Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בעלי מקצוע בענף הרכב - שרשור כללי


שימו לב! השרשור הזה בן 2179 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

וואו הבדל ענק!

 

אלא אם יש עוד שירוקו שחורה עם רד-ליפ בארץ, מסתבר שאנחנו שכנים :wink:

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אני רוצה להמליץ על חברת חילוץ ותיקוני דרך שעימה יצא לי לעבוד היום.

 

מזה חודש וחצי אני עובר גיהינום עם הרכב שלי תודות לממסי. לא נכנס לפרטים. אני מניח שמי עבד עם ממסי יודע איך זה. לאחר משך הזמן הזה בו הרכב עומד (מלבד פעם אחת שהוא נגרר על חשבוני למוסך בחדרה), מאסתי במחסור בכלי רכב מחוץ לת"א. גלשתי בגוגל על מנת לחפש גרר טוב ונתקלתי בפרסום של חברת ברדלס אשר עוסקת בחילוץ גרירה ומתן שירותי דרך. התקשרתי ולטלפון ענה רמי, הלה הסביר לי שטכנאי בדרך תוך שעה וחצי שעתיים (שעה ורבי בסוף). הוא הוסיף שרק בדיקה הנה 150 ש"ח, ובמידה שאני מעניין בהמשך טיפול ישנו תמחור כמו במסוך וסכום הבדיקה מבוטל.

מגיע לרחוב בו היית תקוע בחור בשם גיא ומתחיל לשאול שאלות על מנת לאתר מקור הבעיה (למרות שאמרתי בשיחה שיש בעיה בסטרטר, לא קפצו ישר ליאללה להחליף סטרטר)ץ לחר התשאול הוא החל במלאכתו. אהבתי לראות אדם אשר עובד בשיטת אלימינציה איכותית על מנת לאתר את הבעיה. רק אחרי שעבר על כל מעבר ומחבר חשמלי בדרך לסטרטר הוא אמר שיש לפרק ולראות מה אפשר לעשות. לאחר הפירוק הוא הסביר מה קרה כנראה לסטרטר ואף הראה לי שאפילו ללא שום התנגדות הסטרטר לא זז.

 

המחיר הסופי לטעמי היה הוגן, 850 ש"ח לסטרטר + עבודה(אך ורק מזומן), ועוד 700 ש"ח למצבר(אפשר אשראי, עד שלושה תשלומים). בסוף התהליך קיבלתי לידי חשבונית לה הוצמדה כרטיס ביקור, תעודת אחריות למצבר, חשבונית מפורטת בה מצויינים שלושה חודשי אחריות לסטרטר (משופץ).

 

לסיכום, עבודה מקצועית, אנשים נעימים ולעניין, יחס מכבד ללקוח ותגובה מהירה.

ככה אני אוהב.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום רב לכולם.

למרות שהרכב שלי חדש. הנסיעות עשו את שלהן ולאחר הטיפול הראשון חשבתי להחליף צמיגים.

 

למרות שהצמיגים לא במצב שמצריך בדחיפות החלפה, אינני מתפשר על בטיחות משפחתי והחלטתי להחליף את הצמיגים.

אני נוהג במאזדה ספיריט החדשה.

 

את הצמיגים החלפתי בפנצריית אבצמיג הנמל באשדוד.

השירות ממש טוב, אבי, אמר בכנות שאין צוך להחליף בכלל, וגם אם כבר אז רק זוג.

זוג צמיגי טויו R32 מקוריים הוחלפו, במקומן הותקנו מישלין PILOT.

 

זוג הצמיגים עלה 850 לצמיג כולל העבודה. לדעתי ולאחר סריקת שוג מחיר לא רע.

אני ממליץ על הפנצריה, אחלה שירות ולדעתי במחירי הגון. לשיפוטכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוסיף ומחזק!

שירות מצוין ומקצועי,אוירה טובה

מחירים זולים והכי חשוב - אבי בנאדם אמין ונותן אחריות מלאה על העבודה!

