Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים מהMG 550


prince_77
שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

" זה אלפא רומאיו חדשה" צעק ילד אחד לחבר שלו, והילד השני ניגש לראות מקרוב .

זה מה שקרה לי שהלכתי להביא את הילדים . בזמן שאני מעלה אותם לאותו נגשו 3 ילדים לבחון מקרוב מה זה האוטו הזה, בחיים לא ראו כזה.

 

האמת זה חוזר הרבה פעמים, אוטו שלא נראה הרבה על הכבישים בעל לוק של רכב מנהלים.

 

לפני שבחרתי את האוטו עברתי על כל הביקורות באינטרנט, איזה שלא תרצו, וואלה, ICAR, AUTO, וכו וכו ...

האמת הביקורות ממש לא היו בשמים ואפילו היה מישהו שאמר שהאוטו עובר אצלו בקושי.

למרות שהאוטו ליסינג , עדיין היה קשה עם ההחלטה ללכת על כזה אוטו , וגם אני די חובב מכוניות ואין פרק של TOPGEAR שלא ראיתי:)

וכבר הספקתי לנהוג ב לקסוס GS300 לתקופה קצרה, INFINITY G37S בין הדגמים הבודדים בארץ ( לא צריך שום קיט תגבור מגיע עם 300+ כ"ס רק אין איפה לבדוק בארץ : ) ). אבל הסופו של דבר הקיצוץ במחיר של הרכב לרכבי ליסינג הוא היה שכנוע טוב

לקחת את האוטו למרות כל הביקורות .

 

ובכן , איך האוטו ?

האמת האוטו בסדר, אחרי 500 ק"מ הבנתי למה התכונו הסינים ולמה לפי דעתי כל בוחני הרכב לא כלכך קלעו למטרה.

הרכב כבד ובהחלט מורגש עם תחילת נסיעה, אבל ברגע שמתחילים סולידי ועוברים את ה3000 בטעות מתחיל הטורבו לעבוד ובהחלט מרגישים זאת בגב, למרות שגם יאין צורך לרוב להשתמש בטורבו שכן שיא הממומנט מתקרב ל סביבות ה 3000 ובנסיעה רגועה הרכב מעביר הילוכים ללא בעיה , לגבי זמן השעיה שמישהו אמר בגיר, הדבר הוא עניין של משחק RPM יותר ופחות החלפה.

מה שאני אוהב הוא את הצליל של המנוע, שנוסעים ליד קיר שומעים בנסיעה את המנוע מגרגרררררר..... נשמע כמו מנוע של רכב

גדול :) אבל נעים מאוד, בסל"ד גבוהה יש בהחלט רעש אבל בגלל חוסר הצורך לנסוע בסל"ד גבוהה לא נורא הדבר, גם בשיוט בכביש 6 במהירות של 130 קמ"ש המנוע עובד בקרוב ל 3 אלף סלד ורוב הרעש הוא רעש הכביש.

 

הרכב בפנים מצויד יפה, אבל בגרסת הליסינג הרכב מגיע ללא מערכת המולטימדיה ואי אפשר להחליף ערוצים בגלגל ההגה.

רוב הפנים דווקא די איכותי ומזכיר "קצת" את הגימור (מושבים וחלק תחתון) של ה GS300 בגימור פנים לבן צהוב.

לגבי הפלסטיקים באמצע, ממש לא מפריע , אולי תחושה של פלסטיק זול , אבל זה פלסטיק סיני וככה הסינים אוהבים את זה.

גם לוח השעונים לפי דעתי די מדליק , במיוחד בלילה, מזכיר לי את הציוד הצבאי שדולק באדום, אבל חבל שלוח השעונים די לא מסתדר, מה שתוקן הגרסה של הMG6.

 

מבחינת מרחב לא חסר, ודי נוח כולל 2 מושבים קדמיים חשמלים, וגלגל תפעול לגב הנהג.

מערכת הרדיו בסדר וכוללת CD, ניתן לשלוט מגלגל ההגה על SRC או קול, לגבי שליטה על בקרת שיוט לקח קצת זמן להבין את המשחק אבל את עניין הגלגת על ההגה אני מאמין שהרבה לא יהבו, מי שרגיל לעבוד במחשבים ימצא את הגלגלת נוחה מתוך הרגל עבודה ומשחק עדין.

 

באחד בחינות הרכב נאמר כי המושב מתאים לסינית, אבל האמת המושב כמו כל מושב עור די מתוח וקשה לשבת עליו, מה שאומר שצריך להמתין עד שהעור יתרכח וישקע ואז הישיבה תהיה נוחה יותר.

