Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

polo 1.2 TSI 2010 או פיאסטה חדשה


dr6633
שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

מזה כחודש אני מחפש לעצמי רכב שיחליף את הפורד פוקוס 2.0 GHIA האצ'בק שמכרתי. הכיוון הוא רכב קטן יותר וחסכוני יותר.

 

תחילה התלבטתי האם לקנות את הפיאט פנדה אבל רגע לפני שסגרתי עם סמל"ת, המבצע הסתיים.

 

כעת אני בדילמה, אני כמעט סוגר על polo TSI 1.2 שנת 2010 עם 21,000 ק"מ כאשר במחיר שהיא עולה, אני יכול לקנות פיאסטה 2011 0 ק"מ מליסינג (חדשה לגמרי אבל רשומה בליסינג). אני מודע להשלכות של קניית רכב מליסינג למרות שהוא חדש לחלוטין.

 

נהגתי בפולו והנסיעה היתה מאוד מהנה. קראתי פה בפורום המון הודעות הנוגעות לשילוב של המנוע של הפולו ושל הגיר (DSG 7) לחיוב ולשלילה.

 

השאלה היא האם כדאי לקנות רכב שהוא שנה וחצי על הכביש עם הקילומטרז' לעיל או לקנות רכב "חדש".

על גודל הרכב התפשרתי בסופו של דבר. רציתי רכב קטן יותר כמו פיאט פנדה וכו' אבל החלטתי שהמעבר מפורד פוקוס כמו שהיתה לי לרכב כזה קטן, צריך אולי להיות הדרגתי.

 

מה אתם אומרים? על מה אתם הייתם הולכים בין שתי המכוניות בהתחשב בהבדל בין חדש ליד 1 (פרטי) ?

כמו כן, לגבי הפולו, יש משהו מיוחד שאני צריך לבדוק לגבי הגיר שלה?

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפולו יש עוד מקסימום שנה אחריות והיא ככל הנראה מעט יקרה יותר לאחזקה (למרות צריכת הדלק העדיפה). לפיאסטה יש שלוש שנים והיא מכונית לא פחות טובה - אם כי המנוע חלש יותר. לדעתי לא תהיה לך בעיה למכור את הפיאסטה כי אתה יכול להוכיח שהליסינג זה רק עניין טכני ושאתה הבעלים של הרכב מיומו הראשון. אתה אמנם תפסיד כסף אבל גם קנית בזול. עם זאת, הפיאסטה מאבדת ערך מהר יותר מהפולו וגם את זה יש לקחת בחשבון (אם כי יש מצב שזה יתקזז עקב ההנחה מהליסינג - קנית ב-10 פחות נניח, תמכור ב-5 פחות אחרי שלוש שנים).

 

בקיצור - הייתי הולך על הרכב החדש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה לכשעצמה לא נופלת בהרבה מהפולו, אולם אם יש לך רכב חדש עם 0 ק"מ עם 3 שנים אחריות אל מול רכב משומש ושנה אחריות בלבד שנותרה כאשר התמורה די זהה, הייתי בוחר ברכב החדש עם האחריות ל3 שנים. (למרות שאני מאוד מחבב מאוד את הפולו)

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיאסטה לכשעצמה לא נופלת בהרבה מהפולו, אולם אם יש לך רכב חדש עם 0 ק"מ עם 3 שנים אחריות אל מול רכב משומש ושנה אחריות בלבד שנותרה כאשר התמורה די זהה, הייתי בוחר ברכב החדש עם האחריות ל3 שנים. (למרות שאני מאוד מחבב מאוד את הפולו)

 

תודה רבה,

הענין הוא שנסעתי בפיאסטה והיא באמת עצלה, לפחות בזינוק מהמקום. גם רמת הגימור בתוך האוטו די פלסטיקית ביחס למשל לפורד פוקוס שהיתה לי. כן חשוב לי שהרכב יהיה זריז. אני לא נהג מרוצים ולא קרוב לזה אבל זה בהחלט חשוב.

 

ענין האחריות הוא משמעותי פה? ביחס לפולו ספציפית? אשמח לשמוע על בעיות שיש עם הרכב אחרי זמן מה. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הענקית של הפיאסטה בארץ היא המנוע העצל בשילוב עם תיבת הילוכים מיושנת, ההיתרון הגדול של הפולו הוא כמובן המנוע המצויין.

