Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת חזירות? ומה עם למכור פיצה ב70 שקל ? כמה עולה הבצק? אין כזה דבר חזירות. כל פירמה רוצה למקסם את הרווח שלה במסגרת השוק והחוק. השוק יקבע את המחיר, לא מונחים ילדותיים כמו "חזירות".

 

 

עד שלא תהיה בעצמך יבואן רכב ותחליט להוריד את המחירים ביוזמתך לטובת הציבור ולמכור ב"פחות חזירות", יש לך אולי זכות ביטוי בעניין כמו לכולם אבל דבריך הם ככוס רוח.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה לא קרטל, זו תחרות במיטבה.

השאלה היא, למה המחירים לא ירדו עד עכשיו, והתשובה פשוטה - צמצום שוק הליסינג בעקבות שינוי הטבת המס הביא ליותר תחרות בשוק הרכב.

 

לכן, מי שאשם היה במצב עד עכשיו זה לא היבואנים, אפילו לא חברות הליסינג, זו הכנסת.

 

זה קרטל כיוון שהתחרות היא רק בנישה , שם מותר מדי פעם לזרוק קצת בוץ.

במכוניות היקרות יותר לא תראה שום תחרות, לא תראה את רנו מוזילה את הפלואנס ל 105 א"ש ואו את יונדאי \ קיה מורידות את המחיר של הפורטה ואו ה I30 לרמות מחיר ראליות של 100 ואו 105 א"ש.

 

המשחק בנישה של רכבי מיני \ סופר מיני ידניות רחוק מאוד מלשבור את הקרטל של יבואני הרכב, לדעתי גם התחרות הזו תתפוגג לאיטה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
עד שלא תהיה בעצמך יבואן רכב ותחליט להוריד את המחירים ביוזמתך לטובת הציבור ולמכור ב"פחות חזירות", יש לך אולי זכות ביטוי בעניין כמו לכולם אבל דבריך הם ככוס רוח.
יש לו זכות ביטוי כמו כל אחד בפורם הזה ודבריו דוקא עושים את העבודה.

לידיעתך יש דבר כזה חזירות אם לא שמת לך יש כמה אוהלים שמפגינים על זה.

 

אני חושב שלתמחר סזוקי סוויפט מעל 100 אלף ש"ח זה חזירות נקודה!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מה זאת אומרת חזירות? ומה עם למכור פיצה ב70 שקל ? כמה עולה הבצק? אין כזה דבר חזירות. כל פירמה רוצה למקסם את הרווח שלה במסגרת השוק והחוק. השוק יקבע את המחיר, לא מונחים ילדותיים כמו "חזירות".

 

 

עד שלא תהיה בעצמך יבואן רכב ותחליט להוריד את המחירים ביוזמתך לטובת הציבור ולמכור ב"פחות חזירות", יש לך אולי זכות ביטוי בעניין כמו לכולם אבל דבריך הם ככוס רוח.

 

הבעיה בתחום הזה היא שמי שמוכר פיצה ב70 ש"ח אף אחד לא יבוא אליו, אפשר לקנות את אותה פיצה ב40 ש"ח. ברכב זה שונה כי יש רק יבואן אחד לכל מותג.

כמובן שהדעה שלי לא משפיעה על אף יבואן. למה שירצה לקבל אותה?

אם טוב לך עם המצב הנוכחי, אז לבריאות. אותי זה מטריד שצריך לשלם מחירים גבוהים פי 3 ויותר על חלפים למשל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה זאת אומרת חזירות? ומה עם למכור פיצה ב70 שקל ? כמה עולה הבצק? אין כזה דבר חזירות. כל פירמה רוצה למקסם את הרווח שלה במסגרת השוק והחוק. השוק יקבע את המחיר, לא מונחים ילדותיים כמו "חזירות".

 

לא מבין את הטענות שלך, מבחינתך כל מחיר הוא סביר?

שכל יבואן יעשה מה שבז*ן שלו כדי "למקסם" את הרווחים שלו על חשבון ציבור הנהגים בלי פרופורציות?!

לא יודע, אולי החיים נראים אחרת כשאתה נוהג על Z4... :roll:

פורסם

יש אמנם רק יבואן אחד לכל מותג, אולם יש הרבה מותגים. בנוסף, יש יבוא אישי (רלוונטי בשוק היוקרה).

