Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם החלטת להישפט הרי התוצאה הרצויה היא זיכוי מוחלט.

 

הסיבה התמרור הראשון לא חוקי , לגבי התמרור השני לא נכנסת לתחום החוף, לכן הדו"ח לא משקף את המצב בשטח.

 

הבעיה כיצד תוכיח כי אכן חנית היכן שצילמת את הקטנוע ולא אחרי השלט השני בתחום החוף כפי שכתב הפקח.

 

חומר למחשבה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם החלטת להישפט הרי התוצאה הרצויה היא זיכוי מוחלט.

 

הסיבה התמרור הראשון לא חוקי , לגבי התמרור השני לא נכנסת לתחום החוף, לכן הדו"ח לא משקף את המצב בשטח.

 

הבעיה כיצד תוכיח כי אכן חנית היכן שצילמת את הקטנוע ולא אחרי השלט השני בתחום החוף כפי שכתב הפקח.

 

חומר למחשבה!!

 

הם לא מצלמים את הרכב?

דבר שני למה לי להיכנס לתוך החוף עם הקטנוע, זה הרי חול, אני אפילו לא מסוגל לסוע שם

 

איך אני יכול להוכיח שהתמרור הראשון לא חוקי? יש

פורסם

לפי הנראה, השלט מכוון כך שהוא מציין ששטח החוף הוא השטח של החול ולא השטח של המדרכה (למרות שלאחר מיקום העמוד יש מדרכה, הכיוון של השלט מראה ששם זה לא שטח החוף).

מכיוון שקטנוע לא יכול לעמוד על החול (כי הג'ק ישקע) אין סיכוי שהקטנוע עמד שם.

לך לבית המשפט.

פורסם

התמרור שאוסר כניסת אופנועים שמופיע בתמונה הראשונה אינו תקני - נקודה. כדי לאסור כניסת רכב דו"ג, היה על העירייה להציב במקום את תמרור 409.

 

images?q=tbn:ANd9GcSVjYD7q5r-xAa9OLgpHT2KAJxOJa9Gd-JnXZ4wlB0KhIOFWeRR

 

לך למשפט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אפשרות ראשונה , הפקח צילם את קטנועך ומראה כי היית בחוף הפסדת

 

אפשרות שניה הוא מסתמך על השלט הראשון הלא חוקי הרווחת

 

אפשרות שלישית לא צולמת ועדיין הפקח עומד על דעתו כי היית בתחום החוף אחרי השלט השני, ואז זה מילה כנגד מילה ובורוב המקרים השופט קטנה את עדותו של הפקח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אפשרות ראשונה , הפקח צילם את קטנועך ומראה כי היית בחוף הפסדת

 

אפשרות שניה הוא מסתמך על השלט הראשון הלא חוקי הרווחת

 

אפשרות שלישית לא צולמת ועדיין הפקח עומד על דעתו כי היית בתחום החוף אחרי השלט השני, ואז זה מילה כנגד מילה ובורוב המקרים השופט קטנה את עדותו של הפקח.

 

הרי לא חניתי בחוף, אז למה אם הפקח צילם אותי, הפסדתי? זה דווקא לטובתי

 

דבר שני, אם הוא לא צילם אותי, זה אמנם מילה שלי נגד שלו, אבל מן ההגיון שאני לא אוכל להכנס לחוף עם קטנוע,

ודבר שלישי, למה שהפקח ישקר? אנחנו נכנסים פה לדברים שלא חשבתי עליהם, אני חניתי בדיוק כמו התמונה

למה שהפקח ישקר בקשר לזה?

ד"א באותו יום חנה לידי חבר שגם קיבל דוח

פורסם
אפשרות ראשונה , הפקח צילם את קטנועך ומראה כי היית בחוף הפסדת

 

אפשרות שניה הוא מסתמך על השלט הראשון הלא חוקי הרווחת

 

אפשרות שלישית לא צולמת ועדיין הפקח עומד על דעתו כי היית בתחום החוף אחרי השלט השני, ואז זה מילה כנגד מילה ובורוב המקרים השופט קטנה את עדותו של הפקח.

 

הרי לא חניתי בחוף, אז למה אם הפקח צילם אותי, הפסדתי? זה דווקא לטובתי

 

דבר שני, אם הוא לא צילם אותי, זה אמנם מילה שלי נגד שלו, אבל מן ההגיון שאני לא אוכל להכנס לחוף עם קטנוע,

ודבר שלישי, למה שהפקח ישקר? אנחנו נכנסים פה לדברים שלא חשבתי עליהם, אני חניתי בדיוק כמו התמונה

למה שהפקח ישקר בקשר לזה?

ד"א באותו יום חנה לידי חבר שגם קיבל דוח

שים לב לקטע המוכחל.

הפקח נתן דו"ח שפירושו כי היית בשטח החוף ועל זה הוא יעיד.

 

אם כפי שכתבתי הוא יאשר כי חנית היכן שצילמת , והוא נתן לך את הדו"ח בגלל ה"תמרור" בכניסה הרווחת, במידה ותוכל להוכיח כי התמרור הזה לא שווה את הפח שעליו הוא נצבע, וזה כבר ראית מההודעה של אלעד , כי אכן מדובר ב"תמרור" קשקוש.

 

ולגבי הגיון במשפט אל תבנה עליו יותר מדי.

 

תביא את חברך לעדות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

*עדכון*

 

שלחתי מייל על העיניין לאחראית על הקנסות, עם הסיבות הרלוונטיות

היא חזרה אליי ואמרה לשלוח פקס מסודר עם הפרטים המלאים והתובעת הכללית תעבור על זה

(תשובהתוך חודש-חודשיים), אבל ברגע שאני שולח את הפקס, הדו"ח מוקפא

 

עושה רושם שיש מצב שיטפלו בזה וייצא מזה משהו

תודה למי שעזר

אני אעדכן בהמשך

פורסם

תעלה את הפקס שברצונך לשלוח ( אם טרם שלחת ) להערות והארות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...