Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עברתי תאונת דרכים לפני כמה שעות, זקוק בעזרתכם לדעת מי אשם, תודה!


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן!

 

היום סביב השעה 19:00 בערב עברתי תאונת דרכים, התאונה עצמה הייתה בחיפה, בכרמל - שדרות מוריה (מס35) מכיוון מרכז הכרמל אל כיוון מרכז חורב (יותר נכון לכיוון כיכר ספר למי שמכיר).

 

הכביש שקרתה בו התאונה הוא כביש דו נתיבי (2 נתיבים לכל כיוון) רחב ובנוי טוב (עם קצת עיקולים מאד קלים) עם חניה צמודה(של דיירי הרחוב וסתם עוברי אורך) הנמצאת בצד ימין של נתיב ימין (חניה טורית - אחד אחרי השני לאורך כל הרחוב) ובעודי נוסע לאחד הלקוחות שלי בנתיב הימיני במהירות שיוט עירונית של כ40-50קמ"ש +\- , כ300 מטר לפני פניה ימינה בצומת כרמליה - ששם אגב הייתי אמור לפנות, רכב (פוקוס 2009) יצא מהחניה מבלי להסתכל ובלי לאותת! (זה בוודאות 100% שלא היה) וממש הפתיע אותי, ממש 2 שניות לפני הפגיעה הרכב חצי יצא לכביש ללא שום "התראה מוקדמת", אפשר להגיד שלא כל כך נבהלתי ותמיד שאני נוהג אני "מוכן" לדברים כאלה, לחצתי ברייקס בכל הכח תוך כדי שמירת הגה ישר ללא נסיון בריחה לנתיב ליד כי ידעתי שיכולים להימצא מכוניות מהנתיב השמאלי לי.

 

כתוצאה מהמכה שאני נכנסתי בה, (הרי היא יצאה חצי רכב על הנתיב כבר) רכבה "גלש" אל הרכב שחנה מולה והיא בעצם נכנסה בו.

ומה שקרה זה שכתוצאה מהברייקס רכבי החליק כ2-3 מטר אחרי מקום הפגיעה, נשאר באותו נתיב ימיני! והרכב עצמו קיבל זווית קלה כאילו מסתכל לכיוון המדרכה ונעצר שם.

הרמתי בלם-יד, כיביתי מנוע ויצאתי החוצה מיד מהרכב, ישר שאלתי קצת בעצבים את הגברת אם היא לא ראתה אותי נוסע ולמה החליטה לצאת ואיפה האיתות? ואז ראיתי שבמושב אחריה יושב תינוק כבן שנה וקצת על בוסטר\כיסא תינוקות, ישר נרגעתי ושאלתי אותה אם היא בסדר ואם התינוק בסדר.

 

היא בתגובה הנהנה בראש שהם בסדר, נכנסה להלם ופרצה בבכי! אחרי שודאתי שהם בסדר שאלתי אם היא לא ראתה אותי ומה נסגר איתה איך היא יוצאת ככה? (בלי שום צעקות!) והיא בתגובה התחילה להאשים אותי שנסעתי מאד מהר ושהיא לא ראתה אף רכב בימיני או בשמאלי והחליטה לצאת!

עניתי לה שדבר ראשון לא נסעתי מהר כי אני אמור לפנות עוד כ-300 מטר ימינה, דבר שני אם הייתי נוסע מהר הייתי אמור להחליק הרבה יותר מ2-3 מטר ואפילו להיכנס במכוניות אחרות.

 

היא לא ידעה מה לענות לי למה לא אותתה או שמה לב והמשיכה לבכות בעוד שכל! בעלי החנויות מסביב יצאו החוצה והגישו לה מים ועזרה ואף אחד לא הסתכל עלי או שאל מה שלומי למרות שרכבי ניזוק בצורה קשה מאד!

