהסטיגמה הרעה ביחס לאמינות? חיסכון בדלק? וכמו"כ מי מהם המומלץ יותר?

 

תודה רבה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

רשמת שאתם לא צריכים רכב גדול.

מגאן יותר ארוכה מ 307 בצורה משמעותית. מצד שני, למגאן בגאז' גדול יותר.

 

אני לא יודע, מה עדיף בין שני הרכבים . הם די דומים ביתרונות ובחסרונות שלהם.

מה שאני מציע, זה להכנס לקרסו טרייד אין וללובינסקי טרייד (מגרשי טרייד אין של יבואנים),

ולראות מה יש להם במלאי ומה הנתונים של הרכבים.

לא רשמת את התקציב, אבל מגאן 2008 נמכרות ב"קרסו טרייד אין" עם 3 שנות אחריות מלאות (כמו לרכב חדש) ועוד כל מיני צ'ופרים בסביבות 50 אלף ש"ח.

 

לובינסקי נותנים , למיטב זכרוני, שנתיים אחריות וטיפולים על חשבונם.

 

ברור שבשוק החופשי אפשר למצוא את אותם הרכבים במחיר יותר נמוך, אבל ללא האחריות, תיקון ליקויים ועוד..

 

לשיקולך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שלא הבהרתי את עצמי מספיק טוב,אכן המגאן גדולה יותר מה 307 אך כונתי לא היתה על המגאן בגירסת הסדאן אלא ההצ'בק הקטן יותר ולענין התקציב הסכום המושקע עומד על ה 25k לערך ולכן אופציית הבדיקה במגרשי הטרייד של לובינסקי וכו' לא תהיה אקטואלית...

פנייתי היא באופן כללי לאנשים שהתנסו ברכבים הנ"ל, איך היתה התרשמותם על מעלותם וחסרונם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעת על הרכבים האלה?

 

כי מנסיון של כבר שנתיים על פיזו 307 אוטומטית, אני עדיין לא מחבב את הרכב הזה רק בגלל הגיר שלו, חווית הנהיגה לוקה בחסר.

 

ובאופן כללי, חוץ מתקלה עם ידית האיתות, לא היו לי שום בעיות עם הרכב עד עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיכנס כאן לפורום "אחזקה וטיפולים" ותבין שהשמועות על הצרפתיות ושאר האירופאיות נכונות

מתוך 30 שאלות בדף אחד יש 20-24 שאלות לגבי תקלות במכוניות האלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין כאן ומהחיפוש קצת בפורום אני מסיק שה 307 אוטומט בעייתית מאוד בסעיף האמינות וביחוד בגיר.

לכן מה שנשאר כאופצייה זוהי המגאן2 האצ'ק אוטומט 1600...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין כאן ומהחיפוש קצת בפורום אני מסיק שה 307 אוטומט בעייתית מאוד בסעיף האמינות וביחוד בגיר.

לכן מה שנשאר כאופצייה זוהי המגאן2 האצ'ק אוטומט 1600...

הגיר האוטומטי בשתיהן זהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הגיר האוטומטי בסיטרואן c3 עם מנוע ה 1600 טיפטרוניק אותו הגיר כמו ה 307 והמגאן, בגלל שהבנתי שבסיטרואן הגיר ה 1600 יותר אמין ואיננו גיר מסדרת ה AL4 הידוע לשימצה? (ע"פ איך שהבנתי רק הגיר 1400 בעיתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הגיר האוטומטי בסיטרואן c3 עם מנוע ה 1600 טיפטרוניק אותו הגיר כמו ה 307 והמגאן, בגלל שהבנתי שבסיטרואן הגיר ה 1600 יותר אמין ואיננו גיר מסדרת ה AL4 הידוע לשימצה? (ע"פ איך שהבנתי רק הגיר 1400 בעיתי)

הבנת לא נכון; התיבה זהה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגביי ה307 יש לאימי רכב כזה מדגם XS המאובזר ביותר.

הרכב נקנה בשנת 2002 חדש מהניילונים עד היום נסענו איתו 105 אלף ק"מ.

הרכב נוח ומפנק לא היו לנו שום בעיות מיוחדתנ ,תוצאה של שימוש מתון וטיפול לפי הספרים במוסך מורשה.

אנחנו מאוד היינו מרוצים מהרכב , מה שכן הגיר קצת עצל בהחלפות לא משהו חריג ברכבים מהסוג הזה ברגע שמעבירים לטפטרוניק אין בעייה והרכב מרגיש ספורטיבי יותר.