כבר שנים שאני הולך רק אליו וממליץ עליו לכולם!

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הודעה זו מיועדת לכל בעלי הרכבים הישנים מאזור המרכז.

הקורולה של סבא שלי לאחר 20 שנה ו-70K ק"מ של שירות נאמן החליטה שבוע שעבר להתקלקל בפעם הראשונה, המזגן הפסיק לקרר.

עשיתי סיבוב מזגניסטים וגיליתי שלרובם אין בכלל את הגז הישן (R12) עד שאחד מהם החליט לזרוק לי טיפ שלעמוס מזגנים באזה"ת בני ברק יש את הגז הנדיר.

השירות היה מקצועי (התקלה אותרה מהר, עלות הבדיקה 200 ש"ח והיא מתקזזת אם אתה מחליט לתקן אצלו).

התקלה הייתה ביחידה הפנימית ותוך פחות משעתיים יצאתי משם.

מאוד הגונים, נתנו הצעת מחיר של 1K ש"ח אם זה רק שהסתום של היחידה או 2K ש"ח אם צריך להחליף את כל היחידה, לבסוף הספיק רק להחליף את השסתום. ברכב כ"כ ישן הם הכריחו אותי להחליף את המייבש ובאמת לאחר הפירוק הוא השמיע רעשים לא טובים לפי הבחור אבל מניסיון שלי לא חובה להחליף אותו בכל פעם שמרוקנים את הגז כמו שחלק מהמזגניסטים ממליצים.

החסרון הוא שהמחירים יחסית יקרים (מילוי גז 280 ש"ח, שעת עבודה 200 ש"ח, מייבש 180 ש"ח 360 ש"ח על השסתום של היחידה הפנימית).

לסיכום, המזגן חזר לקרר מצויין וזה הכי חשוב, נראה כמה זה יחזיק. אני אחד שמעדיף לשלם קצת יותר על מקום אמין ומקצועי (ניתן לקרוא הודעות שלי בעבר על הילוך שישי ראשל"צ שגם יצאו איתי צדיקים) ולכן אני ממליץ בחום.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

ברשותי ג'אסטי 1200 שנת 91 ידנית שעברה 185 אלף ק"מ

הרכב בבעלותי כ 10 חודשים והדבר היחידי שתיקנתי בו מאז שקניתי היה את המערכת קירור.

כ3 חודשים נסעתי ללא תרמוסטט והתחלתי לחוש בצריכת דלק גבוה (כ 7 ק"מ לליטר!!)

קראתי בפורום המלצות רבות על צביקה קרבורטור בנתניה והרמתי לו צלצול,

ענה לי בנאדם מאוד נחמד שהסביר לי שמאוד לא ממולץ לנסוע ללא תרמוסטט ולפי הסימפטומים שיש לי ברכב (רעידות בסרק,קפיצות, צריכת דלק גבוהה, והתנעה קשה)

אני צריך לטפל בקרבורטור, אבל לפני זה ביקש שאתקין תרמוסטט.

צביקה הוסיף כי צריכת דלק של ג'אסטי נעה באיזור ה18 ק"מ לליטר בשיוט מחוץ לעיר, נשמע טוב מידי להיות אמיתי לא? תקראו עד הסוף ותראו שמילה של צביקה עשויה מבטון.

מכיוון שאני חייל בסדיר שאלתי את צביקה אם אוכל להגיע באותו שבוע ביום שישי,

אך צביקה הסביר לי שימי שישי זה לא אפשרי בגלל שהוא נמצא באזור של שוק וזהו אזור מאוד עמוס ורועש ביום שישי

ומי שמכיר את צביקה יודע שהוא בנאדם יסודי שצריך את הריכוז והזמן שלו.

 

דברים התגלגלו עברו כחודשיים מאז שדיברנו אך לא יצא לי לצלצל ולתאם איתו,

אתמול הרמתי לו צלצול ונדהמתי שהוא זכר אותי ואת השיחה שלנו עד הפרטים הקטנים!