 

מבחינת מתלים, הרכב לא כלכך מסתדר עם הכבישים של הארץ, במיוחד פסי האטה, המתלים קשיחים ומרגישים את המכות לכן רצוי לנסוע לאט עליהם, לגבי ההגה, בהחלט בהתחלה היתה לי בעיה להתמודד איתו, קצת מוזר, פידבק שונה, אבל לאחר 500 ק"מ

לומדים לשלוט על ההגה ומבינים את הפידבק מהכביש, לא לנעים אבל גם לא נורא כלכך

 

בסופו של דבר מדובר על אוטו נחמד, אפילו נחמד מאוד, אהבתי , אני מעדיף כזה רכב מאשר אוונסיס או מזדה 6, כי בסופו של דבר

הרכב יותר זול במחיר ומבחינת עלות מול תועלת, לא מעשה חכם מי שלווקח מזדה 6 או אוונסיס.

 

לסופו של דבר שני דברים

מה שכל בוחני הרכב באתרים שכחו, מדובר ברכב סיני - מנהלים, זהו עקרון הרכב שלהם, ככה הם רואים את הרכב והעיצוב שלו

בשבילם זה אוטו טוב, לא מדובר במטוס, לא מדובר על השוואה למדה או פורד, מדובר על רכב מנהלים שמטרתו שתרגיש נוח ותהנה

מהנהיגה וגם על הדרך להראות טוב.

 

דבר שני, לפעמים אני מעדיף את חוות הדעת של בוחני רכב מחו"ל מאשר מהארץ שכן לפי דעתי יש להם קצת יותר נסיון.

לגבי ה MG550 אין ביקורות רכב באנגלית אבל אחותה של הMG500, גרסת ה MG6 יש

הMG6 היא תכנון סיני בריטי, כאשר המנוע , הגיר וחלק מהמכלולים כולל רוב האבזור הפנימי הוא של ה MG550

והביקורות די טובות

 

 

 

בסופו של דבר, יש לכם ליסינג, קחו MG550

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נהנתי לקרוא את התרשמותך מה-MG, כתיבה יפה וברורה (למעט שגיאות כתיב קלות ומעטות ביותר).

 

לי זה "קשה" לראות סמל של MG על רכב מנהלים סיני, מרגיש כאילו הרסו את השם MG...

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שצריכת הדלק לא ממש מעניינת אותך כי זה ליסינג, אבל בכל זאת אודה לך אם תבדוק ותפרסם כאן את הנתונים. לפי מה שהבנתי הצריכה המשולבת פחות מ 7 ק"מ לליטר, אני לא יודע מה הנסועה השנתית שלך אבל לא אתפלא אם בחודשים הקרובים המעסיק שלך ידרוש ממך לחזור לC4 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי המחשב 1 ל 10

יש גם צריכת דלק בזמן אמת שמופיע בתצוגה.

גם קשה לקבוע צריכה ממספר ק"מ די נמוך ובמיוחד שהמנוע די חדש.

נחכה ונראה.

 

מצטער על שגיעות הכתיב, אני עייף וגם המקלדת שלי היא אנגלית בלבד ואני רושם מתוך זכרון של מיקום העברית :) :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

ואני חשבתי שרק אני האדיוט שנהנה מגירגור המנוע....

נחמד לראות שיש עוד אחד שלקח את הרכב הזה בליסינג, יופי של עיסקה למי שיודע להבחין, למזלך לא שמעת למשמיצים ולממליצים על C4 פשוט אין מה להשוות לשום רכב אחר במחיר הזה.

המנוע ישתחרר לך עוד איזה 3000-4000 ק"מ ואז תהנה יותר מכח המנוע.

דלק 1:10 ממוצע אצלי עם הרבה עיר, זה לא נורא.

יש משהו ברכב הזה, הוא לא משעמם!, העיצוב השונה, הנדירות היחסית שלו, לוח השעונים המעניין, הוא לא שייך לעדר של רכבי הליסינג השונים וזה כל היופי וחלק מההנאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית מהנסיון שלי עם הרכב- שנכנסתי לתוכו שהוא עמד במקום התלהבתי בטירוף. יש כ"כ הרבה צעצועים שאשכרה מחכים רק להיתקע בפקק כדי שיהיה תירוץ טוב לשחק עם כל השטויות.

ואז התנעתי את הרכב, התחלתי לנסוע, וכ"כ התבאסתי.

המנוע שהלהיב ששמעתי שזה "1.8 טורבו" התברר כחלש ועם טורבו לאג מורגש ביותר.

המושבים לא נוחים כ"כ למרות שהרכב עבר כבר 6000 ק"מ לפני שנכנסתי אליו, מה שהיה אמור לתת לו די והותר זמן למושבים להתרכך

והמתלים! זוועה. נסיעה בכביש קצת משובש בתוך הישוב פה הבהירה לי שלא מדובר ברכב, אלא בקונספירציה של איגוד המסאז'יסטים העולמי להגדיל את כמות הלקוחות שלהם, כי אין מצב שלא תבקרו אצל אחד אחרי כל 1000 ק"מ ברכב הזה.