 

אם תשווה את המחירים באירופה (ארה"ב זה לא דוגמא) לישראל תווכח לדעת שהם דומים ולעיתים אף זול יותר בישראל, כמובן בהתחשב במיסים. (בריטניה אכן זול יותר, יש להם יתרון, הרכבים עם הגה ימני זה כביכול "שוק" שונה משאר העולם).

 

חלפים לחוד ומכוניות לחוד. גם אני הייתי רוצה מכוניות\חלפים זולים יותר. אבל לא קונים פרה בשביל כוס חלב, לא "נחליף את השיטה החזירית" בקפאון כלכלי כי החלפים יקרים. מה שכן, ניתן להחיל חוקים ספציפיים בנושא (בעבר הנושא טופל בחלקו במסגרת רשות ההגבלים העסקיים).

 

החבר'ה עם האוהלים הם גימיק שיעלם כמו האוהלים הקודמים בשנות ה90 ואלה בשנות ה80. לא ניתן לקומץ חבר'ה שחושבים שיקר וש"חזירים" (אבל העיקר שכל מילה שניה שיוצאת להם מהפה זה "כסף") להכניס את המדינה לקיפאון כלכלי, לעולם לא נחליף את השיטה הקפיטליסטית, זו עובדה וטוב שכך.

 

תקרא את דבריו של המוח הגדול הזה (מציע לקרוא עד הסוף, לא להתרגש מהכותרת), דברי ודבריך הם כוסות ריקות לעומת מרבץ היהלומים שהוא מוציא מהפה-

http://news.walla.co.il/?w=%2F1%2F1849847

פורסם
לא מבין את הטענות שלך, מבחינתך כל מחיר הוא סביר?

שכל יבואן יעשה מה שבז*ן שלו כדי "למקסם" את הרווחים שלו על חשבון ציבור הנהגים בלי פרופורציות?!

לא יודע, אולי החיים נראים אחרת כשאתה נוהג על Z4... :roll:

 

מדויק. זה הרעיון של קפיטליזם, וככה זה עובד, והוכיח את עצמו על פני מדינות קומוניסטיות שהפכו לדיקטטורות נוראיות או סוציאל דמוקרטיות שפשטו רגל וחיות בצנע. בקפיטליזם יש משבר חולף, בסוציאליזם המשבר הוא סופני. הפרופורציות קיימות ונקבעות על ידי השוק, לנהגים יש יותר כוח מהיבואנים, לא רוצים שלא יקנו. בנתיים הם קונים במאות אלפים, כל 30 שניות מכונית חדשה נמסרת. שיא השיאים. השוק אמר את דברו.

 

לגבי הנהיגה או לא נהיגה בZ4 אל תהיה ילדותי\צר עין, תציג טיעונים מנומקים אם יש לך ואם לא אז הויכוח חסר טעם.

פורסם
מדויק. לא יודע בן כמה אתה\מה השכלתך אבל זה הרעיון של קפיטליזם, וככה זה עובד, והוכיח את עצמו על פני מדינות קומוניסטיות שהפכו לדיקטטורות נוראיות או סוציאל דמוקרטיות שפשטו רגל וחיות בצנע. בקפיטליזם יש משבר חולף, בסוציאליזם המשבר הוא סופני. הפרופורציות קיימות ונקבעות על ידי השוק, לנהגים יש יותר כוח מהיבואנים, לא רוצים שלא יקנו. בנתיים הם קונים במאות אלפים, כל 30 שניות מכונית חדשה נמסרת. שיא השיאים. השוק אמר את דברו.

 

לגבי הנהיגה או לא נהיגה בZ4 אל תהיה ילדותי\צר עין, תציג טיעונים מנומקים אם יש לך ואם לא אז הויכוח חסר טעם.

 

מצטער אם נשמעתי צר עין, זו ממש לא היתה כוונתי. אני אנסה להסביר את עצמי יותר טוב.

קח לדוגמא את מחירי הדירות, הרי אפשר לבוא ולטעון גם על שוק הנדל"ן כשוק שנקבע ע"י הציבור,

קבלנים מציעים מחירים גבוהים, הציבור קונה, מחירי הדירות עולים ועולים.

