Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לא ציינתי אזור כי בעקרון אני מהצפון ואם יש לכם המלצות לגבי חיפה והאזור אשמח לשמוע, אבל אני גם אקבל אפשרויות במרכז למשל, אם אין אחרות.

 

אני רוצה לבדוק את הבלמים שלי ואולי להחליף רפידות כי יש להם יותר מ-30 אלף קילומטרים והעצירה חזקה מדיי וגם לפעמים יש רעידות בבלימה ורעשים בבלימה ברוורס.

 

מעבר לזה, אני גם צריך לעבור טיפול בקרוב ואני מחפש מוסך שאני אוכל לסמוך ולדבוק בו.

 

תודה לכם.

פורסם

מוסך רימון בקריית חיים. מספר 1. קפוץ לשם , תיגש לעאמר,ותאמר לו שאני שלחתי אותך (משה ). אנשים שעובדים מהלב עם ידע בלתי נלאה.

תקבל יחס מועדף.

048413719

פתוח גם בשבת.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הייתי בחיפה אז ניגשתי למוסך "רימון" לפי ההמלצה לעיל.

 

המכונאי בדק את הבלמים ואמר שבאמת טעונים החלפה, גם רפידות, גם צלחות.

שאלתי וביקשתי אם אפשר שיהיו מקוריים ואם לא, לפחות אני אבדוק (כאן בפורום) או בעוד מקומות לפני שאני רוכש. עשה לדבריו בדיקה והציע 750 שקל בערך לרפידות של לוקאץ' משהו וצלחות של פורסטר. אמר לי שעבודה תעלה עוד 100 ומשהו שקל.

כשראה שאני לא מסכים מיד (הרי מה, מי שבא למוסך מיד כל מה שהמכונאי אומר לו, אומר יאללה?) ואומר לו שאני רוצה לבדוק דברים שאני לא מכיר לפני שאני מרכיב, הוא התחיל להשתגע לי, שהוא יודע שזה טוב ואמר גם שאין לו הרבה זמן ושהם סוגרים וכו' וכו ועוד מלא דיבורים לשכנע אותי לסגור כאן ועכשיו ולתת לו להתקין. כשלא השתכנעתי כי אני צריך לבדוק את זה, הוא ישר אמר: אבל הבדיקה הזו תעלה לך 150 שקל ! שזה בסוף יצא 180 שקל משהו.

 

סוגיית העודף - נתתי לו 200 שקל מזומן. לקח את הכסף. התחיל לחפש עודף. נתן לי קצת והשאר אמר שאין לו ושאני אחזור אליו. הסברתי לו שכשאני קונה מוצר אני מקבל עודף מיד, וכשהוא ביקש ממני לשלם לו, לא אמרתי לו "אין לי" והלכתי אלא שילמתי ואני מצפה שכשאני צריך לקבל עודף, אז אני אקבל אותו. בסוף הוא חיפש ונתן לי כל שקל במטבעות של 10 אגורות.

 

אז מה היה לנו פה?

1. מוסכניק שמפריע לו הרעיון שאתה רוצה לבדוק כצעד צרכני בסיסי לגבי מוצר שאתה עומד לרכוש.

2. מוסכניק שמלחיץ אותך לסגור עסקה מהר ("אנחנו סוגרים").

3. מוסכניק שרוצה שתקבל כל מה שהוא אומר כנכון בלי לערער על זה.

4. מוסכניק שכשאתה לא מסכים איתו מיד הוא כאילו נעלב ממך ואחר כך גובה ממך מחיר בדיקה כ"עונש", שכזכור מחיר העבודה הוא אמר 100+ ש"ח, אז הבדיקה 180 שקל ???

5. מוסכניק שמתקשה להחזיר עודף.

6. מוסכניק שאם אתה לא עושה אצלו עבודה אז לפחות יוציא ממך משהו שהוא יכול.

 

אני הייתי במוסכים והייתי אצל בעלי עסקים. התשלום עבור הבדיקה לגיטימי, מגיע לו, לא שאלה. יחד עם זאת, כאשר בדקתי איפשהו משהו מסוים הרבה פעמים זה היה ללא תשלום או מחיר סמלי - משהו שנותן טעם טוב לחזור לאותו מקום. לגביי ספציפית זה הכסף הראשון והאחרון שהוא קיבל ממני ואם היה נוהג אחרת, ייתכן והייתי חוזר.

 

לא בא להגיד לאף אחד מה לעשות. מסרתי מידע עובדתי גרידא ואיש איש יעשה איתו כראות עיניו.

 

אני עדיין מחפש מוסך טוב להחליף רפידות + צלחות, ואם כבר, אז אולי אפשר להגיד לי איזה פירמות כדאי לחפש, או לדבוק במקורי (לא מפריע לי לשלם יותר על מקורי).

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...