אמרתי לו שיש באפשרותי לקחת חופש אחד הימים השבוע אז תיאמנו להיום בבוקר בשעה 8 ורבע.

צביקה נתן לי הסבר מדויק איך להגיע אליו והגעתי בקלי קלות.

אני גר בראשון והדרך לנתניה עמוסה בפקקים אז קמתי מוקדם, ובעשרה ל7 הייתי בדרכי לנתניה.

רבע ל8 הגעתי למכון של צביקה (חצי שעה לפני מה שתיאמנו) והרמתי צלצול לצביקה, הוא בא לקראתי ותוך 10 דקות הוא הגיע למכון.

צביקה ביקש שאתניע את הרכב וישר אבחן שהמנוע לא עובד כראוי, הסברתי לו מה הבעיות הנפוצות והוא הבטיח לי שהכל יטופל, הבאתי לו את המפתח והלכתי לטייל בעיר נתניה.

אחרי כ 5 שעות של עבודה מתקשר אלי צביקה ומודיע לי "הכלה מוכנה".

הגעתי לרכב והתנעתי, מתניע בנגיעה בלי ללחוץ על דוושת הגז! המנוע שקט כאילו יש לי שם מנוע אחר! מקצוענות נטו!

הוא אומר לי חכה שתראה את השיפור בצריכת דלק.

כולי בהתלהבות , נכנסו למכון והתחלנו לקשקש , כמה ידע וניסיון בבנאדם אחד! לא פוגשים אנשים כאלה כל יום.

לפי החישובים שלי ושל צביקה נסיעה מהמכון עד אלי הביתה תצרוך כ2.7 ליטר דלק (בהנחה שהצריכה היא ליטר ל18 ק"מ - מרחק של 50 ק"מ).

 

יצאתי לדרכי והבחנתי שהקלאץ', מרגיש לי אחרת, אחרי שניה הבנתי שצביקה בטוב ליבו כיוון לי את הקלאץ בלי שאבקש בכלל!

לא צריך להוסיף שהרכב מאיץ ומגיב הרבה יותר טוב ממה שהוא היה מאז שהוא בבעלותי.

מילאתי טנק מלא בתחנה בנתניה איפסתי והתחלתי לנסוע הביתה, אחרי 48 ק"מ נכנסתי שוב לתחנה והתחלתי לתדלק.

לא הספקתי להכניס את הידית כבר היא קפצה, אז התחלתי למלא ולמלא עד שהתחיל לנזול דלק החוצה, נחשו כמה נכנס? כ 2.5 ליטר!

פשוט נדהמתי, צריכת דלק יותר נמוכה ממה שצביקה הבטיח! התקשרתי לצביקה מאושר והודתי לו שוב על הכל.

 

בקיצור ממליץ בחום! בעל מקצוע נדיר שאין כמוהו, עובד מכל הלב!

תודה על הכל צביקה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו היתה לי פיאט אונו 93' עם מנוע 1400 קמ"ק ידנית. בשנת 2005 הרכב החל לצרוך דלק ברמה גבוהה ממה שהיה פעם, אם זה לא היה מספיק התחילו התנעות קשות (היה מניע רק עם גז) והכי סיוט היו הכיבויי מנוע ברמזורים ותוך כדי נסיעה! על 100 קמ"ש בכביש 722 הרכב מתכבה ומניע בסופו של דבר רק ע"י שחרור קלאץ תוך כדי נסיעה - סכנת נפשות. עד היום אני לא אשכח את הבושות כל פעם מחדש בצומת התשבי וצומת כפר יהושע, פעם אחת העזתי לנסוע לחיפה ונתקעתי שם בצומת הצ'ק פוסט עם כיבויי מנוע, וכולם צופרים.