אתה הרי יכול לבוא ולטעון גם על זה שזה קפיטליזם במיטבו...

והיום הגענו למצב שזוג צעיר ממוצע לא יכול להרשות לעצמו דירה חדשה, למה זה צריך להיות ככה במדינה נאורה?

פורסם

הפירמות זה הגורם האחרון שצריך להאשים. הן לא חיות בואקום. מישהו קונה מהן את הרכבים. האשם הוא בציבור הטיפש שקונה רכבים במחירים האלה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
מעניין איזה איבזור בא איתה

על פי הידיעה בעיתון - גימור אמביאנט, כולל רדיודיסק מקורי, ארבעה חלונות חשמל, מראות חשמליות, צבע מטאלי.

יוצעו גם הסדרי מימון.

 

כאמור - על פי הידיעה בעיתון. לדעתי - מבצע מנצח.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
יותר מזה שמשמח לשמוע על הנישה החדשה של הקומפקטיות הזולות, פשוט מקומם לדעת כמה הציבור שילם מחירים גבוהים על אותם רכבים בדיוק עד לא מזמן.

 

ציבור הנהגים בארץ צריך לשלוח מכתבי תודה למכשירי תנועה, אם אני לא טועה הם היו הראשונים להכניס לשוק רכב במחיר "שובר שוק" שאילץ את כל היבואנים ליישר קו או לצאת מהתחרות.

 

עכשיו רק נותר לראות מי היבואן שיעשה את אותו מעשה עם רכב המיינסטרים (1.6 אוטומט 3 קוביות) ויכניס לשוק רכב ב-100k-90k שקלים.....

 

מכשירי תועה עשו זאת במידה מסויימת עם ה-SX4, שעולה כ-15,000 ש"ח פחות ממרבית המשפחתיות. רק חבל שבאמצע הדרך (בעיקר הסויפט) המחיר נותר גבוה.

 

מדויק. זה הרעיון של קפיטליזם, וככה זה עובד, והוכיח את עצמו על פני מדינות קומוניסטיות שהפכו לדיקטטורות נוראיות או סוציאל דמוקרטיות שפשטו רגל וחיות בצנע. בקפיטליזם יש משבר חולף, בסוציאליזם המשבר הוא סופני. הפרופורציות קיימות ונקבעות על ידי השוק, לנהגים יש יותר כוח מהיבואנים, לא רוצים שלא יקנו. בנתיים הם קונים במאות אלפים, כל 30 שניות מכונית חדשה נמסרת. שיא השיאים. השוק אמר את דברו.

 

לגבי הנהיגה או לא נהיגה בZ4 אל תהיה ילדותי\צר עין, תציג טיעונים מנומקים אם יש לך ואם לא אז הויכוח חסר טעם.

 

תסתכל קצת סביבך על מדינות כושלות כמו גרמניה הסוציאל דמוקרטית שסוחבת על גבה את כל אירופה. או מדינות סקנדינביה הסוציאל דמוקרטיות שהן ממש דוגמא לדיקטטורות מדכאות ולרמת חיים ירודה. אתה שבוי בתעמולה, אבל כנראה שעם ישראל מתעורר ודורש מהמדינה להתחיל לקחת אחריות על אזרחיה. התנהגות האוצר בנושא הרפואה, למשל, מדגימה כי עד כה הממשלה לא החליפה דיסקט, ומנסים לקדם רפואה פרטית על חשבון הציבורית. להזכירך, מערכת הבריאות של המדינה הנערצת עליך, ארצות הברית של אמריקה, היא מהגרועות שבעולם המערבי - לא בגלל העדר רופאים וציוד מצויינים, אלא כיון שלרבע מתושביה יש קושי להנות מהם בשל העלויות וחסר בביטוח. אם זה מה שאתה רוצה - תהיה לי בריא, אבל אם לא תהיה בריא אני לא מקנא בך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נכון מאוד. זה נקרא התאמה אוליגופוליסטית, וקיים בכל העולם בשוק הרכב ובשווקים אולוגיפוליסטיים נוספים. רק שטעית בשני דברים- 1. זה ב99 אחוז מהמקרים כלפי מעלה ולא כלפי מטה, אין אינטרס לאף אחד להוריד מחירים ומי שמוריד מפסיד וגורם להפסדים של כל החברים באוליגופול לטווח הארוך. בשוק כמו שוק המכוניות ממש אין תמריץ להורדת מחירים. ודבר שני, לא הייתי קורא להם חזירים, החזירים הם צרי העין שמסתכלים מהצד ונכנסים לכיס של אחרים.

