Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 1.2 התרשמות וצריכת דלק


TT
שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז לאחר מספר רכבים גדול שעברתי ובינהם אלטו ואח"כ פיקנטו, נהייתי בעלים מאושר של קליאו חדשה.

לאחר כחודש וחצי החלטתי לרשום התרשמות קצרה מהרכב.

בגדול למרות היותו מורכב בטורקיה הרכב מרגיש איכותי ומוצק וקירקושים ובעיות הרכבה אחרות כמעט ולא נצפו. הכל מורכב באופן מדויק, יציב ויש תחושה טובה של רכב אירופאי איכותי. אין ספק שלעומת המיני הקודמות יש קפיצת מדרגה משמעותית.

לעניין הנסיעה, ההרגשה הרבה יותר מוצקה גם מתחת לכסא והמתלים עושים עבודה טובה ושקטה. הרכב לא מתנועע על כל מהמורה ושומר על רגיעה ושקט בתא הנוסעים. הוא מרגיש יציב יותר בכל תוואי, גם בשיבוש עירוני וגם בכביש טכני יותר שדורש פעולת שלדה ומתלים משולבת.

לעומת זאת, המנוע דואג להשמיע את קולו והצליל שלו מוחשי בתא הנוסעים בעיקר בטורים שמעל 2500. המנוע לא מטיס את הרכב קדימה אך מספק לחלוטין לעומת שאר המיני עם 3 הצילנדרים.

הגיר ברכב שונה מעט מכל מה שהכרתי. פעולתו הקצרה ביותר מביאה להתעסקות אינטנסיבית בידית ההילוכים באופן רציף, ובמיוחד בנסיעה עירונית. יחד עם נורת האינדיקציה על החלפת הילוך יש להעביר הילוכים באופן רצוף כשבמהירות 60 קמ"ש אני מוצא את עצמי בהילוך 5 !!! ההילוכים קצרים באופן משמעותי מכל רכב שהכרתי ובמיוחד מהמיני הקודמות שהיו ברשותי. זה נחמד ולא מפריע למי שקל לו להעביר הילוכים, אבל מטריד מעט למי שלא "חולה" על הפעולה הזאת...

לגבי הנתון הכי חושב כנראה שקיים היום, צריכת הדלק, הקליאו הפתיעה לטובה. באותם תנאים של המיני הקודמות היא מציגה צריכה טובה יותר אפילו מהפיקנטו. באותם תנאים (נהיגה ממש ממש רגועה) כשהאלטו הציגה 19.3, הפיקנטו 16.7, הקליאו הפתיעה לטובה עם 17.1 ק"מ לליטר. הרכב ב-600 הק"מ הראשונים ואני מקווה שעוד אראה שינוי קטן לטובה בהמשך.

אז בגדול, כששוקלים אם להוסיף עוד 10 אלף ולקחת סופר מיני בגודל מלא, לדעתי אין מה לחשוב יותר מדי. הרכב גדול, מפנק, בטיחותי ונותן תמורה הרבה יותר טובה לשקל מהמיני המצומקות. אין ספק שהקליאו לא מושלמת, אבל כשמסתכלים על החבילה הכוללת, עם מחיר מצויין, אחריות ושירות V.I.P שניתן על ידי היבואן, אני מרוצה מאוד מהקנייה.

אשמח לענות לשאלות נוספות, אם קיימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש,חסר תמונות :-)

גם פה אני רואה הנורית מתי להעביר הילוכים לא הגיונית,

רשמת שכמעט ולא נצפו בעיות כמעט בעיות הרכבה,מה כן גילית שקשור לבעיות הרכבה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש, ציפור קטנה לחשה לי שגם אתה לא היית מרוצה מהפיקנטו וכנראה מתכנן להיפטר ממנה - סיקרן אותי למה תעבור הלאה. בהחלט בחירה מוצלחת.

שנית - attachment.php?attachmentid=258485&stc=1&d=1317454931

 

ובאותו נושא - אשמח לדעת מה רשמיך ממערכת הסטריאו שמגיעה בקליאו.

לאור זאת שההתקנה גם ביוניט וגם ברמקולים היא מקומית.

postpics.gif

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לאחר מספר רכבים גדול שעברתי ובינהם אלטו ואח"כ פיקנטו, נהייתי בעלים מאושר של קליאו חדשה.