 

אלו לפחות הרשמים שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים סיניים אני מפחד לקנות, אז רכב סיני?

יש גבול לכמה אפשר לשחק עם המזל...

 

בכל אופן, סקירה מעניינת. האמת, שציפיתי ליותר מהרכב הזה. נראה לי שהיתרון היחיד שלו הוא בזה שאתה ייחודי על הכביש. מעבר לזה, הייתי מעדיף כל רכב אחר בטווח המחיר שלו. אבל כל אחד וההעדפות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה ממהר לתת סקירה. סע איתו עוד 2000-3000 ק"מ ואז תיתן סקירה מקיפה יותר.

 

נכון לעכשיו הסקירה שלך נותנת תחושה של רכב עם הרבה מגרעות אבל שניתן להתרגל אליהן.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

" זה אלפא רומאיו חדשה" צעק ילד עם עין אצלה ורטיה לחבר שלו, והילד השני ניגש לראות מקרוב ואמר לו שהוא עיוור ושיילך להיבדק.

 

סקירה בהחלט יפה.

הערותיי בהומור.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

eden' האהבתי :-D:-D

 

עם נעשה חושבים מבחינה כלכלית של ליסינג, המדינה "היקרה" שלנו דואגת לנו על ידי כך שנשלם 2.5% שווי מעלות הרכב.

לקחת מזדה או טויוטה אוונסיס שיקרים ב10 עד 15 אלף שקל יותר רק מעלים את מחיר התשלום למדינתנו היקרה שזקוקה לתמיכתנו ולכספנו כדי להמשיך ולתת לנו "שירותים" (00).

לכן עם ניקח בחשבון את הרצון לא לתרום כלכך הרבה ועדיין לקבל מוצר שווה ערך אז בהחלט יש פה עניין.

 

לגבי המתלים, יכול להיות עם הייתי קונה את הרכב הייתי מחליף אותם למשהו יותר מתקדם אבל זה כבר הוצאה כספית.

אני מסכים ולא מסכים לגבי הטורבו, אבל צריך לשים לב שהמנוע עובד ללא הטורבו רק עד 3 אלף סל"ד , מעל זה בהרצה מהירה מסל"ד נמוך לגבוהה מרגישים את כניסת הטורבו לאוטו שנכנס מיד לאחר 3 אלף.

 

ובכן היה לי הזדמנות הבוקר לבדוק את העניין הביצועים בעדינות מול בחור צעיר בעל מיצובישי לאסנר חדשה ספורט 5 דלתות שחורה שברקע קולות טראנס חזקים ( על הבוקר), תוך שהוא מתקדם לאט לאט ומחכה לרמזור הירוק.

 

בשלב זה שהתחלף לירוק החל הבחור בדהירה תוך כדי שהוא בקלות עוקף אותי, אבל לאחר כמה מטרים בודדים ללא מאמץ רב בכניסת הטורבו והמיצובישי היתה כבר מאחורה והבחור החליט שאין לו סיכוי, אני ארצה לציין שלא פתחתי שום רייס או לעבור את ה 4 אלף 4.5 סלד כדי לא סתם לאמץ את המנוע. או שפשוט הבחור לא יודע לנהוג ושזה גם אפשרי :).

 

עם היה עומד לידי רכב כגון C4 פיקאסו חדשה, או פזו 3008, אז בהחלט היה פה סיפור אחר, אבל אני לא מחפש פתיחות, במיוחד

עם מחירי הדלק שלנו פה בארץ :).

 

לגבי המושב, יצא לי לדבר עם שכן של דודי שיש לו ביואיק לוצרן, סיפר לי שגם הוא היה מחליק על ריפודי העור בהתחלה ועבר די זמן עד שהעור הפך להיות רך יותר וגמיש יותר, אז יש עוד זמן עד שהמושבים יהיו רכים, גם בלקסוס לקח בערך חצי שנה עד שהמושבים הפכו לרכים רק ששם יש יתרון שיש אוויר קר או חם על התחת :) :):-P:-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה ל- MG, אני בשלב הזה לא נוגע בזה עם מקל באורך של 2 מטר.

 

+1

אני שמח ששם המותג הנהדר הזה לא התקלקל לגמרי, לפי ההתרשמות שלך, אבל אני עדיין קצת סקפטי. אני כן מסכים, שבליסינג זה סיפור אחר, ומשום שעיצוב הרכב לא רע בכלל, זה הופך את כל שיקולי הרכישה. אני מאוד מקווה שזליכה ישים סוף לתופעה הזאת, שטורפת את כל שוק הרכב בישראל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...