 

זה לא כזה פשוט. מה שמתקיים כאן, נעשה בחסות המדינה, שעד לפני זמן קצר חסמה יבוא מקביל (וגם עכשיו מערימה קשיים שהופכים את זה ללא מעשי ריאלית), חוסמת בכוח יבוא אישי של חלפים, חוסמת יבוא מכוניות משומשות וחוסמת יבוא רכבים אירופאים מארה"ב. זאת, בצירוף מיסי קניה אסטרונומיים (ושווי שימוש נמוך היסטורית), עודדו את תופעת הליסינג וגרמו לשוק להראות כמו שהוא.

זה בפירוש כשל סטטוטרי.

 

מה שקרה עכשיו הוא לא שהאוליגפול התפרק מרצון; הכניסו את מכוניות המיני ב60K מתוך מחשבה כי כך יתפתח סגמנט חדש, שלא היה קודם. אבל, אז קורה משהו מעניין, כי בעצם המכוניות ב60K מייתרות את אחיותיהן הגדולות. לכאורה הן לא מתחרות על אותו קהל, אבל אנשים מוכנים לעשות הרבה פשרות בשביל לחסוך 40% ממחיר הרכב, כולל קניה מסגמנט נמוך יותר, של רכבים מתקדמים ובטיחותיים פחות.

כך המצב הוא שההפרש שדרוש בשביל לקנות סופר מיני גדול מדי. בשלב הבא, הסופרמיני מוזלת - כמו שאנחנו רואים עכשיו. בהתחלה כלמיני גרסאות איזוטריות אבל לדעתי זה יסחוף את כולן. כדור השלג הזה יגיע אל הקומפקטיות בשלב הבא; סופרמיני עם בגאז' ב70-80K יאכלו לחלוטין את אחיותיהן מהסגמנט שממעל ובקרוב המחיר שכולנו נשלם יהיה המחיר שמקבל הליסינג, או קצת יותר (מאזדה 3 ב100K).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רועי - אני מסופק אם הכנסת סגמנט המכוניות הקטנות תשפיע באופן משמעותי על מחירי המשפחתיות. הישראלי הממוצע רוצה רכב אוטומטי ברמת גימור גבוהה - וזה עולה כסף, כך איני צופה הוזלה של יותר מ-10 אש"ח במחירי המשפחתיות, וגם זה קצת אופטימי.

המקום שבו הסגמנט החדש ישפיע מאוד הוא שוק המשומשות - הרבה אנשים שרכשו עד כה סופרמיני או אפילו משפחתיות משומשות יגלו את החדשות הזולות, ומי שאינו זקוק למשפחתית בגודל מלא ירכוש כזו. בכך יפחת הביקוש בכל הסגמנטים ותהיה נורמליזציה של שוק המשומשות - נפילה הרבה יותר חזקה של ערך המכונית בשנים הראשונות. זה לא צריך לפגוע במי שמחזיק מכונית תקופה סבירה של 5-7 שנים ויותר, ברור שמי שנהג לחליף רכב חדש כל 3 שנים ייפגע ויצטרך לעשות את החשבון שלו מחדש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז המכוניות הקטנות יוזלו, והמשומשות יוזלו, איך אתה חושב שלא תהיה השפעה על מחיר הקומפקטיות המאובזרות החדשות? אנשים לא ישכיבו 120K אם הם יכולים ב90K לקנות את אותה מכונית בת שנה או לחילופין לקנות מכונית מסגמנט אחד למטה (אפילו עם בגאז' שהם נורא אוהבים). זו התנהגות בלתי-כלכלית בעליל, מה שאומר שזה לא הולך לקרות. mark my words, כל השוק הולך למטה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני מאמין שמחירי רכבי המיני ירד לרמה של 50K ככה שמעניין אם ההוזלה תגיע גם למישפחתיות ועוד יותר מעניין לראות את המחירון של חודש הבא עם עוד ירידה דראסטית של המשומשות.

:fadein:

×
×
  • תוכן חדש...