Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Atari Flashback 2


Derish
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחובבי הרטרו, או למי שמעוניין לעשות לילדיו היכרות עם עולם משחקי הווידאו מבלי להוציא הון על אקסבוקסטיישן. 8)

  • מתאים לשימוש עם שלטים מקוריים של אטארי 2600 (אם אתם ממש חנונים)
  • חדש באריזה, כולל שנאי AC-DC ישראלי ואמריקאי
  • לוח אם עם הכנה ל-cartridge port
  • כולל 40 משחקים מובנים

סקירה מקיפה והסבר מלא:

http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_Flashback

 

האקזמפלר נוסה מספר פעמים עם האחיינית שלי, אבל היא לא התחברה לגרפיקה הפרימיטיבית. הנוער של היום... :splat:

 

[ATTACH]263324[/ATTACH] [ATTACH]263323[/ATTACH] [ATTACH]263322[/ATTACH] [ATTACH]263321[/ATTACH] [ATTACH]263320[/ATTACH]

 

שלכם תמורת 250 ש"ח.

נא לפנות בהודעה פרטית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדיין אקטואלי לשבועות הקרובים (כל עוד אני בארץ).

 

אגב, המחיר המבוקש הוא מה ששילמתי עבורו באיביי + משלוח ושנאי ישראלי.

מי שרוצה לחסוך או להתמקח יכול להזמין את המכשיר בעצמו, לחכות חודש עד שזה יגיע,

ללכת לחנות ולקנות שנאי, לבדוק שהכל עובד, ואז לחזור ולספר לנו אם באמת יצא זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...