 

ואמירה אישית, הפורום הזה נהיה קצת חולני בקשר ל"בעיות" בDSG ומנועי הTSI, בתור אחד שקנה רכב שני חדש עם מנוע TSI אני יכול להגיד לך חד משמעית שברגע שיהיה ברשותך רכב עם שילוב מנוע ויגר הזה פתאום סובארו\מאזדה\יונדאי\קיה יראו לך מכוניות מאוד לא מושכות ומעניינות לנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הענקית של הפיאסטה בארץ היא המנוע העצל בשילוב עם תיבת הילוכים מיושנת, ההיתרון הגדול של הפולו הוא כמובן המנוע המצויין.

 

ואמירה אישית, הפורום הזה נהיה קצת חולני בקשר ל"בעיות" בDSG ומנועי הTSI, בתור אחד שקנה רכב שני חדש עם מנוע TSI אני יכול להגיד לך חד משמעית שברגע שיהיה ברשותך רכב עם שילוב מנוע ויגר הזה פתאום סובארו\מאזדה\יונדאי\קיה יראו לך מכוניות מאוד לא מושכות ומעניינות לנהיגה.

 

אני מבין, מה שקראתי בפורום זה בדיוק מה שגורם לי לחשוש מהגיר, הרכב שנה וחצי כמעט על הכביש אז הפחד שלי הוא שאוטוטו מסתיימת האחריות ואני אשא בכל העלויות בעוד שאני יכול לקנות רכב חדש בסכום כזה..

מצד שני, אני לא יכול להתעלם שפשוט תענוג לנהוג ברכב הזה (פולו).

 

אני רוצה לבדוק בהיסטוריית טיפולים האם תיקנו משהו בגיר (בתקווה שלא...) ואז להתקדם עם הקניה, בהתחשב בכך שהבדיקה בסדר גמור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין, מה שקראתי בפורום זה בדיוק מה שגורם לי לחשוש מהגיר, הרכב שנה וחצי כמעט על הכביש אז הפחד שלי הוא שאוטוטו מסתיימת האחריות ואני אשא בכל העלויות בעוד שאני יכול לקנות רכב חדש בסכום כזה..

מצד שני, אני לא יכול להתעלם שפשוט תענוג לנהוג ברכב הזה (פולו).

 

אני רוצה לבדוק בהיסטוריית טיפולים האם תיקנו משהו בגיר (בתקווה שלא...) ואז להתקדם עם הקניה, בהתחשב בכך שהבדיקה בסדר גמור.

 

קח את הרכב המדובר למוסך מורשה של היבואן, בקש שיחברו את הרכב למחשב ויבדקו עבר טיפולים והאם הוחלפו חלקים ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין, מה שקראתי בפורום זה בדיוק מה שגורם לי לחשוש מהגיר, הרכב שנה וחצי כמעט על הכביש אז הפחד שלי הוא שאוטוטו מסתיימת האחריות ואני אשא בכל העלויות בעוד שאני יכול לקנות רכב חדש בסכום כזה..

מצד שני, אני לא יכול להתעלם שפשוט תענוג לנהוג ברכב הזה (פולו).

 

אני רוצה לבדוק בהיסטוריית טיפולים האם תיקנו משהו בגיר (בתקווה שלא...) ואז להתקדם עם הקניה, בהתחשב בכך שהבדיקה בסדר גמור.

 

הפולו הוא רכב נפלא, שלא תבין משהו אחר מהדברים שלי.

השילוב של הגיר עם המנוע (בעל 2 מגדשים) נותן תוצאה שמרגישה נפלא בנהיגה, תאמין לי, יש לאבא אוקטביה 1.8 TSI DSG, והיה לי התענוג לנהוג כמה ימים בפולו 2008 מהשכרה 1.4 TSI עם תיבת DSG - ככה שאני מכיר קצת את הנהיגה בהן.

 

אבל לצערך ולצערי אין לנו את היכולת לנהוג ברכב כזה בליסינג שידאג לכל הטיפולים וכל הכאב ראש מול המוסכים - וצ'מפיון זה חתיכת כאב ראש, יבואן שרק מחפש איך לברוח מאחריות.

 

מנוע הTSI קיים בשוק כבר למעלה מ-5 שנים, ופרט לכמה מקרים בודדים שסיפרו כאן, אנשים לא נתקלו בתקלות סדרתיות במגדשים שלו (המאוד יקרים להחלפה), אך לעומתו גיר הDSG הנוכחי (בעל 7 ההילוכים) קיבל הרבה ביקורת נוקבת.

 

כשאתה משלב את שתי המערכות האלה ביחד התוצאה טובה אבל מאוד יקרה לתחזוקה במידה ומשהו קורה (וכמעט תמיד משהו קורה).