 

*מכיוון שרכבה היה ראשון לכל תנועת המכוניות, ביקשתי מהנהגת המבוהלת שתיכנס בבקשה לרכב, תכבה מנוע ותפעיל 4 מאותתים, אז היא נכנסה לרכב, כיבתה מנוע ואורות ויצאה חזרה החוצה, ביקשתי ממנה שוב אולי לא שמעה, שתיכנס לרכב שוב ותפעיל 4 מאותתים אורות מצוקה, היא בתגובה חזרה לרכב, פתחה את הדלת, נעמדה מול הרכב פתוח מסתכלת הדשבורד ומחפשת, כנראה חיפשה צורה של 4 מאותתים (איך זה נראה בכלל?) אז אמרתי לה שתלחץ על המשולש האדום הגדול באמצע, המשיכה לחפש אותו כאילו דיברתי סינית, ביקשתי סליחה ונכנסתי לרכבה ואני לחצתי על הכפתור הזה בעצמי!

 

אחרי 10 דקות הופיעה ניידת משטרה (שהוזמנה על ידי אחד מבעלי החנויות כנראה) וממנה יצאו 2 מתנדבים ליצנים ומצחיקים שחשבו שבאו לקרקס וזרקו הערות "מצחיקות" על כל הסיטואציה. ששאלתי אותם מי הזמין אותי ומה הם רוצים בכלל, הם טענו שהוזמנו על ידי האזרחים בסביבה, ששאלתי אותם מה דעתם מי אשם פה, אמרו שהם לא יכולים להגיד מכיוון שהאישה היסטרית עם הילד ובקושי מדברת עם מישהו.

 

מה שכן וזה לא מצא חן בעיני הם טענו שגם במקרים כמו תאונות כאלה יש סיכוי שאני אשם כי יכול להיות (וזה כבר ממש דבילי) שנסעתי קרוב מידי לרכבים החונים בימין וגם סיכוי מאד גבוה שבסיטואציה הנ"ל היה "אזור מת" במראה של הבחורה והיא לא ראתה אותי אז הייתה בטוחה שאין אף אחד.

 

שאלתי את אותו אדון נחמד אם הוא חושב שהמהנדסים של פורד פוקוס ליסינג לא חשבו על פתרון לזה ואם ובמידה אין פתרון למה פשוט לא לסובב את הראש קצת אחורה לראות מה קורה? (אני בטוח שהיא סובבה את הראש לא פעם אחת במקרים אחרות לראות מה שלום בנה היקר במושב האחורי) עוד טענתי בפניו שאני אישית יוצא מחניה אני לא פעם מסובב את הראש רק בשביל להיות בטוח ואני בטוח שגם הוא עושה את זה, אז הוא טען שהוא לא עושה את זה כי כואב לו הצוואר ומספיק המראות!

(מה?!! - עם מבט הזוי מסתכל עליו), כמובן שהמשיכו עם ההערות המצחיקות על זה שאני מצלם את הרכב שלי ושלה ועוד כל מיני שטויות כמו לצחוק עם התינוק שלה ולשאול אותו שאלות מפגרות.

 

החלפנו פרטים ו2 הרכבים נסעו על גרר והמשטרה ברחה.

 

תמונת מצב מצורפת, מה אתם חושבים?

Untitled.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התאור שלך אין ספק באשמה שלה, אבל לך תדע מה הגירסה שהיא תמסור לביטוח אחרי שתקבל כל מיני עצות.

יש עדים? מישהו שנסע אחריך?

אגב, בכביש זה אני משתדל להיות במסלול השמאלי כדי להמנע מהפתעות כגון אלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא אשמה, אפשר לבדוק סימני בלימה על הכביש במקרה שבלמת.

 

אם יראו שבלמת, והרכב שלה היה לקראת יציאה, אז אפשר להבין מה קרה.

 

ואתה יכול להרגע לגבי לחץ, בתאונה הראשונה שלי (שהיתה באשמתי אגב) נכנסתי ללחץ היסטרי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך - היא אשמה, ואם הצלחת לנפק תיאור כל כך מפורט - גם לא יהיה לך בעיה להוכיח את זה בפני כל מי שתצטרך. אגב, האזורים המתים של מראות הרכבים (שניתן להעלים אותם בכיוון נכון של המראות!) הם בעיקר מימין ולא משמאל, וכן במקביל לרכב (פחות או יותר) ולא מאחוריו. לפי התיאור שלך, אם היא היתה מביטה במראה או בכל אופן אחר - היא היתה רואה אותך. אבל מה לעשות שברגע שנכנסים לרכב הראש עוד לא בדיוק בנהיגה וכשיש ילד אז בכלל אפשר לשכוח מי נגד מי...