לאחר כחודש וחצי החלטתי לרשום התרשמות קצרה מהרכב.

בגדול למרות היותו מורכב בטורקיה הרכב מרגיש איכותי ומוצק וקירקושים ובעיות הרכבה אחרות כמעט ולא נצפו. הכל מורכב באופן מדויק, יציב ויש תחושה טובה של רכב אירופאי איכותי. אין ספק שלעומת המיני הקודמות יש קפיצת מדרגה משמעותית.

לעניין הנסיעה, ההרגשה הרבה יותר מוצקה גם מתחת לכסא והמתלים עושים עבודה טובה ושקטה. הרכב לא מתנועע על כל מהמורה ושומר על רגיעה ושקט בתא הנוסעים. הוא מרגיש יציב יותר בכל תוואי, גם בשיבוש עירוני וגם בכביש טכני יותר שדורש פעולת שלדה ומתלים משולבת.

לעומת זאת, המנוע דואג להשמיע את קולו והצליל שלו מוחשי בתא הנוסעים בעיקר בטורים שמעל 2500. המנוע לא מטיס את הרכב קדימה אך מספק לחלוטין לעומת שאר המיני עם 3 הצילנדרים.

הגיר ברכב שונה מעט מכל מה שהכרתי. פעולתו הקצרה ביותר מביאה להתעסקות אינטנסיבית בידית ההילוכים באופן רציף, ובמיוחד בנסיעה עירונית. יחד עם נורת האינדיקציה על החלפת הילוך יש להעביר הילוכים באופן רצוף כשבמהירות 60 קמ"ש אני מוצא את עצמי בהילוך 5 !!! ההילוכים קצרים באופן משמעותי מכל רכב שהכרתי ובמיוחד מהמיני הקודמות שהיו ברשותי. זה נחמד ולא מפריע למי שקל לו להעביר הילוכים, אבל מטריד מעט למי שלא "חולה" על הפעולה הזאת...

לגבי הנתון הכי חושב כנראה שקיים היום, צריכת הדלק, הקליאו הפתיעה לטובה. באותם תנאים של המיני הקודמות היא מציגה צריכה טובה יותר אפילו מהפיקנטו. באותם תנאים (נהיגה ממש ממש רגועה) כשהאלטו הציגה 19.3, הפיקנטו 16.7, הקליאו הפתיעה לטובה עם 17.1 ק"מ לליטר. הרכב ב-600 הק"מ הראשונים ואני מקווה שעוד אראה שינוי קטן לטובה בהמשך.

אז בגדול, כששוקלים אם להוסיף עוד 10 אלף ולקחת סופר מיני בגודל מלא, לדעתי אין מה לחשוב יותר מדי. הרכב גדול, מפנק, בטיחותי ונותן תמורה הרבה יותר טובה לשקל מהמיני המצומקות. אין ספק שהקליאו לא מושלמת, אבל כשמסתכלים על החבילה הכוללת, עם מחיר מצויין, אחריות ושירות V.I.P שניתן על ידי היבואן, אני מרוצה מאוד מהקנייה.

אשמח לענות לשאלות נוספות, אם קיימות.

 

ראשית, תודה על המידע!

אני בעצמי מחכה לרכב, זכי הבטיח לי שעוד באוקטובר אקבל את הרכב, מקווה מאד שכך יהיה מאחר ואני בלי רכב כרגע.

שאלות:

1. תצרוכת הדלק היא בנסיעה משולבת? כשמדדת, נסעת לבד ברכב?

2. איך המזגן ? בהנחה ונוסעים 3 אנשים ברכב המזגן עושה את העבודה? הדלקת המזגן מחלישה את הרכב משמעותית?

3. הרכב מרעיש מאד במהירות של 100 קמ"ש?

4. איפה ביטחת את הרכב? כמה עלה הביטוח? מה הרקע הביטוחי שלך?

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש, ציפור קטנה לחשה לי שגם אתה לא היית מרוצה מהפיקנטו וכנראה מתכנן להיפטר ממנה - סיקרן אותי למה תעבור הלאה. בהחלט בחירה מוצלחת.

שנית - attachment.php?attachmentid=258485&stc=1&d=1317454931

 

צודק.