 

החלטתי לדחות את הצעתו של המוסך שלי בנוסח "אני אקפוץ פה שנייה לעפולה עם האוטו, יש שם מכון קרבורטורים" ולהמתין עד לפסח 2005, אז הייתי חייל בחיל הים וקיבלתי רגילה של שבוע בחול המועד. הרמתי טלפון לצביקה וקבענו לאחד הימים בסביבות השעה 8 בבוקר, נסעתי לשם עם אמי כי אני לא מכיר את אזור המרכז ונתניה בפרט.

אחרי נסיעה של כ- 70 ק"מ (אולי קצת פחות) הגעתי ליעד, עוד ממרחק צביקה זיהה את הרכב ובא לקראתי. גיליתי בן אדם נחמד מאוד, אוהב לעזור, אמיתי, וכל מה שאפשר לומר על בן אדם זהב :)

 

אני ואמי נסענו לקניון השרון בנתניה לטייל, ולאחר כ- 5 שעות קיבלתי טלפון, וגם לי נאמר: "הכלה מוכנה". בשיא ההתלהבות עזבנו הכל, עלינו על מונית ונסענו חזרה למכון - מאותו הרגע החיים השתנו... צריכת הדלק ירדה, המנוע היה מניע בנגיעה הראשונה והכי חשוב: המנוע בחיים לא התכבה לי ברמזור או באמצע הנסיעה, ואפילו לא פעם אחת!

 

אין שום ספק שצביקה הוא בעל המקצוע היחיד שראוי לטפל ברכבי קרבורטור, אם אני הגעתי מהצפון עד לנתניה כל אחד יכול. אפילו אחרי שחזרתי לצפון קיבלתי טלפון מצביקה ששאל האם הגעתי בשלום.

 

כל הכבוד ויישר כוח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שנאמר על צביקה אמת! הוא באמת מקצוען וגם אני יצאתי ממנו פעמיים מרוצה.

מומלץ לכל אחד בעל רכב קרבורטור לגשת לצביקה גם אם הוא הוא בטוח שהקרבורטור שלו בסדר

 

ועכשיו יש לי הרגשה שאת השירור הזה ימלאו עוד מספר עמודים של תגובות דומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

בני ל.

באיחור רב, עקב בעיות טכניות ופוביות בענייני מחשב...

אני מצטרף לנכתב כאן על בני. ביקרתי אותו לראשונה לפני מספר חודשים עם פורד קורטינה מודל 71, וזכיתי להכיר אדם מיוחד ומקצועי. השירות, היחס והחיוך מהנדירים שניתן למצוא.

תודה מקרב לב !!!

המלצות? בכיף...

 

צביקה קרבורטור - מספר 1 בנושאי קרבורטור. הגעתי אליו לפני שנה עם האיביזה 93 של המשפחה, ומאז אני רק מרוצה מהטיפול. המחיר מצחיק, העבודה טובה וצביקה שמח לעזור וליעץ, גם אם זה לא הכי קשור לקרבורטור (סידר לי את הכבל גז שהיה מעט רופף).

מומלץ בחום - צביקה וולקן, זנגביל 16 נתניה, 09-8332213

http://www.d.co.il/400970/28260/

 

בני ל. - מספר 1 במכונאות. הגעתי אליו לפני קצת פחות משנה, ומאז אני לא מפסיק לחזור (בכל זאת, רכב צרפתי). בכל פעם שנדמה שזהו, עכשיו אני מעמיד את הפיג'ו סופית במגרש הגרוטאות - בני מציל את המצב.

מכונאי תותח, כדאי.

נ.ב - הקללות על חשבון הבית :wink:

ה"פ כאן - http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?userid=840

 

דני זומרשטיין (מצת אור) - מספר 1 בחשמל ודיאגנוסטיקה. אל דני הגעתי לפני כמה חודשים, אחרי שאמרתי נואש על ההזרקה המחורבנת של ה205.

דני בדק עם טונות של סבלנות את הרכב, אבחן את הבעיה במדויק ועזר להגיע לפתרונה (שהיה לא פשוט בכלל!).