 

אני אגב מאוד נשמר לנפשי ברחובות שבהם חונים בטור. אני רואה שגם אתה עושה זאת, אבל יש כמה חידודים בעניין. אני מריץ את היסטואציה שקרתה לך בראש ופועל לפיה (ובאותה מידה יכול הולך רגל לצוץ בין המכוניות). קודם כל, במקומות כאלו בעיר - אם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד!) לשמירת הימין - הנתיב השמאלי הוא בפירוש יותר בטוח. אם אי אפשר לעבור שמאלה אני נצמד ככל הניתן לשמאל בנתיב שלי ומאט לפחות ל-40 ומטה.

 

אני עושה הכל כדי שידעו שאני נמצא: מדליק אורות ביום ובסביבה כזאת אפילו נותן צפירה קלה או הבהוב באור הגבוה - מה שצריך. כדאי גם לנסות לזהות רכבים שעומדים לצאת לכביש: יש נהג ברכב? מן הסתם הוא עומד לצאת לכביש. רכב דולק עם אורות (חזית או אורות בלם)? כנ"ל. עוד רמזים: חלון פתוח, גלגלים מופנים בחדות לעבר הכביש, צליל מנוע ועוד.

 

אגב, מעניין שנמנעת מלסטות כיון שחששת שיש רכבים בנתיב הסמוך. אתה אמור מראש לבדוק את מצב המראות אחת לכמה שניות ולדעת היכן נמצאים הנהגים האחרים ביחס אליך וכך לתכנן נתיבי מילוט אפשריים. אם היית יודע שאין תנועה משמאלך יכול היית לבלום ואז לסטות שמאלה, ואם היית יודע שיש שם רכבים - היית צריך לנסוע עוד יותר לאט כדי לשמור על מקדם בטחון.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, ס'עמק הכביש הזה והחניות הדפוקות האלו של ציר מוריה!

 

היא אשמה בזה כמעט בלי ספק.

אתה נוסע בכביש כחוק והיא יצאה מהחניה בלי איתות ובלי לשים לב לרכבים שבאים.

 

יש לך תמונות של הנזקים?

ככה נוכל לתת לך הערכה טובה יותר לפי המיקום שבו פגעת בה.

 

אגב, בכביש זה אני משתדל להיות במסלול השמאלי כדי להמנע מהפתעות כגון אלה.

 

גם אני. זה אזור די מסוכן כי אנשים חונים חצי בחניה וחצי על הכביש עצמו ויוצאים בלי התראה (לראיה, התאונה של אוהד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא אשמה, אפשר לבדוק סימני בלימה על הכביש במקרה שבלמת.

 

אם יראו שבלמת, והרכב שלה היה לקראת יציאה, אז אפשר להבין מה קרה.

 

ואתה יכול להרגע לגבי לחץ, בתאונה הראשונה שלי (שהיתה באשמתי אגב) נכנסתי ללחץ היסטרי.

 

אפשר ועוד איך לבדוק סימני בלימה על הכביש אבל זה רק בפרק זמן קצר מאוד לאחר התאונה.

אם לא יעשו את זה מחר על הבוקר אז לא יעשו את זה בכלל והלכה ה"הוכחה" על הכביש.

 

מה גם ששמאי רכב טוב יכול לזהות התנגשות לפי סוג הפגיעה(אם נשרט לך הרכב בקטנה אז סביר להניח שקיבלת רק שפשוף קל מהרכב השני לדוגמא).

