Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהיום ניראה לי כאלה מהירויות הוא יראה רק ה YOUTUBE.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במקרה מישהו מהפורום??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הייתי מנחש שזה פייביש, אבל זה לא מסתדר:

ציטוט:

מגזין בו הוא עובד

 

אם היה כתוב שהוא הבעלים, המנכ"ל, ראש הדירקטוריון ומנהל כוח האדם לא היו ספקות.

פורסם

ד.א, מדובר בפורד חדשה (כנראה פוקוס?)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

עכשיו יהיו לו כמה חודשים לבדוק את ביצועיהם של כלי התחבורה הציבורית.:lol:

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
עכשיו יהיו לו כמה חודשים לבדוק את ביצועיהם של כלי התחבורה הציבורית.:lol:

 

:roflmao: חחח, אין ספק שזה נכון. ויש לו הרבה מה לבחון. יש מאות סוגי אוטובוסים ומוניות!

פורסם
רגע חברה, קודם נשמע את הצד של רוני ואחר כך נשפוט אותו.:lol::wink:

 

באמת תירוץ מטומטם להחריד. כלומר, אני לא יכול להאשים אותו שהוא ניסה, כנראה שהיה נואש, אבל זה שקול ללהגיד "אני בוחן רכב מוסמך ומדריך נהיגה מתקדמת, אז מותר לי לנסוע 200" - רק שהסיכוי שהשוטר יקנה את זה שקול לסיכוי לזכייה בלוטו...

 

בכל מקרה, אני מקווה שזה לא מישהו שאני מכיר. אלא רק אם זה מישהו שאני לא סובל ואז אפשר קצת לצחוק על חשבונו :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חשבתם לרגע שאולי זה סתם חרטא שהוא אמר לשוטר בנסיון להתחמק?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שלום לכולם,

 

למי שעוד לא יודע, אני קינן כהן, העורך של המגזינים "הגה" ו"מוטו".

הנהג שנתפס אמש הוא אכן אחד מאנשי המגזין שלנו, עד כאן נכון מאוד.

התירוץ "הי, אני כתב רכב ולכן אני נוהג כך" הוא אכן מטומטם להדהים ולכן גם לא נאמר שום דבר כזה לשוטרים.

מה כן נאמר? שאלה טובה.

ברשיונות הרכב מצויין שם החברה שלה שייכת המכונית, כאשר נשאל לסיבת הימצאות המכונית ברשותו ציין כי הוא עובד מגזין רכב וכי המכונית ברשותנו לצורך מבחן דרכים. הוא לא אמר שהוא בוחן אותה באותו זמן, לא מבצע מבחן ולא בדיקה ולא נעליים. הדבר היחיד שהוא אמר היה על מנת להסביר מדוע יש ברשותו מכונית שאינה רשומה על שמו. ומי שחושב שזה היה יכול להיות רעיון טוב להתחיל לשקר לשוטרים, שיהיה בריא - ובעיקר שיעשה את זה על חשבונו.

 

אז מה כן יש לנו כאן?

משטרה תאבת פרסום שלא בוחלת בלקחת את העובדות לסלף אותן כדי ליצור ציעמס שיקרוץ לעורכי דסק החדשות, מה שדי מתמיה בהתחשב באחוזי האוריינות של העובדים בשרותיה (אוריינות, עבור השוטרים בפורום - היכולת לקרוא ולכתוב. לקרוא ולכתוב - היכולת המוחית לעבד סדרת אותות פונטיים לכדי משמעויות לוגיות, עזבו, לא משנה...).

יש כאן גם כתב שממהר לצטט הודעות משטרה בלי לבדוק עובדות, אבל זו כבר בעיה אחרת לגמרי.

 

כרגע המעשה החמור של המשטרה נמצא בבדיקת הדוברות שלה, בבדיקת דסק החדשות ב-YNET ונראה מה יסגר בסוף.

 

תכל'ס לפחות היו מציינים את שם המגזין...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...