בקיצור, אלוף העולם בהזרקות. הרכב חזר לנעוריו העלומים, המנוע נוסע כמו חדש.

שווה ביקור, גם אם אתם לא מהאיזור (אני הגעתי מהמרכז)

מצת אור, דרך יפו 100 חיפה, 04-8535106

http://www.d.co.il/52560/28080/

 

ומילה אחת רעה:

על מכון ההזרקות של משה זר בפתח תקווה. זה שלקח ממני 1500 ש"ח, הבטיח לפתור את תקלת ההזרקה ברכב ובסוף האשים את מערכת ההצתה. נתראה בבית המשפט :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

שלום לכל חברי הפורום!

 

ברשותי פורד קונקט מודל 2004 שגמעה 275,000 ק"מ.

לאחרונה נוצרה בעיית תאוצה וסחיבה ברכב (הורכב מנוע מייבוא לפני כשנה והוחלפו מזרקים למשופצים).

 

ניגשתי ל 3 מוסכים מורשים של פורד, אולם אף אחד מהם לא ידע להצביע על התקלה. נאמרו לי שלל בעיות אפשריות שעלותן הייתה יכולה להסתכם באלפי שקלים (הגבוה מביניהם נתן לי הצעת מחיר של 15,000 שקל שכללה החלפת טורבו, מזרקים, משאבת סולר וכו').

 

מהמלצות שקיבלתי הופניתי למוסך דיזל השרון בנתניה.

היום ניגשתי למוסך ואני חייב לציין שהתקבלתי בחום ע"י אנשי הצוות במקום. מנהל עבודה בשם ולודיה קיבל אותי והסביר לי איזה בדיקות הולכים לבצע לרכב כדי להבין מה התקלה.

לבסוף התברר כי צינור לחץ טורבו היה קרוע ומכאן הבעיה.

 

העלות הסופית הסתכמה ב 180 ש"ח + מע"מ (בדיקת דיאגנוזה + החלפת הצינור).

 

הרכב נוסע כמו חדש!

 

אין מה לומר, השירות המקצועיות והמחיר הם נדירים במחוזותינו!

 

אני יכול רק להמליץ לכל מי שיש בעיה ברכב דיזל שינסה אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

יצא לי במהלך השנים להיעזר בנותני שירות רבים בענף הרכב, אולם חוויה לא נעימה כפי שהיתה לי לאחרונה טרם פגשתי.

 

שם בית העסק: ש.א. סביר, מתקיני גגות שמש ונציגי WEBASTO בישראל

מיקום: מושב גנות משק 22

פירוט המקרה:

הגומיה בסאנרוף של מכוניתי התבלתה ויש צורך להחליפה. מדובר בגג שהותקן לפני קרוב לשלושה עשורים בהתקנה מקומית, שאין לי מושג מי היצרן או המתקין שלו. מכיון ש-WEBASTO הוא יצרן של גגות גדול ומוכר, חשבתי לפנות לנציגו הישראלי בניסיון להתחקות אחר מקור הגג ועם קצת מזל אולי אפילו להשיג גם להשיג את הגומיה המבוקשת.

לפני ימים אחדים הגעתי למושב גנות עם הרכב. לאחר שלא מצאתי את משק 22, עצרתי מכונית חולפת בניסיון להיעזר בנוסעיה בהגעה ליעד. שימו לב כיצד התנהלה השיחה:

 

אני: "סליחה, אולי אתה יודע איפה..."

הוא: "אני לא יכול לעזור לך."

אני: "אהה, אתה לא מקומי?"

הוא: "אתה מחפש את סביר, נכון?"

אני: "כן, בדיוק"

הוא: "זה אני. אני לא יכול לעזור לך".

אני: "אבל אפילו לא שמעת מה אני רוצה ממך. איך אתה יודע שאתה לא יכול לעזור לי?"

הוא: "טוב, סע אחריי."