 

ד"א אני חושב שהיא אשמה - היא קודם כל לא אותתה וסביר להניח שיצאה מבלי להסתכל, מה גם שהיא אמורה לתת לך זכות קדימה כי אתה היית כבר בתנועה.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות של רכבי ושל רכבה, מקווה שזה ברור מספיק עקב חושך וקצת לחץ של אחרי גם צילמתי קרוב מידי.

 

מה שכן יש צילום וידאו (בHD) של 200 מגה שאני מקווה לתפוס ממנו כמה תמונות ולעלות לפה.

 

 

*2 צילומים של המכונית שלה, אחת מלפנים ואחת מאחור ליד דלת הנהג.

* 2 צילומים של רכבי מאותה זווית, התמונה השניה זה שהרכב כבר על הגרר.

 

מה שראיתי מבחינת נזקים זה כנף שבור, כל הפלסטיקה מתחת שבורה לגמרי! נשברה הציריה + מוט הגה של גלגל ימין ועוד כל מיני עיקומים קלים מתחת לכנף עצמה, מה שכן בתוך הרכב מהמכה עצמה כמה פלסטיקים של הקונסולת רצפה פשוט התנתקו חלקית מהמקום.

 

אוהד.

 

מה לגבי השטויות האלה שהיא טענה שנסעתי מהר? (הכי קל לטעון את זה) או הטמטום מצד המתנדב הליצן על המראות או זה ש"יש מצב שנסעתי קרוב למכוניות הנוסעות", יש קייס על משהו מזה?

2011-11-10_19-57-57_675.jpg

2011-11-10_19-58-17_71.jpg

2011-11-10_20-00-03_738.jpg

2011-11-10_21-54-28_693.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל על התמונות לשניה.

 

רואים שהיא לא הייתה ממש בתוך הכביש אלא רק בכיוון החוצה.

 

לא משנה אם נסעת מהר או לא. היא יצאה מהחניה כשאתה יצאת.

 

רואים מהזווית שהיא נכנסה לך לתוך הנתיב ולא שהיא כבר הייתה שם.

אם הפגיעה הייתה באזור הדלת או מאחורי הגלגל זה עניין אחר אבל זה הפרונט והיא יצאה כשאתה היית שם.

 

לא אמורה להיות לך בעיה חוקית.

 

אם אתה צריך עזרה עם הוידאו, שלח לי הודעה לכיוון הצהריים. אני יכול לעזור לך להעלות את כל הוידאו ולערוך מה שצריך.

אני אשמח שיהיה סרטון כזה אצלי בערוץ של יוטיוב :)

 

(בצבא הייתי חוקר תאונות דרכים למטרות ביטוח אבל אל תיקח את הדעות שלי כייעוץ משפטי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכביש זה אני משתדל להיות במסלול השמאלי כדי להמנע מהפתעות כגון אלה.

+1

ציר מוריה זה מכה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוקוס אמורים להיות פגיעות משני הצדדים

 

לפי מיקום הפגיעה והסיפור שלך ברור שהמכה באה כאשר היא בזוית יציאה כלפי הכביש .

 

לפי הפגיעה אצלך אולי אולי אולי המהירות לא הייתה בדיוק איטית .

 

אבל המשטרה לא תבדוק זאת ולא את סימני הבילום כי מדובר בתאונת נזק בלבד.

 

מקווה שיש לך תמונות של מצב כלי הרכב אחד כלפי השני וכלפי הכביש כי הם שחשובים יותר ולא מה שהעלית עד כה.

 

והעיקר שכולם בריאים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמעו חבר'ה תודה לכל מי שענה!

אני זקוק לעזרה\יעוץ דיי בדחיפות בנושא, אשמח לעזרה מכל מי שאפילו קצת מבין!

 

המצב הוא כזה:

אתמול בלילה כשעה אחרי התאונה, מתוך עוברי האורך שעברו שם ברגל פתאום ניגש אלי גבר והציג את עצמו כבעל מוסך לתיקון פחחות וצבע ושהוא במקרה עבר שם ובא לאסוף את הבן שלו, שלף כרטיס ביקור והציע לי את עזרתו בתיקון\מה עושים עם הרכב.