מילא אם היית בוחר בתיבה ידנית ומנוע TSI הייתי אומר לך שזה שווה בדיקה, אבל כשאתה משלב רכב עם מכלולים יקרים לטיפול, שהאחריות שלו נגמרת אוטוטו, ושבמחיר שלו אתה יכול לקנות רכב חדש שנופל אך במעט מהביצועים של הפולו? כבר אמרתי לך מה הייתי בוחר.

 

ואם אתה מחליט כבר על הפולו, שלא תעז לקנות אותה לפני שתביא אותה לרון ממוסך רון - המומחה של רכבי קבוצת VAG כאן בפורום ובכלל.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין איך אפשר להשוות בין פולו לפיאסטה?

מה קרה לפורום? פיאסטה, נו באמת.

 

אחריות או לא אחריות, בעיניים עצומות הייתי לוקח את הפולו אבל לאחר בדיקה קטנה של רון כולל חיבור לסורק תקלות.

כמוכן, הייתי ממליץ לגשת למוסך מורשה צ'מפיון לראות היסטוריית טיפולים שלא תיפול על רכב לימון (עדיין רק 21 אלף ק"מ)

 

בהצלחה

Golf 2008 MK5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין איך אפשר להשוות בין פולו לפיאסטה?

מה קרה לפורום? פיאסטה, נו באמת.

 

אחריות או לא אחריות, בעיניים עצומות הייתי לוקח את הפולו אבל לאחר בדיקה קטנה של רון כולל חיבור לסורק תקלות.

כמוכן, הייתי ממליץ לגשת למוסך מורשה צ'מפיון לראות היסטוריית טיפולים שלא תיפול על רכב לימון (עדיין רק 21 אלף ק"מ)

 

בהצלחה

גם אני הייתי בוחר בפולו ואני אוהד גדול של המותג, אבל לא הייתי מזלזל בכלל בפיאסטה. מדובר ברכב מצויין אבל לארץ הרכב מגיע עם מנוע מיושן ועצל וזה כדיי לחסוך מעט במחירון שלו וחבל..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין לא מבין איך אפשר להשוות בין פולו לפיאסטה?

מה קרה לפורום? פיאסטה, נו באמת.

 

אחריות או לא אחריות, בעיניים עצומות הייתי לוקח את הפולו אבל לאחר בדיקה קטנה של רון כולל חיבור לסורק תקלות.

כמוכן, הייתי ממליץ לגשת למוסך מורשה צ'מפיון לראות היסטוריית טיפולים שלא תיפול על רכב לימון (עדיין רק 21 אלף ק"מ)

 

בהצלחה

 

על מה אתה מדבר בדיוק ? הפיאסטה עדיפה !

בטווח הזמן אמינות אמינות אומנם היא מעט עצלה יותר אבל לפחות היא לא תצטרך לבלות במוסכים .

רכב לימון ? בVW יש מאות רכבי לימון זה כבר לא לימון זה עץ אתרוגים .

כמה זמן אחריות נשאר לך לפולו כלום שנה בVW רק קביעת תור זה 500 שקל .

לפיאסטה מרכב מעולה בלי רעשים מהגיר וריאלים או איתורנים למיניהם .

 

פיאסטה חד משמעי ואם היה גיר רגיל גם אני הייתי קונה !

 

עריכה :

שאלת את עצמך למה בעל הפולו הקודם לא סיים את ה3 שנים שלו בליסניג עם הרכב תבדוק את זה לעומק !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין, מה שקראתי בפורום זה בדיוק מה שגורם לי לחשוש מהגיר, הרכב שנה וחצי כמעט על הכביש אז הפחד שלי הוא שאוטוטו מסתיימת האחריות ואני אשא בכל העלויות בעוד שאני יכול לקנות רכב חדש בסכום כזה..

מצד שני, אני לא יכול להתעלם שפשוט תענוג לנהוג ברכב הזה (פולו).

 

אני רוצה לבדוק בהיסטוריית טיפולים האם תיקנו משהו בגיר (בתקווה שלא...) ואז להתקדם עם הקניה, בהתחשב בכך שהבדיקה בסדר גמור.

 

 

במקומך לא הייתי בונה על תגובות של בעלי רכבי VW, יש להם נטיה להעצים את הרכבים של הקבוצה.

בלי להעליב הם לא אוביקטיביים.

 

הפחד שלך לגבי סוף האחריות הוא לגיטימי לחלוטין.

החלפת מוח של הגיר הגיעה לחבר שלי לאחר 40K ק"מ וקצת פחות משנתיים על הכביש.

עלות החלפת מוח כ-15,000 ש"ח, אוווץ'.

בנוסף יש הרבה דיווחים על החלפת מצמדים, עלות של 8,000 ש"ח (אם אני לא טועה), לא זול.