 

הגענו למקום והסברתי לאיש, שככה"נ היה הבעלים, מה מבוקשי. הוא הביט לרגע ברכב, ציין שלסאנרוף הזה אין אבא או אמא ומי שהתקין אותו הוא חאפר שגם עשה עבודה לא ישרה (במילים אלו ממש), וכי הדבר היחיד שניתן לעשות זה להעיף את הסאנרוף הזה ולהתקין במקומו גג חשמלי בעלות של 6500 ש"ח לאחר הנחה. לקינוח, ציין האיש כי עקב העובדה שהסאנרוף שלי נמצא קרוב מאוד לחלקו הקדמי של הגג, הוא כלל אינו בטוח שגם הגג החשמלי יתאים.

למותר לציין כי הגג הזה הותקן ע"י יבואן הרכב לארץ וכי ככה"נ מדובר בקיט מוכן שהגיע מחו"ל (הזכוכית מתוצרת SAINT GOBAIN). הבעיה היא שהיבואן הזה ממזמן כבר לא קיים ובינתיים לא הצלחתי להתחקות אחר מקור הגג.

בעודו אומר זאת, לקח אחד מעובדיו יריעת גומי עבה אליה מחובר סרט מדידה ממתכת (כנראה שבלונה) והשליכה על גג מכוניתי. לא ניכרה מצדו כל רגישות לרכושי או ניסיון מינימלי לשמור עליו במצב שבו הוא הגיע.

ההתנהגות הזאת נמשכה בכך שאנטנת הרדיו הפריעה לו להניח את אותה יריעת גומי על הגג, אז במקום להסיר אותה בעדינות הוא פשוט כופף אותה בצורה פרועה. אותו עובד החליט גם לבדוק כיצד נראה הגג מבפנים, וניסה לפתוח את הדלת בפראות, אלא שהיא היתה נעולה. רק במזל הוא לא שבר את הידית החיצונית.

אמרתי תודה ועזבתי את המקום.

 

אני לא מוחה על כך שהוא גובה מחיר X על גג מסוים ועל זה שהוא נותן הנחה ללקוח שלפני דקה הוא אפילו עוד לא ראה אותו. אני מוחה על היחס המזלזל - הן כלפי אדם והן כלפי רכושו.

לא יתכן שעוד לפני שהספקתי להגיע לעצם העניין הוא כבר נפנף אותי, ואילולא התעקשותי כלל לא הייתי זוכה להגיע לעסק שלו.

לא יתכן שהעובדים שלו יתנהגו בגסות כלפי המכוניות. גם בעלי מכוניות ישנות אוהבים לשמור עליהן ללא דופי מבחינה קוסמטית, לעתים אף יותר מבעלי מכוניות מודרניות. יש לי תחושה חזקה שאילולא הייתי עומד שם על המשמר, הייתי מוצא עוד שריטה, חבלה או חלק שבור במכוניתי כתוצאה מההתנהלות המזלזלת של העובדים שם.

לא הרגשתי שנעשה מאמץ אמיתי לעזור לי למצוא פתרון לבעיה שלי. הוא לא ניסה להתאים לי שום גומיה, לא ניסה להפנות אותי למקום אחר שמתעסק בדברים כאלה, והתחושה הכללית היא שהוא בכלל לא רצה להתעסק עם הרכב ועל כן "תקע" לי מחיר שכזה.

להזכירכם: נכנסתי עם גג תקין שכל חטאו הוא שהגומיה שלו התבלתה, ויצאתי עם הצעת מחיר להחלפת גג קומפלט והסתייגות לפיה כלל לא בטוח שההתקנה תצליח. תענוג.

 

מגורם שמציג עצמו כנציג הבלעדי בארץ של חברה גדולה ומכובדת כמו WEBASTO הייתי מצפה קצת ליותר. בכל זאת, לא ביקשתי לקבל דבר בחינם.

 

הבהרה: הודעה זו נכתבה על סמך התרשמותי האישית בלבד, ואין היא מייצגת את דעת האתר או בעליו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...