 

כמה דק' אחרי ההורים שלי הגיעו, ואבא שלי (שנמצא בתחום הרכב מעל 40שנה ומכיר כל מוסך ובעל מקצוע בתחום בחיפה - והם מכירים אותו) אחרי כמה שאלות פתאום נזכר ומסתבר שהוא מכיר את בעל המוסך ובעל המוסך מכיר אותו והוחלט להעביר אל המוסך שלו את הרכב באמצעות הגרר של חברת הביטוח.

 

בעל המוסך טען שבכניסה למוסך שלו יש שער סגור והוא צריך לקרוא לשומר שלו במיוחד בשביל שיפתח את השער כדי שהרכב לא יגנב או מי יודע מה יכול להיות, אז אין בעיה, ביקש שנודיע לו מתי הגרר מגיע למוסך שהוא יקרא לשומר וההוא יכניס את הרכב פנימה.

 

הגרר הגיע לקראת השעה 22:00, אסף את הרכב, נתנו לו את המספר של בעל המוסך וביקשנו ממנו שיתקשר אליו ובעל המוסך יסביר לו איך להגיע (אנחנו לא כל כך ידענו את המיקום המדויק זה בכל זאת איזור תעשיה בחיפה) וגם שיודיע לו שהוא כמה דק' לפני המוסך כדי שהשומר יהיה שם ויפתח את השער, בנתיים אני נסעתי לביה"ח להיבדק עם כאבים בכל זרוע ימין\כתף וצלעות.

 

ב00:00 בלילה התקשר אלי הגרר שהוא שם את הרכב בכניסה למוסך אבל אין שום שומר ושאל איפה להחביא את המפתחות? אני עדיין בביה"ח ומתחיל להתעצבן עם הרגשה של חוסר אונים!, שאלתי אותו אם הוא התקשר לבעל המוסך, הוא טוען שכן והסדירו את זה בינהם.

מסתבר שהגרר הלא כלכך חכם התקשר אליו ב23:00 והגיע רק ב00:00! בנתיים השומר כבר הלך הביתה, אז הרכב היה בחוץ כל הלילה באזור תעשיה ואני אכלתי סרטים שמי יודע מה יכול לקרות.

 

טלפון לבעל המוסך עכשיו ב10:00 בבוקר לשאול אם הרכב עוד נמצא ומה הוא עושה איתו, בעל המוסך אישר שהרכב שם,בחוץ, כ-30 מטר מהכניסה למוסך ואין לו איך להכניס אותו בפנים כי הרכב לא נוסע! (גם לא בדחיפה) ולדעתו אין מה לתקן אבל זה כבר יחליט השמאי.

 

טלפון לסוכן ביטוח (אחרי שענה בפעם ה-20!) לשאול מתי יבוא שמאי, הוא ענה שהשמאי יבוא יום ראשון, אמרתי לו אבל הרכב אצל המוסך, מה הוא יעשה איתו? קצת צעקות ועצבים והשמאי כבר בדרך לשם.

 

עכשיו העניין היא כזו:

אין לי מקיף, רק צד ג'.

העבודה שלי זה רכב וכל יום עבודה שאני מפסיד יכול להגיע לסכום של 1000ש"ח, אני נוסע למטופלים ולקוחות עם ציוד יחסית כבד (תיק ששוקל כ15ק"ג שממנו אני מוציא חלק מהדברים בהתאם ללקוח) ולהתחיל להסתובב עם זה באוטובוסים זה לא ריאלי, בטח שאי אפשר לקבוע שעה אחרי שעה כמו שאני תמיד עושה.

 

הסוכן ביטוח טוען ככה:

* אם יוחלט שאני לא אשם ושהרכב בר תיקון ושווי התיקון לא עולה על 50% מהמחירון - יתקנו והמוסך יקבל צ'ק דחוי מהביטוח ואני אקבל מהמוסך רכב חלופי אם אני מעל גיל 24 (ואני בן 23!).