בלי שום קשר אנחנו מחליפים אותו עכשיו ברכב חדש סיטרואן C4 החדשה עם אותו גיר ,כך שהוא למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי עם המגאן מצויין. היא הפגינה אמינות טובה, צריכת דלק טובה וביטוח זול. אם יהיה לי זמן מחר היא תימסר לקרסו ותוחלף בפלואנס שמחכה לי שם.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פשוט צריך לעשות נהיגת מבחן על אחת ולראות איך זה מרגיש לך.



 

הגיר האוטומטי בצרפתיות הוא עקב האכילס שלהן.

 

לפי הביקורות ששמעתי רק בדגמים האחרונים של פיג'ו וסיטרואן ורנו התחילו להכניס תיבות אוטומטיות שהפעולה שלהן חלקה כצפוי לגיר רציף.

 

לפחות ב508 אני יודע שעשו שיפור רציני בגיר - בפועל, לא יודע אם זה באמת נכון.

 

כבעלים של מגאן 2 אני יכול לאמר שבאמת עקב האכילס של הרכב זה הגיר הזה - אבל עשו לו יותר מידי שחור כמו שזה נראה ובאמת - אחרי תקופה קצרה של הסתגלות:

 

א. מתרגלים לגיר ויודעים איך להתנהג עם הרכב בכדי שזה בקושי יהיה מורגש.

ב. מתרגלים לגיר גם במובנים הרעים שלו וההתנהגות שלו הופכת בקלות לנסבלת.

 

מה התופעות?

 

1. הגיר מטלטל אותך בין הילוך ראשון לשני אם אתה לא מצליח לעבוד נכון עם דוושת הגז.

2. הגיר מטלטל אותך כשאתה מתקרב לעצירה מוחלטת ולפעמים אפילו בין ירידה משלישי לשני.

 

לגבי 1

 

אתה מהר מאוד לומד באיזה מצבים אתה צריך לתת סוג לחיצה -

 

אני שמתי לב שביציאה מהרחוב בנהיגה איטית, פקקים, נסיעה רגועה מאוד - צריך לעבוד בנגיעות ממש עדינות עם דוושת הגז והרכב נוסע חלק כמו חמאה - פשוט תענוג.

 

כשאתה רוצה להאיץ או לפתוח יותר מהר - לתת לחיצה בריאה יותר על דוושת הגז ולעזוב לרגע - אתה לומד להכיר את הנקודה לפי רעש המנוע - ואז מעבר ההילוך הוא חלק.

 

כשאתה בשיפוע - פשוט תן הרבה גז או תעבור לטיפטרוניק.

 

לגבי 2

 

זה טלטול הרבה הרבה יותר קטן מזה שקורה בזמן האצה וברוב המקרים הוא בקושי מורגש עד לא מורגש.

 

 

תיקח בחשבון שהמגאן מאוד כבדה ולכן היא בולמת כמעט במקום - לפעמים אתה תאשים את הגיר על משהו שקשור בכלל לפעולת הבלמים :-D גם לזה, למי שעבר מרכב יפני קל משקל שעף כמו נוצה - לרכב שחסר בו צריח על הגג - לוקח זמן להתרגל.

 

בגדול - אני רוצה לאמר לך שהרכב, כחווית נסיעה בעיניי לימד אותי לקח מאוד גדול והלקח הוא שנוחות בהחלט יכולה לבוא על חשבון זריזות והיא מפצה על כך בגדול!

 

הרכב פשוט כותנה על 4 גלגלים ואני מתאהב בו יותר ויותר - לגבי עניין האמינות - כל מי שאני מכיר שהיה הבעלים של אחד היה מרוצה ממנו מאוד.

 

כל מי שאני מכיר כאדם שנוהג רגוע ומטפל ברכבים שלו בזמן - מרוצה מהרכב הזה מאוד.

 

כל השאר... לא!

 

ורוב השמועות או רוב הדיווחים על חוסר אמינות באופן מאוד מוזר ומפתיע מגיעים בעיקר מאנשים שלא היו הבעלים של הרכב הזה (כיאה לישראלים שיודעים ה-כ-ל לגבי הכל).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בשניהן הוא הגיר המושמץ .

הרכבים די אמינים ולא מפגינים בעיות מהותיות לעומת רכבים אחרים.

אני נהגתי במגאן בת שנתיים ללא בעיות מיוחדות וללא כל ההפחדות שתיארו.

ההבדלים בעיני הם שה307 נראית יותר מפנקת בפנים בעוד שהמגאן מרגישה די ספרטנית ופלסטיקית וזולה.

 

קח בחשבון ששני הרכבים איטיים וכבדים אבל אחרי שעברו את ה70 קמ"ש הם דווקא נוסעים לא רע.

בשני הרכבים תצרוכת הדלק במשולב עומדת בכיוון ה 1:10 [עם רגל כבדה מאוד מאוד ונסיעה עירונית + בין עירונית].

 

הבידוד מדהים בעיני ולא שמעתי שום רעשים בשניהן.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...