 

עמי, היכן אתה? :wink:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי, צודקים. 75% מהנסיעות היו בתנועה עירונית אך ללא פקקים! רוב הנסיעות ללא מזגן. אני בטוח כי בנסיעה בין עירונית רצופה התוצאה תהיה טובה יותר משמעותית. (לא מתקמצן פשוט נוסע בשעות הלילה בעיקר) :lol:

המזגן לא מדהים,מקרר כמו שצריך אבל לא משהו חריג לטובה. ותמונות? צודקים,אני אעלה ממש בקרוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי, צודקים. 75% מהנסיעות היו בתנועה עירונית אך ללא פקקים! רוב הנסיעות ללא מזגן. אני בטוח כי בנסיעה בין עירונית רצופה התוצאה תהיה טובה יותר משמעותית. (לא מתקמצן פשוט נוסע בשעות הלילה בעיקר) :lol:

המזגן לא מדהים,מקרר כמו שצריך אבל לא משהו חריג לטובה. ותמונות? צודקים,אני אעלה ממש בקרוב!

 

ביטוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציין שהחזקת גם באלטו ובפיקנטו. יהיה נחמד ומועיל אם תציין את ההבדלים בין שלושת הרכבים - זה לא עולה מהסקירה. אגב, מה הביא אותך להחליף שני רכבים חדשים לחלוטין בכזו תדירות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציין שהחזקת גם באלטו ובפיקנטו. יהיה נחמד ומועיל אם תציין את ההבדלים בין שלושת הרכבים - זה לא עולה מהסקירה. אגב, מה הביא אותך להחליף שני רכבים חדשים לחלוטין בכזו תדירות?

 

סתם אהבה לנסות משהו חדש. הפסדתי כמה אלפי שקלים אבל הפעם מקווה "שאחזיק" מעמד עם הקליאו זמן ארוך יותר.

אין לי ממש סבלנות להיכנס לעומקם של דברים. האלטו הייתה פחון שנע ממקום למקום, בסיסי ודל ביותר. אין ספק שהפיקנטו היוותה שיפור בכל הפרמטרים. אבל הקליאו היא פשוט ליגה אחרת, היא עולה על המיני בכל דבר פשוט כי היא סופר מיני. היא יותר מרווחת,יותר נוחה,יותר איכותית ובגדול פשוט, יותר. כשהתוספת הכספית היא לא מטורפת, אין ספק שהבחירה ההגיונית היום היא לקנות סופר מיני זולה. לא משנה איזה אבל בתוספת של כמה לפי שקלים הסופר מיני הזולות שנכנסו לא מזמן לתחרות, טורפות את כל הקלפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מבחינת כוח,למרות שהקליאו יותר כבדה אתה מרגיש שהיא יותר זריזה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מבחינת כוח,למרות שהקליאו יותר כבדה אתה מרגיש שהיא יותר זריזה?

 

להגיד עליה "זריזה" זו עוול למילה הזאת....:wink: בוא נגיד שלתנועה עירונית בסיסית ומדי פעם גיחה החוצה היא מספקת, אותי לפחות. אם רוב הנסיעות הן בתוואי הררי שדורש עוצמה מתחת לרגל ימין,אין מה לחפש ברכב הזה. המשקל העודף מורגש אבל הוא לא מסרס את הרכב לחלוטין. הרכב מספק לחלוטין לרוב האוכלוסיה אליה הוא מכוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש אני גם הזמנתי קליאו 1.2 כסופה, אמורה להגיע באמצע נובמבר. שאלה לגבי המערכת המגיעה עם הרכב, הבנתי שזה קנווד 3051, אך מה לגבי הרמקולים? האם צריך להוסיף עוד זוג מאחורה או שהם מספקים?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כל המידע. אני בעל רנו קליאו ידנית ישנה 95' 1400 ואני שומע הרבה מחמאות על הקליאו החדשה אבל לא ראיתי פירוט כלכך חיובי ובמיוחד מאחד שנסע על כמה מכוניות מיני.

סבירות גדולה שאני יקנה (אני מהאלה שאין בעיה להעביר הילוכים...) גם בישנה צריך להעביר אחרי מס' קטן של שניות רק שהילוך חמישי זה ב75 קמ"ש מינימום =]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...