* אם יוחלט שאני לא אשם והרכב לא בר תיקון והסכום מעל 50% מהמחירון - הרכב יושבת ואני אקבל מחירון מהחברת ביטוח של האשמה - אבל זה יהיה רק בעוד חודש-חודשיים אולי יותר!

* אם יוחלט שאני אשם אז אכלתי אותה כי כסף לרכב חדש אין לי ואני גם אצתרך לתקן את זה מי יודע כמה זה יעלה או למכור לברזל בבטח כמה מאות שקלים.

 

בכל מקרה, אני בלי רכב = אין פרנסה, פשוט מושבת!

יום ראשון אמורה להיות תשובת השמאי, מה שלא עוזר לי כי אני צריך להגיע למטופלים שלי כבר בראשון ב8 בבוקר.

הסוכן ביטוח הציע להשכיר רכב ולדעתו ב2 המקרים של אשם או לא אני לא אהיה זכאי לשום החזר על השכרת הרכב, השכרת רכב זה 99ש"ח ליום (קל אוטו).

 

נצא מנקודת הנחה שאני לא אשם, הרכב טוטאלוס, תוך חודשיים אני מקבל מחירון מהביטוח שלה, אז חודשיים אני צריך להסתובב עם רכב שכור? זה ייצא לי 3000ש"ח לחודש בלי דלק!

כל זה במקרה הרע ביותר, בטוב ביותר אפשר לתקן על חשבון הביטוח ועד יום שלישי-רביעי הרכב אצלי בתנאי שבעל הרכב יתן לי את הרכב החילופי שלו.

 

מה עושים?

 

זקוק לעזרה באופן דחוף!

תודה,

אוהד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, מניסיון עצוב שיש לי, אם היא תתקן את רכבה בעצמה ולא תודיע לביטוח שלה על התאונה, אתה בבעיה.

בתי המשפט לתביעות קטנות מלאים בתיקים שהם רק רוצים להפטר מהם.

בתאונה שלי, יכולתי לשלם 900 ש"ח השתתפות עצמית ולסגור את הסיפור. במקום זה שילמתי יותר והפסדתי ימי עבודה. כל זאת אחרי שהשופטת החליטה חצי חצי. הרי ברור שאם היא היתה משקיעה 10 דקות מזמנה כדי להבין את מהלך התאונה, הייתי זוכה בקלות.

 

זה מה יש. בגלל זה אני לוקח ליסינג. אותו מקרה בדיוק בליסינג, הגעתי כעד לבית משפט השלום וקיבלתי 250 ש"ח על איבוד חצי יום עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שזו אשמתה. כל עוד היית מסודר בתיעוד לא צריכה להיות בעיה להוכיח את זה. עדיין עשוי לקחת זמן עד שתקבל את הכסף בהנחה והרכב לא בר תיקון (ואם זה רכב ישן, אז כנראה שהוא לא).

 

חכה לתשובת השמאי ותהיה חכם יותר. בינתיים אתה יכול לקחת רכב מושכר לכמה ימים. יעלה לך 120-150 ליום אבל תוכל לפחות לעבוד. בהמשך אתה יכול לשכור רכב לחודש שלם (אמור לעלות פחות מ-3000) או לקחת הלוואה קטנה ולקנות רכב אחר, כשאת ההלוואה תחזיר כשתקבל את הכסף מהביטוח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקווה שהיא תודה באשמה...

 

אני מחכה כבר זמן מה שחברת הביטוח של הבן **** שעשה לי טוטאלוס לרכב תשלח לי את המסמכים ואני אתבע אותו, כי הוא לא הודה באשמה :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקידך להקטין את נזקיך

 

לכן שכור רכב צנוע כפי שכתבת 99 ש"ח ליום למספר ימים עד שתדע מה קורה עם הרכב מבחינת השמאי.

 

הוצאת השכירות יפלו על האשם בתאונה.

 

כאשר יהיה לך דו"ח שמאי תחזור ונייעץ שוב.

 

מקווה שבריאות לא נפגעה יותר מדי

 

את נזקיך הבריאותיים אתה תובע מהביטוח חובה שלך כולל הוצאות חדר מיון וכו'

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...