 

החבילה אכן נראית מפתה, רכב איכותי, חסכוני יחסית, והכי מושך אותך (להבנתי) - זריז! ואכן הוא דיי זריז, במיוחד בהשוואה לפיאסטה.

אך לדעתי, בסכום שכזה שקט נפשי שווה קצת יותר מזינוק מהיר פה ושם..

את הפיאסטה אתה מקבל חדשה, ללא עבר ועם אחריות יצרן ל-3 שנים ובנוסף רכב שבבסיסו אמין יותר מהפולו המדוברת.

הרכבים סה"כ מאותה הקטגוריה ואף שהפולו איכותית הפיאסטה לא נופלת ממנה בהרבה.

 

אני הייתי בוחר בפיאסטה בעיניים פקוחות ולא בוחר בפולו בעיניים עצומות :wink:

 

אבל זה אני, בחור שחושב שרכב שמאיץ מהר זה נחמד אבל יודע שרוב הזמן נוסע בפקקים ואני לא במאמת מנצל את יכולות הרכב.

אם זריזות הרכב נמצאת אצלך במקום הראשון, ואתה הולך לנצל את מלוא הפוטנציאל של הרכב, אולי אתה צריך לבחור בפולו.

אבל במקרה זה הייתי עושה עוד קצת מאמץ ורוכש חדשה (אם אפשר ידנית, מה טוב) ומחזיק אותה עד תום האחריות.

זה עולה יותר אבל על הנאה צריך לשלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כאשר הייתי בשלילה שנתיים חשבתי איזה רכב לקנות בהתחלה הקצבתי לעצמי סכום של עד 50 אלף לרכב ואז הבנתי למה לי להשקיע סכום כזה ברכב יד שניה או שלישית כאשר אני יוכל להוסיף עוד 50 אלף (פלוס מינוס) ולקנות חדש... לאחר הרבה התלבטויות וסינונים של רכבים נשארתי עם שתי רכבים

Polo 1.2 tsi = אוטומטית

Skoda fabia 1.2 tsi = ידנית או אוטומטית

עשיתי נסיעות מבחן על שתי הרכבים על הפולו והסקודה הידנית.. כחובב נהיגה ממש אהבתי את הסקודה הידנית ( אם הייתה פולו ידנית בשילוב המנוע הייתי הולך עליה)

אך העדפתי את הסקודה בנוסף לזה בגלל עוד כמה סיבות

א. ביטוח זול יותר וחלפים זולים מאשר הפולו

ב. מאובזרת הרבה יותר ( בגרסת הספורט)

ג. זולה בכ-15 אלף מהאוטומתית של פולו

מאז שקיבלתי אותו בתחילת השנה בינואר אני מאוד מבסוט מהרכב עם אפס תקלות ( חוץ מתקלת נעילה של בגז׳ שכנראה היה בכל הפס יצור באותה תקופה לפי מיטב הבנתי מהמוסך) והחיוך לא יורד

ד״א מישהו פה אמר שיש לרכב שתי מדגשים? טעית. יש רק אחד

לגבי צריכת דלק = מעולה

מהקריות ועד אילת בכביש 6 חצי מיכל ( כ25+- ליטר, עם מזגן כל הדרך, 5 אנשים ובגז׳ מלא בנסיעה ממוצעת של 110)

אז לסיכום מבחינת סכום כסף ששמתי על האוטו ולתמורה שהיא נותנת אני בהחלט מבסוט ( בשבילי כמובן, כי כל אחד והצרכים שלו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על מה אתה מדבר בדיוק ? הפיאסטה עדיפה !

בטווח הזמן אמינות אמינות אומנם היא מעט עצלה יותר אבל לפחות היא לא תצטרך לבלות במוסכים .

רכב לימון ? בVW יש מאות רכבי לימון זה כבר לא לימון זה עץ אתרוגים .

כמה זמן אחריות נשאר לך לפולו כלום שנה בVW רק קביעת תור זה 500 שקל .

לפיאסטה מרכב מעולה בלי רעשים מהגיר וריאלים או איתורנים למיניהם .

 

פיאסטה חד משמעי ואם היה גיר רגיל גם אני הייתי קונה !

 

עריכה :

שאלת את עצמך למה בעל הפולו הקודם לא סיים את ה3 שנים שלו בליסניג עם הרכב תבדוק את זה לעומק !

 

הוא לא מליסינג, מדובר ברכב פרטי שהוחזק כשנה וחצי. ראיתי גם הוכחה לכך שבעל הרכב פשוט רכש גולף בטרייד אין במבצע שהיה לצ'מפיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...